Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #143493 üzenetére

    Nem éltszerű. Csak egy 15+éves motornál már nem lesz baj ha megejtik. Az a plusz 2 óra a következő 10 évre kifizetődő. :)
    Azt nem tudom ennél a féknél mennyire van kint a porfogó gyűrű. Van amelyiknél nagyon a szélén van, és szépen berakja kosszal, és összenyomja a munkahenger oxidációja.
    Talán a Bandit tociko féknyergek ilyenek.
    Igazából csak informatív kérdés volt.

    Oppenheimer
    "Ez a fek kb 50% on van jelenleg."
    Ez mit jelent?
    Azt hogy a fele felület még nem érintkezik a fékbetéttel.
    De semmi extra, ilyennek kell lennie. Hamar összekopik, és a fékhatás egyre jobb lesz.

    Sztem a jobbos tárcsán van a kombinált, azért is kopik be hamarabb.

    -Mosquito-
    A deauvillen 39 ezernél kukára kopott a hátsó tárcsa. Az elsők meg nem koptak 1,5tizedet. :D
    Ezek az alaktrészek amiknél nem lehet megmondani mennyit futhat. használat függő.
    A vadi új brembo fétárcsa+betét szett pumpált a r1200-rtn.
    Cserélni kellett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák