-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboldi #105590 üzenetére
Most komolyan: ti egy megfelelő protektorokkal ellátott cordura vagy bőrszerkó helyett farmerban motoroztok?
(#105591) canniball: én is a Shox-os szélálló téli aláöltözőt használom, és szintén csak dicsérni tudom!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #105701 üzenetére
Első sorban praktikus okokból született ez a változás, részleteit leírtam.
Gaboman
Persze, ez nyilvánvaló. Az akkori piaci árnál 40-50%-kal olcsóbban új motort legyártani és árulni már akkor is extrémnek számított. Vitték is mint a cukrot.
Ennek persze oka volt, mindenből kb a legolcsóbb cucc van rajta.
Viszont szerintem a mostani piaci árak mellett is megéri költeni pár apróságra. Futóművet okosítani épeszű keretek között, másik kormány, fém fékcsövek, normális dob, karbi felvúkázás, E verzió légszűrőházának a mértére felbővítés, stb. EXC300 sosem lesz belőle, de a gyárihoz képest sokkal jobb lesz.geresics
Ha supermoto-t keresnél vennél egy Duke 390-et, ami egy funbike. Értem.
Viccet félretéve, az tényleg nem sm.. Az egész vázgeometria tök más. Sokkal alacsonyabb, más rugóutakkal, rövidebb tenhelytávval. Sokkal inkább naked bike (csak magasabb építésű) a Duke 390, mint SM.
SM-ból én tuti vmi bszógépet választanék.
Mondjuk egy 701-es Husqvarna-val beérném. 74 LE, 70Nm."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz tboldi #106297 üzenetére
//facepalm...
először R1200GS-t írtam, aztán javítottam R1200RR-re, mert az RR mindig "racsingot" jelent, aztán rájöttem, hogy az már nem R****RR, hanem S****RR, de a számokat simán ignoráltam... Asszem megint sikerült jól megmutatnom, mennyire értek a racsing kategóriához...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mm89
őstag
válasz tboldi #106568 üzenetére
Köszönöm, és a többieknek is.
Egyébként szándékosan csak azt kérdeztem hogy hroberto mit használ bele, mert tudtam hogy ez lesz
Gaboman
Nem fogok bele 5000 ft/l es olajat rakni ha ugyanazt tudja fele annyiért egy másik.
Tudom, tudom banán meg majom meg fillérbaszó..ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
veze
őstag
válasz tboldi #107076 üzenetére
ok,
és aztán, ha közúton igazoltatnak, és működik, csak nem E-s a bura...?
ez már a közegen múlik? vagy őt nem is érdekli, működjön és látszólag olyan minth a gyári
oemparts-on van komplett villogo 24k.
bár mostanában motorral inkább kiintenek hogy én menjek tovább , ha igazoltatás van.
kocsival többször megállítanak -
Bogyó bá'
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #107478 üzenetére
Akkor én biza marha gyenge lehetek ha tehetném egy hétig aludnék
Amúgy írta nem tudom láttad e de a kereskedésbe se találtak jelzést némely mocin, ennyit erről az E jelről...
Btw tegyenek már nekem egy Pannóniára gyári e jeles indexet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #107540 üzenetére
Bigblock bigblock... ne hergelj így is megy a kavarás agyalás, hogy esetleg marad a moci mivel úgy is most lesz kb szögre szét szedve és felújítva így bő 40-50 ezret el kéne megint mennie komolyabb hiba nélkül, és helyette nyáron még meló és nézek egy 2004-es 1.4 Sport Civicek elvégre szeressük a rizsfőzőket a Jazz meg megmaradna mint családi mindenes.
@bogyó: Értelek, de a GS is karbis nem? Nekem eddig 2/2 motor karbis volt és nem véltem felfedezni semmit a literenkénti 20-30 forinton felül. (Nem filllér b-ás főleg nem motornál nem veszed észre a difit annyira, már számoltam utána nem egyszer ) Egyébként szerintem ez megint olaj szintű hit kérdés....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz tboldi #107604 üzenetére
igen, a képen az van. A csapat-névadó műhely egy retro-autók fényezésével foglalkozó fényező műhely. Ez a Manta pl. valahonnan Németországból érkezett, de szokott ott ennél nagyobb csoda is megfordulni!
Ha csorog a nyál ilyenekre, akkor érdemes rálesni a Petrol Circus-ra, mert rendszeresen raknak fel képeket, videókat ilyenekről*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #107839 üzenetére
Köszi a kérdést. Alapvetően jól, azon kívül h még a wc-re is alig tudok leülni, de ezt neked valszeg nem kell bemutatni.
A legnagyobb fájdalmat csak akkor éreztem amikor megtörtént. Most h visszagondolok, 50-es tempónál, járó motor mellett, sisakban hallottam a reccsenést.
Utána egy standard fájdalom az első éjjelen végigkísért, de erősen gyógyszer ellenes vagyok, így skippeltem a fájdalomcsillapítót, szerencsére másnap már el is múlt. Nyugalmi helyzetben semmit nem érzek, nem fáj. Nyilván mozgatni nem szabad. De kis terhelésre sem para, tehát cipőfelhúzásnál (másik lábamra) ha lerakom a földre a jobb sarkam, nem nyilal bele és hasolnók.
6 hét térdgép, naponta szúrni kell magam véralvadásgátlóval, meg járnom kell vissza kontrollra folyamat.
Egyeztettem a soproni sebészekkel, ketten állították h a kitört (CT felvétel, aki nem bírja ne nyissa) darabka kis elmozdulást mutat (szerintük 3mm környéke), nem szilánkos és nincs kifordulva a helyéről, ez mind szerencse a szerencsétlenség mellett. Szalagok nem szakadtak, csak nyúltak. Letört porcok nagy eséllyel felszívódnak. Illetve maga a kitört darab relatív kicsi. Szerintük ilyen esetben nagyobb lehet a károkozás mértéke, mint a valós haszon.
Ezekből fakadóan ők nem műtenék.
Nyilván az ember ilyen szituban azért több helyről is vár pro kontra érveket. Ajánlottak egy országosan elismert, celebeket műtő sebészt Siófokon. Nagy nehezen sikerült sos időpontot intéznem hozzá, tegnap leautóztunk.
Megnézte, áttapogatta, mondta h fel van telve vérrel, leszívott belőle fél dl-t. Utána nagy nehezen megnyitotta ő is a felvételeket, szerinte az elmozdulás 5-6 mm, és a beavatkozást igénylő határérték 5mm. Annyit tett még hozzá, h lazulhat a keresztszalag ez által, előfordulhat, h nem fognak úgy tartani a jövőben.
Tehát rámbízta a döntést, h műtve legyen vagy sem, de ő azt javasolta h műteni kellene (250k..).
De őszinte leszek, annak ellenére, h ez magánkórház, nekem csalódás volt. Nem voltam bent nála 10 percnél tovább. De leginkább az aggasztott, h a kérdéseimre kitérő választ adott.
Ugyanis kerek perec megkérdeztem h rendben van, ha nem műttetem meg, de a gyakorlatban milyen hátrányát fogom érezni, vagy csak akkor ha ismét extrém behatási éri a térdet? Ködölve válaszolt, érdemi, a 25 éves pályafutása alatti tapasztalatok okán semmi konkrét példát nem tudott mondani ellene.
Ilyenkor szerintem jogosan merül fel az emberben az a kérdés, h ő most az anyagi érdekeit nézve javasolta h műtét, vagy ténylegesen a beteg állapota alapján..
Ma még a háziorvosomnak is elvittem a felvételeket, 30 éve ismer, átbeszéltem vele is, a 60 éve alatt látott már ezt azt szintúgy. Ő is soproniak álláspontján volt, tipikus sportbaleset (foci, kézi, sí, hoki.) Noh és szerinte is a térd egy kényes, nagyon érzékeny mozgási terület. Mondta h több olyan szituációról tud, ahol beavatkozás után rossz lett a térd. Nyilván ez a törés is olyan helyen van, ahol mindent feszíteni, csavarni kell h egyszerűen hozzáférjenek. Elég keményen meg szokták gyepálni ilyenkor a szalagokat, porcokat. Tehát van kockázat és szintúgy szerinte annyira kicsi a kitört darab és szerencsére jól is áll, h nehéz lenne ezt bármivel is rögzíteni, és kb. érdemtelen is.
Kérdeztem tőle is h a keresztszalag ebből fakadó "lazább" tartása miatt mit fogok érezni a gyakorlatban. Elég rövid is tömör válasza volt: semmit. Mondta h van jó néhány sportoló / élsportoló ismerőse, betege akik keresztszalag nélkül fociznak, síelnek. A legnagyobb terhet az oldalsó szalagok viselik. Illetve szerinte nagy az esély, h idővel a szalag idomolni fog a változáshoz, tehát feszülni fog.
De ha nem, még mindig sokkal kisebb roncsolással járó műtéttel lehet a szalagfeszítést orvosolni, mint ezt a csont közepén letört darabot rögzíteni a régi helyén.
Tehát arra jutottam h elengedem a műtétet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #107950 üzenetére
Aha!
Nem fogok hazudni nekem tetszik a kis Mk3 GT keménysége, pontos passzos pattogós és azért a 101 pacival hamarabb lehet támadni mint a Jazz 77-ével. De tényleg nagyon más világ, és itt hangsúlyos a nagyon.Lent a dísz küszöb, és csak felületi rozsda van egy vagy két folt, már itt a kit a javításhoz, hogy gátat szabjunk a dolognak lemennek az érettségik és nosza. Blokk nagyon szépen ketyeg, hál isten olaszoknál nem sóznak...
Utoljára az első 125-ös motorom élveztem ennyire mint a kis Golfot.
Ja igen ide nem írtam még... Nem nagyobb moci lett végül, mindig is tetszett a se nem gömbölyű se nem kocka forma. 123
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
válasz tboldi #108267 üzenetére
Közben ALÁLTAM INFÓT.
1/ A Magyarországon is forgalomban lévő Visa, MasterCard és Maestro kártyákat – legyen az elektronikus vagy dombornyomott – Európa nagy részén elfogadják. 2012 januárjától elsősorban úgy nevezett chipes kártyákat bocsáthatnak ki a hazai bankok is. Ezek biztonsági szempontból a legkorszerűbb kártyák, nem másolhatóak. Vannak azonban az Európai Unión kívüli országok, ahol a chipes kártyák elfogadása még gyerekcipőben jár, ilyen például az Egyesült Államok is.2/ Sokakban olyan tévhit él, hogy a kártyahasználat külföldön költséges. Ha kártyával fizetünk egy benzinkúton, étteremben, múzeumban a vásárlásnak, akárcsak belföldön, nincs költsége. Ugyanez igaz az internetes vásárlásra is. És az átváltási árfolyam is kedvezőbb, mivel a bankok nem a drágább valuta-, hanem a kedvezőbb devizaárfolyamon számolnak el.
3/ A készpénzfelvétel a vásárlással ellentétben valóban költséges lehet a felszámított tranzakciós jutalék miatt, ezért érdemes megfontolni és csak akkor használni a bankkártyát külföldön készpénzfelvételre, ha feltétlenül szükség van rá. Fontos tudni azt is, hogy az elfogadóbankok minden esetben korlátozzák a más bankok bankkártyáival felvehető készpénz összegét. Így előfordulhat, hogy bár a limit összege és a számlánk egyenlege lehetővé teszi a készpénzfelvételt, az elfogadóbank mégis korlátozza azt.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #108403 üzenetére
Ennek örömére ma rendeltél egy új Ducati-t, igaz?
Geller72
Sokat agyaltam én is, h milyen endurot, vagy crosst vegyek.. a versenygépeknél tényleg felejtős a "túrázás". Azok mind pályázni valók, ahol közel a kanna. Pont mint a villanyos KTM.
Emiatt is lett DR-Z, továbbra is döbbenten állok az előtt, h a 100kg-m alatt, 47-es hátsó lánckerékkel leáttételzve csak terepen használva 4 - 4,2-ket eszik 100-on, üzemóramentes blokk mellett. Most is bírom a kis qrvát, alig várom, h vissza tudjak ülni, annak ellenére is h eltörte a térdem.
A villanyautózás, motorozás legnagyobb kompormisszuma jelenleg a hatótáv. Szerintem max 10 év és nem lesz már ilyen probléma. A villanyautózás az elmúlt 10 évben fejlődött a legnagyobbat, a szintetikus üzemanyag mellett pedig ez lesz a jövő.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #108866 üzenetére
Basszus, kár h most még nem tudok üzemeanyagot tankolni semmibe, pedig a Desmosedici GP nagyon kéne, az eddigi 324db 1:18-asom mellé.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz tboldi #108901 üzenetére
Köszi!
Ja, szeretik az oktatók a Hornetet, mert kezes és megbízható motor. Bár általában ott a régebbi szokott lenni, ami még full analóg órás és nem fordított villás. Gondolom azért, mert az olcsóbb.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz tboldi #108904 üzenetére
Ez szerencsére patika, itt abszolút szépen megy 200 környékén is, csak a közel zéró szélvédelem szól közbe.
(mielőtt érne a vád, cimbi hozta haza Debrecenből, pályán, nem én hasítottam végig jogsi nélkül. )hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #109251 üzenetére
Annak annyira gagyi a kormány és a villa mint a promóciós fotókon? Mert akkor vagy Hyper vagy Desmo.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #109255 üzenetére
Köszi!
Na holnap akkor teli nyomom a golfot V-Powerrel, de ha jól láttam két külön kúton kell majd vagy kétszer tankolni a 2x25 liter.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #109257 üzenetére
Csak a GP kell, de a Hyper se lenne rossz. Ferrarik mind megvannak a hang és az irányítós szériából.
Golfba elvileg 55-ből olyan 50-51 megy kattanásig vagyis ha kijárom fullra akkor mehet a 25 aztán egy kis gurulás és mehet megint kattanásig.
A Hyo is besegíthetne a 17 literes tankjával de a moci 4 hónapja trottyon van ugye....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen