-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
VFR 1200 F vagy FD?
Egyszerűen nem tudom hogy mit akarok. Már mindent szétátösszeolvastam, hogy mekkora király a duplakuplung, de nem hiányozna az a mozdulat amikor kuplung behúz és gázfröccs?.. ÁÁÁ.
Kedden-szerdán megyek nézni. Ezt, meg ezt, meg ezt.inti nade melyik fehéret?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #26154 üzenetére
Hát felhívtam a dreamet, konkrétan a bordó mindkét oldalára már eldőlt, a dekni is karcos. A hátsó dobozszett is. Köszönöm, nem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #26220 üzenetére
Telefonlálni mindenképp fogok, kiderül a bederül.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Ferdzsoo #26224 üzenetére
Hát nem is kell megnézni, baloldala fényezve volt, illetve jobboldalra valószínűleg eldőlt karcos doboz, legalább megspóroltam egy utat.
Már csak a halasi játszik holnap."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TommyGun #26236 üzenetére
Nekem is nagy kedvencem és dizájnra nincs még egy motor ami ennyire tetszene. Minden elvárásomnak megfelel amit egy motor elé állítok.
Ha innentől kezdve csak nézném az is örömmel töltene el.
Spóroltam és dolgoztam rá eleget, nagyon remélem hogy sikerül egy jót vennem.
Holnap sokminden kiderül. köszi szépen."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah végülis elhoztam a gépet, holnap rakok képeket.
Két röpke gondolat: Hogyeza markolatfűtés mekkora király már, nagyluxus motoron, ill. készvagyok hogy gyújtás után az injektoros gép mit össze sípol, szuszog, kapar, ellenőriz megállás nélkül egészen addig amíg be nem indítod. Mindegyik ilyen?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #26291 üzenetére
Igen, nagyon jó állapotú masina, új gumik, minden tutkó, garis még, ilyet akartam, 3 doboz, minden ami kell. Sajna alkudni nemsokat tudtam, de nekem így is megérte...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #26295 üzenetére
Holnap egész nap lótokfutok pécsen, nemsok vfr-t láttam itt eddig.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #26297 üzenetére
10.000 ft híjján 3 milkacsoki.
Arra ébredek most hogy kopog az eső az ablakon, de ma lesz az a nap hogy nemérdekel ha esik, ma motorozás is lesz...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szóval konkrétan most száltam le a gépről voltam mindenhol, városban, úton, tiszta kosz a gép szóval a képek holnapra maradnak mosás után.
Egykét gondolat, kardán istencsászár főleg így ma esőben, nagyon bejön amikor a motorfék fogja a gépet, és a kardán meg fütyül mellette. Persze a terhelésváltásokat jobban érzed mint a láncnál de igazából városban érezni kint semmi. A városi tempó nagyon lassú a gépnek hihetetlen de 3ban nagyon ritkán tudok menni, leginkább 2 mindenhol. Az a megfelelő a gépnek, 2-3-4k fordulat.
Kint 5knál 145 a tempo, nagyonbaba. A legkényelmesebb 130 körül de inkább felett, menetszélre ráfekszik mintha repülnék. Nagyonjó. Menetszél van viszont turbulencia 0. Nagyonjó a belépő. Az 1400 kawa amit párszor hajtottam egy nyugdíjas gép ehez képest. V4 karaktere ég és föld egy sornégyhez képest. Motorfék a legtetszendőbb számomra. 7k fordulat fölött még egyenlőre nem jártam egyszerűen érzem hogy vágná ki 1 kerékre megveszekedett vadállat lesz belőle 5k felett ahol nyit a többi szelep. Majd idővel megbarátkozunk.
Áh de litániát írhatnék itt mindenről..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #26322 üzenetére
Igen a kipufogóban nyílik a szelep, és alapjárat körül, mondjuk úgy, 2k alatt nem érzi magát otthon. Mondjuk megoldom egyszerűen, nem járatom ott.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Villámkérdés: hátul a rugóelőfeszítést nekem a kezemmel kellene tudni csavarni, állítani? Mert konkrètan eléggé nem tudom elcsavarni, kicsit hülyén is férek csak hozzá.
Ekkora erőkifejtésre van ehez szükség?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Mondjuk hogy ő mit godolt hogy megússza azt nemtudom, de szerintem az hogy totálkárra törték a kocsiját, majd rendesen megverték az a minimum. Nemhiszem el mit képzelnek az emberek komolyan mondom.
Tényleg kéne a folytatás."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #26466 üzenetére
Én még mindig azért nem csináltam képet mert mióta lemostam fossa az eső magát reggeltől estig, de holnap akkor is megyek megint ha ömlik, és reggel lesznek képek is. Bekaphatja.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Meglettek a képek.
link"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én is elgurultam Laliékhoz, de épp a csabai fagyisnál voltak ...
Ma letekertem 600km-ert, tegnap 300-at, alakul...
Voltam motorline-ban is vortice-t próbálni, atomdurva cucc, sokkal rosszabbra számítottam, kényelem/sétálás szempontjából, teljesen pozitívan csalódtam. Tavasszal benevezek egyre."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #26785 üzenetére
Tegnap az 1400 GTR-es barátom is kipróbálta, erre leszál róla, fél percig csak nézi, nézi, majd azt mondja:
"Ez nagyon brutális egy masina. Eszméletlen nyomaték van benne." - Átszálva az 1.4-es GTR-ről."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére
A Kawán egyáltalán nem érzel terhelésváltásokat, alacsony fordulatnál lassú tempónál is sokkal finomabb a meghajtás, egyszerűen olyan mintha egy láncos motoron most cseréltél volna láncot. Atomsima.
Ezzel szemben a hondáé lassú sebességnél, előfordul hogy őröl, érzem a markolaton, ez álltalában akkor van amikor pont a motorfék és a gáz állapota között vagy félúton, amikor kb semleges a meghajtás, illetve motorféknél hallani is ahogy visít, (ez mondjuk nekem direkt tetszik. ) egyszerűen nyersebb a honda, igaz jóval nagyobb nyomatékkal dolgozik a v4 alul ( 4k alatt) mint a sor4, lehet hogy ez is közrejátszik. De összességében városi közlekedésnél érzed a hondán hogy nem olyan vajpuha mint a kawa.)
Kint ebből persze semmit sem lehet érezni. Csak 40 km/h-ig.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #26803 üzenetére
Hát figy egyikről ültem át a másikra garantálom neked hogy ez így van. értem én amit mondasz meg logikus is de akkor is így van. Ketten is ezt mondtuk.
Lehet az a baj hogy a kawa 40kilóval több. Egyszerűen jóval jobban tol a honda alacsony fordulaton."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #26855 üzenetére
Magyarországon sem lehet nemhogy vasárnap, de egész hétvégén és nemhogy reggel hanem egész nap olyan tevékenységet folytatni amivel zavarod a másikat.
Rendőrt kell hívni és kuss lesz. Ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #26859 üzenetére
A a fűnyírós ember nem fogja tudni hogy ki telefonált. Én amúgy pontosan lesz@rom hogy ki mit csinál hétvégén meg mikor, mert motorozom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #27252 üzenetére
Kétszemély mindig más, ott figyelni kell hogy ha lehet hogy meg kell állnod hírtelen, akkor szinte egyenes legyen a gép, különben fel kell fújnod magad hogy megtartsd. Főleg ha ilyen 80-90kg os az utas...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #27292 üzenetére
Azért azt nehezen hiszem el hogy 17k km után nem érzed késznek magadat utas szállítására...
Utassal amúgyis kb. úgy kell közlekedni mintha autóznál egy 60LE corsával, főleg olyannal aki nem motorozik 50- 100km/h amit élvez, meg ha egytized gázzal gyorsítasz. Különben a többség, tisztelet a kivételnek, összefossa magát az első negyedgáz után, az egyenesben. kanyarról ne is beszéljünk.
Szóval nemigen értem hol kockáztatod mások életét, ha így közelkedsz, persze ha úgy akarsz utast vinni mintha egyedül mennél, mint ahogy te is írtad hogy tépsz mint egy állat, úgy perszehogy kockáztatod, így ne is vigyél utast mert 100m után halálfélelme lesz és meggyűlöli a motorozást.
Én elég sok utast vittem már (közeli - távoli ismerőst is), és ezért tudom mit beszélek. Anyum 50 felett van, és nagyon élvezte amikor vittem a városban. De 50 és ennyi, és semmi félgáz... Ez a titka.
Ajánlanám A motorozás mesterfokon című könyvből a motorozás utassal című részt.
No offense term..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #27298 üzenetére
Ok, értem amit mondasz.
Az én világnézetem az ilyen dolgokkal kapcsolatban amit nem tudok befolyásolni pl kihajtó autó, olajfolt, homok, motorozásnál, hogy ennyi erővel akkor semmit nem csinálok, mert síeléskor elszakad a térdszallagom, autóban ülve belénkjön egy X6-os, ott is megsérülök, búvárkodáskor megfulladok, repülővel lezuhanok, stb,stb,stb.
Tőlem telhető módon a legjobban odafigyelek hogy minél több veszélyt kizárjak, és nem hagyom ott sehol az őrangyalomat, de azért nem fogok a szobában ülni hogy ne essen a fejemre a tetőcserép. Mert akkor meg a szobában halok meg rákban.
Term. ezt most nagyon eltúloztam, de a lényeget érted.
Ha autóval mész ott is bőven megvan az esélye hogy megsérül egy balesetben az utasod mint motoron.
Sőt ha megnézed mennyi időt töltesz autóban, meg mennyit motoron, sokkal nagyobb esélyed van autóban balesetet szenvedni mint motoron. Vágod?
Term. tiszteletben tartom a gondolatodat...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #27413 üzenetére
Vfr en ipari a c-abs. Nem kell félnem blokkolástól, de mivel c ezért komoly lassulást tudok elérni a lábfékkel is nagyon lehet érezni hogy dolgozik elöl is, gyönyörűen összeül a gép mire hozzányúlok a kézifékhez.
Esetek 70% ban nem is használom a kéziféket, motorfék plusz lábfék simán elég..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Város kb 30% kint 70%.
fattyu: ha így fogjuk fel amit eldobálsz a hátsógumi kopásra, az visszajön az elsőfékpofa cserénél.
De mondjuk ez a része engem nagyon nem érdekel. Úgy megyek/fékezek ahogy jónak találom, nem ahogy az olcsóbb.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #25954560 #27466 üzenetére
Nekem is eltart a beöltözés de én is van hogy csak azért öltözök be mert egyszerűen hiányzik az érzés, a hang, a vibrálás. Ilyenkor elég 10-15km is kint, aztán visszafordulok. Simán megyek céltalanul. Vagyishát az a célom hogy motorozzak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #27709 üzenetére
Hát ez a fejidom, már az előzőn sem tetszett, de ez a mostani, szvsz egyenesen undorító.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mikrosuttii #27828 üzenetére
Én feküdtem a szövegtől.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #27866 üzenetére
LOOOL...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ami tréningen én is voltam, ott dettó. Gáz folyamat húz egy kicsit, csakhogy ne alapjárat legyen és a tempót kizárólag (bólyakerülgetésről beszélek.) a hátsó fékkel szabályzod.
Stabil a motor, gyönyörűen kezelhető a sebesség."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #27984 üzenetére
Nálunk is karjezéssel kellett, elmondom azért mert nagyonsokan kintfelejtik az indexet és ez egyenlő azzal hogy meg is buktál. A karodat meg nem felejted kint. Ez volt az indok nálunk a rutinvizsgán...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #27989 üzenetére
Jaj hagyjuk már ezt a balesetveszélyes szöveget a rutinpályán mi a balesetveszélyes ebben, ha ezt nem tudod megoldani hogy elengeded a kormányt 2 másodpercre jobb ha neki sem állsz motorozni.
Értelemszerű hogy forgalomban nem kalimpálsz de rutinvizsgán rutinpályán hagyjuk már ezt a szöveget...
És igen.megvágnak ha kintmarad az index.
Mondjatok egy embert aki ezmiatt esett el rutinpályán.
No comment komolyan...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az oktatásokról annyit említenék (kettőn is voltam, saját mortorral) hogy tényleg nagyon hasznosak, de az azért szerintem is túlzás hogy az életeddel játszol ha nem mész el egyre. Most lettek nagy divatok az oktatások, annakelőtte nem is hallottál ilyenről mégsem halt meg midnenki aki motorozni kezdett.
Ráadásul van egy motorosrendőr ismerősöm saját tanfolyammal és amit ők oktatnak azis saját motoros, ráadásul pont ő mondja hogy amit idegen motorral csinálsz az teljesen másra jó. Pl tudni fogod mik a határok, de attól a saját motorod határai (amivel mindig menni fogsz) arról foggalmad sem lesz. Emiatt teljesen lehúzta a nem saját motoros oktatásokat, mert sokkal kevesebb érdemi hasznod lesz belőle mintha a sajátoddal csinálnád végig a tanfolyamot. Ebben teljesen egyet tudok vele érteni. Ráadásul egy ilyen oktatás szvsz. 10-20knál többért pofátlanság árulni, és kb ennyit is ér. Én is ennyiért voltam, ilyeneken és ez a reális. A többi marketing, és el kell adni. Egyéni vélemény..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28132 üzenetére
Szerintem is szükség van rá. Ezt aláírom, de azt nem hogy ha nem mész el meg fogsz halni az utcán. Ez egy baromság. Ennyi lett volna a lényege...
Ami a tanfolyamokon van kb 50-60kmh-ig használható. Te kint meg mész 90-110-140-eket kanyarokban, ott nehezen fogod tudni használni a bólyakerülgetést. A tanfolyamok a városra vannak kiélezve, hogy ott biztonságosabban tudj közlekedni, helyzeteket meg tudj oldani. És arra tökéletes, de a tanfolyam nem fog megtanítani hogyan reagálj ha szűkül a kanyar mész 90-el és közeledsz a felező felé hogy mit kell csinálnod.
Okosan kell menni, mindig tartalékot hagyni, +25%-ot, (főleg olyan helyen ahol még nem jártál) ha meg húzod a száját úgy hogy nem tudsz motorozni, vagy azthiszed hogy tudsz, akkor ígyis-úgyis pofon lesz belőle."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs