Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #26039 üzenetére
Ezt en nem tudhatom.
Amit en az utanaolvasgatasokkal leszurtem, az alapvetoen az, h az alapolaj viszkozitasa felel a kenesert. A szoroolajozasoknal, felkeneses allapotoknal pedig az ep adalek. A tobbi a kenesert nem, vagy kozvetve felel, azaltal, h konzervalja az olaj allapotat, de ennyi.
A tobbi adalek csak a csereperiodust hivatott hosszabbitani. Minden adalek folyamatosan reagal, azaz mondhatni csokken. Felhasznalastol fugg gondolom hogy adagoljak ezeket. Versenyolajoknal ugye a rovid csere miatt nem gondolnam, h a savasodassal kell fogalkozni annyira.
Szerintem nem kulon kell nezni az adalekokat. A hamutartalom a gyuruknel dugattyu tetejen kokszosodo olajat jelenthet, esetleg lakkosodast a gyuruk alatt. A savasodas az alkatreszek korroziojat tudna kihozni, de olyat en nem nagyon lattam. Nem mintha millio blokkot szedtem volna atomokra. Elobb fog iszaposodni ha leszarja az ember a cseret.
Szerintem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #26045 üzenetére
Hat a 300 v nek valszeg nagyobb tobbek kozott a viszkozitasstabilitasa, es nem kokszol annyira valszeg, ami a gyuruknel teljesitmenycsokkenest okozhat. Ezeket adalekolassal a felhasznalas modjahoz igazitjak. A dupla ar biztos nem realis, de siman el lehet adni pont a nepharag miatt, mivel joforman senkit nem erdekelnek a szamok, csak a marka.
Ugyhogy valoban az olaj a legnagyobb atbszas tobbek kozt a piacon.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #26051 üzenetére
Azert ennyire ne bantson h nem lehet fssagokat irogatni a topicba
A "hallottam" sztorikat a sportmotoron lehet irogatni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26083 üzenetére
Az igeretes szalagcim es a bevezetoben leirt hatasvadasz "senki nem akart szerepelni" utan kiderul, h a statisztika alapjan saccolta a hamisitast a cikkiro. Az is erdekes, h becsuletkassza alapjan mukodik a termekdij (????) de termeszetesen nem ezzel kapcsolja ossze, hanem azzal h hamis az olaj
Ez igen.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26085 üzenetére
Vegigolvastad a cikket?
Ez csak egy hatasvadasz adocslo statisztikabol saccolt szam volt.
Nincs ekkora aranyban hamis olaj. Csak a termekdij be nem fizetes. Es a behozott olaj illetve termekdijas olaj kulonbsege alapjan kiaszamolta a cikkiro h ennyi a hamis olaj.
Azert na!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26087 üzenetére
Ezert jo a 2T. Ott nincs faradt olaj
A cikkben a hordos olajokat emliti hamisitasra legjobban alkalmasnak.
Persze a QR kodos dolog valamennyire biztonsagossa teszi azt is.
Cimket legyartani ofszetnyomdaban, felragasztani, ujracsomagolni... Majd egyesevel eladni (!) literenkent
Eletszeru ez? Ismeretlen szarmazasu 200l es hordo olcson. Az eletszeru.
Valami sufniszerviz megveszi es rakja a szar olajat a kocsikba. Az ugy oke.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26089 üzenetére
Nem tudunk elszakadni a cikktol ugy latom
Egyreszt 2T nel erezni ha szar olaj van benne a szagabol, ugyhogy engem nem erint a dolog, de szerintem teged sem. De ez durva h ennyire sikerult beszaratnia egy ilyen cikknek. Nem kell vakon elhinni barmit ami le van irva. Semmilyen konkret szamokkal nem tud szolgalni az ember. Vagy ha tudna levadasznak ugyis
Ha ennyire parazol vegyel az autoba tescobol olajat, en most majd fele aron vettem jobb besorolasut mint a mol essence 5w40. Csak azert mert ismeretlen a marka es ott fog megrohadni a polcon. A multik a beszallitokkal nem szarakodnak, mondhatni nagyobb biztonsag van ilyen szempontbol.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #26082 üzenetére
A 05 ot gyari futomuvel sikerult? Illetve mi volt az, ami tullenditett, es tudtal gyorsulni tovabb?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a 3 mp siman talalsz dolgot majd mukodo koridomerovel megbeszeljuk
Nalam pont forditva mukodik a dolog. Ha ugy ezem most aztan krva gyors voltam, az pont rosszabb szokott lenni egy lazan de jol osszerakott erolkodes nelkuli kornel. Szoval minel kevesbe faradtam el utana lattam h annal jobb volt az ido is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Tekertel a fekkaron, azaz mashol volt a nyomaspont regebben, mert nem volt levegos.
Akkorakat nem fekezel, h megvaltozzon a nyomaspont. Ha forsziroznad felkemenyedne.
Szoval csereld mar le azt a folyadekot, az egeszet es jo lesz.
Vagy beszelgethetunk rola h puha, es bambulhatunk magunk ele is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26186 üzenetére
8.8 M10 esbol esztergalsz M7 est?
Sztm annak el kell birnia. Az fura , h eltort, meg kellene nezni, h mindenhol tartja-e a kipuffrendszert minden konzol/csavar, mert sehogy nem kellene akkora terhelesnek lennie, h a tocsavar torjon. Persze az ido vasfoga is kozrejatszhatott. Szoval oreg jarmunel sosem kidobott penz a tortcsavarkihajto vetele.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26201 üzenetére
30 fokban mértük egy szegénykeverékes léghűtéses hengerét, (azaz ez így még melegebb mint egy jól beállított motor) rossz keverékkel nem ment 117 fölé. Az annyira szegény keverékkel ment, hogy nem volt egészséges. Ebből kiindulva hőtöl nem kell félni. Én Loctite 243 ast használtam hengertőcsavarhoz, meg minden máshoz. fékhez, minden biztonsági rögzítéshez. Azt melegítheted akárhogy, ott marad a menetek között, kitölt mindent. (ezt speciál 200 fokig tesztelték, ott 70% os a rögzítés erőségge)
nekem átküldhetnéd a doksit.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #26219 üzenetére
Én a bogláriban néztem meg egy RSV-t, ott alapvetően nem volt bunkózás, de vagy homálykodott az ember, vagy nagyon nem értett hozzá, nem tudom melyik a jobb. Belekérdeztem néhány gyári betegségre de rettentő butaságokat mondtak, még akkor is, amikor mondtam, hogy nekem nem kell a reklámszöveg, ismerem a típust, stb. Hát ilyenkor fel tud menni a pumpa az emberben egy kicsit.
bogy kösz a doksit
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #26239 üzenetére
Ajjaj, ilyen hsz utan jon a kombiauto, gyerekules, goldenretriever a kertbe
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #26434 üzenetére
Sztm olajhuteses
Legalabbis ezt olvastam, de reszletkerdes. Ami meg tokjo, h motorfeken tolti az akkut.Csongi:
En is jartam igy, h elrepedt az ontveny, nekem azt mondta a szaki, h meghegeszti, de el fogja huzni az anyagot, es folyni fog.
Isten irgalmazzon, es remeljuk a legjobbakat[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUfantom #26504 üzenetére
Nem. Nincs baj a benzinnel meg mielott kitalalunk dolgokat.
Mivel en kivancsi voltam, kiprobaltam. Szabad eg alatt taroltam egy telet egy motort leeresztes nelkuli uszohazzal. A karburatorban zold lotty lett a benzin helyett. Ilyenkor azt szoktak mondani h szetesik a benzin. Sztm meg nem esik szet a benzin, (lejjebb kifejtem miert nem) hanem a nagy homerseklet es paraingadozas miatt valahogy viz kerul a benzinhez. (Nem gondolnam, h a nehany szazaleknyi etanol lenne az) Mivel aluontvenyben vannak a rez fuvokak, ez egy helyi galvanelem melegagya. A zold cucc az valami rezgalicra emlekezteto cucc a rez alkatreszekbol. Ez ilyen formaban problema karbis motornal egy hatalmas pucolas utan lesz uzemkesz a motor.
Aztan ugyanigy tettem csak zart, futetlen helyre raktam a motort. Tudott minusz is lenni, de alapvetoen garazs volt. Az augusztusi benzinnek semmi baja nem volt majusban. Elmotoroztam. Es zold lotty sem lett.
A para es hoingadozas vagja agyon egy even belul a karbit, es az uszohazban a lotty az mar nem benzin, hanem viz es reznek valami soja!
Ahhoz hogy szetessen a benzin, tobb ev kell szarul tarolva (nyitott kanna) de volt mar olyan is h annyira betankoltam a 20 literes kannaba, h egy eves benzinnel mentem. Semmi baja nem volt.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
itt csúnya baleset lesz
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #26611 üzenetére
shop alapján.
de 5000 et nem is látok sehol. Csak 5100 van.
5000 adatlap
SJ ugyanúgy. MA kuplung. Csontos lehet a váltás, ha MA2 höz van szokva.azaz Daywalkernek van igaza, kuplungon kívűl nincs különbség friss adatlap szerint.
Reméljük nem régi készletet árulnak ahl a shopban megadott teljesítményszintek játszanak
mégis miért kerül a duplájába?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #26620 üzenetére
Egen az 5000 az kifuto. 5100 az api sl adatlap szerint.
A masik, h en tescos ismeretlen marka olajat rakok autoba, mert van olyan aminek jobb a besorolasa mint egy ismert markanak. Motorhoz ilyen nincs. Nincs itt semmi misztikum, mar ki lett fejtve nehanyszor.
De ha van ket ugyanolyan besorolasu olaj ket markabol, es az egyik draga , akkor az olcsobbat valaszd
Mert ne legyel mar hulye.Az 5100 as is MA. Lehet becsontosodik tole a valtod. Szoval nem biztos h a legjobb valasztas
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26633 üzenetére
nem tudom. Olajat nem nagyon fognak ellenőrizni tesco polcról. Értelme szerintem nem sok lenne, ugyanis a beszerzési lánc nem teszi szükségessé. Ők tárgyalnak egy beszállítóval. Konkrét példát tudok mondani egy másik multiról. Ők castrolt forgalmaztak sajátmárkás néven. 1000 forint volt litere annak az olajnak akciósan kiszórás alatt, amit castrol néven 3x annyiért vehettél meg. Porsche, VW, jóváhagyásokkal is. A kutya nem vette, mert ez egy vallás. Kell a hit az embereknek, hogy krvajó dolgot vesznek az összekuporgatott pénzből nagynehezen megvásárolt kis szeme fényüknek.
de kérdem én, te honnan tudod, hogy mit veszel, ha a vebshopokban így átb.szák az embert hogy teljesen más besorolást írnak olajok mellé? Nem pont a multi polcnál lesz a gubanc, az egy sokkal zártabb beszerzésen megy keresztül. Nem az ilyenektől félnék.
ez tényleg egy hitháború. Megnyugszik a többség ha drágább bereklámozott olajat vesz meg. Ezzel nincs baj. Ha valamihez nem értek, vagy nem akarok utána járni énis így teszek biztos. Csak ha kérdezek valamit és bizonyitékok szólnak dolgok mellet, nem érzem magam annyira vaskalaposnak, hogy továbbra is ugyanazt hajtogassam. ezért nem értem ezeket a dolgokat.
De amikor tényleg meg lett mutatva összehasonlító táblázat az adalékokról, tribológiai vizsgálatokról, mi hogy teljesített, és ennek ellenére még mindig nem jutunk dűlőre.
egy k.baszott egyház ez a motul isExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #26636 üzenetére
értem. és hogy kerül az a kínai olaj az európai polcokra, amikor az eu szabályozza, hogy milyen a legszarabb olaj amit lehet kapni???? És hog ymegy át az egy tesco beszerzésén?
Konkrétan egyszerűen leírva: hulladék olajat az EUban nem lehet kapni a törvényi szabályozások miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #26647 üzenetére
a castrol ma2 akkor a sima ma val elméletben mégjobban fog csattogni, mivel nagyobb lesz a súrlódás a kuplungnál.
konkrét példa: nálam az ma2 olajjal tökéletes lesz a váltó, de nagy fordulaton megcsúszik a kuplung. sima ma olajjal tökig behúzott kuplunggal sem lehet ürest találni, rohadtcsontos, és hatalmasat csattan, viszont nem csúszik meg.
Ilyenkor kellene ma2 olajhoz erősebb kuplungrugót venni, de versenyen leszarható h nincs üres, igymaradExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
- SENCOR SHA 8400WH légtisztító (új)
- SNIGLAR rácsos ágy, bükk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen