Új hozzászólás Aktív témák

  • baluka6

    aktív tag

    válasz Mágus2 #55378 üzenetére

    Nem értek egyet mindenben. Féket minek cseréljek elől-hátul egyszerre? Nem feltétlen ugyan akkor érik el a csereperiódust, sőt, ez első általában hamarabb kopik.

    A futómű megint olyan, hogy toronycsapágy és szilent szerintem nem 100.000 km-re van tervezve. Legalább is az autók többségénél nem kell ennyi idő után cserélni. A lengéscsillapító még talán 1 évet bírt volna, de ha már szétszedtem a gólyalábat.. A futómű rendberakás is olyan dolog, hogy 2 hónapon belül lett cserélve az összes leírt alkatrész, de még mindig nem érzem normálisnak, hogy ennyi kilométer után lengőkarokat kell cserélni. Hozzá teszem, hogy nyáron 16"-os, télen 15"-os kerék van az autón, nem peres gumi.
    Olajcsere nem hiba, de költség és ahogy írtam is, idén ennyit költöttem az autóra, abba bele számít az olaj is szerintem,mert nem én iszom meg.
    A kormányművet valószínűleg a bölcső szilent verte szét, na azért az sem olyan dolog, amit minden autón cserélgetni kéne. Na és ugye nem az alkatrész a drága, hanem a munkadíj. Na és igen a kormánymű is megér egy misét. A kormánylégzsák átvezető hibát el is felejtettem, azt is az előző héten cseréltem...

    Szerintem nem jól értelmeztétek amit írtam, nem az a gond, hogy költeni kell egy kocsira, tisztába vagyok vele, hanem az, hogy olyan dolgok mennek tönkre, amik egy Ford-nál, vagy ugyan ilyen kategóriájú autónál nem, vagy nem feltétlen ilyen futásnál. Pedig szerintem ha mindenki ennyire figyelne az autó használatára, mint én, akkor nem lenne szemét a piacon. :R

Új hozzászólás Aktív témák