Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #144611 üzenetére

    Az uj motorok litiummal vannak szerelve olyan esetben, ha a suly szamit. Pl sportmotorok, vagy turaendurok. Itt még alu csavarokat is hasznalnak a sulycsokkentes erdekeben.

    Milyen idointervallumrol beszelunk? A generator nem egesz pontosan ugyanaz, ha egy 30 evvel ezelotti motort hasonlitasz egy maihoz, de tizenpáreves tavlatban ugyanaz. kozel azonos teljesitmenyut talalsz, ha az egesz palettat nezed. Inkabb ez lenne a lenyeges sztm. Denso generator shindengen fesszabbal altalaban. Meg 30 evvel ezelott is van ilyen kombinacio. Az egyeniranyito mindig a fesszabbal egyutt van, gyarilag sosem mosfet. Tovabb birjak ilyen kornyezetben, mint barmely olom. 8+ ev. Mindegy, mennyire regi a toltorendszer. A kollegam vizkaros litiumot hasznal. Szetszedte az akkut, es kiszaritotta, majd hasznalta tovabb. ez kb 8 evel ezelott volt, meg mindig az van a motorjaban. A fonokom meg 3 x meritette tul, es nem gyujtotta ra a motort 6 ev alatt. Az egyetlen baj, ez a kiszamithatatlansag, hogy mikor lesz baj. Ha peldaul teljesitmenyt veszel ki belole. Lehet venni bt feszfigyelovel ellatott modellt belole, ezzel lathatod, mikor tolti tul a motorod toltorendszere. De ezzel nem huzod ki a meregfogat, amikor pl inditozol.

    Nem masfel kilo, inkabb 2.5 kg kulonbseg. Ennyire olcson ennyi kilot nem nagyon tudsz sporolni egy motoron. Nem sokkal dragabbak, mint a gyari, felitatottsavas akkuk.
    ha 2.5 kiloval kevesebb van az ules alatt, az hatassal van a vezethetosegre. Nem ez a sulycsokkentes egyetlen eleme, sok kicsi sokra megy, ha igy nezed, mindenhol sporolsz valamit, a vegere egy tisztesseges sulymegtakaritas jon ki.
    Mar hogy ne szamitana.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák