-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #64437 üzenetére
Pofám leszakad...
Nem tudom ott voltál-e még a helyszíneléskor vagy tudtál-e bármire figyelni a fájdalmakon kívül, netán láttál-e jegyzőkönyvet stb., de a rendőrök mit állapítottak meg? Autó féknyoma a te sávodban, a roncs (úgy emlékszem az autó is nem kicsit leamortizálódott) elhelyezkedése stb.?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #64451 üzenetére
20%? Az nem semmi! Reméljük megdolgoznak érte!
Mosquito34!
Igen, erre gondoltam.
Most hogy mondod rémlik, hogy mintha említettél volna egy elcsúszást, de a cikket olvasva eszembe sem jutott hogy te lehetsz a történet főszereplője.
Viszont akkor megkérdem, mert nem értem: arról van ott nagyba szó, hogy kihoztak téged mint a "hiba forrását" és csak később jöttek rá hogy nem te bénáztál; ugyanakkor azt is írja a cikk, hogy meglett az olajozó bűnös? Azt akkor hogy? Gondolom nem hetek/hónapok után álltak neki keresni ki locsolta fel az aszfaltot... Vagy őt egyből előkerítették és ennek ellenére varrták a nyakadba a balhét?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
baboss
őstag
válasz tboldi #64640 üzenetére
persuader
Leszedtem a 2 első féket, a betét egyformán kopott mind a négy 5mm. A fékrögzítő csavarnál bedugtam egy imbusz kulcsot, a jobb tárcsán 10 cm szakaszon hozzáért, a balnál 20 cm. A tárcsa fix nem mozog, kotyog. Használhatom még így, vagy csere, esetleg javítható ?
Holnap megnézem a munkahengereket, hogy egyformán mozognak, nincs e esetleg valamelyik berohadva, beszorulva.Úszóházas dupla dugattyús a fék.
Mi okozhat tárcsa görbülést ?
emre
A fékkaron nem érzek visszalökéseket.
Kerékcsapágy, kormánycsapágy nem kotyog.
Asztalos emelő.[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
válasz tboldi #64744 üzenetére
Nem tudom, de én már direkt január elején jelentkeztem, megcsináltam a kreszt, hogy elsőként hamar megtudjam csinálni a jogsit. Még február elején kéredztem a suliba a titkárt, hogy mikor kezdődnek a gyakorlati oktatások, azt mondta ha ilyen idő lesz akkor hamarosan még a hivatalos már. 15.-e előtt és már mindjárt április...
Nem tudom így mikorra lesz meg a jogsim.
Jövőhéten most már biztos bemegyek megkérdezni mi van már.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz tboldi #64790 üzenetére
Uramatyám. Nekem 60-as az alpinestars atem kabátom, forcefield sub 4-es gerincprotektorom van, de eléggé passzentos, én a váll és az alkar részhez nem tudnám ezt beerőszakolni.
Szerintem kabát alá ez baromi nehezen fog bemenni.Nem akarok beleszólni, de minek vetted ezt? Nem lett volna egyszerűbb csak a mellkasvédőt és a gerincvédős szettet beerőszakolni a bőrkabát alá? A váll és a könyékalkarprotektort pedig kicserélted volna a kabatban forcefieldre.
Ez így szerintem szenvedős lesz.A kabát ujját ne nézd, arra megy rá a kesztyű. A váll és a könyék rész stimmeljen, akkor jó a méret.
Szerk.: robogózáshoz én is vettem ugyanilyen könyékvédőt, még mindig meg van, de mióta van kabát, azóta nem vettem fel.
Volt ff elite chestem is, nagyon hülyén éreztem magam benne, levegőt is neccesen kaptam, ezért eladtam (habár az a vastagabb verzió volt, mint amit te vettél). Most akartam rendelni fcmotoról az aláöltöző mellé egy kabátba rakható chest protektort, de természetesen nincs méret, nem volt rendelhető.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz tboldi #64790 üzenetére
Műanyag volt?
(#64793) geresics
Igen, lesz ideje majd ezen filózni minden alkalommal, mikor belekezd a testpáncél felhúzási ceremóniába. Upgrade-el szemezgettem én is, de aztán arra jutottam, hogy még a 3DO-s bőrdzsekit is meg lehet venni egy szett árából. A cordura meg megvan még olcsóbban.
Annyi, hogy Forcefield-nek vannak a kínálatában szigorúbb szabványt is teljesítő termékei, ha vki maximalista volna.[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz tboldi #64795 üzenetére
Alpinestars-nál nincs olyan hogy hosszított fazon? Nekem amikor vettem a kabátomat igaz az Dainese volt annál lehetett kérni hosszított fazont és az karban meg a törzsnél hosszabb volt viszont vállban meg mellben ugyanakkora méret volt. Így a protektorok is más helyre kerülnek a karnál.
Én sem vagyok alacsony 190+ viszont a karom az aránytalanul hosszú így a kabátokkal mindig gondom van hogy vállban meg mindenhol jó de ha kicsit is felemelem a kezem akkor már a fél alkarom kilátszik
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
demars
addikt
válasz tboldi #64821 üzenetére
Igen, most néztem ezt is! Jól hangzik meg minden... Bár akkor ugrott az elképzelésem, hogy "olcsó" motort veszek kp-ra! De mindegy is, majd személyesen beszélek velük!
KösziMeg ugye ott van még az almamotor is Győrben! Ismerősöm volt náluk többször, azt mondta, hogy ők is jófejek!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz tboldi #64905 üzenetére
Nos, lepapíroztunk mindent. Jövő héten jön a cbf 600-as
Be kell szereznem a felszereléseket!
Megemlítettelek, tudták, hogy ki vagy...
City Bike -ot ajánlották itt a környéken, hétfőn elmegyek körül nézek. Sisakot és kesztyűt szeretnék első körben venni, illetve protektort!
Kabátot és nadrágot majd a jövő hónapban (június húzós, megyünk nyaralni és már be van fizetve a fele... Ha előbb meglépem a vásárlást, biztos, hogy idén nem megyek sehová sem)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
polimorf
tag
válasz tboldi #65038 üzenetére
Ez hasznos infó volt mert múlt héten bementem az üzletbe (Győrbe) és nem láttam a ruhákat, sisakokat, helyükön robogók voltak. Na mondom már ide se érdemes jönni. Nem is emlitették, hogy a ruhákat átköltöztették, igaz hozzám se szóltak.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
-
demars
addikt
válasz tboldi #65328 üzenetére
Legyen igazad!
Persze hívom őket, illetve azt ígérték, hogy felhívnak, ha mehetek érte! Csak elég hülyén néz ki, hogy naponta csörgök rájuk, hogy mi van a géppel...
Hétfőre, legkésőbb keddre ígérték, hogy meg lesznek a papírok, erre szerdán még semmi!
Egy cimborámmal megyek, aki egy 1300 as banditot hajt ( vagy 1200-as... ), rutinos, ért hozzá! Ő kipróbálja, meghajtja kicsit... De nem akarom hülyíteni, hogy megyünk-nem megyünk...!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #65641 üzenetére
Ja... Itt mindig fúj! Csak nem mindegy, hogy milyen erővel...
Sztem nem megyek vele, ma még egy motorost se láttam/hallottam tehát jelent valamit... az én l.fasz rutinommal nem kockáztatok! Kb 15 évvel ezelőtt egy srác megborult a falu végén a szél miatt!Egyébként nem kaptam semmi ajit az RB-nél... , ha majd mész be, kérdezz rá te is! hátha neked összejön! Pedig láttam a polcokon a kis maketteket!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
pityaa23
senior tag
válasz tboldi #65746 üzenetére
Én egy olyan "csapdába" estem bele annó, hogy megcsináltam a kreszt, majd csak egy fél évre rá tudtam menni lerakni az A1-et. Ezután eltelt annyi idő, hogy már lejárt a kresz vizsgám érvényessége, de még két éven belül voltam a jogsi megszerzéséhez képest. Na és itt valami félelmetesen összedőlt a rendszerük, mindenki telefonálgatott mindenkinek és nem lett megoldás. Ugye az A1 két éven belül nincs elmélet, de nekem kellett és külön nem lehet csak kreszt csinálni. Azt javasolták várjak egy fél évet, akkor már A1 két éven túl lehet csinálni, 3 óra elmélettel, meg pár óra gyakorlattal. Végül is az lett, hogy én bizony nem vártam ki és csináltam egy komplett A-t, mintha 0-ról kezdeném. Drágább volt, de egyáltalán nem akartam várni fél évet, főleg hogy az október lett volna, onnan már lehet be sem tudtam volna fejezni még abban az évben stb. Szóval erre is érdemes figyelni.
-
válasz tboldi #65845 üzenetére
Mindenkivel előfordul, hogy valami nincs nála hosszabb rövidebb ideig.
Suiliba akkor sem mentem volna motorral ha lett volna, azt nem hagyták volna békén erre bármit rá mertem volna tenni.fattyu! Gyalog még közelebb lenne nekik. Talán használni szeretnék, nem csak túrára. Én már tettem a kezem mindkét motor blokkjára. Rajta tudtam tartani.
Nálam a bicaj nem menne, mert a bicikli út sokkal hosszabb mint a motoros verzió. Illetve 12 órázok, nem kell előtte-utána még a fizikai rész is.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz tboldi #65826 üzenetére
Elmész ám a sunyiba!!!
Pedig azt mondták, hogy hát izé... őőő régen volt...!
Na majd szombaton rákérdezek, úgy is megyünk fel Győrbe! (City Bike, Dechatlon) mindenképpen szerettem volna beugrani a srácokhoz, egy jó kávéra...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #65845 üzenetére
Ja azt nem is írtam, ma mentem kb 15km-t! Nagyon jó idő volt! 90-100-nál kicsit a mellkasomat fújta a szél, hosszabb úton azért ilyen időben fáznék...
Amúgy nagyon élveztem, próbálgattam a fékeket, tükröket belőttem... Amit még meg kell szoknom, hogy "csak" 6 sebességes folyton felváltanék még. Illetve a sávváltásra kell gyúrnom, picit bizonytalan vagyok, autóhoz szoktam!
Még azért elég görcsösen állok hozzá, de remélem kialakul azért egy olyan rutin, hogy biztonságosan tudjak közlekedni kétkeréken is! ( felváltáskor, főleg ha 6.-ba vagy "7"-be váltanék, néha lecsúszott a lábam a váltókarról...)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #65746 üzenetére
Megnéztem az iskola oldalát ahová jártam (az ex-oktatóm elég korrekt módon nyilván tartja ezeket) és igazad van.
Mivel a kép "kintről" van beszúrva átszerkesztés biztos nem lesz, ha gép elé ülök törlöm.
Köszi hogy szóltál!RAiN91!
Az a "melegítős verzió" hűvös időben jól jön, de ha nyáron is használni akarod akkor bele fog sülni a térded.runner!
Azon a szakaszon egyszerűen nem lehet nem játszani.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz tboldi #65961 üzenetére
Nem tudom kihangsúlyozni, hogy az én véleményem szerint egy viszonylag keveset futott pár éves, előre láthatóan pedig gyakori használatra tervezett gépnél érdemes meggondolni a cascot. Hitelesnél sztem meg egyenesen nem is kérdés. Legalább számoljon utána mindenki, ne tudja le annyival, hogy biztos drága meg minek fizetni a kötelező mellé.
Én is rágódtam rajta tavaly eleget. Érdeklődtem előtte, motorra kb egy ismerősömnek sincs, hallani nem akarnak róla.
Tavaly volt egy önhibás bukásom, szerintem most is vakaróznék a javítási költségek miatt. A Te esetedben mondjuk lehet pont a zsebedben lenne már a pénz, aztán a két biztosító majd harcol egyet, amíg motorozol vmi új géppel.Ehhez kapcsolódik még, tegnap szervizben ott áll egy pár éves Hornet rommá törve (gtk). Tulaj ragaszkodik a javításhoz, mert a biztosító fizet neki 650-et. Szerviz mondja, hogy nem éri meg javítani, gtk, blokk is sérült (javítás 1m felett bőven). De neki az kell, javítsák meg 650-ből.
Más.
Kötelező szervizen kívüli javítás: gázmarkolat cserém volt. Gumi elpuhult, megnyúlt.
Láncon éreztem, hogy picit lóg. Belőtték. Fura is volt mennyire közvetlen újra minden.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen