Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Bogyó bá' #54989 üzenetére

    Szerintem annyival azért árnyaltabb a dolog, hogy a sportosabb geometriájú motorokkal amikor max vagy max közelit fékezünk, akkor sok irányíthatóság ABS nélkül sem marad.

    Pl: 1G környékén tud lassulni egy jó sportmotor. Ilyenkor úgy beáll az egész motor az első kerékbe, hogy enyhe irányváltoztatásra is nehéz rávenni a motort. Nem is arról van szó hogy mondjuk a tapadási körből nincs már szelet kanyarodni is, egyszerűen húzhatod a kormányt kurv*ra nem akar fordulni a motor :) Komolyabb irányváltáshoz ilyenkor fel kell engedni a féket mese nincs.

    Csopper geometrival más a szitu, méshogy ideális fékezni, de nem vészfékeztem soha csopperrel, nem tudok konkrét tapasztalatokról beszámolni.

    Szóval szerintem az abs motoron kb arra jó hogy ne essünk pofára pánik-, vagy változó/fos tapadási körümények közt fékezéskor. Főleg az az ABS király ami képes lekezelni a kanyarodás közben fékezést. Azaz mondjuk lapon oda lehet húzni neki, ami amúgy pofára esést jelent sok esetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák