-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Srácok!
Ha valakit esetleg tudtok és érdekelné eladó lett a motorom, sajnos nem tudok megbirkózni vele, a sérvemmel és a műtött térdemmel egyszerűen nem bírok.
Azt hiszem be kell fejeznem, nehezen de be kell látnom hogy nem megyHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #104558 üzenetére
Semmiben nem gondolkodom, félek attól hogy megint csak megbánnám ha újból bepróbálkoznék vele.
Most is ez történt, fáj utána a szívem, de hogy lassan kinyújtani sem tudom a lában.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz #81556480 #104615 üzenetére
Honnan tudnák aranyos rendőr bajtársaink, aki nincsen benne a témában kinézetről nem mondja meg soha.
Tényleg azok fogják megkülönböztetni akik ismerik is a típusokat, tudják mit azok az apróságok amik alapján különböznek egymástól.
95% az embereknek fogalma sincs mi az az apróság amiben eltér egy LC4 640/SXC625/SMC660.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerintetek a Lidlis W5 lánckenő spray jó lehet a motorhoz?
Jövőhét hétfőtől kapható lesz 200 ml kiszerelésben, 500 Ft-ért.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #105574 üzenetére
Simán eleshetsz tőle, mondjuk úgy szakad el hogy begyűri a kerékbe, a küllőkbe, blokkolhat tőle a kerék és más megy is a motor ki alólad.
Másik hogy a blokkot is szétkaphatja, kiütheti az oldalát, endurós körben ez nem egyedi eset.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #105664 üzenetére
Pedig én az vennék a helyedben!
Mindenféle kezeléstechnikád megoldódna!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105670 üzenetére
Nem rossz ötlet, de én egy gumiágyat tennék a lámpa és a fémtartó közé, a rezonanciától el fog fáradni egy idő után a műanyag.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #105676 üzenetére
Azt hogy mennyire tud majd jól egyensúlyozni, kanyarodni, lejtőnek ereszkedni, falat mászni, hirtelen korrigálni, fékezni vagy csak hirtelen fékezés nélkül irányt váltani (kerülni) simán endurózásban tréning nélkül is frankón meg lehet tanulni.
Én sem voltam életemben sem egyetlen tréningen, de az endurózában annyira sok a változó hogy sokkal jobban kiélesednek ezen fajta képességeid.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #105688 üzenetére
A DRZ-t inkább az endurózás és Supermotózás alapjának mondanám, semmiben nem volt kiemelkedő, vagyis de, a megbízhatósága tényleg jó volt.
Nem hiába adtál olcsón, hiszen semmiből nem volt rajta minőségi cucc, de hobbi endurósoknak, SM alapgépnek jó volt.
Lehet hogy a komolyabb gépek sokkal drágábbak, de ez azért nem véletlen, mert minőségi cuccokkal vannak teletömve.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105703 üzenetére
Hobbi szinten jó az alapon is, főleg az E verzió, ahogy mi és az endurósok 99%-tud motorozni még így is sok nem hogy kevés lenne alánk.
A Husqi 701 helyett vennék inkább egy régi SMC 660-at, kb ugyan azt tudja nyitott változatban mint a 701, csak könnyebb tömeggel teszi mindezt.
És azokat tényleg lehet faragni, átalakítani úgy hogy még jóval könnyebb legyen, szinte SC620 tömegűvé lehet formálni, EXC idomszettel ami szintén rámegy az egyik legdögösebb és legkomolyabb gépet lehet belőlük faragni.Ha a paciknál tartunk 73 lóerőt mértek náluk is 78 Nm mellett, igaz olajat 2500-3000 kilométerenként cserélni kell bennük, csak ezekkel terepen is lehet jókat menni mert átalakítva közelebb vannak a 125-130 kg teletankolt tömeghez.Igaz kizárólag terepre a mostani teljesen elég, bőven túltesz rajtam.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105762 üzenetére
Mekkora nyomáson használod a cross gumikat, nekem most 1 van az elsőben és 1.1 a hátsóban, valahogy ez nem tetszik neki, csúszkál az eleje.
Most megpróbálom 1.2-re az elsőt 1.3-ra a hátsót hátha jobb neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerintetek mit lenne érdemes venni enduros kezdőmotornak ha unokaöcsémet szeretném meglepni, 9 éves és kb 140 cm magas.
Gondolkodtam hogy veszek neki újban, viszont nem ismerem ezeket a gépeket, van e hozzájuk rendesen alkatrész, nem e nyűglődés lenne az egész.
Szigetmotor
Vagy vegyek neki inkább használtban egy 50 cm3 endurót.
Aprilia RX50,Derbi Sendra, ezeknél a gépeknél gondolom a magassággal lesz gond, szinte felnőtt méretű motorok.
Nagy a dilemma, szerintetek?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #105801 üzenetére
Árkategóriában nem akarok most ennyire elrugaszkodni, az is lehet hogy nem fog neki annyira bejönni akkor meg itt marad a nyakamon, de kisebb összeget érdemes befektetni rá.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #105803 üzenetére
Nem a nem tetszikkel van baj, mert már quadozott többet, hanem hogy lehet pár hónap után beleun, azért nem akarok nagyobb összeget belefektetni.
Ilyen árakban nézek gépeket, csak a kérdés hogy vajon melyiket érné meg jobban, egy noname új vagy egy ismert használt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105847 üzenetére
Mi lett a motorral, megvette végül a haverod?
Remélem nem, egy ilyen géppel nagy esélye szesz hogy visz, míg el nem adja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105852 üzenetére
Ne csalódott legyen hanem örüljön hogy nem egy szarrakást vett a nyakába!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105892 üzenetére
Volt arra példa itt a Bakonyban is 10 éve hogy, kifeszítve drót és utána még karó is lebökve.Balesett lett belőle, az volt a szerencse hogy állt a motoron.Így csak a mellényt vágta meg és a karját amit össze kellett varrni.Ha ül rajta akkor vége van.Nyomozás volt de hogy mi lett a vége nem tudom.Szomorú dolgok ezek hogy ennyire szemét, gonosz emberek vannak.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #105935 üzenetére
Szuper, ez tényleg az igazi Supermotok közé tartozik.
Egyetlen hátránya és azt nem említik, fojtott állapotban nem üzemórás ami szuper, de amint megnyitod máris azzá válik.
Ugye a Husqi 510 blokkját kapta meg, az pedig köztudottan versenytechnika, ami full üzemórás blokk, mint a KTM SMR/EXC típusai.
Ez tényleg csak pályázásra, kisebb motorozásokra alkalmas, sajnos nagyon gyorsan pörögnek bele az üzemórák, így hamar eléri a full felújításokat.
A garanciát is a cég fogadok csak fojtott állapotban vállalják, amint megnyitottad ugrik is ebben biztos vagyok.
Ők is tudják hogy normális használat mellett sem fog kibírni 3 évet 55-60 pacis változatban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #105941 üzenetére
100 élvezetesebb lesz vele terepezni mint a Pegasoval, eleve a tömege végett, másik hogy a futóműve és a fékei is sokkal jobbak terephasználatra.
Csiki-csukis részen, sárban, homokban kész megváltás lesz ezzel menned az Aprilia után.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #105953 üzenetére
Csak tudod a legtöbb olyan helyen ahol ezt megtehetnéd bűntettnek, nem véletlen nem megyek én sem le az erdei útról, senkinek nem hiányzik az hogy az erdészet stb... cseszegessen érte.
Itt a Bakonyban vannak olyan utak amin rohadtul lehet élvezni a motorozás úgy hogy nem kell letérnem az útról sem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105970 üzenetére
Vettem az enyémre 3D fóliát, arra hogy ne csesszem össze a csizmával a blokk oldalát teljesen tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz LustaDick123 #106002 üzenetére
Nem úgy értettem a dolgot, mintha én úgy olvasnám hogy ezt nem akkor kell belefújni amikor megtörtént a defektet hanem előtte és nem tudsz defektet kapni, vagy lehet én értelmezem rosszul.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #106007 üzenetére
Köszi!
Akkor inkább kihagyom, inkább viszem gumishoz azt kicseréltetem, javíttatom ha defektet kapok!Micsurin Olvasgattam én is a témával kapcsolatban, de nem kaptam rá megfelelő választ mitől jobb, tartósabb a szürke blokkos.
Ezt is azt is hallottam róla, valaki szerint semmivel nem jobb a szürke mint a fekete.
Itt is inkább az fog számítani ennyi idősen milyen karbantartást kapott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106012 üzenetére
A Husky mindig is egy ritkább típus volt itthon mint a KTM, Nem rosszabb, ritkább.
Az alkatrészellátás nehezebb hozzá, nincs kiépülve rendesen a Magyar hálózat, főleg nem a régebbi típusoknál.Az SM610/TE610 nyitott állapotban sem üzemórás, a TE510 és SMR 510 viszont az.
Közúti használatra sokkal jobb választás a 610, nem fogsz minden 2. évben motorgenerált csináltatni rajta ha használod is rendesen.Az LC4 típusból nagyon sok verzió van, 2000 évektől volt a LC4 640 SM/Enduró, Duke, 2002 Duke2, 2000 SC620, 2002 SC625, 2003 SXC625, 2003 SMC625, 2003 SMC660.
Ezek hátsó lengőkarban, tankméretben, önindító, karburátor, gyújtás stb.... eltérnek egymástól.
800-900 között lestrapált SMC660-at fogsz ki magadnak, ami jó annak megkéri az árát, olyan 1.1-1.2 között lehet ilyeneket találni.
RXV/SXV-t hanyagolnám, full üzemórás, 2 annyiba kerül a felújítása mint az egyhengereseknek, pedig azoké sem piskóta 300-400 ezer között.
Amúgy is sok betegsége volt a korai szériásnak, gyorsan el is adtam én is a 2006-os új gépemet 3000 kilométerrel, soha többet.
Husaberg is nagyon jóm az FS650 állat, de alkatrész hálózatunk nincs kiépülve hozzá, jó szerelőt nem nagyon találsz, üzemórás kőkeményen.
Utcára, amire neked kell, SM610, SC625 Supermoto, SMC625, SMC660.
Ezek közül bármelyik nagyon tetszeni fog, nyitott állapotban mindegyik olyat tol hogy lenyeled a szemgolyódat, fékezésnél meg a golyóid jönnek fel plusz két mandulának.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106033 üzenetére
Nincs mit!
Köszönöm a sört, azt elfogadom!
Arra készülj hogy az SM640/625/660 sokkal jobban rezonál mint az SM610, teljesen más a váltóáttétele is az 5 sebesség végett.
Az SM610-nél rövidebbek a sebességek, hamarabb kapcsolhatóak, az alsó fordulatot is jobban szeretik, nem rángatják úgy a láncot.
Méretre a 610 inkább hasonlít egy 450-es motorhoz, az SM640 és a többi LC4 KTM sokkal nagyobb motornak tűnik mellette, vaskosabbak.
Az én TE610 gépemre is mérete, kecsessége alapján azt mondják olyan mint egy 450-es.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106101 üzenetére
Ott a Huski, 15 éve épít nem üzemórás endurókat, TE610/TE630/TE701.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106105 üzenetére
A kép nagyon csalóka, a motor kecsessége végett tűnik olyan hosszúnak.
Tengelytávolságok:
KTM LC4 SC625 1510 mm
Suzi DRZ 400E 1485 mm
Husqi TE 610 1480 mm
Wamaha WR400F 1480 mm
KTM EXC 525 1481 mm
Suzuki DR600 1509 mmÉrdekes dolog ez a súly, persze nem a legkönnyebb, egy DRZ 400E vagy SC620 könnyebb nála teletankolva bő 10 kilóval, ha álló helyzetben kell foglalkozni vele, felállítani, kitolni valamiből akkor érzed ezt.
Menet közben viszont olyan könnyű érzést kelt mint egy bicikli, a vékony felépítése végett iszonyú könnyű kezelni.Látod itt is mekkora egy DR600-hoz képest, nagyon csalóka ha önmagába nézed, milyen kicsike hozzá.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az a baj hogy mindenki ugyanúgy látja rajtad kívül a dolgot, hidd el neked ez a motoros téma nem igazán való, és ez mindenféle rosszindulat nélkül írom.
Ha ezeken agyalsz állandóan egy élményfator szerkezetnél akkor ez nem a te hobbid.
Amióta te itt vagy a topickan azóta ezek a témáid, olyan mint aki állandóan azon feszeng hogy 1500 Ft-al többet kell kiadni havonta a fogyasztás végett.
Ez nagyon gáz, hidd el nekem neked más való nem ez.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Na de ez normális?Mert abszolut nem az, nem szeretnék így gondolkodni, főleg ahogy írod is, van pénzük.Ez ugyan úgy érvényes a motorozásra is.Most mi kell teljesítmény vagy kevés fogyasztás?Mert a kettő együtt nem megy ha ki is használod belőle amit tud.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen igazad van de, számmora a motorozás, a szabadságot, a fejem kiszellőztetését, az élmény keresését és átélését, örömét tölti ki.
A motorozást megelőző napon már izgatott vagyok, nehezen alszom mert várom mikor indulunk, legyen jó a csapat és állati jót motorozzunk, töltsük el egy frankó napot.
Menet közben szinte végig vigyorgok mert akkora élvezet az egész, csodálatos helyeken járunk, élvezem ahogy kitépi a karom a motor, ahogy dobál, ereszkedsz lefelé vagy csapatsz felfelé az oldalban stb..........
Amikor beterítjük egymást sárral mert az előtted haladó belement egy pocsolyába te meg utána voltál 10 méterrel.
Megállunk azt röhögünk mint állat......
Megbeszéljük, elmondjuk kinek hogy tetszik, milyen helyekre menjünk legközelebb, mit éltünk meg, esetleges bukásokat kitárgyaljuk.
Kész móka az egész, na valahogy én itt nem számolgatom mennyit is eszi a gép, mert amit ad érte rohadtul nem érdekel hogy 8-10 litert fogyasztott 100 kilométeres túrán.
Mert eszembe sincs hogy ilyesmit számolgassak, nem az érdekel hanem hogy boldog vagyok egész nap.
Számomra ez a motorozás!!!!![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #106450 üzenetére
Nem is kellett volna bemenned terepre, ahol mi voltunk onnan 50 méterre még műút volt, ez pontosan Kisbér egyik végének a kijáratánál van.
Egy kis mellékút, ide érünk ki terepről ha Akának jövünk.
Találkozhattunk volna, bizony meglett volna rá az esély hogy endurót nézegetnél!hroberto Erre azért kíváncsi lennék, mi az indok, mi az ami végett nem vennél?
Volt mindegyikből, megbízhatóságban egyik sem jobb vagy rosszabb a másiknál, a Husqinak a dizájnja szebb, kecsesebbek a motorjaik.Nyami
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Annyi bizonyos hogy SM-re igen, kell a 600-700 cm3, a DRZ 400E is 100 fölött már nem olyan vehemens.
Ellenben a 600-620-660 gépek még nagyot lépnek onnan is.
Nem tudom milyen terepen motoroztok odakint, de a 130-140 végsebességet nagyon hosszúnak találom.
Így nem tudod rendesen kihasználni az összes fokozatot, ha abból indulok ki mi hogyan megyünk, milyen helyeken az áttétel 110 max 120 között legyen.
Az sem jó ha túl hosszú a sebesség mert a 4-5. fokozatot nem fogod tudni rendesen használni, pont az a lényeg hogy mindegyik fokozatban nagyot lépjen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Terepen bőven tökéletes motorikusan, DRZ-nek soha nem a blokk volt a gyengesége terepen, hanem az orrnehézsége.
Köszi a tippet!
Nem volt még KTM-hez szerencsém!RM-Z 450, és az RMX 450 biztos jók, de az igazi férfias játékszer nem ez a kategória.
Igaz hogy a büdös életbe a 450 kategóriát sem tudnám kellőképpen megülni.
Azért jók mert jól mennek de még kezelhetőek, ezek után jön az a kategória ami nagyon megy de már nem is kezelhető, utána meg az inkább gyalog megyek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106515 üzenetére
Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
Azért ez közel sem fedi a valóságot!
Nem csak az EXC/SX létezik az osztrák cégnél.KTM típusok között is vannak annyira megbízhatóak mint a DRZ, az LC4 SC620/625 vagy SXC 625, simán tudja azt megbízhatóság oldaláról.
A többiben (futómű, súlypont, fékek, blokk) meg nagyon túlnőttek a DRZ-n.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106539 üzenetére
Kicsikét túltolod már ezt az aggódást, majd meglátod tavaszig mi jön össze, teljesen felesleges addig azon izgulni mire lesz pénzed!
De lehet mindig jobb áron találni gépeket, pl ilyet is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Mini-ITX
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Peugeot, Citroën topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- PlayStation 5
- Diablo IV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs