Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Geresics #97051 üzenetére

    Mert az olyan atom biztonságos, amikor fél percig tart egy előzés mondjuk egy 250-essel mondjuk ha 80-al totyog előtted valaki, ahelyett, hogy 5 másodperc alatt megkerülnéd egy 600-assal.

    Nem mindenkinek ez az életcélja, hogy "kimotorozza". Én sem tudom teljesen kimotorozni az sv650-et, és még így is persu kategóriájával megnevezve nyugdíjas kerékpáros tempómban is el tudnék még viselni vagy 30 plusz lóerőt. És egyáltalán nem akadályoz meg a motorozás élvezetében, hogy nem ér le a térdem kanyarokban, viszont azt különösen élvezem, mikor egy technikás egyenesben kicsit megcibálhatom a bajszát. ;]

    A dolog másik fele, hogy aki kimotorozza, az elmegy a határokig. Ott pedig ha bármi nem úgy adja ki már baj lehet. Akár egy 250-essel is. Arról nem is beszélve, hogy a 250-el gépészkedni is többet kell, ami plusz figyelmet igényel, von el.

    Persze, nem azt mondom, hogy minden esetben butaság, én pl. egy 50-es nagytestű robogóval kezdtem, és sok hasznos tapasztalatot szolgáltatott az első néhány motoros évemnek, ott jól jött, hogy egy tetű lassú olcsó gép volt. Viszont nekem is kissebb motort ajánlottak elsőre a 650-esnél, és azt viszont egyáltalán nem bántam meg, hogy bevállaltam, teljesen felesleges lett volna a robogó után még bármi köztes kategória, amit meg lehetett necces szituációt tapasztalni kismotoron, az már azzal megvolt.

    És ezek amiket írtam, utcai motorozásra vonatkoznak. Ha valaki motorversenyző akar lenni vagy pályázik, ott nyilván más szempontok válnak hangsúlyossá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák