-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
válasz vlevi #126643 üzenetére
Hálósat nem szeretnék. A mostani mugen cordura nem hálós, csak termobélés van hozzá. Azt ősszel és tavasszal bele rakom, a nyári 40 fokban kiveszem, így jó szokott lenni, nyilván meleg, de ha megyek akkor jó. Úgy gondolom nincsenek nagy igényeim, fázni nem szeretek, de aláöltözők szoktak nálam lenni ősszel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Khaosz55
addikt
válasz vlevi #127562 üzenetére
Sokszor megyek Ausztriába motorozni szerencsére még nem állítottak meg. MT09 SP-m van Termignoni kipufogóval katalizátor + db killer be van rakva főleg túra esetén.
Vázon a következő matrica: 93db 5000-es fordulaton.
Vettem egy db mérőt igaz nem hiteles simán 100-102 db-t mértem. Simán megvágnak ha elkapnak. Egy sráccal dumáltam tavaly benzinkúton, Arka rendszere volt kat+db killer on 100db felett volt 10db-vel a gyári érték felett meg is vágták.Van hiteles mérőmikrofonom majd megmérem azzal is.
A páromnak MT07-van termignonival hangosabb volt, de neki jók voltak az értékek, mármint nem volt kívül az 5Db tűrésen.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz vlevi #128282 üzenetére
Nem köteleznek, hogy vidd el, ott is hagyhatod, csak egyszerüen nem engedik tovább és neked kell megszervezni, hogy haza- vagy tárolóhelyre jusson a motor. Őket tovább ez nem érdekli. A kipu leszerelést pedig ha lesz időm, megkeresem, bár nem egyszerű, mert ahhoz végig kell rengeteg videót pörgetni. Ha megtalálom belinkelem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Tamás9x
őstag
-
senior tag
válasz vlevi #128654 üzenetére
Hmm... a CBR 600 F -nek és a CBF 600-nak ugyanaz lenne a blokkja?
És a CBF 'remeg / rezeg' 3000-es fordulaton?
Itt valami nem stimmel, vagy csak személyenként mást értünk remegés alatt..
Ha valami akkor egy jól karbantartott CBF600 olyan vajpuha járású majdnem mint egy villanymotor - ezt tapasztaltam (2 hengeres mindenféle és pl CBR 900 RR-hez mérten)..[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz vlevi #128758 üzenetére
A "snake" azért egy ikonikus hely kaliforniában, már már intézményes szinten... fixen telepünek már régóta ki a rendőrök is, van rendesen vegzálás akkora a jövés menés csapatás... Nyilván a sok riderből esni tud pár, és nem csak a rendőrök de a lelkes dokumentáló civilek is jelen vannak legtöbbször így egy egy esést elég szépen végig lehet követni Nem hiszem hogy csúszós lenne, mert mennek ott mindennel olyan tempót hogy pofa szakad le, csak néha nem adja ki a nagy számok törvénye alapján valszeg.
[ Szerkesztve ]
-
gergobaby
aktív tag
válasz vlevi #128806 üzenetére
Nekem a TRK502x még tetszik is nagyon, el is gondolgoztam rajta, hogy kellene venni egyet. Viszont mindig az van bennem, hogy mi van, ha ez lesz a 20-as évek Hyosungja
Bár azt meg kell jegyezni, hogy azért tesztnapon ahogy néztük, a tükör, kulcs stb. apróságok anyaghasználata az egy 50-es olcsó robógóhoz volt hasonlítható... -
#14787072
törölt tag
válasz vlevi #129328 üzenetére
Igen, olvastam. Itt megáll a Btk. 234. §. Az összes tényállási elem megvalósul......
Nagyon-nagyon bízom benne, hogy felelősségre vonják, de egy 300 ezres bírság ide kevés. Ha rajtam múlna, akkor jogsi ugrott, kocsi elkoboz. De nem én vagyok sem a jogalkotó, sem a jogalkalmazó.
Nem szeretnék odáig eljutni, hogy rettegve üljek autóba, motorra, vajon melyik utamon nyír ki engem vagy a családomat egy ilyen állat. Esélyed nincs kivédeni.... -
csongi
veterán
válasz vlevi #129683 üzenetére
Igen ez így van, ha nagy területek ellátásáról beszélünk.
Viszont ezt jobban lehet szakaszolni.
A hálózat felépítését és kapcsolását lehet modernizálni.
Ne biztos, hogy hálózat szinten tárolni kellene.
Illetve a magánházaknál telepített rendszerek nagymértékben könnyítenek a hálózat terhelésén.
De lényeg az energia felhasználás kezelés egyik sarkaltos pontja lesz a jövőnek. -
-
bacus
őstag
válasz vlevi #130251 üzenetére
Én vettem ilyen kabátot ! Imádom, szerintem jó minőség, minden kivehető.
Ami nekem fontos volt, hogy pl én azt szerettem volna, hogy a zsebek is fehérek, legyen 15 cm-el hosszabb, sőt legyen a bal hajtókáján a bacus felirat.
70e forintot fizettem és 6 hét múlva pont olyan lett, mint amilyennek elképzeltem !! Teljesen lehajtható hálósra a háta, meg elöl a két zseb felett, felállok a motoron még 30 fokban is tudok fázni
Egy hibája van, a csuklónál egy picit rövid az a tépőzár, éppen csak rá tudom hajtani, de ezt majd kis feleségem orvosolja.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
HoaryFox
őstag
-
HoaryFox
őstag
válasz vlevi #130597 üzenetére
Hazafelé jövet még csak nagyon óvatosan vezettem a nulla gumik, a sötét és a hűvösebb aszfalt miatt, de annyit már megtapasztaltam, hogy ezzel a motorral biztosan sokáig jól elleszek, nem kell erősebb
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#31733248
törölt tag
válasz vlevi #131248 üzenetére
A parkolás sajnos nemhogy nem bevételi forrás, de több kerületben durva veszteséget termel az önkormányzatnak, mert nemes egyszerűséggel szétlopják...
"én meg azt látom problémának, hogy pécsiként ha felmegyek Bp-re ne kelljen még taxira/buszra/trolira/vonatra/akármire átszállnom... "
Meg tudom érteni. A mostani kurzusnak az a lényege, hogy ha autós vagy, mindenképpen szívd meg, de keményen (Lökjétek a padlóla!). Ennek érdekében folyamatosan csökkenti az utak átengedő kapacitását, a város belső részeinek forgalmát gyakorlatilag néhány, egyébként is nagy forgalmú és az illetékes elvtársak által lecsökkentett kapacitású útra terelik rá.
Később pedig az lesz, hogy ha nem vagy budapesti, akkor ne is hajthass be, különönösen ne a belső részekre. Enyhébb változatban dugódíjért mégis behajthatsz és a fenti intézkedésekkel megcsinálják neked a dugót is, a szigorúbb változatban viszont senki nem engednek kocsival a belső kerületekbe, tehát még a külvárosban lakó budapestieket sem.
Gyere Pécsről elektromos motorral és ezzel biztos nem lesz gond később sem.
Magyarországon tovább él a Kádár-rendszer, annak minden abszurditásával. Annyi látszik biztosnak, hogy mindenkit keményen meg fognak szivatni, aki autózni akar.
-
nagyúr
válasz vlevi #131275 üzenetére
Felépítés ügyileg amúgy baromi jó a kistestű enduro városban. Használtam 1-2 hétig kb fater kis 125-ös enduroját és az a része tetszett, hogy átláttam a forgalom felett, meg kb. fékezés nélkül lehetett vele átmenni a fekvőrendőrökön / kátyúkon ÉS könnyű volt a motor, 140kg körüli, sorok között nagyon lazán elfért, könnyen lehetett manőverezni. Csak a CBS-t nem tudtam megszokni, amint ráléptem a hátsó fékre összeült a motor eleje is, elég fura volt. (meg gyenge kissé )
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz vlevi #131327 üzenetére
ja voltam Amszterdamban egy párszor, mindig megdöbbentem hogy még a belső kerületeken kívül jóval sem volt reggel igazán számottevő forgalom amikor mentünk befele a képzésre. Cserébe valami obszcén mennyiségű, jellemzően filléres bicón tekertek tömegek... Nyilván ott se boldog ettől mindenki, tuti egy részük azért reggelente anyázik egyet néha, dehát ha nem tud bemenni mert nem tud, villamossal meg busszal nem akar, akkor valahogy azért meg kell oldani.
Xero: Tegnap anyóst dobtam ki csak kökire 6-kor, pesterzsébetről, normál esetben max 10 perc. 20 percnél már néztem hogy a vonatot eléri e, vagy induljak a nullás fele és elviszem haza, mert ez így botrány. Pedig ez vastagon kint van már a városból, nincs nagy lezárás, nincs sok baleset. Aztán 28 percet futottam végül úgy, hogy tökönpaszuplyon üzemmódban lakópihenő övezeten át meg társai... Vicc
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz vlevi #131327 üzenetére
Tehát akkor a hollandoknál mélypont van az autó és motorkerékpár eladásoknál? Azt mondod, hogy ott csak minden 30-40. családnak van egyáltalán autója? Vagy van szinte minden családnak, de nem használja (minden nap) közlekedésre?
Még mindig azt mondom, hogy a TÁROLÁSSAL van a gond, nem a használattal. Szerintem ha egy családban 4 autó van, nem jelenti azt, hogy mind a 4 autó mindig minden nap használatban is van, sőt.
De mindegy, hogy én mit gondolok, ha ezt látja a kormány, önkormányzat, stb jónak, hogy kihasználatlan kerékpárutak kellenek, el kell lehetetleníteni a helyi (kis pénzű) lakosokat a több gépjármű birtoklásától, mert ez a jó út, ez a járható, akkor úgy is ez lesz. Kíváncsi leszek mit mondanak majd akkor, mikor már alig lesz autója a helyi lakosságnak, azért is egy vagyont fognak fizetni és még mindig pont ugyan olyan káosz lesz a parkolási helyzet, illetve még nagyobb a dugó?
Az új építésű lakásokhoz már mind építenek mélygarázst, sőt lakásonként többet is vásárolhatsz akár, csak a pénzed szab határt. Végül is ha megveszel egy 40 nm-es kecót egy 70 nm-es panel lakás árának 5x- éért, ne sajnáld már azt a kis plusz pénzt még a garázsra is..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
-
martonx
veterán
válasz vlevi #131473 üzenetére
Engem nem kell meggyőzni a kesztyűről. Csak próbáltam a kollégának összefoglalni, hogy szerintem mi a helyes sorrend, ha nem egyszerre szerez be mindent.
Én pl. a mai napig se vettem motoros nadrágot, és csizmát. Sisak, gerinc protektoros kabát, és kesztyűm van csak (meg persze aláöltözők, mert néha télen is megyek egy kicsit).Én kérek elnézést!
-
Steven
addikt
válasz vlevi #131882 üzenetére
Nekem volt már mindenféle meg mentem mindenfélével, már egy ideje agyalok a cserén mert nekem gyenge a v-storm szvl vissza állnék a sportosabb kategóriára . Amúgy más bajom nincs v-stormal csak , hogy az unalmas részeken pl autópálya nem tudja a 200 utazót.
1 év alatt amúgy most bele tettem 12 ezret ... Ha asszonynak is bejön az ülés pozíció akkor 90% ra mondom hogy váltok .
Nézegettem a Bwm s1000xr-t is ...4 misitől van már használtan... ami ott nem tetszik hogy csak 5% os benzint lehet katalógus szerint tölteni bele... (ennek amúgy nem jártam utána mennyire igaz)
DE , ha igaz keres már benzinkutat ahol adnak 100 benzint mondjuk AlbániábaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz vlevi #132385 üzenetére
AT nem egy csupasz motor. Ugyan az az alváz, blokk stb.
Sztem jobb választás. Az áruk ugyan az lesz kb.
Egy 80Le körüli 750-es blokkal. Kardánnal egy jó kis csomag lenne.
A piacon a túra motorokra van a legnagyobb kereslet.
De még lehet ebbe a sávba valamivel megjelennek a piacon. Csak nem engedik a DL-t szinte egyedül garázdálkodni itt.
Meglátjuk mi lesz. -
csongi
veterán
válasz vlevi #132397 üzenetére
Ahogy en latom annyira nem csupasz az AT.
A DL szelveldelme kellemesebb nekem mint az NT.
Mocskos meleg az NT. Tul vedett nekem.
Addig rendben van az NT, amig az aszfalt jo. Utana mar sztem nem.
Az AT futomuve tudja az NT tudasat, forditva nem igaz. De majd a teszteken kiderul mennyire lesz jo egy fostos aszfalton.
A BMW futomuve is felesleges aszfaltra, megis azt viszik, nem az RT-t.
Sztem nem lesz nagy slagar. Akkorat nem fog szolni mint anno.
Legalabbis en mashogy kepzeltem el, es ez attol messze van.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vlevi #132401 üzenetére
Értem, csak szerintem ilyen vásárlóból van kevesebb.
Az AT-is lehet állítani a puhaságot.
Ez a 15 évvel ezelőtti elgondolás nem aktuális. Egyértelműen a túra motorok és naked viszik az eladásokat.
Meglátjuk, nekem nem tetszik, és nem is fog bekerülni a látó mezőmbe.
Minden ami NT-volt eltűnt belőle.
intgerált doboz, tároló rekeszek, a többi aszfalt túra motorhoz képesti súly előny.
kapott egy nagy műanyag fejet az AT vázát kisebb villaszöggel, és kisebb kereket.
Nem látom mi az, amiért érdemes lenne megvenni?
Minimális az ár különbség. Ha egy két éveshez képest nézem, meg teljesen vert helyzetben van.
Jön a Cb1100X. Nem értem az NT létrejöttét. Megint válság motoros választék lesz?
Ugyan az a blokk, és körítés más csomagolásban.
Volt már ilyen a történelemben, néha felesleges típusok kerülnek piacra. -
Geresics
addikt
válasz vlevi #132401 üzenetére
Mé'pont én?
Csak Mályinka környékén voltam, az valami "csodálatos" volt!Amúgy szerintem igenis van létjogosultsága az ilyen motoroknak! Ha csak magamból indulok ki, akkor ott a remek példa: a Pegaso a túraendurók között a terepképesebbek közé tartozott, voltam is vele mindenhol! Következő motornak a KTM 790 AdvR-t szerettem volna (alternatíva volt még a Yamaha T700, de elsőre bár olcsóbbnak tűnik, ha raksz rá védelmet (a KTM-nél a tank az!), akkor máris nem olcsóbb, és az elektronikája egy nagy 0 a KTM-hez képest)! Az AT is ilyen kategória, csak még drágább!
Aztán megvettük a KLX-eket, ami már "célszerszám" a mi léptékünkben. Innentől kezdve a nagymotornak nem kell univerzálisnak lennie, elég, ha kényelmes, erős, pakolható, és nekem még az is fontos volt, hogy egy külföldi túrán ne kelljen visszafordulni, ha egy murvás, köves, vagy szikás felületű, de mégis útnak nevezhető terepen járunk! A gumim sem lesz már épp ezért TKC70, mert nem kell akkora tudás, elég lesz a TrailAttack is!
De ez én vagyok, mások nem akarnak 200+kg motorokkal még döngölt földre sem menni, nekik (és azért ők vannak többen) tökéletesek az ilyen motorok (meg a RoadAttack, vagy még aszfaltosabb gumik)!Annak pedig, ha van választék, szerintem csak örülni kell - bár én ugye egyértelműen a túraenduro világát szeretem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest