-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #103820 üzenetére
Kicsi ország, erős a gazdaság. Mindenki megfelelő épp egészséges munkaóraszámban dolgozik ezért a morál is igen kitűnő. Mi nem tiszta itt kérem?
Vicc egyébként... az új motor árak is.
@boldi: Ébredezel már? Ezért ha jól láttam, egy komplett engine swap erős lenne, kis golf esetén bevállaltuk volna de így erős.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #103909 üzenetére
A sportmotor.hu foruma a hazai motoros társadalom kreténjeinek gyűjtőhelye.
Ez nem kérdés, az ottani aktív userek 99%-a 2 bites.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz etnies #104099 üzenetére
Ez a Te álláspontod, másé meg az, hogy igenis lehet akár 35eFt-ért is venni motort, és saját kezűleg mozgásképessé hozni! Vagy venni 200eFt-ért valamit, ami ad akkora élményfaktort, hogy vigyorog a tulaj addig, amíg 4 év alatt félretesz havi 20eFt-ot, és vesz valami jobbat!
Anno (2002-ben) 40eFt-ért vettem az MZ-m, és ment. Használtam, rálocsoltam 2 év alatt több, mint 130eFt-ot, és végül 35eFt-ért adtam el. Megérte? NANÁ!!! Amikor ment, fülig ért a szám, pedig elég nagy fejem van!Jah, sok év kihagyás után úgy vettem meg a Pegasot, hogy havi 20eFt-ot félreraktam 4 évig!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz etnies #104120 üzenetére
Nem.
Nem azt írjuk, hogy szopjon ő is, mert mi is szoptunk, hanem azt, hogy kis pénzből is el lehet érni a célokat! Pláne, amikor fiatal az ember! Hát anno hol érdekelt minket, hogy mi az a minőségi motoros ruha? Örültünk, ha motorozhattunk, a többi nem volt fontos...
Idővel az embernek mások a lehetőségei, és másképp áll a dolgokhoz, de fiatalon kb. egy Jawa Mustangon is jól éreztük (volna) magunkat!A Te álláspontod is tök rendben van, és tök jó, hogy leírod. A baj nem azzal van, amit írsz, hanem megint azzal, ahogy írod. El kell fogadni, hogy nem csak egy álláspont van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #104120 üzenetére
NEM csak szar van ennyiért, melyen ár alatt vettem lesajnált koreait majd 4 év és 26k km után is csak 2 tömítéssel volt probléma... Ill 1 tömítés 1 szimering.
Ha erre telik vegye meg később melo mellet majd cserél, addig is élvezi.
Gyűjthettem volna rögtön egy 600-as gixxerre akár minek. Ha alacsony most a büdzsé később a fenntartás fogja kiölni az örömet azért a VTR-ed és az MZ közt árakban ha a kopó dolgokat tekintem van egy szakadék.
Én is ezért vettem olcsóbb kisebbet kezdéshez.Btw gumi, szelep kérdés
90 fokos szelepnek felnire van értelme? Könnyebb hozzáférést leszámítva.
Mivel megjöttek a gumik (nem most nem sz#ptam be a méretet mint nyár elején a PR5-őkkel. )
Kíváncsi leszek Contit nem tudott már beszerezni az R17 RoadSmart II lett végül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz etnies #104116 üzenetére
Lehet szerelőt találni plusz az internetnek hála ha valamiben elakad az ember gyorsabban kap segítséget. Ott az MZ CLub oldala, ott a sok Facebook csoport vannak hozzáértő emberek ez saját tapasztalat egy Trophy-nál is tudtak segíteni pedig az öregebb mint az ETZ. Plusz mint írta ismer szerelőt akihez hordta a Babettát is. Plusz én ha minden jól megy fogom felújítatni a Trophy-t tehát nem más f***ával verem a csalánt.
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #104123 üzenetére
Nyilván az általad javasolt kérjen kölcsön/vegyen fel hitelt a legbölcsebb döntés...
Mint mondtam ha ki tudná zárni a szopófaktort kezdje azzal,már kétszer leírtam,de Ti jó magyar mentalitás szerint ez skippelitek és abba álltok bele,hogy én szopatni akarom szerencsétlent.
Egy motoros találkozón nyugodtan suttyózzátok le a simsonos mz-s bandát,hogy miért nem tudnak ők nagyobbat álmodni...
Nem gondolnám,hogy kevesebb lennék mert simsonoztam és nem egyből dt125re ültem.Tegyük fel vesz 4-500ért valami japánt,és összeszakad? Így járt? Az is ugyanolyan eséllyel széteshet ha véletlen beleválaszt,annyi hogy kevesebb eséllyel lehet faragni.
Kb első motor lesz fiatalon ,nem gondolnám,hogy tizenévesen bárki higgadtan mérlegel,hanem azonnal kell bármi az élmény miatt,nem fog megnézni 6 motort hanem beleszeret az elsőbe és vagy szerencsés lesz vagy megszívja.
Gaboman is beszopta,pedig nem az első motorját vette...Mr.Brightside
-
z123456789
addikt
válasz etnies #104228 üzenetére
Fuh...ennyiért eredeti tükrös plexit tudnék venni a sisakomra. Nyilván ez technikailag odaverősebb, amaz meg csak jól néz ki.
Az igazi kombó az ilyen plexi lenne. Jól is néz ki, meg hasznos és biztonságos is.
Ettől függetlenül szerintem nem csak én, hanem többen várjuk itt a tapasztalatokat ezzel. -
duni84
aktív tag
válasz etnies #104287 üzenetére
van vízálló csizmám is. a #104285-ben arra írtam, hogy az abszolútt nyári kánikulára kitalált szellős csizmát hogyan lehet szélálóbbá tenni kora tavasszal és késő ősszel. sok napos túrára én is a vízállóban járok, habár így garantált, hogy nyáron bele fogok rohadni párszor, csere csizmát meg nincs hova csomagolni vadabb pillanataimban már gondoltam ehhez hasonló kegytárgyra is a nyári csizmára, hogy az egész világgal tudassam mennyire ízléstelen vagyok mondjuk eljön még az idő, amikor tényleg leszarom úgy indulok délre, hogy nyári csizma + berakok a táskába egy ilyen vízhatlan zoknit a szél ellen tartaléknak, meg egy cipőre felhúzható kotont és kész. max kiderül, hogy tévedtem és én leszek a legidegesítőbb az egész úton
#metszéspontok
-
emre
veterán
válasz etnies #104293 üzenetére
Mert alig várod hogy beszólhass vagy hogy okoskodhass egy kicsit, és belebetegedtél volna ha kihagysz egy kínálkozó alkalmat?
Gondoltam van aki ránézésre megmondja, (esetleg szeretve tisztelt médiatechnikai csoportvezetőnk és gyámunk látott már hasonlót) aki meg nem tud róla semmi okosan csöndben marad. Elég hülyén nézne ki a fórum ha minden kérdésre 50 nem tudom meg 50 google a barátod válasz érkezne.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
etnies
senior tag
válasz etnies #104353 üzenetére
Ránéztem jobban itt az unalmas éjszakás műszakban:
Ha már olcsót akarsz és jó ez a márka, akkor inkább ez
[link]Azt olvastam róla, hogy nincs rajta szabályzó, ezért ki-be kell kapcsolgatni, vagy megsüti a kezed.
Az én személyes tapasztalatom a futákodásból az, hogy ősztől-tavaszig sokkal hatékonyabb a Tucano Urbano muffja és akkor még vízálló kesztyű sem kell. A legjobb a kettő együtt persze, de ha az egyiket választhatnám csak, akkor a muffra szavaznék.
Ilyesmire gondolok: [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #104558 üzenetére
Semmiben nem gondolkodom, félek attól hogy megint csak megbánnám ha újból bepróbálkoznék vele.
Most is ez történt, fáj utána a szívem, de hogy lassan kinyújtani sem tudom a lában.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #104791 üzenetére
Alkudtam így is éppen eleget: a rossz hátsó féktárcsa és a gyengélkedő, még gyári Yuasa akku árát hosszas vita után elengedték - 549k helyett 500-ért lett enyém a gép. Mivel a korlátlan jogsi még nem volt a kezemben (épp csak a rutinvizsgán voltam túl - vezettem éppen a forgalomban) - így 4 nappal később, már a nevemre írt forgalmival együtt hozták haza motorszállító furgonnal (+20k-ért). A motor azóta is hibátlan, nem volt rossz vétel - 3 év fél év alatt csak a kopó-fogyókat kellett cserélnem, illetve 2 elsőkerék csapágyat.
Egyébként az a röhej, hogy a motor már 3 hónapja bent volt náluk (beszámították egy vadiúj DL650-es V-Strom-ba) és én voltam a legelső, aki egyáltalán elment megnézni. Ne tudd meg, hogy előtte milyen szar motorokat láttam - alig olcsóbban. Ezekre vagyonokat kellett volna költeni a jó állapothoz, erre meg csak a hátsó féktárcsát betétekkel és az akkut. Pont 50k-ba fájtak együtt
Gyári alkatrészeket azóta is tőlük rendelek neten, egy gyári Suzuki kuplungbowden egy fillérrel sem kerül többe náluk, mint mindenféle webshopokból a noname utángyártott szarok..
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz etnies #104830 üzenetére
Autók esetében is ugyanúgy szokták annak hívni. Szerintem a szleng része.
Amúgy gondolom, onnan ered, hogy az emberek is valamilyen lábbelit (jó eséllyel gumitalpút) húznak a lábukra, ha menni akarnak valahova, hogy a talpukat ne érje sérülés, illetve hogy biztosabb tapadást teremtsenek a felülettel, amin járnak. Ehhez hasonulva egy motorkerékpár vagy autó esetében - amik ugyebár kerekekkel létesítenek kapcsolatot a talajjal - a csupasz felni felelne meg a mezítlábnak, a gumiabroncs meg lenne a lábbeli, avagy papucs.
Aludnom kellene már etimológiai filozofálgatás helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #104962 üzenetére
Egyetértek. De tudod hányan cserélik ki ekkor? Nah meg aztán a legtöbb lánc 6-7k után már láthatóan szakaszos...
Nah meg a pucolásról és a mosogatásról nem is beszélek...
Szopás nah mindegy honnan nézed... (Nekem, én utáltam csinálni, pedig szerelni szeretek... de ez nem szerelés ez szopás. nah jó leálltam... )[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz etnies #105184 üzenetére
Igazából átgondoltam és úgy vagyok vele,hogy inkább a féktáv az elsődleges. Mondom, két személlyel csomagokkal nagyon éreztem a különbséget. Meg amúgy is fék spórlós vagyok, mert nem szeretem a drága benzinnel felvett energiát elfékezni. Inkább az a visszaváltogatós fajta vagyok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #105191 üzenetére
Gumiból a GS500 méretében beszerezhető legjobbat használom (Michelin Pilot Street Radial), fékbetétből a gyártó által ajánlott típusú EBC organikusát - ledes sz*rjaim és felnicsíkom meg nincs.
Egy ABS sokkal többet lendít egy vészfékezés kimenetelén, mint egy szinter betét - ha nem versenypályán tolod éppen. Sajnos ABS-em sincs, de ha lesz még valaha másik motorom, akkor az lesz az egyik legfőbb szempont vásárláskor.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #105203 üzenetére
"a visszapillantóhoz szerintem nem 10 éve, hanem 20 éve nem nyúltak "
15-t akartam írni, de van az 30 is, már a DR BIG-en is ez a tükör volt
Viszont tényleg jól használható tükör, nagy, széles, jól látsz benne hátra.
[link]
"Szerintem pl a Vstrom kifejezetten randa"
Az első generációs az tényleg eléggé baltával faragott volt, de nem volt azzal semmi gond. A következő, én cicalámpás-nak hívom, olyan semmilyen. Finomítottak rajta valamit, a mostani viszont elsőre nagyon furcsán nézett ki a szememben, de mostmár azt mondom, nem néz ki rosszul, sőt, jól áll neki ez a forma.
De ez nagyon ízlés kérdése, mi tetszik.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz etnies #105205 üzenetére
Nekem első és legfontosabb, hogy mekkora az ülésmagasság, a többit leszarom. Ha a 2 méteremmel elférek rajta, akkor jöhet. Mindegy, hogy 300-as, vagy 1300-as, kényelem az első. Egyedül az első kiadású versys nem kellene még ingyen se.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
coccolino
aktív tag
válasz etnies #105220 üzenetére
tök jó a cikk, csak szerintem egy baj van vele, ez nem terep
vagy is az én olvasatomban a döngölt murva pár kővel, kiépített betonozott szerpentinnel nem terep
ilyen úton robogóval is elmész óvatosan, de megnézném ugyan ezt a cikket felázott talajjal, esetleg úgy, hogy végigment rajta valami nagyobb gép''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
gergobaby
aktív tag
válasz etnies #105259 üzenetére
Oldalszél a parás. Hétvégén Somogy-Baranya környékén elég szeles volt az idő, és mikor kiértem az erdős részekből, ott nagyon durván dobálta oldalra a motort a szél, volt hogy 70ig visszalassítottam egyenes ellenére, mert tolt át a szembesávba.
geresics Ahogy nézem a munkásságod, te azért gyakran elmész ennél többet
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #105382 üzenetére
Nem gyorsul, de valós 90-100 tempóval tartósan tud vele haladni az országúton. Ez több, mint amire a többi 125-ös gép képes. Még a KTM Duke jöhetne szóba (azzal is lehet ilyen tempóval menni), de az meg állítólag nagyon kényelmetlen, és semennyire nem cuccolható. De más is a felhasználási területük.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #105388 üzenetére
Én már 4 éve túltettem magam a 125 köbcentivel túrázáson, de a kérdező A1-es jogsival szeretne túrázni. Arra meg nagyjából csak ez alkalmas. Illetve bocsánat: ez a legkevésbé alkalmatlan az összes A1-gyel vezethető 125-ös közül. Egy YBR 125-tel nem tud tartósan 80 fölött menni, a teherautók simán eltapossák...
Egyébként nem olyan sz@r a kis Vara mint mondod: anno Laci barátom ezzel kísért el az első két erdélyi körutamra. Hegyre felfelé, vagy sík úton 90-ig az én kis csopperem jobban gyorsult, de az enyémnek 95-nél (valós, GPS szerinti sebességről beszélek) vége volt, utolért és simán ott tudott hagyni sík úton. (110 körül ment a gépe). És ennek a kis Varának egész jó a futóműve (csak a KTM Duke-é jobb) a többi 125-ös a 3,14-csában sincs.
Én nem akarom rábeszélni semmilyen 125-ösre, de ha ilyet akar / szeretne / tud venni, akkor ez a legjobb (vagy legkevésbé rossz) választás.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz etnies #105411 üzenetére
Kicsit olyan vagy, mint egy hittérítő. Van valami, amiben hiszel, és hangosan hirdeted folyton, hogy mindenki más hülye, aki másban hisz.
Ahogy mindig, most sem azzal van baj, hogy van egy véleményed, és azt megosztod velünk, hanem azzal, ahogy hirdeted az igéd.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz etnies #105424 üzenetére
Lehet, hogy túl régóta vagyok nyugaton...
Lehet...Szerintem meg biztos. Én is látok sok mindent, ami a "nagy nyugaton" jól tud működni, mégis itthon nehezen tudom elképzelni, hogy ugyanez menne pusztán szemléletbeli, morális különbségek miatt.
Napi szinten látom itthon azt amiről te beszélsz (folytás nuku, 70-el haladás smkp-n stb.) és éppen ezért értek egyet Bogyó bá'-val és nem veled. Te magad mondod ki, hogy mennyire szarnak mindenre az emberek, mikkel okoskodnak, ezek után amellett érvelsz, hogy uccu adjunk nekik még plusz 5-15 LE-t hátha akkor majd okosabbak és szabálykövetőbbek lesznek. Szerintem ez egy marha nagy logikai bukfenc.
A környezetszennyezős, rendszámtalan járműves és forgalomakadályos résszel alapvetően én is egyetértek SMKP esetén, de épp ezért van ott a B125. Szóval én is azt tartom észszerűnek, hogy tereljük csak szépen az embereket a nagyobb motorok felé, de azzal nem értek egyet, hogy ezt kvázi alanyi jogon tegyük meg. Aki B-s jogsit szerez, annak pedig külön lehetőségként (ami ráadásul relatíve egyszerű és olcsó amennyire hallottam, nem tudom, mert én rögtön korlátlan A-val kezdtem) most is van lehetősége a B125-re...
-
Geresics
addikt
válasz etnies #105414 üzenetére
1. ez alapján ne legyenek autók, mert senki nem tartja be az 50/90/130-akat.
2. és?
3. sokan meg azért, mert 14 évesen arra szerezhetnek engedélyt (én ezért tettem le anno). Sokan pedig csak simán A-ból B-be való közlekedéshez, pl. falun, városokban. Anglián, Budapesten, és a hasonló népsűrűségű területeken kívül nem ritka dolog.
4. sokan pedig csalnak a rendszámos autóval is.Nem a szavaidat szeretném kiforgatni, csak rávilágítani, hogy attól, hogy Neked van egy véleményed, még nem az lesz az egy és igaz!
(#105415) zgospel
"Pedig most igaza van."
Szerinted. Szerintem meg nincs"Az 50 köbcenti az közlekedés szempontjából a nagyvárosi fullra beállt dugókon és a kihalt vidéki utakon a horgásztóig tartó pár kilométeren kívül életveszélyes és zavaró."
Pedig ezek pont a fő felhasználási területek. Pl. iskolába, munkába járás. Meg barátokhoz. Meg kikapcsolódni. De biztos van még más is"Ráadásul ha 2T akkor még büdös is."
én szeretem a 2T illatát, de kétségtelen, hogy jobban érezni, mint mást.Simsonok, babetták: nem muszáj 1980-as gépeket használni. Sajnos idehaza nosztalgiából több van, mint józan észből.
"Szerintem B kategória mellé a B125-öt nyugodtan lehetne automatikusan adni, külön vizsga nélkül, az 50es robogókra, Simsonokra stb meg mehet a rendszám."
Több országban B-s jogsival lehet vezetni 125-öst, és ezt én is támogatnám! Akárcsak a rendszámot az 50-esekre, mert abban igaza van etnies-nek, hogy több velük a visszaélés, mint mással!(#105416) Bogyó bá'
"miért kellene egy autós jogsihoz automatikusan adni az A1/B125-öt?"
Szerintem azért, mert egy új 50-es 4T robogó nem tud úgy menni, mint anno egy új 50-es Simson. Továbbá a 40-es korlátot is felemelném 50-re, mert ha valaki szabályos akar lenni, akkor tényleg veszélybe sodorná magát. Igaz, sosem szenvedett szerencsére balesetet, de az asszony pl. így használta a robogóm anno. Mondjuk fele annyit is evett nála a motor, mint nálamautós jogsinak nem feltétele még a biciklizni tudás sem
Apám egyszer felültette anyám valami smkp-re, mondván falusi lány lévén tud biciklizni. Nos, a ház előtt fel-le ment 2 körforgalom között, amíg ki nem fogyott a benzin, mert nem mert megállni! Apám meg nem tudta elkapni, mert fetrengett a röhögéstől!
Azóta sem próbált motort vezetni. Attól, hogy valaki vezethet 125-öst, még nem kötelező neki!"...annak igenis kell ez a minimális (és nem is drága!) képzés!"
én meg azt mondom, hogy minden motorosnak kell(ene) a vezetéstechnikai képzés. Sokkal kevesebben halnának meg! Lásd ezt a tökéletes példát! Kötelező olvasmány! Jah, és van egy csomó ingyenes képzés is...(#105418) zgospel
"17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be"
Tökéletesen igazad van! De mit lehet tenni? Legyen B1, B2, B?"Azért nem egy rakétatudomány ez hogy túl kelljen ragozni"
...és szerencsére már óvodában kezdik a KRESZ alapismereteket, iskolában meg még inkább - ha jó az oktató intézet. Továbbá igenis én mint szülő, felelősnek érzem magam, hogy a gyerek tisztában legyen a közlekedés szabályaival...(#105424) etnies
"Te azt feltélezed, hogy Magyarországon mindenki hülye"
Itt? Mindenki.u.i.: és természetesen nekem sincs igazam, hanem nekem is csak véleményem van!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen