-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz etnies #96336 üzenetére
Olaj a tűzre de azért leírom: a jó minőségű sportkipunak szép hangja van, nem durva, nem bántó. Persze a gyári agyonfojtott karaktermentes kipukhoz képest hangosak, de egyébként nem túlzóan.
Az ilyen aliexpresses akra utánzatok, meg Toce, meg a csopperekre amiket felraknak egyszerű csövek, na azok hangosakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #96355 üzenetére
Szóval ha most a köcsögözésért cserébe visszaanyázlak akkor te sértődsz meg ugye? Kultúrált vagy, szokásodhoz híven
Azt egy szóval sem mondtam hogy nyitott dob mögött menni jó dolog, engem is küldtek már hátra nyitott sisakosok Sport(os) motorosokkal még nem volt ilyen problémám. Bár én mentem MT-10 nyitott Akra dob mögött hosszú távon, és Monster S2R + nyitott Arrow rendszer mögött elég sokat, nem zavart.
Felétek amúgy 12 ezres fordulaton közlekednek az emberek a városban, vagy mivan?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
-
HSM
félisten
válasz etnies #97355 üzenetére
"Van rajta tiltás kiiktató is, nagy bizalmam lenne a vásárláshoz."
Ugyan miféle bizalmat ront el, hogy a fokozatkijelzőben van egy funkció, ami ki tudja iktatni egyes-kettes-hármasban az előgyújtás késleltetést, ami csak a zajkibocsájtási normába beleférés miatt van benne? -
vlevi
nagyúr
válasz etnies #97357 üzenetére
Kivételesen egyet kell ertsek HSM-el.
Nem a fordulatszám tiltást iktatja ki.
Az SV-hez használt Gipro fokozatkijelzo valóban csak az SV -nel az említett gyújtás térkép módosítását csinálja. Az első három fokozatban vissza van fogva egy kicsit, hogy a környezetvédelmi érték megfelelő legyen.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz etnies #97358 üzenetére
Mégis milyen problémákat okozhat a motornak, amikor gyárilag is így működik 4. 5. és 6. fokozatban, fotelmérnököm?
Ez a kütyü csak annyit csinál (feltéve ha bekapcsolod, merthogy ezen a fokozatkijelzőn opcionálisan ki be kapcolható ez a plusz szolgáltatás), hogy minden fokozatban (kivéve az üres, nyilván) azt hazudja a motornak, hogy ha jól emlékszem 6. fokoztban vagy, és így nem alkalmazza az ECU a zajcsökkentés érdekében belerakott előgyújtás késleltetést, mivel hatodikban az nincs.
(#97360) vlevi: Fórumtársnak látványosan fogalma sincs a szóban forgó kütyüről és funkcióról, és ahelyett, hogy azt írná, bocs srácok, benéztem, inkább fotelmérnöközi azt, aki mondjuk már látott ilyet és tudja, hogy hogyan és mire való....
Köszi a megerősítést.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz etnies #97362 üzenetére
Mégis mi köze a dízelbotrány által érintett tűzoltásnak ehhez a kütyühöz?
Leírom egyben, mégegyszer, hogy értsd. Ez a kütyü csak annyit csinál, hogy a motorban már gyárilag benne lévő eredeti, le nem fojtott gyújtástérképet használja, csaképpen nem csak a 6. fokozatban, hanem mindegyikben.
Ez nem egy utólagos tákolás, mint ami a dízelbotrányban megy, hogy ráerőltessenek (minél kisebb költséggel természetesen, ez a gondok fő forrása gondolom nem kell elmagyarázni, miért) egy olyan üzemmódot a motorra, amire gyárilag nem lett felkészítve. Sőt, ha mindenáron párhuzamot keresel, akkor éppen a dízelbotrányban utólag környezetvédelmi okokból lefojtott motorok okozták a gondokat, ez a kütyü pedig éppen az SV környezetvédelmi (ebben az esetben zaj) "utólagos" fojtásait tudja kiiktatni.... Tehát ha a dízelbotrányból indulunk ki, akkor ez az ATRE kiiktatás éppenhogy jó kell legyen a motornak és nem pedig káros.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz etnies #97424 üzenetére
Inkább ne találgass kérlek. Az a kanyar, amit Te balosnak tippeltél, az egy jobbos. Ha Orfűről mennél Pécs felé, akkor balos volna, de akkor legrosszabb esetben beesnél egy régi ismerősöm füves telkére. Ha kicsit elfordítod a kamerát, akkor látsz egy kaput, az a bejárat. Ott egykerekeztem először életemben MZ-vel.
A baleset tökre máshol történt. A Ranga László út egyébként Remeterétig tart. Megjegyzem kiscserkész koromban minden reggel együtt dohányoztam a Ranga gyerekekkel. Ennek pont annyi köze van az egészhez, mint a barkóbának, amit most csinálunk... Inkább ne tegyük... A Police.hu-n meg van jelölve a kanyar, de amíg nem látok legalább képet a helyszínről, addig azt is inkább fenntartásokkal kezelem.
Ha nagyon érdekel az útvonal, akkor keress rá a videóim között (én biztos nem linkelem be ehhez a témához), és meglátod, hogy az a kanyar nem igazán adja a nagy sebességű, hosszú féknyomos elszállást...Állítólag iregszemcsei volt a halálos baleset résztvevője. 3 árva maradt utána. Családapaként belegondolni sem akarok tovább a dolgokba, és ezennel le is zárom a dolgot, nem miattad...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz etnies #97492 üzenetére
Azért szar mert nem megy? Mi a gond vele? Gondolom ha 125-ös gépet szeretne, akkor nem száguldás lenne a cél. Vegyen cagiva mitot, aprilia rs-t, azok mennek...
A vara egy kényelmes jó futóműves v2-es gép. Lehet vannak nála gyorsabbak, de akkor már nem 125- be érdemes gondolkodni, ha nagyobb erő és sebesség a cél.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #97509 üzenetére
Ez a nem fér bele az A1-be megint nem állja meg a helyét, olyat kell venni ami arra van levizsgáztatva, nem egy és nem kettő van ilyen.
Sőt nagyobb cm3 gépeknél is, főleg SM és Enduró gépeket szoktak A1-es kategóriában lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #97510 üzenetére
Jó kupak, félre ne érts még tavaly előtt vettem a kis fekete mellé, a nap szemüveg akkor nem zavart, akkor nem akartam tartósan 110-120-al menni, az is lehet én várok el sokat és nem lesz bukó ami ennél a tempónál csak napszemüveggel fogja fogni a menetszelet.
Abban viszont tuti nem a fejem szól bele, hogy fütyül... a napszemüveggel se az a bajom, hogy nem ér le. Hanem, hogy a szélek felfelé vannak kerekítve "felvágva" (ha szemből nézed értesz majd) és az már elég arra, hogy a szememBridgestone elintézze a szél.
Köszönöm az összes N87 tippet futok vele egy kört(remélem hosszúkás fejre jó, ha jól rémlik a Nolanek golyóknak készülnek ) ha már hála a hihetelen sebességű szemészetnek a mai Ccna vizsga és a komplett napom kimarad... irány sisak túrára.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz etnies #97529 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem. Miért ne lehetne biztosítást kötni egy forgalomban lévő járműre ami a neveden van? Attól még más valaki, például egy rokonod, használhatja amíg meg nem szerzed a jogosítványt rá.
Én is előbb vettem meg a motort mint hogy meglett a kategóriára a jogsim, de arra a rövid időre nem akartam kivonatni forgalomból, mert az több szarakodás mint forgalomban tartani. De ahhoz hogy forgalomban legyen kell hogy legyen érvényes biztosítás, különben elég drága a fedezetlenségi díj.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
KrAt
veterán
válasz etnies #97566 üzenetére
Szia,
köszi, akkor így fogok tenni.
kb. szűk 1 éve volt egy nagyobb átmozgatás (egyik helyről a másikra, utánfutóval, ráülve, megszeretgetve, stb, csak beindítva nem volt), így remélem a gumi-teleszkóp páros megmaradt épen.
Benzintől félek, elvileg ha gáz, akkor le tudom (remélem) ereszteni, vagy felhígítom frissel, az majd kiderül. Mint ahogy a többi is
Igazából az jutott eszembe, hogy vajh' az olajkenést kell-e pótolni valahogy a blokkban (pl. felülről gyertyáknál), vagy sem, nehogy kárt okozzak az indításnál. Az olaj megvan, az nempara, remélem szűrő is akad.
-
HSM
félisten
válasz etnies #97589 üzenetére
Az esetek 99%-ában semmi baj nincs azzal, hogy az ülésre rakod, minden nap oda rakom. Kényelmes és stabil hely az neki (legalábbis az SV-n, szép nagy sima felület van neki). 5 év alatt egyszer figyelmetlen voltam és leverte a szél, belefér.
A tükörre én az SV-n nem fogom rakni, az 100%, egyfelől nem tiszta, másfelől kevés dolgot utálok jobban, mint amikor elállítódik és állítgatni kell....
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #97647 üzenetére
Egyértelmű, csak az elviség miatt tudok kifakadni az ilyen Darwin-díjas kamikaze jelöltekre.
A leszaromság, a behazudom majd én, a minek sisak hisz csak ide ugrom el hozzáállásnak sajnos előbb utóbb megvan az eredménye. Hol enyhébb, hol végezetesebb. Eszem ágában nem áll védeni az autóst, hibázott. De a motorosoknak, robogósnak kutya kötelességük mindenkinek a saját érdekében (nem azért, mert a rendőr büntet érte) a legalapvetőbb, pláne kötelező védőfelszereléseket felvenni. Ha valaki az életét teszi kockára sisak nélkül, akkor mérlegelje a helyzetet, kockázatot. Ne 50-nel, vagy fölötte húzzon, hanem menjen 20-szal, mint biciklivel és 99%, h életben marad, vagy el tud kerülni hasonló szituációt.
Ezek mellett nagyon sajnálom, h pl. B jogsinál is - hisz neki más valszeg nem volt (bár, még motoros jogsinál se..), nem verik a fejekbe a legalapvetőbb mondást; Motorozz, robogóz forgalomban úgy, mint ha minden más közlekedő rád vadászna.Ezért is írtam, h a természetes szelekció elvén minden évben otthagyják a fogukat jó páran.
A pontos körülményeket nem ismerjük, de könnyen előfordul h egy nyomorult bukóval lehet túléli legalább. Az a Leonardo konkrétan kettécsuklott az alváznál, az autó sérüléseiből kiindulva valószínű megbólintotta az A oszlopot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KrAt
veterán
válasz etnies #97570 üzenetére
Pöccre indult a 3 éves benzinnel is [link]
Viszont a rosszabbik oldal:
vettem a motorba egy akksit, majd a hasznalati utasitas szerint eljarva (sav betolt, lezar, var 20 percet, ami 1+ ora volt) betettem a motorba, beinditottam, majd azt lattam, hogy csopog valami a gepbol. Akksisav volt, ki is marta a szonyeget, ami alatta voltAkksit azonnal kiszedtem, csinaltam 1 fotot, innen johetett? fedel alattra gondolok, kicsit mintha elallna.
Jo messze mindentol feltettem tolteni, ctek 0.8, szepen feltoltotte, nem folyik.
Az akksi szarazon 2 evet allt, nemtudom, szamit-e.
Merjem a motorba betenni, vagy kuka, vegyek újat? Nem tudom, a fedel alol jott-e... azota ott nem folyik, hiaba forgatom.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #97724 üzenetére
Ez elég minőségi cuccnak tűnik. A olcsóbb verzióban nincs accelero szenzor? Az mire reagál?
Na meg mindkettő TK104.Speed limit: 515 m/s (1000 knots) maximum
The acceleration limit: less than 4 g
LOL, asszem a vadászrepülő tulajdonosoknak más megoldás után kell nézniük, ha lopásvédelmet szeretnének.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen