- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- PlayStation 5
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Jelentem a tükör ragasztás 300%-osra sikerült, fel lett szerelve, kívülről nem látszik semmi mert a műanyag pont takarja, a tükörnél fogva rángattam a motort. 4k vs 50k.
Nemmondom hogy soha nem fogom lecserélni a tükört de ez most így egy jódarabig jó lesz...
Élesben is ki lett tesztelve a légellenállásban.
Mentem vele 50km-ert nyoma sincs a megtorpanásnak, fingom nincs mi lehetett az akkor...
Azért boldog vagyok összességében.
Viszont a gumikat le kell cserélnem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51999 üzenetére
Kb úgy félig lehetett...
De ma meg végig alatta volt szinte, csak a menet végén tankoltam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51983 üzenetére
Természetesen trollkodtam, mindennek van értelme, különben nem gyártanának annyit belőle.
Bár én sem látom a sportmotor pályán kívüli használatának értelmét."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52604 üzenetére
Gyári. Légszűrőt nem kell cserélned?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52606 üzenetére
Ha tényleg cserélték akkor nem. De az is legalább olyan fontos mint az olaj vagy a szűrő csere.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
2 hét lakásfelújítás után mentem egy kört.... aaaaaaa.
Hogy ez mennyire tud hiányozni.
Meg most kezdek rájönni (éppen időben ) hogy el kell kezdenem használni a motort 6k fordulat felett is.
Olyan erőtartalékok vannak benne amiket eddig nem is hasznátam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52627 üzenetére
Nem, és nem is ajánlott.
Ha rittyós akkor csere..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52639 üzenetére
Én a tankbőr kérdést, mivel nem is tetszik megoldottam térdpaddal. Szerintem esztétikusabb is. Igaz ez elölről a tankot nem védi. De hát nem kell k*rni és nem b@szod össze.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52651 üzenetére
Kérlek.
Én nem tudnék rakni a sajátomat bőrt, nekem személy szerint nem tetszenek.
Eltakarná a fél motort, meg a kétszínű dizájnt is. Az idom is rámegy a tankra azt meg hova bőrözzem le? Van ez a térdpad meg elölről a sima kicsi tank pad aztán ennyi. Mivel elölről karcos Volt a tank már amikor vettem így ezzel annyira nem törődtem.
Persze hajszálkarcokról beszélek. Majd egyszer kap egy polírt aztán ennyi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #52680 üzenetére
Nah pont ezért a szarakodásét van most kardánom.
Rühelltem ezt a macerát... Valakinek ez 5 perc de mivel én full precizionista vagyok nekem ez majd 45 perc volt. Minden egyes lánfeszesség állítás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52700 üzenetére
Ez konkrétan gyári honda tankpad kimondottan vfr 1200-as modellre.
De hondáék akkor barmok hogy se európában se ázsiában nem forgalmazzák, csak amcsiban.
Sehol nem tudtam beszerezni (se német, se ausztria, se itthon) de van egy amcsi ismerősöm ő külde el nekem.
Én e-bay-en sem találtam. De lehet a tiedhez van ugyanilyen/hasonló gyári. Nekem ez pont király, szerintem még jobban is néz ki vele a motor mint nélküle. meg ilyen karbonmintás, megy a sárvédőhöz is.
De a fóliázás sem rosz megoldás, csak az nekem azért nem tetszik mert a fólia is karcos lesz, akkor is a karcokat látod, csak nem az idomon hanem a fólián, de a karcokat látod.
Az előzö mocim le volt fóliázva a tank, amikor leszedtem 6 éves korában az uv miatt ott élénkebb volt a szín, így látszott hol volt a fólia. Erre is kell gondolni.... Pedig átlátszó fólia volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52719 üzenetére
Itthon élek, máskor meg ausztriában uk-t nem szeretjük.
Vágom ezeket a cuccokat, a legjobb megoldás az a nano protect lenne vagy mi, csak ahoz telibe kell políroztatni először a motort... majd egyszer...
A hátsó sárvédőből utángyártottat vettem, fele annyiért mint a gyári gagyi műanyag, és totál karbonszálas 3x jobban néz ki. Pont 3x.
De szinte kötelező is nekem mert a hátsó rugóstag szeret meghibásodni állítólag ezeken ha nincs sárvédő, mert bevágja az állítótekerőhöz az összes rittyót és egy idő után beáll az egész cucc...
Remélem én megelőztem ezt a problémát, majd kiderül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #52862 üzenetére
Rossz volt ezt olvasni, ez az a helyzet ha valami meg van írva nem tehetsz ellene semmit...
Belegondolni is rosz hogy ez bárhol bárkivel bármikor megtörténhet.
Mielőbbi felépülést és sok türelmet kívánok!
Csatlakoznék egy előttem szólóhoz, egy izmosabb csizma lehet a bokádat megmentette volna, de ezen ne bánkódj más papucsban tolja és lehet sose történik vele ilyesmi...Folytatnám yoshida hozzászólását:
MINDENT!!! kifizettetni a biztosítóval, komplett motoros felszerelést, minden egyes ruhadarabot, telefont ami sérült, akármit. De a legfontosabb, kell egy komplett levelet írni a biztosítónak hogy te ebben a 3 hónapan milyen bevételi forrásoktól esel el, (vagy amíg fel nem épülsz!), ne adj isten nem tudsz dolgozni stb.stb. bár írtad hogy egyetem ez annyira nem áll fent.
A lényeg: ha NE ADJ ISTEN lesz maradandó károsodásod, azt brutálisan meg kell támadni, több millió forintot ki lehet szedni a biztosítóból alkalomadtán.
Megtörtént eset: a nő karambolozott egy majommal, 100%-ban a másik volt a hibás a fejét megvágta a kitörő szélvédő üvegszilánkja az arcán. Maradandó lett neki a vágás nem tudták teljesen eltűntetni. leírták hogy ezáltal nem tudja megfelelően végezni a munkáját, bizonyos állásokat nehezen vagy egyáltalán nem fog tudni elvállalni a jövőben stb.stb. majd 10 millió kártérítést kapott a biztosítótól.
Tisztában vagyok vele hogy jelenleg a pénz része izgat téged a legkevésbé. Volt balesetem (autóval) tudom mekkora sokk, a pénz része nem érdekli ilyenkor az embert. De aztán majd felépülsz és akkor érdekelni fog és ha most teszel érte nem jársz úgy mint én hogy utólag benyújtva az igényeket egy fityinget sem kaptam semmire...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #52866 üzenetére
Ezt nem vitatom, csak mondom az opciókat...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én is ezt tapasztalom hogy pesten nem tötymörögnek és sokkal jobban figyelnek a motorosokra mint pl. pécsen.
Lehet Te nem így érzed, de menj el egyszer egy másik nagyvárosba és megérted miről beszélünk...
Az ember amikor benne él nemtudja hogy van sokkal rosszabb is..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53232 üzenetére
Attól hogy nem üzemmeleg a motor, a cbf600-am ugyan ezt csinálta. Amíg nem meleg a motor óvatosan a gázzal, 1-2km után nálam is elmúlt anno...
Nemmondom hogy normális jelenség de sok motornál előfordul amik karbisak.
Az injektorosoknál kevésbé..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53234 üzenetére
Az hogy a hűtővíz 50 fokos nemigazán lényeges, mert ekkor az olaj jó ha 35 fokos, ami viszont sokkal fontosabb...
vanhogy a víz 90 fokos és az olaj még az 50-et sem érte el... ha olajhőmérsékletet mutat akkor arra hagyatkozhatsz---"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #53321 üzenetére
De hát nekik nem kell már a nyomatékkulcs, akkora expretek.
Bárhol megkérdezed miért nem használnak nyomatékkulcsot ez a válasz..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #53324 üzenetére
Hagyjadmár én kipucoltam egy mosdokagylószifont és vízvezetékszerelőnek érzem magam.
Most a WC van egy kicsit eldugulva, holnap azt is szétszedem, délutánra megmondom hogy tényleg vízvezetékszerelő vagyok e.
Amúgy teljesen értem a felvetéseted, egy dolog zavar engem hogy sokszor tényleg aki ki tud cserélni egy gyertyát meg légszűrőt az már motorszerelőnek hiszi magát, holott fingja nincsen semmiről szakmailag.
Nah ha ilylenhez viszed véletlen a gépet akkor joggal állítom hogy én sem vagyok gyengébb motorszerelő mint ő... pedig én szart sem tudok...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #53365 üzenetére
Jajj ne már...
Nem attól fogsz gyorsabban menni hogy gyorsasági motort veszel...
Hanem attól hogy erősset.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Nálam a lábfékfék fékez 6 dugattyúból kettőt elöl, de az első nem nyúl hozzá a hátsóhoz.
Elmondanám hogy nagyonjó dolog. Pont amikor bent vagyok a kanyarban (nem a kanyar bejáratánál mert akkor term. mindkettővel fékezek, hanem mikor már benne vagyok és elmértem a tempót vagy szűkül az ív) akkor kicsit lábfékezek és érezhetően jobb lassulást el tudok érni vele mert az a két dugattyú elöl az számít. És nem kell határig taposni a hátsót hogy pont a megfelelő tempót elérd, hanem rásegíti azt a keveset az első.
Én nagyon szeretem.
Mondjuk hogy a kézifék a hátsót is fogja az tényleg érdekes elgondolás, ennek nem látom annyi értelmét..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Bazmeg. Elakarunk indulni motorral 2 órája szakad az eső/jég. De csak itt bazmeg. És nem mozdul semerre...
Ez miez?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Srácok jövő hét elején jön a guma, kiszedem a kerekeket otthon.
Az első keréknek a tengelyét amikor szerelem vissza előtte megpucolom és szeretném bekenni zsírral.
Anno a cbf-ét valami kék csodával kenték...
Milyen zsírral is kell?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Fenn3gyer3k #53697 üzenetére
1-es hsz-t ajánlom átböngészésre...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #53731 üzenetére
Értem, azt vágom hogy nem forog, de azt hittem a csapágyak ezen viszont forognak, de akkor az sem mert csak a csapágy forog magán belül.
Akkor ennyi, köszi a helpet!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz baboss #53739 üzenetére
A plusz nemtervezett súly a motor hátulján nagyon durva, simán ettől szitálhat be az eleje.
Én a cbf-emen figyeltem ezt meg hogy, ha fent volt a hátsó doboz akkor beszitált az eleje. De bármekkora sebességnél elengedett kormánynál. Leszedtem a dobozt és semmi. És most üres dobozról beszélek meg gyári konzolról ami alig 5-6kg.
A hátsó doboz iszonyatmód megtudja változtatni a motorod aerodinamikáját és ezzel van a probléma. Még a gyári cuccok is, főleg ha nem gyári!
Menet közben anno nagyobb tempónál annyira lehetett érezni hogy néza elkapja a légáram és olyanokat rántott rajta öröm volt ellentartani...
A vfr-en hálaégnek teljesen más. Nem is érzem hogy dobozokkal vagy anélkül megyek.
De itt látszik is hogy figyeltek az aerodinamikára is nincs is sebességkorlátozás miatta, de nem is giga méretű a hátsó doboz, hanem épp csak amekkora az utas háta.
A lényeg, garantálom neked hogy a házi barkács konzol és doboz kombó miatt szitál az eleje...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #53790 üzenetére
Hagyd úgy. Az enyém vagy 3 mm-rel a max fölött van ha forró a gép.
Különben is mit ír a használati utasítás hogyan mérd az olajszintet?
Ez a mérvadó. Nekem hideg motort 3-5 percig járat majd utána 2-4 percet vár. Ekkor csekk.
Nah ilyenkor nekem pont a min és max között van.
De ha meleg a gép és ekkor csekkolom akkor a max felett vagyok nemkevéssel.
Úgyhogy úgy nézd a szintet ahogy a használatiban van...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Az így megvan hogy a hátsó kerekemet nem tudják pécsen kicentírozni.
Olyan kúp kell hozzá mivel 1 lengőkaros és nincs tengelye, amilyen itt egyik gumisnak sincs.
Még a redbaronosoknak sem. Ez így korrekt?
Egy centírért felmenni pestre frankó nem? Kékhold megcsinálja azt mondták..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #53880 üzenetére
A vicc hogy a redbaronosoknak vfr800-ashoz volt kúpjuk.
De az enyémhez nem volt jó."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jól beszélsz, pontosan ezt mondtuk mi is hogy a 30-40k-s csizmák sem érnek sokat.
Az alatt meg vicc kategória.
Ha normális csizmát akarsz akkor 75k+. Ez az igazság.
De olyan embert nem fogsz tudni mutatni akinek vortice-ban vagy mag1-ben rommá tört a lába.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #53906 üzenetére
Hallod, az egyik szervizes azt mondta hogy ő ezzel meg tudja csinálni ha a gépre nem is tudja felrakni.
Ez tényleg van olyan jó mint a gépi?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nagyon úgy néz ki hogy kedden vagy szerdán ketten megyünk kecsóringre.
Nemírnak már ilyen dög meleget, meg nagyon remélem addig kicentírozzák a hátsó kerekemet is.
Aztán mehet a pr4 teszt.
Valakinek idő/kedv csatlakozni?
Úgy gondolom pécsről indulva 10-nél előbb biztosan nem érünk oda..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mizsala #53947 üzenetére
Én is inkább a keddet preferálom, leginkább attól függ mikor lesz meg a centírom. Remélem már ma...
hungaroring nagyon meredek nekem nem ott szeretnék először pályázni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah bennt van a hátsó kerék, végülis kézzel lett kicentírozva, srác azt mondta szerinte ez pontosabb mint a gépi. Hát én hiszek neki, kipróbálva hétfőn lesz...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megjöttünk kecsórol. Laza 430km-lett a vége mindennel együtt...
Pöppet elfáradtam.
Viszonylag eltüntetttem a csíkot az új gumiról, de azért konstatáltam hogy van még mit fejlődnöm.
Az normális hogy ilyen lett az új gumi? Kicsit megkopott...
Nagyon jól éreztem magam, a baj az hogy féltem a gépet, de sokat javultam az első körökhöz képest.
Asszem 6x18 percet mentünk.
Jah és szerintem visszafele sokkal jobb a pálya mint menetirányba, egyszerűen jobbak az ívek, menetirány szerint mindig a végük szűkül, míg ugye visszafelé ezáltal a bejárata rohadtszűk lesz majd a vége kitágul, én ezeket szeretem sokkal jobban. Meghát a jobbos kanyarjaim gyengébbek, és menetirány szerint alig van 3 jobbos kanyar. Visszafele viszont ugye az összes megfordul.
Egyszó mint száz nagyon frankó volt, biztosan megyünk még.
Jah és 3-an voltunk összesen. Király volt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54092 üzenetére
Tudom hogy van még benne, bennem nem volt több mersz.
A guminál meg arra gondolok, hogy ilyen mart (dorozmás) lett a felülete vagy milyen, meg hogy a minta széle így elkenődött, meg elkopott. Annakelőtte utcán sosem lett ilyen a gumim...
Gondolom ez az ottani aszfalt miatt is lett ilyen.
Utcai nyomással mentem, én nem szeretem ha laposabb, kevésbé stabilnak érzem a motort.
Jah 190-es a hátsó hát van rajta felület amit koptatni kell/lehetne...yoda: okés akkor nem szóltam, bár ugye ez túrasport gumi, nem fullsport.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54097 üzenetére
Azt észerevettem hogy ha csak a motort döntöm és én maradok viszonylag függőleges akkor jobban tudom dönteni a motort mintha dőlnék vele együtt...
De ezt most nem sokat gyakoroltam, legközelebb erre fekszek rá..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Jah egy kérdés:
Az normál hogy gumicsere után, elsőkerék visszaszerelés után fékezéskor darált a fék, de mire a 400km-ert lenyomtam a végére már sokkal jobb lett, még egy picit azért érezni.
Figyeltem mindenre visszaszereléskor, behúzott fékkel húztam meg a féknyergeket, a tengelyt, mindent, összeültettem a villát is többször mielőtt meghúztam volna minden csavart."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #54165 üzenetére
Nekem is fehér van és meg vagyok vele...
2 év alatt semmi baja nincs pedig hordom azért.Off:
kicsit a megélhetéshez kapcsolódva.
Itthon nemtudom hogy élnek meg az átlag emberek, én nem tudtam. Vagyis vegetációs szinten igen. De ez nem volt célom... Seggem kilógna még mindig ha itthon lennénk. Sajnos nem tudok mást mondani minthogy el kell menni ha az életszínvonalad megemelése jobban érdekel mint hogy itthon legyél.
Én 1 másodpercig nem bántam meg de ehez kell egy olyan beállítottság is. Sok embernek tényleg nem való...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ránéztünk az osztrák időjárásjelentésre, és arra jutottunk, hogy hétfőn indulunk párommal Ausztriába 6 éjszakára.
Nem tervez valaki hasnolót?
Most állítólag megint kiépül jövő hétre az Omega magasnyomású légtömeg, és ritkán lesz szükség az esőruhára...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #54281 üzenetére
Jó kör lesz. Hallstat-on kívül a többin már voltam, nekem a nockalm tetszett a legjobban.
Most elmegyünk stelvio-, timmelsjoch, dachstein, canazei, mittelberg.
Stelvio-ra nagyon kíváncsi vagyok...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #54381 üzenetére
Glockner az ilyen, mikor mi voltunk akkor is 6 fok volt fent, pedig nagyon jó idő volt, lent biztos volt 25 fok.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ma megjöttünk a tiroli túránkról, igen jól sikerült, az egész hét alatt egyetlen nap áztunk csak el, de akkor igaz 3x.
6 hágó, 4 ország, és majd 2500km. Eszméletlen volt, bármikor nekivágnék mégegyszer.
Brutális forgalom volt az utakon szinte minden nap belefutottunk egy dugóba mindegy merre, és melyik országban.
Jól beállt már a pakolási rendszerünk bőven elég volt a 3 doboz meg a tanktatyó két főre.
Egy-két dolgot levonnék mint következtetést így a 2. hoszabb túránk után a motorról:
Jövőre üléscsere lesz, sajna 4-5 óra után megfájdul az alsó felünk, bárhogy ülünk már nem kényelmes, jövőre be lesz zselésítve és tapadósabb huzatot rakatok rá, láttam már másnak készen ilyet ég és föld a különbség kényelemben....Egyre jobban érzem a nyomatéklyukat a vifferen abban a bizonyos 2-3 ezres fordulat között, így mostmár csak 3.5 - 4 fölött motorozgatok. Érdekes megállapítás volt az is hogy így megpakolva, 2 személlyel alacsony fordulaton hegynek felfele nem megy úgy, kell neki is a fordulat nem lehet izomból 3 ezres fordulatnál kielőzni. Főleg ilyen rövid szakaszokon mint amik az Alpokban vannak. Egyszóval elkezdtem váltogatni, merthogy itthon, egyedül akár 5-ben is bármilyen helyzetben izomból megoldja a feladatot. A megváltozott körülmények között már nem.-. - Ezzel együtt meglepődve tapasztaltam hogy 1-ben 5k fordulat fölött mindegy milyen meredek a pálya annyira meglódult hogy győztem kapaszkodni a kormányba...
Az új pr4 gumik is nagyot bizonyítottak, csak ajánlani tudom őket bárkinek pedig volt a szakadó esőtől kezdve a reggeli 9 fokos hajtűkanyaros aszfalton túl az autópályás 34 fokos 150-es tempóig minden és semmilyen különbséget nem tapasztaltam semmikor...
Sok képet csináltunk itt egy kis válogatás akit érdekel.
Jó lenne jövőre innen valakikkel menni,...
Musquito: stelvio az tényleg 1-2-1, brutál. Több embert is láttam elfektetni a kanyarokban a gépet...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Formula-1
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen autót vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen