-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
(#86218) freelanced
Ha fel nem is iratkozol, de a figyelmedbe tudom ajánlani a 2017-es motoros és veterán rendezvény-naptárat, épp az éjjel raktam bele pár új eseményt!
(Egyik sem az én rendezvényem, és az oldalon reklám sincs! Egyszerűen motorosként motorosoknak csináltam a naptárat!)
www.MotorosVandor.hu/Rendezvenyek/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
Köszi a tippet már böngészek is Bár a lánckeréknél ez a szöveg elég érdekes
Lánckerekek esetén nem garantáljuk a gyártmányt, de csak minőségi gyártók termékeit forgalmazzuk. Rendeléskor a gyártó nem választható.
Csak megbízható és kiváló minőségű lánckerekeket szállítunk: JT, Sunstar, Esjot, PBR, Grosskopf és RK.Hello darkness, my old friend...
-
Ferdzsoo
addikt
Állítólag akkor is elállítódhat...
Bár én már szegény hanns-al lazítottam le a hátsó kerékanyát (110nm) már rendesen hajlott a kulcs
mikor utána mondta valaki hogy ez hülye ötlet mert elmegy...
Aztán megvettem a másikat azóta azzal húzom meg az ilyen nagy értékeket, az nagyobb is.
De a kicsi sem ment el különben, mert sokszor utánaellenőrzök a naggyal és nem tudok húzni már rajta...
Szóval ki tudja. De jobb a békesség inkább egy sima kulcsal lazítgatni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Moleman
addikt
& (#86857) canniball
Köszi!
Van az több is, 27%, mert 17/47 a gyárija elvileg.
De nagyon hiányzik, 3-4-5 között most olyan, mintha semmit nem csinálnék, alig ejt, motorfékezéshez is egyszerre kettőt-hármat rúgok vissza, hogy érezzek valamit. Még úgy is jó lesz az ötös városba (3000-nél 66), és akkor ott lesz a kényelmes hatos országútra (4000-nél 100). Kis terhelésen nem hangos a kipufugó, de most 5000-nél hatosban még így is hangosabb, mint a szélzaj. Az egyetlen félelmem az egyes meghosszabbodása, otthon is, melóban is minden nap mélygarázsozok, de majd játszom vele most, hogy el tudok-e kettesben indulni, mert akkor tuti jó lesz a hosszabb egyes is. De valameddig mindenképp gyári állapotban használom, aztán majd cserélem, ha lesz rá keret.Idővel, majd ha már nem félek tőle, lehet, hogy visszakívánom rá a pörgősebb áttételt, de egyelőre biztonságosabbnak is érezném a hosszúval. 6000 fölött most még jön Kulabá, úgyse pörgetem.
Tudom, hogy szentségtörés, amit akarok, de a vérmérsékletemhez a hosszú váltók illenek, autóban is.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. Ha igen, akkor inkabb a megnovekedett olajmennyisegre kellene felfigyelni, es nem a viszkozitasara. Melegen amugy is olyan, mint a viz. Masik tampont, most az egyszer, a szaga. Ezt nem kene mondanom, mert csak a hulyek szagolgatjak, mivel megintcsak akkor lehet benne a benzint erezni, ha belement egy liter, tehat kb az olajszint max felett van reg. Szoval akkor nem szagolgatas utan tudja meg az ember, hanem onnan, hogy miert lett ennyi olaj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Miert nem lehet hasznalni nalad?
Nalam mas a szitu, ez 2T, csak egy bovdenes, illetve van egy attetel az olajpumpa bovden miatt is, egy csigaba megy bele a gazbovden ami ket bovdent huz onnantol, az olajpumpat, es a gazt egyszerre. Ezt az egeszet egyre le lehet cserelni, uj bovdennel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Mindketten balfaszok, de talán nagyobb mértékben a motoros.
2 másodpercnél már látszik, h a BMW előz, ezt észreveszi a motoros is, hisz elveszi a gázt. Ha megnézed az útjelző bólyákat, kb 5-6db-ot lehet megszámolni. 2 bólya között 50 méter van, az-az van minimum 250 méter távolság közöttük. Ha valaki (nem írom h 90-nel, mert ennyivel a kamionok járnak) 100-110 körül utazik, simán belefér egy normális előzés ilyen távolságon belül, viszont a motoros 6. nyélen ment. Ez 2 kiló feletti utazó. Ebből fakadóan ugyanannyi idő alatt 2x annyi utat tett meg, mint amire a BMW-s számítot (bizalmi elv).
Szerencse, h a mikrobusz is időben észlete a helyzetet, lehúzdott, a BMW kisebb ívre vette az előzést és h a motoros is kordába tudta tartani az út szélén a vasat.
A konklúziót reméljük levonta mindenki, mi is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ha autóval megyek és meglátok a sáv közepén egy világító pontot én bele sem kezdek az előzésbe, mert tudom magamból is kiindulva, h néha elgurul a gyógyszer. Bár ilyen szembe forgalom mellett én soha nem húzom már ennyire meg, pont emiatt.
Talán annyival több rutinja lehetett volna az autósnak, h ha lát egy motorost a sáv közepén relatív gyorsan közeledni, akkor nem kezd bele az előzésbe, vagy ha már belekezdett és látja h mocskos mód jön, inkább visszahúzódik.
De mint írtam én is, a motoros nagyobbat hibázott.
-Mike-
Most tuti rákerestél a szarolasz hashtag-re és a találatokból csemegézel.
Ribi
Utolsó kérdés komoly? Nézd meg a videót ismét, hanerő mellett.
Üveghangon nyíl egyenes úton nem 1-2-3-ban jár az ember. Ettől magasab fokozatokban meg bármilyen sor 4-es nagy motor megfutja a 180-200-at.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Horvi
őstag
De ha megfigyeled még ha 90-el mész (vagy legyen az elfogadható 110) akkor sem tudják felmérni a sebességedet mert túl pici pont vagy és x méter távolságból(asszem 50) meg már kb egy fűszál is kitakar nem beszélve az autó A oszlopáról
(#87823) zgospel Majd tedd közzé a képeket itt is ha már kint voltál "motorozni"
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ezt már egyszer én is megcsináltam a GS-sel, szerencsére nejem szólt hogy világít a motorom. Így nem merült le tökig, elég volt 5-6 órát tölteni az akksit.
(#88110) Sputnyik123: műmájerségnek tűnik, de attól még működhet....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
Kecsó sajnos rosszabb lett. Volt 2 gyorsabb kanyar, azok lassultak, a pálya többi része meg lassú maradt. Pár hónapja gokartos haverokkal voltam kint, de nekik gokarttal sem tetszett. Kár mert amúgy a pálya minőség és a környezet szuper. Vonalvezetésben kakucs jobb motorral, ott meg a környezet nagyon alap.
A pofára nem eséshez meg gratula
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
Amikor először megnézel egy videót (legjobb ha a címét sem tudod, de a végkimenetelét sem), az akkori reakcióidat érdemes figyelni. Közben te is csak annyit reagálsz, hogy mi a , mi ... uhh mekkorát repült, uuu ez fájhatott. Majd amikor másodszor harmadszor nézed akkor kezded el mondani, hogy dehát miért nem csinálta ezt vagy azt. Neki sem volt ideje többször végigjátszani a szitut. Majd ha 2-3x lerepül, elcsúszik, akármi, akkor lesz már "rutinja" és lehet jobban jön ki belőle. De amikor te vagy ott és felfogni sincs időd akkor nincs olyan, hogy miért nem csinálta ezt vagy azt.
-
yodamastah
őstag
Le kell dönteni lapra a motort. Mese nincs itt nem szabad fékezni a kanyarban. Ha esetleg műszaki hiba van, le kell ugrani a motorról, nem belemotorozni a szakadékba motorostul. Nehéz ezt hidegvérrel megcsinálni, de más megoldás nincs.
Ja és nem ott kel térden fordulgatni ahol szakadék van.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
De arra hogy figyelsz oda? Ahhoz, hogy ne tudd megmozditani a kormanyt a csapagy miatt, en nem is tudom minek kell tortennie. El se tudom kepzelni, hogy hogy tud befeszulni az egyaltalan. Fel tudnek sorolni tobb dolgot, ami joval nagyobb esellyel tortenik meg, ugyanugy nem tudsz ra figyelni, mert semmilyen elojele nincs, es halalos egy bizonyos sebessegnel, pl osszeakad a valtod es satuzik a hatso kereked, barmit csinalsz. Vagy elszall egy csapagy a valtoban.
Nyakcsapagy ha szethullik, egyertelmu jelei vannak, nem azonnal verodik be,de hogy megszoruljon? Hogy tud megszorulni? (Csak kerdeseket teszek fel, mert elkepzelni sem tudom, hogy lehetne ilyen muszaki hibat produkalni egy nyakcsapaggyal) meg ellenallt a kormany, amikor a kamera megy jobbra-balra?ami a kormanyon van? Es nem beszital a nagy fektol, mert azonnali perec lenne elso fekkel a homokon... Nem ertem.Szoval akarmennyire probalunk felkeszulni ilyen szitukra, itt el kell fogadni, hogy vannak olyan muszaki hibak, amit nem tudsz kivedeni es mesz a levesbe.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Nekem a kijelző alapján ez egy MT10-nek tűnik. Azon meg elvileg viszonylag bolondbiztos fékek vannak, nem? Mármint erősek is meg az ABS is elég modern rajta, kanyarban is bele lehet markolni.
Mert a kanyar elején megy kb 100-110-zel és csak kb 70-ig lassul (km/h-ban) vissza mielőtt lemegy a porba. Olyan mintha nem tépné a fékeket. Persze így fórumról én is qrva okos vagyok ám.Amúgy az nem semmi hogy utána felmászott a hegyoldalon. Nem mintha sok választása lett volna.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Androidos tablet topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Motoros topic
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Marvel Snap
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen