-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Pontosan mire vagy kíváncsi?
Meg kell venni az alkatrészeket, aztán neki esni.
Egyik sem igényel nagyobb műszaki érzéket, vagy speciális szerszámot.Bár motortípus és egyéb hasonló adatok nem ártanak, mert a benzines és a diesel kialakítása is más.
Sőt köbcentitől is függ.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
just
aktív tag
-
Sanyo77
tag
Az nekem is jó lenne. Carminat cd-m van bluetooth. Érdekes, mert mp3-at is lejátszik, de csak olyan lemezről, amin kevés szám van. Ha tele van a lemez mp3-al nem olvassa be
Nem probléma, mert szépen szól, így jobban szeretem a cd formátumot.
Dobj egy linket, ha találtál valamit, köszi.
-
rob210
Topikgazda
Már nem azért de akkor hol jó a te generátorod?
Ugyan a Laguna III technikáját nem ismerem, azt még nem szereltem.
De minden eddigi autónál, ennél fejlettebben sem szabad hivatalosan 15.6 volt fölé mennie, a töltésnek.
Tehát amit leÍrtál azzal meg is válaszoltad a kérdésed.A generátor feszültség szabályozója kuka.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Én a 780.- os tungsram alap h7-est használom.
Sokáig a GE (ugyan az) emeltfényű izzóját a +120%- ot használtam, megmondom őszintén, semmi különbséget nem érzek.
Egy jól beállított lámpa esetén szerintem édesmindegy mit teszel bele.
A színhőmérséklete más és ezzel el is hitetik sok emberrel, hogy jobb a fénye.
A vetítési kép számít nekem ez a véleményem, az meg nem az izzón múlik.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Szerintem az emelt fényerejűek jobban/messzebre világítanak. Sőt pl a nightbreakernek a vetítési képe nagyon határozott és kontúros.
A nightbreaker nekem kevés ideig bírta és annak kissé kékes a fénye, ami esőben/ködben nem az igazi.
A GE megalight volt, ami nekem jobban bejött, ez inkább fehér és tovább is bírja.
Szerintem ég és föld egy mezei párszáz forintos ittóhoz képest, viszont hamarabb is adja meg magát.Egyébként emelt fényerejű iztó mellé a DRL szinte "kötelező" kiegészítő, így kitolható az élettartama.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
senior tag
Ilyet vettem tavaly akcióban. Nagyon elégedett vagyok vele.
EU tanúsítványos, még hivatalos közlekedés-felügyeleti véleményt (+ a jogszabályok másolatát) is mellékeltek hozzá, hogy legyen mit a rendőrnek mutatni, ha kötekedne miatta.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ha a kimért generátor jó, a fedcomp meg sz@rul mér akkor nem kérdés, hogy mi a rossz, sajnos.
(de, hogy a márkaszervÍzben ezt miért nem tudták azt nem értem.)
Nem sok minden van a generátor töltése és a fedcomp között.
Két lehetőséged van, szoftware frissÍtés, vagy ha ez nem oldaj meg akkor, kikapcsoltatod ezt a töltés figyelést a fedcompban.
A harmadik a legdrágább fedcomp csere.
De a szakszervÍzben majd csak találnak valami hibát......Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mert ebben rohadtul nem relék vannak illetve azok is de a fedcomp az fedcomp, az elektromos vezérlésért pedig az felel.
Renault power
-
Laguna 3 club fórumról:
"Kezdésnek gyorsan tisztázni kell, hogy kétféle módi létezik a III lagunáknál, bizonyos felszereltségű és motorizáltságú autóknál más-más helyen lehet a szervótartály.
Ez az egyik variáns (világoszöld tartály az ablakmosó betöltője mellett), ennek egyszerű ellenőrizni az olajszintjét és az utántöltése is pofonegyszerű, nem jár bontással, általában az automata váltós autóknál és az erősebb dci-knél (173-180 lovasok) van itt a tartály:
Az enyémben viszont nem itt van (mivel nem automata és 150 lovas 2.0 dci van benne), üres ott a motortér:
Az első variációnal sokat nem kell tökölni, kupak leteker és ha alacsony az olajszint, akkor simán utána kell tölteni (de legalább az izzócsere problémásabb ;D). De nálam nem ez a rendszer van.
A történet úgy kezdődött, hogy egy jól megszokott, rengetegszer bevett derékszögű kanyarban furcsán kezdett el viselkedni a kormány. Egy darabig könnyű volt tekerni (normálisan viselkedett), aztán a kanyar felénél mintha elment volna a szervó, hirtelen nagyon erősen kellett tartani a kormánykereket, hogy íven maradjon az autó. Egyenes úton, kisebb irányváltásoknál nem volt probléma, csak a tempósan vett élesebb kanyarokban.
Első körben futóműállításra vittem el (volt mit igazítani rajta), de megoldást nem jelentett. Ezután jött az, hogy meg kellene nézni a kormányszervó olajszintjét. Csakhogy nekem nem a jobb első fényszóró mögött van a tartály, hanem a bal első kerék elött a műanyag doblemez takarásában (kb a ködlámpa mögött).
Szerelésiből itt egy ábra a szervószivattyúról és tartályról (hosszú recés akar lenni a kerék , ahová az 5-ös pont egyik nyila mutat, másik pedig a tartálysapka felé):
Ehhez meg bontani kellett. Kerék le, kerékjárati doblemez le (patentok, csavarok rögzítik) és ekkor megpillantható a szervótartály (fentről a motortérből nem is látszik, esetleg az akku és akkutálca kiszerelésével is hozzáférhető lenne, de ez csak tipp -doblemez leszedés nekem egyszerűbbnek tűnt).
Viszont a szintjét nem lehet simán ellenőrizni, nem látsz bele. Nem maradt más, mint telefonnal belefényképeztem, hogy miújság odabent. Ez a látvány fogadott:
Nem sok olaj látszik a kiegyenlítőben (semennyi), így ez volt a ludas, ez okozta a hibatüneteket.
Elkezdtem feltölteni, szép rózsaszín a folyadék (ez sem olyan egyszerű, mert nehezen hozzáférhető a tartály):
Töltöttem még bele, majd kis járatás után megnéztem a folyadékszintet:
Látszik, hogy már nem rózsaszínű az olaj, tehát még volt a rendszerben valamennyi (ezért nem volt folyamatos a hibajelenség). Olajcsepegést sem a tartálynál, sem a vezetékeknél, sem a kormányműnél nem láttam és feltöltés óta (bő 1 hónapja) nem jelentkezett a probléma. Tehát vagy nagyon lassan elszivárog valahol, aminek nincs nyoma vagy valami nagyon lassan csipegeti a szervóolajat."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
osztszoroz
aktív tag
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...