Új hozzászólás Aktív témák

  • Kroni1

    veterán

    válasz -Mosquito- #67423 üzenetére

    Tudom, hogy te ismered, csak leírtam, hogy más is megértse hogy én pl. miért járok hozzá.

    A fullGas-ról másnak is van kevésbé pozitiv véleménye? Jaj de jó, már azt hittem én vagyok a hülye! Mondjuk én az említett illetőt kivéve más szerelőről nem tudok nyilatkozni, ezért nem is akartam általánosítani, de volt még egy sztorim: Srác nézegetett egy nagyobb (nem emléxem mi volt de valami sportosabb túramotor) gépet náluk, az eladó meg osztotta neki az észt "ezzel sportmotorokat lehet alázni!" Lehet, hogy nem érek fel arra a szintre ahol az újgazdag-elit-felsőtízezer tagjainak egy motorkerékpárral szemben támasztott elvárásait megérthetném, de rohadjak meg, én nem azért venném, hogy alázzak vele, hanem hogy jól érezzem magam rajta. Persze a Wallis-os eladóról is olvastam a másik fórumon, sokaknak volt vele kalandja, de én eddig ott szerencsére csak a normálisabbakkal beszéltem.

    Az a minusz 10-15% amúgy alapesetben lehet hogy igaz, de nálam több esetben inkább a 30-40%-hoz volt közelebb.. Nyilván egy olajat, fékfolyadékot ő sem tud féláron megvenni, de wallisban azért vannak nagyon földtől elrugaszkodott árak, havernak mikor megállt alatta a 1150GS a wallisban 300ezret mondtak, na az végül nem a wallisnál kicsit olcsóbban, konkrétan 70ezerből kijött..

    Én sem azt mondtam, hogy a legolcsóbb kutyaütőnél vagy otthon legyen szerelve a 4 millás motor, csak azt hogy van megbízható de olcsóbb út is mint a márkaszervízek. Amúgy az indexes fórumban ki volt tárgyalva ez a szerelés dolog is. Nyilván én sem ajánlom annak aki nem ért hozzá, de megfelelő segítséggel, háttérrel az alap dolgokat még izgalmas is lehet magadnak csinálni, ha van hozzá némi affinitás, jobban megismered a motorodat és a szerelés öröme is sokat hozzá tud tenni a motor-ember kapcsolathoz. Én nagyon szerettem a Fazerben, hogy az évek alatt ahogy kiismertem már végül szét tudtam kapni se-perc alatt. A fékbetétek, szűrők, gyertya, olajcsere stb. nem vészes dolgok szerintem. Ugyanakkor egy túrán lerohadásnál sem hátrány ha az ember tisztában van vele, hogy mit hol/hogyan kell cserélni, és nem kell rögtön szerelőt hívnia..

    Aki meg olyan motort keres ami "sérülés,esés mentes, vezetett szervizkönyves, jól felszerelt" - az vegyen új motort, de én valahogy mindig a tíz évnél idősebbekre gerjedek! :) Amikor megvettem a GS-t úgy kalkuláltam, hogy legalább 2-300e Ft maradjon a zsebemben, amit még gond nélkül ki tudok majd adni, mert annyit még tuti kell rá költeni, hogy rendesen gatyába rázzam, de szerencsém volt, és nem kellett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák