-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz hroberto #112124 üzenetére
Értem. Ha valaki szerint amit állítok, az nem úgy van, akkor gyorsan haza kell szaladni. Nagyfiús megoldás...
Azt leszámítva, hogy butaságokban hiszel - ami szíved joga - szívesen látunk itt bármikor. A témával kapcsolatban pedig simán lehetsz bölcs: ne reagálj rá, és görgesd át, még akkor is, ha Te hoztad fel. Kár ilyen miatt bedurcizni...
Ne feledd, a tél motorok nélkül unalmas, mindenki frusztrált lesz, szóval a legjobb témák még csak most jönnek a fórumokon!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz hroberto #112124 üzenetére
Válaszd szét a propagandát, a hitet és a tényeket.
A klíma változik. Ez tény. Azt is tudjuk, hogy a légkörbe került gázok miatt.
Az is tény, hogy a földi éghajlat időnként magától is változik, ahogy a pólusok is cseréltek már helyet.
A mostani változás viszont emberi eredetű, nem telt olyan sok idő a legutóbbi jégkorszak óta, hogy ez újra a természetes változások egyike legyen. Az biztos, hogy az emberi tevékenység idézte elő, illetve erősítette fel.
Nem felmelegedés van, hanem változás. Az időjárás szélsőséges lett, ha meleg van, akkor perzsel, ha esik akkor ömlik, ha fúj akkor hurrikán, stb.
https://www.metoffice.gov.uk/weather/learn-about/climate-and-climate-change/climate-change/indexNem akarlak felidegesíteni, de te is felültél az egyik propagandának. Nem ennek, hanem a másiknak.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
BlackPriest
őstag
válasz hroberto #112124 üzenetére
Kibebaszottul sokat farigcsáltak Izlandon is, hogy úgy tűnjön, mintha tényleg egy gleccser olvadt/tűnt volna el. Annyira durva a propaganda, hogy még ezt is megteszik. Engem meggyőztél
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Horvi
őstag
válasz hroberto #133969 üzenetére
Hát ha eljutunk oda, hogy szét lesz borítva akkor majd kiderül a dolog. Amióta nálunk van azóta biztos normálisan lett cserélve. Az, hogy előtte hogy csinálták passzolom de a tag akitől vettük(65k km-el) állítása szerint rendesen cserélte ő is.
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #134000 üzenetére
Ertsd jol, amit mondok.
Teljesen mindegy, mennyire tokeletesen szervizelsz egy motort, ha tenyleg, valojaban kiforgatod, es hasznalod az osszes erejet
Hiaba van szervizelve, hamar el fog kopni.
Az, hogy 200-400ezret megy valaki egy motorral, az azt jelenti, hogy extrem modon vigyazott ra, es tulajdonkepp egy 125 ccm es motort is vehetett volna, mert az egesz elettartama alatt a motorbol kb annyi erot vett ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #134034 üzenetére
Igen. Tisztaban vagyok dolgokkal, bar nem ezzel, amit te modasz. most en akkor nem ebben a stilusban folytatom tovabb, pedig magas labda. :D
Kizarolag palyan. Meg autopalyan is. Digolfing-nel a bmw gyar mellett 250 nel refiznek a bmw-k hogy huzzal a kulsobe...
Ennel karosabb a motornak nincs, amikor 6. ban a menetellenallas miatt nem tudsz tovabb gyorsulni.
Es ez legalis, sokan csinaljak.
Hat... de. 600 nal ritka a 100e km es futasteljesitmeny, mert aki ilyet vesz, az altalaban nem turazik vele. Es lehet 100 ezret abba is rakni- 80 al. :D
Reszemrol kezd unalmas lenni a tema.
Ha eddig nem ment at, amit mondani akartam, akkor mar nem is fog sosem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Sys85
veterán
válasz hroberto #135167 üzenetére
Péntek délután a cseszneki szerpentinen is valaki úgy vélte,hogy a kanyar külső szalagkorlát alatt lesz a legideálisabb “pihenni” egyet.
Mentő,rendőr…
Csak a hátsó gumi látszott ki a korlát alól.
Ott is rendszeresen elkottázza valaki az egyik kanyart.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bacus
őstag
válasz hroberto #135574 üzenetére
Mit érsz vele ha minden második tankolásnál takarítasz? Lesz 30 km tisztaság, utána megint tiszta szar. Kis lánckerék takaróját nem veszed le, nem takarítod állandóan, ott a melegágya a dzsuvának. Takaríthatod a láncod, 3 fordulat és mintha nem csináltál volna semmit.
tboy93: továbbra is azt mondom, hogy a fújkálás rossz ötlet. Kell olajozni, de nem sprayzni. A láncspray közül az volt a legrosszabb, ami ráfujás után ilyen fehér zsírrá alakult, letörölni se lehetett, bement a szemek közé. Az ment is a kukába, pedig jó márkás spray volt.
Biqci: csak fújd, 20e-ként meg mehet a láncszett. Ispán barátom (aki azért elég ismert "legenda" a maga most már kb 600-650e lemotorozott km-vel), sosem fújja. Bár az új motorjára került egy Nemo2 utánzat, de szerintem olaj az nincs benne
persu: lehet csak a rossz minőségű láncok miatt, de mostanában sokat hallottam 7-8e km után kihullott O gyűrűkről, miután kihullottak, utána már elég hamar vége a láncnak. Több tapasztalat volt, hogy 12-13e km-t sem ment el a lánc.
Ha még egyszer láncos motorom lesz, egyértelmű a scottoiler v-system/e-system (elég lusta voltam tekergetni ezért hajlok az elektronikás vezérlésre).
Az első pár hónap lánc fújkálás után, állandó takarítás után, térdelni a motor mellett, leszedni a kis lánckerék takaróját, ott is kitakarítani, stb, feltettem egy v-systemet, a láncról enni lehetett. 35e km futott a lánc, mikor eladtam a motort, a lánc újszerű állapotban volt (erősített DID volt), a DL650 még egyszer elment ennyit vele, az tuti.A kardános (szervizek közötti) gondozásmentessége pedig mindent megér számomra, a motor mindig tiszta különösebb takarítás nélkül is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136499 üzenetére
Nem azt irtam, hogy nem eletszeru. Bizonyos korulmenyek kozott az.
Azt kerdezed, ha szerintem ennyire alacsony az elettartama a motoroknak...
Milyen szamot mondtam, hogy mennyi egy motor elettartama?Megegyszer leirom. Az, hogy valami beindul, es megy, nem jelenti azt, hogy jo. Peldaul ha szetszednenk egy szepen jaro sokat futott motort, es cserelni kellene azt, ami mar gepkonyv szerint hataron tul van, az sokszor gtk lenne. A tulajnak ebbol nem feltetlen kell ereznie valamit. Foleg ha gyokkettovel turazik. Nem is fog belole sokat erezni.
A hasznalat modjaval rengeteget lehet hozni a futasteljesitmenyen, peldaul veszel egy sportmotort es lassan turazgatsz vele. Ezt csak a tipusspecifikus hibak tudjak keresztbehuzni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz hroberto #136499 üzenetére
Nemár srácok, tényleg nem értitek?
Akkor megpróbálom én, hátha más tollából jobb lesz...Vannak olyan motorok, amik üzemszerű használat mellett többet tudnak futni (pl. túraendurók, pl. légolajos R1200GS), és vannak olyanok, amik üzemszerű használat mellett kevesebb távig jutnak (pl. sportmotorok).
Aztán ehhez jön még az, hogy ki hogyan használja! Ha pl. Dodor hajtaná a 1190-em, és kihasználná a motor által kínált teljesítményt mindig, akkor az nem biztos, hogy 80ekm-nél még olyan állapotban lenne, mint amilyenben nálam lesz 100ekm-nél, mert én egyszerűen nem hajtom meg! Nálam ritkán van meghajtva keményenn, akkor is csak nagyon rövid ideig (értsd: másodpercekig)! Így nem csoda, hogy nálam elmegy majd 100+ekm-t a KTM!
Ééés, ha valaki ugyan így használná a motort, mint én, de szarna a szervizre, akkor a képlet megint változna!Ennyi! Ez miért olyan nehéz?
Árnyaljam? Az én 1190-em 2016-os, utolsó szériás! A gyárban a legtöbb hibát már javították, azt a pár maradékot meg már visszahívással megcsinálták! Bezzeg egy 2013-as példány! Na annak nehéz sorsa szokik lenni!
Típus-specifikus, sőt, azon belül is vannak eltérések!Ezek magyar fórumokon nem jönnek ki! Ott mindenkinek a saját motorja a legjobb, a legmegbízhatóbbb, ami a világból is kimegy! Há' nehogymár pont az övével legyen gond! Há' őt nem lehet átverni! A HAHU-n a legolcsóbbat vette, de mégis az volt a legjobb állapotú! A többi mind lehúzós, netuddmeg!
...amíg el nem adja. Utána meg...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136510 üzenetére
Naneee. Ez gecc. Ez most komoly?
Hogy nem kell altalanositani? :DDD
Erre meg egy mondatba zanzasitod az egeszet es altalanositasz? :DDDHogy nem repul szanaszet 100 ezer alatt sem. Hat attol fugg melyik motor ugye?
Milyen bajai lehetnek, meg nalad mi az, hogy nem nyelezes. Illetve mi az nalad, hogy a motor jol mukodik :DEs azt ki merem jelenteni: aki ut vag egy z750 est. Az nem fog elmenni 100 ezret. Ez viszont fix.
Szoval vki nem mondott igazat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136518 üzenetére
Oooghhoohoo, magas labda.
Hat nezd. Lehet valakinek az utes-vagas az is, ha 80 al megy, minden relativ, ebben az esetben nem hazudik, csak el van tevedve.
A neten, a tet nelkuli kommentek vilagaban azert el-el csattan egy kis loditas, kinek hany ismerose van, kit nevez epp ismerosnek az ervek erositesenel, ilyenkor nem ismerunk pardone-t ugye. aztan az ismerosnek bezzeg mennyi a fogyasztasa...
Nekunk mennyi a fogyasztasunk. :D
Hany km van a motorunkban. Mit nevezunk hibanak. Mit nevezunk nagy hibanak. Mit nevezunk megbontasnak. Azert ha belekerdez az ember az ilyenekbe, mindig kiderul valami. Amin megsertodik a kerdezett fel.Ugye sajnos arrol veled nem tudok vitatkozni, hogy egy motor hogy nez ki ilyenkor, pedig azzal tobbre mennenk, de sajnos az ismerosok motorjairol beszelunk, nem arrol, hogy mit tapasztaltal egy megbontas soran.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137046 üzenetére
Nem értem. Ha én könnyedén kezelem, akkor bírkózó vagyok?
Még régen mentem vmi GSX-R -rel. Országúton állandóan fékezni kellett, mert hatalmas sebességkülönbséggel értem utól az előttem haladót, szemből meg jöttek. Aztán rámentem az autópályára, ahol csőben motoroztam. Semmit sem láttam a tájból, mert csak arra figyeltem, hogy hogyan érem utól és hogyan előzöm meg az előttem haladót. Hát ebben számomra semmi élvezet sem volt. Nyertem az egésszel húsz percet a HD tempómhoz képest. De, nem szült az asszony, akkor meg minek? Azt nem tudom, hogy mennyibe került volna az a húsz perc, ha 200 fölött lefotóznak.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137050 üzenetére
Ti nem akarjátok megérteni a lényeget. Csak akkor kell vele bírkózni, ha feszegeted a határait. Az viszont túl van a Kresz határain. Szóval, akinek a HD lassú traktor, az rendszeresen megsérti a Kreszt. Nekem nincs ezzel bajom, leszarom, hogy ki, hogyan motorozik, amíg engem nem érint hátrányosan. De, aki így motorozik, az nekem ne papoljon az apokalipszis lovasáról!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137084 üzenetére
Ez egy érdekes kísérlet. Próbáljuk ki velem és az én motorommal! Tényleg kíváncsi lennék rá. Eddig nem volt alkalmam ilyen próbára, mert akikkel eddig együtt motoroztam, azokkal szemben fék és futómű előnyben voltam. Amikor egyedül mentem, az a tempó nagyobb volt, mint amire a Kresz lehetőséget ad. Ebből azt feltételezem, hogy egy szabálykövetően motorozó társaságban nem tartanék fel senkit, de ezt a gyakorlatban még sosem próbáltam.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137084 üzenetére
Ha esetleg komolyan gondolnád, jelzem, hogy most elmegyek két hét melóba, de minden hónapban itthon vagyok két hetet, amiben előzetes egyeztetéssel az ország bármelyik kanyargósán benne vagyok egy ilyen tesztben.
Persu:
Ezt eddig is elismertem. Pl. ebben, meg ebben is.
Időrendben pedig nézd meg, hogy ki kezdte a másik közlekedését kritizálni! Apokalipszis lovasa megvan?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz hroberto #137102 üzenetére
Független megfigyelőként én is megyek.
Egyébként nem védeni a hd-ket, de vmelyik szerpentinen lefelé pont volt előttünk egy 3 hd (szerü)'csapat, akik elég jól terelgették a gépüket. Tudtunk volna gyorsabban menni, de hogy zavaróan feltartottak volna, az elég erős túlzás lett volna.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #137102 üzenetére
Király! Köszi a lehetőséget! Azért írtam az itthont, mert idén nem szeretnék külföldre menni. A kipuffogóm nem EU kompatibilis. A halkító csappantyúja nyitott állásban van fixálva, mert a kezelő szerkezetét át kell konstruálnom, amit télre ütemeztem.
bacus:
Remek! Hozzuk össze!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz hroberto #137396 üzenetére
Elvileg mindenki érintett, gyakorlatilag meg nem igazán. A 1250-ekkel viszont a kritikán aluli összeszerelés miatt, kispórolt kenőzsír, stb. tényleg sok a probléma.
Van 2013-as vizes LC egyik barátomnak, másiknak 2014 LC, enyém 2017-es volt már szétszedve ellenőrizve, mind újszerű állapotban, ez az utólagos szelep nem tűnik sürgetőnek..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #137806 üzenetére
Egyszer emlekszem ~10 eve, egy marcius 15-en, sms t kaptam a belugyminisztertol, hogy ha elfogy a benzinem, rangassam ki a masik autobol a vezetot, es uljek at az o kocsijaba.
Vagy keverem a GTA val? Akkor 2 napig nagy ho volt. De nem egesz telen. jopar karacsonyt at lehetett motorozni a meleg miatt, es mar bajororszagban sincs feher karacsony, sot aszaly van, es melegrekord. Es ebbe az iranyba megyunk ugye a klimavaltozassal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz hroberto #137806 üzenetére
a bakonyban szintén le tud esni 20-30 centi úgy, hogy közben budapesten napsütés és 15 fok van (ez hazafele tudja rohadtul izgalmassá tenni az utat ), de akkor pontosítok az eredeti kommentemen: amikor leesik a fél méter hó, akkor nem ingázok motorral (olyankor HO van hó helyett). viszont az év minden hónapjában van legalább 10-20 olyan nap, ami pont alkalmas, ha az ember normális ruhában van. nem ilyenkor döntöget rekordokat, meg ilyesmi, hanem csak farag napi kétszer kb 30-50 percet a menetidőn.
az eső nem gond, a hideg eső sem annyira (angliában megtanulja az ember, hogy az az ideális motoros idő, amikor legalább 10 percre eláll picit. ehhez képest magyarország maga a kánaán. az északi részekhez képest az utak sem sokkal szarabbak itt ). egyedül a talajmenti fagy hozhat némi meglepit (meg a szélvédőn ki se látó, légkondit nem ismerő autósok), de ezért lőttem be a 4-5 fokot.
szerintem az utóbbi 5-6 évből bármelyik sport-túra gumi pont elég erre a szélsőséges időre is, ha nem binárisan kezeli az ember a gázt és a féket. gyakorlatilag ugyanazt kapja az ember motorkezelés szempontjából, mint amikor kifog egy szarabb napot egy több napos túrán: nem fogsz megállni, mert a másnapi szállásod már egy másik országban lesz nyilván az élmény más, ha dolgozni megy az ember, de az amúgy autóban elvesztegetendő időt úgysem kapná vissza sose. annyit szoktam még mókolni a "téli felkészítés" gyanánt, hogy a gyári helyett felrakom a mivv dobot, hogy a városba érve hamarabb észrevegyenek. a LED tompított eléggé láthatóvá tesz szemből, hátul is LED van a motoron + esőben/télen be szoktam kapcsolni az aliexpress-ről rendelt lámpát a sisakra, akkor a legvakabb sofőr is észrevesz.#metszéspontok
-
JoinR
senior tag
válasz hroberto #138677 üzenetére
Amilyen tempónál kell kormánygátló, olyat a kisebbel nem is fogsz menni.
A féktáv között se lehet túl nagy különbség, meg inkább gumikérdés (utcai használat, nem a 10. gyors kör célegyenes).
A futóművet még lehet védeni, de hogy az kompenzálja a hülyeséget, amibe a sok lóerő belevisz, háát..[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138698 üzenetére
Amennyiben az a mondando kiforgatasa, es a belekotes, hogy belekerdezek abba, amit vki mond, akkor vegulis jah. Tulajdonkepp siman higgyek el mindent feltetel, kerdesek nelkul. Nem kell itt gondolkodni, tessek szepen befogni, es egyeterteni. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz hroberto #138709 üzenetére
Szerintem ha egy kereket állóra lehet fékezni akkor a fékhatás megvan,ezt egy egytárcsás műszakin átment motor már tudja,a futómű is kényes pont de ha nem pattog be,akkor szinte az is rendben van,a legsarkalatosabb pont szerintem még mindig a user,aki pánikhelyzetben ránt egy satut a hájtek' gépen és akkor le is főtt a kv.mellesleg egy nagy gyors motor megy is annyival gyorsabban mint amennyivel hosszabb lesz a féktávja,ha húzzák neki persze.
[link] kevesen fekeznek így hiába ülnek kemény motoron.Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138709 üzenetére
bizonyos helyzetekben nagyobb eséllyel úszhatsz meg egy balesetet ha olyan motoron ülsz, amin normális fék és futómű van.
teljesen egyetertek. Ezen nincs is mit magyarazni.Bizonyos esetekben meg pont ez a jo futomu es fek hajszol bele abba a helyzetbe. Sztm mindig az ember a gyenge lanccszem. Eleve nem jo irnaybol van megkozelitve a kerdes, ez pont ugyanolyan, mint a milyen homerseklet biztonsagos a motorozashoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest