Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1720 üzenetére
Max-ra gondolsz a nagy szakiknál?
ha igen, hát akkor lehet hogy igazad van.
Nem tudom mi az oka hogy nem tolja el,..illetve eltolja (Motegi) de ritkán, és kétségtelenül leszállóágban van, magamnak hazudnék ha nem ezt mondanám.
De még van esély hogy visszajöjjön, és leverjen nyakasokat,...bár úgy lenne. (és ne a nagytesója)
Szal Max akkor jó ha Max-ként motorozik, és azt tudnia kell még.
ez a gyíkkodás a pályán még a szurkolóinak sem jó. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1734 üzenetére
ááá sztem hülyeség, de ha nem akkor itt feltételeket egyedül Rossi szabhat.
Én szerintem megengedheti magának hogy ne dohányszponzora legyen, de lehet hogy eltúlzom.
Viszont ha a Yamaha elengedi Rossi-t, akkor úgy bukja az évet hogy csak porzik,..akkor visszavonul Burgess is, aztán lehet a Yamaha-nál nagy szemekkel pislogni..
Sztem meg tudják oldani, hogy jól nézzen ki még egy McDonalds-os Yamaha is.
(bár a meki mindazt megtestesíti amit a Japók utálhatnak az Amcsikban ) -
Motion_Blur
félisten
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1832 üzenetére
A Hondánál van lehetőség a felsőbb kategóriákba jutásra. Ráadásul a Honda a jó versenyzőinek komplett karriert kínál 125-től a GP-ig. (Pl. Rossi, Pedrosa, ...)
Vermeulent nem féltem. Mindenki tudja, hogy ezzel a mocival nem fog nyerni, de az első évében ez nem is lehet reális cél. Legaláb nem kell magyarázkodnia, hogy miért nem nyer. Tanulnia kell a légkört, a pályákat, és majd 2-3 év mulva ér az élmezőnybe - ha átlagosan jó versenyző. Ha az átlagnál jobb, akkor hamarabb, sőt a Suzival is meg-meg tud majd villanni. márpedig ha megvillan, akkor egyesek felfigyelnek erre, és jöhet a menet.I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1837 üzenetére
Nagyon bízom a srácban. Talma a Malagutival is villantott párat. Azóta sem csinált olyat senki azzal a mocival. Szerintem köztudott, hogy jó versenyző. Bízom benne, hogy stabil motorozással (nem bukik, tapad, stb) valakinek szemet szúr jövőre.
A Lüthi-háttér tényleg komoly lehet. Az egyetlen versenyképes Hondás volt idén, viszont ő végig az volt. Most vagy ő nagyon nagyon jó, vagy a motorja. Esetleg mindkettő. De akkor a Honda miért nem ad magának több esélyt? Miért csak egy motort indít győzelmi eséllyel? Ez nem vall rájuk.
Az viszont tényleg tuti, hogy az egyik utolsó esélye a komoly karrierre a 250-be jutás, nem lenne szabad veszni hagyni egy ilyen versenyzőt.
Ja, egy ilyen exversenyzővel szívesen beszélgetnék én is pár órán át... Nem semmilyen csóka lehet.I don't fit in. I fit out.
-
-
senior tag
válasz Integra #1837 üzenetére
Látod én épp ettől tartok..
Ahogy lentebb írtam, a KTM nagyon jó gépet adott Talmának, a Honda elsősége Luthi-vel kicsit kivételes esetnek tűnt. Nehogy két szék között a földre essen a Hondánál.
Ezért is fenntartom, hogy én 250-be küldtem volna, ott is kiverekedhetné magát ugyanúgy ahogy a 125-be. Az idő nem neki dolgozik, szerintem a 125-öt kinőtte már mind koránál fogva, mind fizikailag, és talán már a tapasztalta is elég lenne a középosztályhoz.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1853 üzenetére
csúszik bizony, Se Honda se Yamaha...ez már nagyon rosszul hangzik, főleg hogy a gyári Ducati-k stabilan foglaltak, és oda a Camel pénze kevés lenne, a Marlboro-val meg nem tudom milyen kapcsolatai vannak....de ez az egész már régen rákos ha a pénzért tud csak menni..
Addig kellett volna a Ducati gyárihoz menni amíg lehetett, most már mi a tököm lesz?
Mert kittes Ducati-ban nem bizom, se Yamaha-ban.
3. Suzuki, KR3?????
sz@r évem lesz valszeg jövőre -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1866 üzenetére
- Hát a Honda-hoz és a Yamaha-hoz felsőbb utasításra nem fog beférni,..a Honda-hoz soha
(azért ez nem gyenge összeveszés lehetett..)
- Ducati: rengeteget várok tölük a jövő szezonban, de gyári támogatottság nélkül semmi.
- Suzuki: Sztem jók lesznek, pláne ha belegondolok, Kevin Schwantz '93-ban nyert VB-t a Suzuki-nak, aztán lejtő, '99-ben megint jók voltak és 2000-ben VB.
Akkor most ha jól számolok elvileg 2006-ban jónak kell lenniük és 2007-ben VB. (majd megint lejtő)
- Kawasaki: semmi nem utal rá hogy jövőre jók lehetnének... -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1896 üzenetére
hát a Camel-s Biaggi-s cuccaim mélyen el vannak dugva , vmi szörnyen pocsék ahogy kinéznek, még talán a fan club-os az még elmegy, ott kicsit árnyaltak a sárgán.
A régi piros Yamaha-s cumók voltak még jók (csak méretben kicsik )
A Gas-naál vannak jó cuccok, tök jókat lehet akár hozatni is (geccem drága, csajomnak akartam egy Hayden kapucnis pulcsis-farmerfelsős tök jó cuccost, asszem 70ruga lett volna..) -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1911 üzenetére
Akkor megoldást kell találni hogy nézhessem, mert igazad van az Eurosport elég gáz.
Majd utána nézek,..az biztos hogy ha Max átmegy akkor nálam első helyre kerül az SBK mivel Max miatt is kezdtem el nézni úgy általában a motorversenyeket. Nézem majd a MotoGp-t is, de pont az olyan 'öreg' pilóták kerülnek át az SBK-ba akiket jól ismerek és kedvelek.
De most komolyan ilyen f@szságot...már nem tudok mit mondani...
Barros lehúzott olyan éveket hogy már ezért megérdemelne egy jó motort, ..és kereken 10éve Honda-s.
Értem én hogy én vagyok a farok, de pocsék érzés, hogy olyan pilótákat ejtenek ki akik meghatározóak.
Nem vagyok egy Barros fan, de ha jó volt a motorja akkor sosem lehetett tudni hol végez, szvsz nyerő csávó még mindig. -
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #1918 üzenetére
More if we want to look also at the statistics and curiosity of our agreement we could see as Roberto won 3 world events and reach 18 times the world podium in his career, just like the Scuderia SC, and well Roby picked as racing symbol a smiling wolf, likewise the logo of the historic Scuderia NCR, from which Scuderia SC is the natural heir; we are hoping that this will means a positive and successful season for both of us.''
LOLStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1921 üzenetére
szerk az 1920-ra: FIA=FIM
vzze..szegény Checa..többek közt, de azért sz@r lehet hogy van egy jónak mondható szerződése egy igéretesnek mondható idei szezon után, aztán most megint meszelt lábakkal kint áll a piacon.
Pons meg nagyon korrekt, de azért neki i feldugták rendesen. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1928 üzenetére
bocs pont fürödtem..
szal:
''
News, 09/01/06
Yamaha Motor Co., Ltd. announces the start of a new partnership with JT International (JTI), a subsidiary of Japan Tobacco Inc., whose brand CAMEL will become the new title sponsor of Yamaha’s Factory MotoGP Team for 2006.
The Yamaha Factory MotoGP Team, consisting of reigning-World Champion Valentino Rossi and his team-mate Colin Edwards, will be known as the “Camel Yamaha Team” in 2006.
Managing Director of Yamaha Motor Racing Lin Jarvis commented “Yamaha is very excited to enter into this new partnership with JTI. JTI has been involved in motorsport at the highest level for many years and has been an active sponsor at the top level in the MotoGP class for the past three seasons. We look forward to working with JTI to enhance the respective images of our brands and to challenge together for victory, as Yamaha enters its “next 50 years” and aims to retain its MotoGP titles in 2006.”
“A new chapter in the history of Camel in motorsport is just beginning”, commented Roberto Zanni, JTI’s Regional President for Europe, “After three years of great satisfaction in the premier class of the World Road Racing Championship, we are today launching a new challenge for the title. Our new partnership with Yamaha, the historic, championship-winning Japanese manufacturer, will be highly motivating for us and it will be an honour to be by their side throughout the 2006 season. We share the same passion and desire for victory and, I am sure, success will not be long in coming.”
The Camel Yamaha Team will begin its 2006 campaign in Sepang, Malaysia with a three-day test on 23rd, 24th and 25th January.
Press release courtesy of Yamaha Factory Racing
'' -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1930 üzenetére
Hát a sárga pecsem tudja, de van katyvasz eléggé...
- Camel megorrolt a Honda-ra, ezért Pons nem kapott pénzt.
- Camel megtámogatja a Yamaha-t...de ez honnan jött????? a Camel-t értem, de a Yamaha-ékat?
Biaggi meg statiszta volt. (csak jól nézett ki, bár elég hihetetlen lett volna, ha a Camel végül is egy harmadik személy érzelmi okaira hivatkozva döntene...)
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1942 üzenetére
Biaggi-Suzuki:
[link]
De be is írom, hátha meló megint..
''
-Biaggi signs Suzuki WSBK deal-
In what seems to be the final part of the Max Biaggi saga, the Roman Emperor has confirmed his divorce with MotoGP, blaming Honda for his inability to find a Grand Prix seat for next seat, and has now signed a deal to ride a third Corona-backed Suzuki in next year's World Superbike Championship.
So, after weeks, even months of negotiations, Max Biaggi is to quit MotoGP and join fellow MotoGP refugees Troy Bayliss, Alex Barros, Ruben Xaus and Franc Battaini in World Superbikes, but on the even of signing with Corona Suzuki, the Emperor had one last swipe at former employers Honda.
''As all of you already know I've have been put in this terrible situation by Honda and therefore I won't participate at the 2006 MotoGP Championship,'' he told his official website, before adding that a book containing many home truths will be released shortly.
''As for Superbikes, I have always appreciated this category, I also have few friends in there and they have all my respect,'' he added. ''So this opportunity is a very good one.''
At the time, a deal with Suzuki hadn't been signed, but on Wednesday, the 34-year old is reported to have put pen to paper to ride a third Suzuki GSXR1000 prepared by reignning champions Team Alstare Suzuki Corona.
The bike appeared in the provisional 2006 World Superbike entry list issued by the sports governing body, the FIM, on Wednesday, but it is thought that Biaggi will carry the number 30 as former MotoGP rider Norick Abe (Yamaha) has already claimed the No3.
Biaggi's first taste of the 1000cc Suzuki GSXR1000 will come during a four-day test at Phillip Island, Australia, next week (17-20), before heading to the Losail circuit in Qatar for a two-day test ahead of the opening round on the same circuit on February 25th. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1981 üzenetére
Volt erről szó a Formula one topic-ban is..pont az 1számú versenyző-2számú versenyző kapcsán.
Mert ezért nem mindegy.
Ezen a szinten már nagyon hegyezik a technikát...meg is lepődtem a Kawasaki jó teszteredményein...bár személy szerint Nakano-t nagyon jó motorosnak tartom,...rendesen fájt hogy nem lett 250ccm VB..pláne hogy úgy nem lett ahogy nem lett
kétségtelen hogy Jacque-nak fifikás befutója volt, de az egész évet tekintve Nakano volt nálam a bajnok (volt egy vétlen 0pontos bukása).
Szal sztem Hayden-re érdemes tenni... ráadásul rém szimpatikus a srác...pedig nem volt az -
Black&White
addikt
válasz Integra #1996 üzenetére
Te is tudhatod, mindenkinél kialakul vmi szimptáia/ellenszenv bizonyos pilótákkal szemben.
Nekem nem gond, ha más csipázza a buráját, de tényleg.
Magam részéről megadtam neki az esélyt egy ideig, azt utána váltottam.
Szerencsére azért akad pár, jóval szimpatikusabb arc a mezőnyben!
Ha kell még kép:
2005 Valencia:[link]
2005 Sepang: [link]
2006 Sepang: [link]
Újak is lesznek... -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #2039 üzenetére
még olyan 3hét kb.
SS futam is jó volt, bár ritkán nézem, ezért nem maradnak meg az új nevek.
Az SBK meg feszülés volt, Haga-nak ...és sztem az összes Yamaha-nak lóerő problémái vannak, Bayliss az első futamon elgumizta magát, a versenytáv első felében ellépett a ködbe, aztán visszabukta, és lecsúszott hátra.
Corser meg Barros feszülgettek...bár ahogy írtam Barros-on nem éreztem hogy nagyon tépné, sztem még idegen neki minden, és valszeg még kicsit visszafele nézeget a MotoGp-re...majd elmúlik.
A második futamon, meg Corser dobott egy esést, ami kicsit széthúzta a mezőnyt, Toseland és Bayliss akik már előtte voltak azok nem tudtak semmiről, viszont Haga, Pitt, Barros beféltek, és győzték nem elütni Corser-t....ez aztán Barros-nak nem igazán jött össze..arra számított hogy Troy a kanyar külsőszéle felé csavarog le a pályáról, de mégsem.
keményen odavert Corser sisakjának, de azért nem történt nagy baleset, ...utána még Corser egy tigrisugrással keresztülugrott a következő talán Walker előtt (meg az őt követő csapat előtt)...nem volt gyenge ugrás, sztem Corserné akkor kapta a második szívmegállást.
Ezek után Toseland és Bayliss vívta a maga csatáját, és Haga-Pitt-Barros is vívta a magáét.
bár azt lehetett sejteni hogy Barros jóval gyorsabb tud lenni, csak nincs egyben, de azért megoldotta...Haga még majdnem visszajött neki, de nem.
Bayliss meg tartogatta a gumit, majd tekert még vhogy a gázon, és ellépett de hirtelen.
Barros a végén még gyorsulgatott, mert a 16mp-s hátrányt 13mp-re gályázta le.
Szal szép volt, nekem igen tetszett. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #2059 üzenetére
Én komolynak gondolom, de azért nem megoldhatatlannak.
Amit nem értek az a gumi kérdés...ez nálam nem klappol bele, most vagy a gumival akarják kijavítani a motorfék, vagy felfüggesztésproblémákat...tehát ezt a vibrációs problémát a motor hátulján.
Vagy pedig különleges gumit tesztelnek, esetleg suttyomban csökkentették a hátsó kerékátmérőt..találgatás.
Biztos vagyok benne hogy megfogják oldani, de mégis azt remélem hogy a Ducati lesz olyan erős hogy elbír a Yamaha-val.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest