Új hozzászólás Aktív témák

  • rottenbull

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #145533 üzenetére

    Nekem nem csinalja, csak neha hidegen. Viszont vannak paran, akiknel siman leall melegen alapjaraton. Lampanal, valtaskor, akarhol.
    Volt aki a gyertyan talalt valami fura feher porozus bevonatot a ahogy lehuzta a kabelt.
    Volt akinek ki kellett tisztitani a pillango szelep kornyeket. Ezt 20k-nal csinalja a szerviz, de ugy latszik sokkal korabban kell.
    Sokaknal a clutch switch volt hibas. A lancot 300km utan fesziteni kell, vagy legalabb is ellenorizni, ha lazabb, akkor tobb a leallas menet kozben.
    A quickshiftert kikapcsolva szinten kevesebb bajuk volt.
    Sokaknak megoldott az utan, hogy a kill switch belovese utan vartak kb 45 masodpercet az inditassal. Egy arc csinalt is errol videot, hogy ezt mar evek ota igy csinalja a 390-es eseteben, mindegy milyen motorban van. Az tuti, hogy a moci csinal valamit ugy 40mp kornyeken, mert felvette a hangot amit hallani. Ezutan beinditja, var amig 3bar megvan es azutan nincs gond. Gondolom nem ezt erdemes venni rablasokhoz.
    Volt akinek befujtak a szervizben valami legszuro tisztito folyadekot es jo lett a motor.
    Ha meg csak lefele valtaskor fulladt le, azoknak segitett ha kitisztitottak vagy kicsereltek a kuplung karban levo muanyag kapcsolot.
    Ezutan kb meguntam a musort, de biztos van meg tovabb.

Új hozzászólás Aktív témák