Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #73240 üzenetére

    Most vitatkoznék veled... :) 120-130-nál közel sem vagy nyél gázon a kis GT-vel... 120-nál olyan 7, 130-nál kb kerek 8 ezret pörög a blokk, nem hiszem, hogy ez annyira kínozná.

    Csak olyasmi a karakterisztikája, mint anno a kis csopperemnek volt: csak nyélgázon (nagy fordulaton) van benne erő, nyomaték kevés.

    :N Szerintem 250-hez képest kimondottan nyomatékos , alacsony fordulaton 5-6.000-ig pedig az alapján amit egyik évfolyamtársam GS500F (Igen szerintetek az a randa burkolt... ) gépén tapasztaltam még talán több is benne az élet.

    "100-120között hajtva a GS is kijön 4,0 literből százon."

    Örülök neki, de annak még jobban, hogy a kis Hyot nem tudom tovább kergetni remélhetőleg mint 4 liter!

    "[...]és egyenes úton, előzésnél bizony kell."
    Hmm nem tudom, nem hiszem, hogy a kis GT-vel országúton normál körülmények közt gond lenne az előzés adott esetben 90-es megengedett tempónál ugye. Utasról persze itt nem beszéltünk! De nyilván a nagyobb mindig többet tud. De továbbra is elégedett vagyok a géppel, hogy váltok majd e előbb vagy utóbb ? Még szép! De addigra korlátlan jogsi és nem diákmunka... (OFF)Talán meg lesz a CCNA és valami jó kis állás mellé. Na akkor majd lehet már válogatni. :DDD(/OFF)

    más: Ami viszont nagyon meglepő az a motor felfüggesztése, az valami isten császár! :DD

    Gondolom rég szétrágott cupák a téma de... A levegő-olaj hűtéses motor a szintetikus vagy az ásványi olajat szereti jobba? Vagy nincs különbség? Csak mert a kis Kymco valamiért a szintetikusba belekortyolt anno mindig... és az is levegő-olajos volt. :F

    Fékfolyadék cserénél a DOT számon kívül kell figyelni valamire? Vagy a legelső akár áruházban a kezembe kerülő megfelel?

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák