-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nem vagyok egy maxi robogos, de ezt barmikor beallitanam a garazsomba
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pocee #142941 üzenetére
Vmelyik nepper yt csatornan azt mondtak, hogy ha ellenorzest kap vmelyik vizsgaallomas, ott addig nem mennek el, amig nem tudnak vmibe belekotni, es mindig az a vege, hogy bünti lesz. Sok, es nagy bünti.
Amennyiben vmelyik jarmu egyszer megbukott, figyelobe rakja a rendszer, amelyik vizsgaallomas ezt a jarmuvet vizsgaztatja, garantaltan vizsgalatot kap. Azaz garantalt buntetest is.
Ezert semmilyen problemas jarmuvet nem vallal senki, mert azonnali megbszas lesz belole, es ellehetetlenites.
Emelle egyaltalan nem ertenek a jarmuvekhez, es a jogszabalyokat nem ismerik. Nem vedekeznek az ellenorzesnel sem, en biztos, hogy azonnal szakosodott ugyveddel varnam oket, inkabb arra koltenek, mint buntetesre.
De ez az immunitas meg nem alakult ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142962 üzenetére
Nagyon meg lehetne az nkh t is csinalni, eleve a japan belpiacos motorok levizsgaztatasaert, amelyeknek kivetel nelkul rossz fenyszorojuk van europahoz. A mai napig.
De olyan fogalmatlanok voltak mar akkor is, hogy jo par kontener bejott ide, es kivancsi lennek, hogy a red baron a mai napig igy adja el a japan import motorokat? Amennyiben lecsereli a fenyszorokat europaira, akkor nem szoltam. De vhogy az az erzesem, hogy kisse draga lenne egesz fenyszorot venni 500e forintokert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142967 üzenetére
Milyen rendelet szuletett valaha is a jarmuvekkel kapcsolatban salatatorvenyek melle ejfelkor eldugva?
Nem a szabalyozas allando valtozasa a baj, vagy az allandoan valtozo jogi kornyezet. 90 es evek rendeleteivel van tele a mai napig ez a szakma, mar reg tulhaladottak ezek a rendeletek. Teljesen masok az autok, motorok manapsag, ezek meg segg hulyek hozzajuk.
Egyszeruen az az igeny jogos, hogy ne koss bele egy olyan motorba, amit a 60 as evekben gyartottak index nelkul pl. Vagy olyan motorba, amin ulestakaro van, ami teljesen oem gyari alkatresz, de nem mehy at vele a motorod, mert csak 1 ules van rajta.
Es mint mondtam korabban, keszulj fel a szakmad jogszabalyaibol, es vedekezz, ha vmi vén frusztralt gci odamegy, hogy mindenkepp kupolni akar. Es ne hagyd magad.
Amugy az hogy lehet, hogy mashol meg atmennek ezek a motork? Azonak a helyeknek mas a jogi kornyezetuk?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142974 üzenetére
A szabalyozast haladta meg mar reg a jarmuipar. Nem fejlodik vele a szabalyozas.
Erre ertettem, hogy teljesen masok az autok, motorok. nem a mai jarmuvekre vannak ezek szabva eleve.
Hogy miert segg hulyek hozza? Abbol kiindulva, akikkel en talalkoztam, ven faszok dolgoznak ilyen helyeken, akik mar be vannak csontosodva, es nem akarnak semmit tanulni. Tokuket vakargatjak. Ezert.
A muszaki allomasokon pedig sokszor olyanok vannak, akik sosem dolgoztak a szakmaban, viszont packazhatnak veled. Illetve ez nem biztos, hogy megtehetik, mert utana kellene menni, milyen kotelesseguk van nekik, neked meg milyen jogaid, es nem kell hagyni, hogy csak ugy elkuldjenek a fenebe, mert attol, hogy mindenki felhaborodik, nem lesz jobb senkinek, nembhalad elore az ugy. Valami youtuber felkarolhatna a temat, lenne vegre egy ertelmes tartalom, hogy mit lehet ez ellen a jeleseg ellen tenni.A kornyezet termeszetesen gond. De nem valtozott a jogi kornyezet semmit, vagyis de, jopar evvel ezelott szigorodott, hogy mostmar nem ket hetre kerulsz kispadra, ha szarra kentek az ugyfelek, hanem becsukjak a muhelyedet nehany honapra. ezt ezek a ven faszok okoztak, amikor mindenert kenopenzt lehetett adni, es minden szart attoltak. Meg azok, akik minden szarert megkentek oket. most pedig a lo masik oldalara csuszott az egesz.
De normalis az sosem volt.
En nem ertem meg, hogy egyszeruen megvonod a vallad, hogy hat ja. Ez van. Ilyen kornyezetben ertheto. Nem. Nem ertheto. Azert marad minden szar, mert az ember megvonja a vallat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142976 üzenetére
Ebben igazad van, hogy a ven faszozas a legkonnyebb, es tenyleg kisse elragadtadtam magam, a helyzet valoban mindig bonyolult, vagy bonyolultabb, minthogy egy mondatban meg lehetne fogalmazni. Igazad van.
bar nem feltetlen gondolom, hogy 30 evet "ledolgoztak". Vegulis a tasner is ledolgozott 30 evet. De hogy?
A rendszer minosege nagyon mulik, hogy kik alkotjak. Pl ha faszsagok miatt nem engedik at a motorod, amikor minden gyari. Az ezeken az embereken mulik. Nem a rendszeren csak es kizarolag.
Meghat volt 7 bő esztendo, amikor szarra voltak korrumpalva, arrol is beszelhetnenk. Most a 7 szűkös esztendo kovetkezik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142989 üzenetére
750 rc36/2 jo valasztas, arban, loeroben, nem egy hulyegyerek motor, nem dobjak le azonnal a kipufogot. A magyarorszagi valasztek 99% ban kintrol behozott motor, ezt tartsd szem elott. Km ora allast ne is nezd.
800 as csak ugy fer bele, ha te magad hozod be nemetorszagbol, vagy nem vmi neppertol veszed, hanem privat organizalod.
CBR nel a pc31, cipokanallal a pc35 ferne bele, az mar azert nagyon oreg minden tekintetben. VFR is, de legalabb v4, fogaskerekes, annak megvan a bája.
600 thundercat ugyanaz mint a cbr tulkepp.
Zx6R sztm legjobb lenne ezek kozul, de az az igazi hulyegyerek motor volt mar regen is, es akkoriban szupersport volt. Zzr600- igazi takolt szarok manapsag. Gsxf szamomra annyira karaktertelen, hogy nem ismerem egyaltalan.Nekem ezek kozul- ugy hogy en sportmotor bzi vagyok, es a hondat annyira nem szeretem- a vfr tunik a legjobb valasztasnak. A hatalmas csapda, hogy mindegyik oreg motor, es semelyik nem magyarorszagon elsore forgalombahelyezett, igy a km biztos nem stimmel. Minel kesobb kerult az orszagba, annal konnyebb dolgod lesz vele, de vmi hozzaerto nelkul nagyon be lehet ezekkel furdeni.
A turaendurohoz- ezekhez a turaendurokhoz- semmi szukseg olyan terepre, ahol eleve nem mehetsz. Ezek nagy, nehez, gyenge motorok, homokos- foldutra elmesz, mar boven eleg nekik. Viszont teljesen mas a ket motorfajta.
Ezek a regi turaendurok keveshengeres motorok, nagyobb rugouttal, mint a sportmotorok. Alul tobb erejuk van, nem kell porgeti oket, hogy az osszes nyomatek a rendelkezesre alljon, viszont keves loero. A sor4 ek pedig tobb loerosek, de alul semmi erejuk nincs. Erdekes modon kezdoknek a tobb loeros tunik jobbnak, amennyiben nem forgatja ki nyomatekcsucsig.
A turaendurok himbilimbi az osszes, fekezel elol osszemegy minden, gyorsitasz, hatul tortenik ugyanez. Fek meg a regi fekekhez kepest is gyenge. Magasan van a sulypont, teljesen mas motorozasi elmeny.Melyik 1-2 motortipusra gondolsz ami olcsobb?
En a fokozatossag elvet tamogatom, de nem loero alapjan, mivel az atbasz. A loero magaban nem arulja el, hogy viselkedik a motor, es mennyire jo kezdesnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Egyszer elozol szar uton egy autot, egy eros motorral. Nem vagy eszetlen tini gyerek. Elkonnyul az elso kereked, megdobja az uthiba. Becsapkod a kormanyod, utkozotol-utkozoig.
Tartozkodjunk ezektol a tul egyszeru okfejtesektol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143001 üzenetére
Meg a motor erotol es fajtatol is.
De nem csak azon mulik, hogy hulyegyerek tini vagy.Plusz gyengebb motorral ez nem tortenik meg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143005 üzenetére
Nezd, a problema nem az eleted elso vagy a masodik motoros szezonjaban kezdodik, hanem amikor magabiztos lesz az ember, es elkezdi jobban feszegetni a hatarokat. Ugy, hogy nem hulyegyerek tini.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #143008 üzenetére
Gyujtassorrend. Ugyanaz, mint a crossplane R1 nek, azaz a hangja is ugyanolyan. Emelle fogaskerekes vezerlese van, ami vinnyog, nem lesz gond a vezlancfesszel es a lanccal.
Emelle sokat adtak el nyugati piacokra, ezert olcso. En pl 997€ ert vettem egy enyhen serultet, ~40e valos km el. Vezetett szervizkonyvvel.
A blokkja jol sikerult, turas felhasznalasnal vmi motorrad cikk szerint 250e kmt is elment vmelyik ujsagironal.
A fesszab es generator, benzinpumpa, szabadonfuton kivul nem nagyon van baja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143006 üzenetére
Ez a vfr azert olcso, mert gyari allapottol messze van. Nem eredeti tukor. Kapaszkodo lefujva. Ujra volt fujva az egesz motor. Mit kell ahhoz kapnia egy motornak, hogy leer a kapaszkodo es a tukor is? az a vmi mas motorhoz valo, rahebrakolt, otthon felxszel rovidre vagott leo vince dob, nagyon hangos ranezesre. Karbit biztos nem fuvokazta hozza, csak rarakta, hogy orditson a motor, mert jo a hangja.
Ez nekem mar nagyon paraszt. Ez egy 500€ kategoria motor.A thundercat azzal a lidl-ben vasarolt kinai digitalis idojarasallomassal a muszerfalon? Mi van az emberekkel?
Ezek nagyon alja motorok. Es draganak tartom az allapothoz kepest.
A red baronos original fenyezessel szimpi, de nem ennyiert. kar hogy a fenyszoro bukta muszakinEnnel vannak normalisabb motorok szerintem, de ez elkeserito.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #143019 üzenetére
Annyira azert nem allithato.
Nehany motort ismerek, ahol az egesz labtarto helyzetet tudod allitani gyarilag, pl crossplane r1 nel csak feljebb rakhatod, 999s nel elore-hatra, fel le.
Ha normalisan akarod allitani, ahhoz masik szettet kell vegyel, amugy csak a fek-valtokar helyzetet allithatod 1 centit.
Ha rosszul van beallitva az kenyelmetlen, de nagy mozgaster nincs.De ha mondjuk sportmotort akar vki, akkor legyen hozza edzett, mert ez a kategoria errol szol. kenyelmetlen a labtarto? Legalabb nem er le.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143040 üzenetére
1 szezonnal a hatad mogott kisse szelsosegesen szilard es egyszeru velemenyed van, konyvet nem akarsz irni motorozas temaban?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Jozan paraszti esszel pedig tovabb is lehet gondolni az egesz dolgot, mi mitol tortenik. Ne legyel mar ennyire arrogans.
Leidiotazol egy embert, csak azert hogy bizonyitast nyerjen a te velemenyed.Teged is le lehet majd idiotazni, amikor tulpakolod a dobozaidat, es anelkul, hogy tudataban lennel, a hatarait fogod a motorodnak kozelebb hozni, ezzel elerni, amitol instabil lesz a motorod? Ha megbamulod egy no segget, es lefejeled az elotted levo auto hatso ablakat? Ha a seggedben megy 2 centire egy gyoker, es eldurran az agyad, majd odahuzol a motorodnak - abbol kiindulva, amiket irsz- eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott"
Te egy kbaszott terminator vagy, aki sosem vet hibat?
Nem egy ember vagy, aki nem csak es kizarolag esszeruen tud cselekedni, emelle pedig egy szezonnal a hatad mogott nem biztos, hogy megvan az a mennyisegu informaciod, amibol egy osszetett velemenyt formalhass?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143058 üzenetére
Nem kellene tiltasig forgatnod a 600 ast, ezt megint eltulzod.
Az ezresedbol sosem vettel ki annyi loerot, amit a 600 tiltas kozelben tud.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143061 üzenetére
Nem ujjal mutogatok rad. Az a reakcio a te problema leegyszerusitesedre szuletett, hogy gondolkozz mar, te is fogsz hibakat elkovetni, mert ez egy ilyen dolog.
Hogy ezen mar tulvagy? Tehat inkabb fekeztel, minthogy lejjebb dontotted volna? Es te vitatkozol?
Most szalltam ki a temabol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143108 üzenetére
Korabban mondtam, Viffer.
En leszarom ki mit vesz elsore. az zavar, amikor megmagyarazza vki a donteset, nulla tapasztalattal.
Olyan motort ne vegyel, ami nem tetszik. forumon vadidegen emberek mondjak meg neked, hogy mit vegyel?
Az nem lesz jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143117 üzenetére
4 hengert irtal kovetelmenynek, de kapod az 1-2 hengeres ajanlasokat is. Talan dijazod a kulonleges technikai megoldasokat.
trx 850. Félidom. Tdm sor2 blokk. 83 lo. Acelcso vaz, 5 szelep, 270° elekeles, v2 hang.~210kg teletankolva. 40 kg difi a vifferhez kepest, ez nagyon nagy fegyverteny, bar ez alul huz, es nincs ridebywire, ami kisimitja. ha nem birod a gazt kezelni, itt ez meg fog indulni. Es meg csak porgetni se kell hozza. Őszi, nedves faleveles napokon kersztbe csuszas van 2000 fordulaton.
Tulkepp a japan monster. Csak jobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143122 üzenetére
Van olyan tuning, ami a teherbirast szolgalja, erosebb rugot kell vegyel a villakba, es a hatso rugostagba. Ezt a regebbi motorokon en vasarlas utan azonnal meglepnem, en nem vagyok extrem nehez, ~90kg de nekem is kellett rugot cserelni par motoron. Es itt megint szerintem felreertes van. Az a futomu, ami kenyelmes, nem igazan lesz jo, mert annak alapfeltetele a sulyodhoz merten gyenge rugo. Van aki erre mondja hogy jo. Amennyiben nem terheled soha az eletben annyira, hogy a nagyon kozeli hatarait elerd. Jo lesz.
Most nem mennek bele a merevsegbe, belsőcső átmérőbe, a rugo a legfontosabb elso korben.Ettol viszont meg a segedvaz repedhet egy ido utan, ha folyamatosan tulterheled utassal es csomagokkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143122 üzenetére
Illetve amit nem ertek. Miert a te sajat sulyoddal viszonyitod azt, hogy el birsz banni egy motorral?
Mi koze van a te sulyodnak a vezetestechnikadhoz, amit egy 60 kilos ember is meg tud csinalni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143130 üzenetére
Jah. Pl 1100 xx. Vagy varj. Megsem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #143161 üzenetére
Amennyiben ugy akarod nezni, hogy elvi hibas, akkor igen.
Viszont ha valaki hozzaszokott a gyenge motorhoz, azonnal erzi, hogy egy erosebb motor nagyobbat huz, ilyen eletszeru dolgokat is figyelembe lehet venni, es a tulelesi osztonebol fakadoan erzekeli, hogy ugyanolyan gazallasnal nagyobb sebessegel megy a motor. Ertsd: Osszeszarja magat.
De tekintsunk el most ettol mert valoban minden mellett es ellen lehet ervelni. nezzuk, mi a legnagyobb problema a motoros balesetek tulnyomo reszenel?
A rosszul megvalasztott sebesseg, es emiatt nem meri bevenni a kanyart a legtobb ember, kiegyenesiti. Nem kisodrodik, hanem le sem donti a motort. Hogy ez erosebb, vagy gyengebb motorral fordul elo tobbszor, az megint erdekes kerdes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #143172 üzenetére
De a te ervelesedben pedig egy eleg fontos tenyezot nem veszel egyszeruen figyelembe. Egyszeruen sajat magadbol indulj ki, mi tortenik, ha egy erosebb motorra raulsz. Kicsit mindened osszebb megy, befeszul nem?
En nem itelem el azt az embert aki nagymotort vesz elsore, mielott felreertheto lennek. Nekem ezekkel a magyarazatokkal es a kognitiv disszonanciaval van bajom, en azt vitatom.
Ezzel egyetertek, mindenkinek a sajat kezeben van, hogyan vezet. De. Hogy viselkedik egy ember mondjuk tarsasagban? Megfelelesi kenyszer alatt? Sosem lehet senkit kihozni a sodrabol, mert mindenki egy celszerszam, egy gep?
Ugy, hogy a motorozas tulajdonkepp egy teljesen erzelem-dolog, mert penzugyileg megmagyarazni nehezen lehet, plane olyan felhasznalas mellett, hogy kenyelmes legyen, meg a-bol b-be megyek csak.Peldaul itt van a kamionos-futarunk. O csak neha kovet el kozuti veszelyeztetest, amit le is ir a topicban, majd kesobb azt mondja, viccelt. Ezek a brutal fegyelmezett emberek. (elnezest az elkovetkezo kommentozon miatt, en nem fogok raerni most, ugyhogy szerintem vicces lesz az elkovetkezendo nehany hozzaszolas)
Tenyleg rabizhatja mindenki sajat magát, saját magára?
A lepcsozetes megkozelites sokkal jobban megkonnyiti, hogy vki elsajatitsa a motorozast. Es ez nagyon nagy segitseg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ketszaz valahany komment. Nem fogom elolvasni. En nyertem a vegen a fsz tudja milyen temaban?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143436 üzenetére
Ha koltseghatekonyan akarod megcsinalni, akkor eloszor normalis rugot vegyel elore, vagy hatra. Hatra nem minden esetben kell a regi japanoknal. Ezt joval olcsobban meguszod, es legeloszor emiatt nem lehet normalisan kanyarodni egy ilyen motorral, mert kanyarban osszeesik pl az eleje, kanyar kozben, amitol ugy erzed elcsuszik. Indtabil lesz tole. ha a hatulja puha, akkor tulsagosan osszemegy hatul, amitol hatalmas tapadasod lesz ott, de elol meg egyszeruen ki fog menni jelzes nelkul.
Sztm egy normalis rugozas kijon ~50e forintbol. En mindig hasznalt ohlinst vettem, ez tovabb csokkenti a koltsegeket.
Ezutan lesz utban minden, ami alul van, es tul lent. Sztender, labtarto, kipufogo. A csillapitas nagyon sokaig nem problema.
Termeszetesen ha normalis futomuved van, az sokkal jobb. Ne ertsd felre. A vazzal nem az a baj, hogy csovaz, hanem hogy acel, aminek a csillapitasi tulajdonsagai masak, de valoban nagy palyan lehetne erezni ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143446 üzenetére
En mindenesetre biztos ezzel kezdenem. fektavon mindegyik osszeul. Le kellene merni eloszor is, hogy mi a puha.
Hogy nalad mi miatt ment el az eleje, azt innen nem fogom tudni. nekem a hatso rugotol ment el legutoljara is.
Nem kell tipusspecifikus rugot venni, en sem belevalot vettem, hanem olyat, aminek a meretei megegyeznek a gyarival es a kemenysege megfelelo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143469 üzenetére
Ez ki lett targyalva itt a topicban, nezz vissza, mielott megint belebonyolodnank.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143477 üzenetére
Nem lehet ferden berakni a betetet. Ha ferden rakjak be, a dugattyu ranyomja a tarcsara es nem lesz ferde.
Egyszeruen a fekbetet nem a teljes feluletevel erintkezik. Majd bekopik, semmilyen tennivalod nincs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #143486 üzenetére
Nem eletszeru kiszamlazni 2 orat pluszban egy betetcsere, hogy szet legyenek szedve a munkahengerek. Nincs az az ugyfel, aki ezt kifizetne. Otthon magadnak szet lehet szedni, az esetek tobbsegeben sokat nem hoz a konyhara, csak ha elhanyagolt volt a fek es fel kell ujitani. Vagy nem huzza vissza a karmantyu a dugattyut.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143495 üzenetére
Mindegy mennyi a km, ha szakaszosan van kopva le kell csereld 30e km nel is, attop fuggetlenul, hogy a vastagsaga meg jo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143499 üzenetére
Igen, es a tarcsak is gyariak, amik raznak azert, mert a vastagsaga valtozo a tarcsanak. Sok japannal problema ez, es garanciaban csereltek tarcsat. 30e km es futasteljesitmeny alatt is. Kawasakinal, bmw nel hondanal jellemzo
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143505 üzenetére
Milyen min erteket nem tud egy vadonat uj tarcsa?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- E-roller topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen