- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91121 üzenetére
"Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?"
Nem, szépen egyenletesen jön meg az erő, nyomaték az meg már alapjárattól van!
Az enyém azért volt sokkal állatabb és vadabb mert amit a tesztben írnak megvolt rajta csinálva.Fazer teszt, ez nem az Oncsiké, azt csak lefényképezni tudom majd.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91129 üzenetére
Az 1000 V2 motorokat azért nem ajánlottam neki mert hosszabb távon mint amiket ő is szokott menni nem a legjobb választás a rezonancia végett.
Egy sor4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik.
A V2 nem szereti ha poroszkálnak vele, rezeg, csapkod alacsony fordulaton, egy idő után a rezonancia fárasztó a sor4 elrendezéshez képest.LustaDick123: Nem rossz motor csak hatalmas és nehéz, még az 1200 Bandithoz képest is böszme nagy, Babos pedig nem az a hatalmas emberke.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91138 üzenetére
Csak egy pár amit hirtelen én megnéznék:
FZS 1000
FZS 1000
FZS 1000
GFS 1200S
GFS 1200S
GSF 1200S
GSF 1200S
GSX 1400 de ez naked, meg szerintem neked méretben túl nagy, de egy próbát megér.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91169 üzenetére
Természetesen egy 1200 motor megszokást fog igényelni, a tömege is jóval nagyobb lesz mint a 400 gépednek, a Banditnak eléggé magasan van a súlypontja ami kanyarokban érezhető, nem dől olyan könnyen egyik oldalról a másikra.
A másik dolog a blokk karaktere amit szoknod kell, tiszteletbe tartani a 400 után, mert itt az erő a pincéből fog jönni és hirtelen olyan megugrásokra képes hogy csak pislogni fogsz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91176 üzenetére
Nem rossz hogy van ilyen lehetőség, de ha meghallgatsz egy tanácsot akkor én azt csinálnám hogy fél napra bérelném ki a 1200 és a 600 Banditot is.
Éreznéd a különbséget minden téren, áttudnád gondolni érezni melyik a neked való, nem e sok az 1200 a 400 után.
Volt több olyan aki 300/400 köbről felváltott 1000/1200/1400 izommotorra azt hamar megvált tőle mivel sok volt neki minden téren, lehet egy 600/650/750 sokkal jobban kezelhető lesz számodra.
Ne kapkodd el, van Bandit 750 is amiről jót jót hallani, vagy Hornet 600 stb......, ezek is mind jóval de jóval többet fognak tudni mint a 400 cm3 motorod, nézelődj, próbálj, esetleg a Red Baront is megkérdezhetnéd milyen kipróbálási lehetőség van náluk, mert választék az nagy van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #91185 üzenetére
Hát ezt nem tudom, a Yamaha Topnál volt beszámított motor amin volt rendszám, vásárlási szándékkal mentem és kipróbáltam milyen, Husqi SM610, Yama FZS 1000, elvittem egy próbakörre városban és városon kívül kanyargós részeken.
Ha nem tetszett volna természetesen a próbaút vége után nem kellett volna kifizetnem.Használt motorjaik.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91196 üzenetére
A nyomatékkirály jelződ végett bérelje ki mindkettőt, nem mindenkinek jön be, ahogy írtam is.
Haverom is Bandit 1200S-ről váltott vissza Hornet 600-ra, azt mondja a mai napig nem bánta meg, sokkal könnyebben kezelhető, kanyargós részeken könnyen dönthető, fékei, futóműve is könnyebben birkózik meg a motor tömegével mint a Bandit.
Banditban a blokk ami igazán jó, de a motor tömegéhez ami nem kevés a futómű és a fék alul méretezett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91208 üzenetére
Ha a 600 tetszeni fog akkor utána érdemes lehet a Bandit 650-el is számolnod.
Egy kicsivel többet nyújt a 600-nél a többlet cm3 végett.
A másik amire én azt mondom elgondolkodtató az a CBF 1000.
Teszt 1
Tesz 2
Tudom ez már az újabb, frissített verzió de az alap az ugyan az.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91214 üzenetére
Nagyjából egy nyelvet beszélünk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91223 üzenetére
Az a baj a túraendurókból nem igazán fogsz találni 4 hengereset.
1 henger, V2, Sor2, 3 henger amivel gyártják őket, ez a szegmens kizárva a 4 henger számára.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91224 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet rezonanciamentes egy V2 650, saját karbis, tesztelt injektoros SV650 és mondjuk egy CBF600 között nagyon sok a különbség a 4 henger javára.
Annyira vibrációmentesen jár a V2-höz képet hogy azt kottázni lehetne, ez mindaddig nem is gondolnád amíg át nem ülsz rá.
Kíváncsi lennék a V-Strom esetében ez mennyire észrevehető.Mosquito34 Na jó de ez új motor, nem a 1.15 árkategória, abban az árszegmensben én még nem találtam túraenduróból 4 hengerest.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91229 üzenetére
Persze a tanulómotorral alig mentem városon kívül.
Pont itt van az amiért nem érezted a rezonanciát, városban nem is nagyon érezhető, van de minimális, de 120 fölött egyre jobban érezhető.
Ott ahol a sor 4 még ugyan olyan simán fut.geresics Egy kiadós terepezés után bizony érzed rendesen a sérvedet, a folyamatos rázkódás, egyenletlen útburoklat nagyon nem tesz jót neki.
Ennek ellenére el lehet menni terepezni csak utána nem szabad csodálkozni hogy reggel kimászni kell az ágyból.
Én is voltam párszor így, de hát akkor is kimentem újra és újra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91234 üzenetére
Sajnos ez egy ilyen betegség, szeretem a terepfutást, imádtam kijárni a határba dombokra fel, lejtőkön lefutni.De sajnos a sérv ebben is akadályoz, sőt sok mindenben, aktív harcművészetet is végette kellett abbahagyni, már csak az itthoni edzés maradt azt is kíméletesen.Motorozásnál is ugyan így kihat, hosszabb távon ami nekem 300 kilométert jelent már nagyon érzem, 500 kilométer már szenvedés.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #91240 üzenetére
Ha 650 és 4 hengeres akkor a GFS 650 N és GSF 650 Sami nekem nagyon tetszik formára.
De ha a szívemre hallgatnék nem az eszemre akkor rá esne a választás, itt van futómű, fékek, blokk, imádni való kinézet, kidolgozás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #91248 üzenetére
Az az igazság ahogy a képeit nézegettem és olvastam az írásait miket vinne, szerszámozna fel rá, ilyen gépeket sajnálnék arra a felhasználásra.
Nem vennék fiatal gépet, a 600 kategóriában 500-600 ezerért nézelődnék, azt nem sajnálnám úgy mint egy 1.15 milliós motort ilyen célokra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kawasaki Versys 650 is jó választás lehet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #91335 üzenetére
Megnézed?
Olyantól akit ismerek és rendeltem már tőle nem csinálok ilyet, de bizony akit nem ismertem kinyitottam a dobozt és a postás addig ott várt, ennyi, ha nem tetszik neki akkor is!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laca1212 #91341 üzenetére
Az az igazság hogy engem ez nem igazán hat meg, ha nem engedné kibontani akkor viheti is vissza, ennyi, mivel nem fogok én plusz postaköltséget fizetni ha esetleg nem jó vagy nem az van a csomagban.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laca1212 #91345 üzenetére
Természetesen nem próbálom ki, de azt megnézem azt küldte e amit megbeszéltünk.
Ha nem akkor viheti is vissza, így nem tudnak átverni a csomag tartalmával, nem kell ezt túlkomplikálni.
Ezt is csak olyan helyről érdemes megtenni akitől még nem vásároltál, pl itt a PH-n.
A másik meg hogy neked ez miért is böki a szemed az te gondod, én nem foglalkozom vele ki hogy csinálja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Na ezzel szorulj be terepen sárba, hívhatsz egy tankot hogy kihúzzanak!
Az ilyen motor nem terepre való, a videó ami feltöltöttek bármely utcai motor végigcsinálná ha tennének rá enduró gumit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91442 üzenetére
Végiglehet menni vele, na de nézd meg a mellette haladó 2T könnyű versenyendurósok milyen könnyedén kezelik a motort.
Hozzátenném azt is hogy nem kis tudás kell hozzá hogy egy ekkora monstrummal így motorozzon, ezek után átülne egy olyan géppel amivel a többiek mennek és repülne velük.
Egy átlagos motoros akinek nincs ilyen tudása csak kínlódna egy ekkora vassal, míg egy könnyebb gép a megváltás lenne ehhez képest.
Ezzel megborulsz partoldalon az életben nem tartod meg, rád dől egy egész favágóbrigád kell hogy leemeljék rólad.
Most is azt tartom hogy ekkora nehéz gépek nem valók terepre (keményebb terepre), persze nagy tudással rendelkező emberek elmennek velük, de nem ez az átlag.
Még sok helyen a Pegaso 650 is nehéz ami ehhez képest egy könnyű motor, van egy jó videó erről, elmegy vele a srác komoly terepen is, aztán átül egy igazi enduróra és nem győzi dicsérni mennyivel jobb azokkal menni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91451 üzenetére
Nem is szabad egy lapon említeni őket, egy ilyen monstrumokkal könnyebb terepre tud kimenne egy átlag halandó, az ilyen mutatványokhoz meg nagyon komoly tudást igényelne.
Na de az meg még kevesebb aki be is vállalná vele, itt azt is számításba kell venni ha esel, rád dől, betakar a motor.
Én nem tartom alkalmasnak ilyenre, meg a motorosok 95% is ezen a véleményen lenne egy próbakör után.
A legviccesebb az volt amikor a crosspályán ment egy Simsonnal ugyan úgy végigcsinálod.
Ha így megy végig crosspályán akkor elismerem, első ugratásnál törne ketté a pilótával együtt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #91454 üzenetére
EXC 250 ilyen utakon mint amik a képeken vannak simán ugyanúgy szállsz le mint a nagyról, annyi hogy a segged kicsit jobban sajog.
Mitől fáradnál el jobban rajta?
Könnyebben irányítható, ott ahol a nagyobb kiveszi belőled az erőt mert tornászni kell vele a kicsivel simán haladsz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #91454 üzenetére
Az EXC ülését is lehet párnázni, és ahogy Persu is írja egy enduró motoron legtöbbször állsz.
Nekem a legnagyobb út 110 kilométer volt terepen, na ott kifingottam rendesen, de bele sem merek gondolni egy nagy monstrummal mi lett volna.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #91470 üzenetére
Az ellentét ebből a videóból indult ki.
Itt azt akarják bemutatni hogy mindenhol helyt áll egy ilyen jellegű motor, na ez az ami nem igaz és ne akarják ezt a baromságot beetetni senkivel.Mindegyiknek megvan a rendeltetése de nehogy már bemutassák nekem azt hogy egy 250 kg-os géppel lehet offródozni meg crosspályázni, aki ezt elhiszi az meg is érdemli.
És itt nem arról beszélek hogy kimész vele a határba mert arra egy ETZ250 is képes, sőt ennyi erővel az is alkalmas mindenre mert azzal is végigcsinálod amit az üpse a videóban.
Itt a videó készítői vannak eltévedve nagyon, én nem azt mondom hogy nem lehet velük kimenni, nekem a Pegasoval is kilehetett, csak tudom mik a határa, itt meg be akarják bizonyítani hogy tökéletes választás mindenre, na ez a nagy hazugság.
Egy könnyebb terepen (közepesen nehezen is )a Pegasoval is elmész, de azután eléri azt amikor már csak küzdesz vele, nehézzé vállik, bizonytalan leszel vele, nem élvezed rajta a motorozást.Viszont azért azt nem vágom hogy te hogy a fenébe ülsz terepen sokat a motoron, a belemet kirázza az egyenletlen útviszony ha nem állok rajta és nem csillapítja a lában az útegyenletlenségeit, huppanókat, gödröket.tboldi Nekem ilyen gondjaim nem lettek a balesetemnél, a gerincemet és a jobb csípőmet ütöttem meg, de nekem sem vette el a kedvem semmitől, annyi hogy azért óvatosabb lettem.
De a motorozást nem tudnám végleg abbahagyni, egyszerűen az életem része.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #91484 üzenetére
Tévedés ne essék én sem a legkeményebb terepeken motorozom, belemegyek nagy sárdagonyákba, felkapaszkodom partoldalakra, ugratok ha olyan helyet találok, gyorsan megyek csiki csuki kanyarokban, stb....ami Persu küldött olyan helyeket én sem célzok meg, akkora tudásom nincs, meg a korábban felsorolt nyavajám végett sem mernék, inkább az nyom a latba.
90%-ban ugyanazon utakat használom amin az erdészek és vadászok is járnak, mivel összetűzésbe sem szeretnék kerülni senkivel sem az végett mert véletlen magánterületre mentem be.
Pedig szívesen kipróbálnám magam komolyabb terepen, de annyit nem ér hogy esetlegesen mindenemet elvegyék.
Nálam is a fő szempont a súly, mindig is az volt, talán ezért nem is szerettem sosem a nehéz motorokat sem közúton sem terepen.
Addig rendben vannak amíg egyenesben kell velük menni, aztán ahol a kanyargós részek jönnek csak hátráltatnak a tömegük végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #91538 üzenetére
Egy Bandit 1200 120 tempónál 4300 forog, a CB 1300 120-nál 4100, az a 200 fordulat nem fog fogyasztásban túl sokat nyomni.
4300 fordulaton a CB 127-megy, ez fogyasztásban annyira minimális.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
És erre tényleg voltak olyanok akik azt mondták a motoros a hibás?
Mosquito34 Csak is az lehetett, megnéztem volna hogyan állítja fel ezt a dögöt ha eldől vele.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91549 üzenetére
A videót végignézve ez minden de semmi komoly terep, kavicsos, murvás utak, kanyarokkal, dombokkal.
Mindenkinek mást jelent a komoly terep, nekem ezt.
Én sem ilyenen megyek, de számomra ez jelenti.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Mentolka #91564 üzenetére
Azért is mondom mindenkinek mást jelent, én sem tudnék itt végigmenni sőt.......még lehet elindulni sem!
Viszont a másikat simán vállalnám ha olyan utak vannak amik a videóban, ilyeneken én is szoktam motorozni, de az nem igazán komoly terep.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Volt is egy gúnyneve a TL1000-nek, özvegycsinálónak hívták a blokk buta karaktere végett.
Valahol még megvan róla a teljes teszt pro/kontra tulajdonságaival.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát úgy lehet hogy nagyon hirtelen jött meg az erő, alul csak rángatott majd egyszer csak hirtelen minden megérkezett.
Ezt szokni kellett, az SV 1000-nél finomítottak a dolgon, a másik a futóműve volt, meg olyasmire is emlékszem hogy a megjelenésekor az egyik újságíró belehalt a tesztelésbe, ez is közrejátszott a gúnynév megörökléséhez.Egy blokknak hogy lehet buta karaktere, erről tudnék mesélni mondjuk egy RXV 550 volt tulajaként.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hol is kezdjem, ugye minőségi alkatrészekből van összerakva, engem is a kinézete fogott meg akkoriban meg az hogy újonnan bő 600 ezerrel kevesebb került mint az új 525 EXC.
Bár mint idővel kiderült a KTM nem véletlen kerül többe.
Blokkal kapcsolatban azt tudom mondani hogy a V2 erőforrás abba a könnyű szerkezetbe nagyon nem való, ezt az erőt közútra kell levinni nem terepre, egyszerűen kezelhetetlen volt szívatósabb helyeken ami
köszönhető a befecskendező rendszerének is.Annyira hirtelen reagál a gázra hogy kínlódsz hogy megtartsd a gépet, a motor vagy kerekezni vagy kitörni akar.Egyszerűen nem vette finoman a gázt, haverom XR600R gépével sokkal jobban tudtam motorozni.Ezt a motort akkor élvezted amikor gyorsabb terepre értél, ott kiélvezhetted a vadállat erejét, olyan gyorsan pörögte le a sebességeket hogy mire észbe kaptál már fékezned is kellett hogy be tudd venni a kanyart.
A V2 erőforrás végett nehezebb mint az 1 hengeres társai, de ehhez az erőhöz kell a plusz tömeg, így is sok nem hogy még könnyebb legyen.Futóműve jó, nem túl kemény, fékei nagyon jók, váza merev, stabil, a motor kicsikét orr nehéz a V2 végett, de jobb is mert így is okozott sokszor meglepetést.
Volt hogy ereszkedtem lefelé a lejtőn, 3.ban odahúztam neki és úgy is ágaskodott, ha nem lett volna orr nehéz az első kerék nem is kellett volna bele.
Említetted hogy maradtál a Japán üzemórásnál, amikor megvolt cseréltünk ismerőssel, CRF450X, mentem Fenyvesi Ferenc (Föfő) versenyre felkészített CRF450R gépével és ő is az RXV-vel.
Amikor megjött vele ezt mondta: ez semmire nem jó, ilyen erőt közútra kell vinni, terepen motorozhatatlan.
Igaza van, vagyis részben, mert ha nem kívánkozol vele szívatósabb terepre hanem murvás, homokos gyorsabb útvonalakon mész vele, oda állat, ott élvezhető.Hardendurózásra nem ez a jó választás, 2008-tól állítólag megbízhatóbbá is tették mert 2006-2007-es modellre ez nem volt elmondható.
Én többet nem vennék azt tudom, eleve a tudásomhoz ez nagyon nagyon sok, megbízhatósága nem volt jó, felújítása majdnem kétszer annyiba kerül mint az 1 hengeres üzemórás gépeké.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91613 üzenetére
Ne tedd!
Ez végett a motor végett ne, inkább egy EXC 525 hidd el nekem.
Vagy ha mégis csak is 2008 utánit amin történtek ráncfelvarrások, típushiba javítások.
Ha ott is olyan buta befecskendezése van mint a korábbi évjáratúaknak akkor nem fogod sokszor élvezni vele a motorozást durvább terepeken.
Viszont gyors terepen meg szárnyalni fogsz rajta!
kotyesz75 2008 vagy 2009 évjáratút vett, Ő nagyon dicséri és szereti, itt éppen egy patakmederben motorozik vele, én ilyenre nem szerettem használni, bár az ő tudása sokkal nagyobb mint az enyém volt.
Hallva a gázfröccsöknél mintha finomabb lenne alacsony fordulatnál mint a régebbi verziók, de ide az általad is kedvelt 2T mindenképpen jobb választás.
Nézve a többi videóit újra feléled bennem az amikor jobban odahúz neki, ahogy veszi a lapot, az nagyon nagy feeling.Pocee Szívesen, nem tudom hogy mire szeretnéd használni a gépet, cross pálya vagy hard enduró?
De mindenképpen ragaszkodsz az üzemórás motorokhoz?Ezt csak azért kérdem mert ha már üzemórás egy jó 2T mondjuk 250/300 fenntartási szempontból jobban megéri mint a 4T.
Egy blokkfelújítás majdnem a feléből megvan, kemény terepen pedig a könnyebb súly áldás, és a nagy cm3 2T igazán elemükben vannak már alul is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91642 üzenetére
Mindig a Pinkmotors-tól rendelek láncot és lánckereket.
Felszoktam hívni a lányokat és mindent elmondanak, miből mi van raktáron, mit tudnak rendelni.
A Pegasohoz is volt nekik minden, láncból ha erősebbet veszel akkor is patentszemeset válaszd, ne a nittelős (végtelenített) láncot.
Pegasohoz nem lesz kevés, ugye a nittelőset erős gépekre szokták rakni (80LE+)mert stabilabb, véletlen sem ugrik szét.
De a Pegi nem olyan erős, az SM gépeimen mindegyiken patentszemes volt, mivel ha mondjuk terepáttételre
cseréltem eléggé kellemetlen lett volna mindegy egyes átrakásnál szétvágni, leköszörülni a láncot.
Ha egy SMC 625, Husqi 610, EXC 250, re jó volt akkor a Pegihez is jó lesz, nem kell attól tartanod hogy elszakad.
A másik takarítani sokkal szebben, könnyebben lehet, kiakasztod, leveszed és kiáztatod, befújod, majd visszateszed.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #91644 üzenetére
Hupsz!
Linkelek pár videóját:
Patak
Patak
Kerék 5.-ben
Egy kis tempóÉrdemes nézni a videóit, nagyon jó helyeken mennek, az EXC 500-al komolyabb terepre is kimegy.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91646 üzenetére
Igen ki van neki is nyitva.
Természetesen az elején nekem sem volt kinyitva, 3 darab fojtás volt benne, nekem az is meglepő volt hogy még fojtott állapotban is milyen más az injektor végett, természetesen nem hasonlítható a nyitott állapothoz.
De ő azt mondta anno hogy, semmi olyan gond nem fordult elő vele mint amiket mi tapasztaltunk a régebbi évjáratúakkal.
Alul méretezett önindító, nagyon nehézkes indítás hidegebb időben, könnyű lefulladás a rossz injektor beállítás végett, nekem összefolyt a víz az olajjal 1500 kilométer után, alsó hengertalp tömítés repedés, újonnan pár kilométer után telószimering folyás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #91651 üzenetére
Természetesen állásban nem a legkeményebb terepen fogsz váltogatni.
Én úgy szokom hogy kicsikén elnyomom a csípőmet balra, így a bal lábam behajlik és feltudok váltani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91655 üzenetére
L’Avventura, neked akkor ez is egy ínyencség, én is kipróbálnám mit csinál terepen.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ott van erre a célra a Husaberg FE650, ott sikítanál hidd el!
Amint végignézted mit is tud, már tudni is fogod miért mondom azt amit!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mini-ITX
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs