Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1421 üzenetére
Fura ezt pont tőled hallani, persze tudom, profi, azt kell tennie amit a csapat mond, de igaz hogy Profi, de ember is...
Az ő helyébe is képzeljük magunkat, tudja hogy sokkal gyorsabb, mégse előzhet mert a csapat azt mondta(illetve nem mondta, de ebbe ne menjünk bele)... Csak annyit mondok hogy nem csodálom hogy eltörött a mécses...
Ami meg tény ugye, hogy itt arról senki nem beszél hogy a KTM milyen geci, mindenki arról pufffog hogy a talma milyen szemét volt... Ugyanúgy le van itt is zsírozva a futam mint az F1ben, ami persze itt nem gond, ott meg igen. -
Bibby
addikt
válasz Integra #1431 üzenetére
A stílusodra nem reagálok.
Azért próbálkozott egy párszor szerintem az előzéssel, és ha megelőzte volna mi a garancia hogy kallio nem előzi vissza, szélárnyékból, gyorsabb motorral?Végül meg oda-vissza előzésből eljutottunk volna oda hogy egymást ütik ki.
Gusztustalan az összetartás?Na ezért is tartunk itt.Érdekes módon nekem az ismerőseim örültek nagyon, végre egy magyar bajnok, egy igazi tehetség ebben a sportágban is.
Okosan beszélj Velem mert én sem tettem másként!Ελευθερια η θανατος
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1432 üzenetére
Igen, csak egy jelentős dolgot felejtesz el, neki még van esélye hogy vbajnok legyen. Gondold már el, egész évben azt propagálta ,hogy majd ő megmutatja, aztán csomó kudarcos verseny után végre ott van az elején, és hagyja másnak a győzelmet?! természetesen úgy hogy még van esélye hogy vbajnok legyen....
a fasz Kallio is, ott puffogott, ahelyett hogy versenyzett volna.... undorító, nem is baj hogy bele lett köpve a levesükbe. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1454 üzenetére
A legszomorúbb az egészben, hogy magyarázni kell egy győzelmet..
De miért kell hogy ez legyen, ez a piszok dolog.
Nem itélhetem meg, de én is úgy gondolom, hogy fal duma volt az
'-elnéztem a kört..'
elég megmagyarázás szaga van, de itt sztem az a fő probléma, hogy miért kell okot, mentséget találni arra hogy elment a befutóra...
Jó, rákérdezett a riporter az Eurosport-nál a csapatbefutóra, de ami ilyenkor nekem kapásra jön, hogy:
- emberek, ..a csapattársammal a csapatverseny pontjaiért csapatban kűzdünk, az egyéni pontokért pedig egyénként.
Egy dologra verik magukat most, hogy ha volt egy egyezség, akkor Talma miért nem tartotta magát ahoz....., csak a lényeget felejtik el.
Megmondták Talma-nak hogy nem lehet Kallio előtt a végén, és lehet hogy rá is bólintott....de egy verseny az verseny, frázis, de igaz: az egy másállapot, azért is távolodtak el ők ketten, mert jól csapatták a köröket.
Talma-ból kijött a győzni akarás....ebből nem kell ekkora ügyet csinálni, kell egyet mosolyogni, és elkönyvelni, hogy ez a srác soha nem fog átengedni egy győzelmet.
Még mindig jobb eset, mint ekkora palávert csapni, jól beégni ezzel, beszennyezni egy győzelmet, és sajnos, talán elérni azt hogy Talma belül megtörik, és ezentúl majd átengedi a győzelmet.
Mert ez lehet hogy a jövőben a csapat érdekeit fogja szolgálni, de elveszik a hitét egy srácnak.
Sajnálatos hogy Talma-ban még mindig egy ország kűzd a megbecsülésért, és nem csupán a motorversenyzőt látják...., pedig Gabi is csak egy közülünk, nem feltétlen jó diplomata.
Sajnálatos, ez az egész nagyon....
Lehet hogy én is becsaptam magam, amikor azt gondoltam, hogy ha Talma nem esik el, és vezetné a ponttáblázatot, akkor VB címhez segítené ez a csapat..?
Talán ott van az igazság hogy akkor Bartol-ék visszafogták volna?
Ezért én én a srác mellett fogom letenni a voksomat, aki nem csinált mást mint amiért odament, versenyzett. Alapvetően ez elég egyszerű dolog...erről szól....vagy szólt eredetileg.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
-
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1492 üzenetére
''...volna...'' - tudod, mi nagyon könnyen beszélünk innen a pálya mellől négy nappal az események után. Tudom, hogy neked elejétől ilyesmi a véleményed, de aki ennyire tökös, az elvágja magát teljesen, legalábbis a saját csapatánál, rosszabb esetben az egész MotoGP-ben. Talma nem hős, csak egy baromira motivált versenyző, akit hajt a vére. Mondhatta volna azt is, hogy elveszítette a fejét, a győzelem esélye elvakította, és elvesztette az önuralmát. Azzal sem lenne jobb a helyzet, de legalább nem hazudott volna nagyot.
Ha te ott lennél, 1000%, hogy kicsit másképp gondolkoznál. Elég tökösség kellet ahhoz, hogy meghúzza ezt a - baromira pofátlan - lépést.
Másokat durvn leugatni viszont nem szép dolog, még ha igazad van, akkor sem. Mostmár nekem is beszólhatsz, én legalább adtam rá okot.
Egyébként meg Hajrá Talma, mutasd meg nekik!I don't fit in. I fit out.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #1492 üzenetére
Tuti pörgött az agya neki is rendesen, valószínűleg nem akart szarul kijönni az egészből, hogy miért ezt választotta az jó kérdés, de ott, akkor talán így látta jónak, vagy csak ''bepánikolt'' és kibökte ezt a faszságot.
Azért azt lássuk be, hogy iszonyat teher meg felelősség van a vállán, és egész Magyarország őt nézi, ill. neki drukkol, hát most ez a dolog tutter megosztotta a népet(mint a példák is mutatják)
Hogy ki, hogyan döntött volna a helyében az megint kérdéses...
De én mindezek ellenére csak azt mondom, hogy remélem nem fogja negatívan
befolyásolni a pályafutását ez a malőr, vagy nem is tudom minek nevezzem,
Ő is ember, tehát hibázhat...
És most egyet kell értsek kedvenc Pepinkkel, mert szvsz ''rendkívül szimpatikus, tehetséges a fiatalember''-= No way back from Here =-
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1518 üzenetére
A ''Nagyon szimpatikus SVEJCI fiatalember''? Pepi mindig így emlegeti. De sebaj, már eldöntöttem, hogy ha pénzmag áll a házhoz, veszek egy műholdvevőt, és végleg elfelejtem a Pepi-Várhegyi-Vörös triót. Wáze, a mi fiunk nyer, ezek meg lábujjhegyen, suttogva, mobilt le nem némítva beszélnek zöldségeket.
A csúcs az, amikor a célvonalon átmennek a versenyzők. Akkor egy pillanatra valamelyik okos kommentátor elkezd lelkesedni, majd körülnéz, és megint Delta stílusban kezd narrátorkodni.I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1540 üzenetére
Ez poén: ''Gabor 'Follow The General' Talmasci''
Ezért meg nekifutásból rúgnám tökön ezt a tahót, aki írta: The gypsy said, ''I thought there was still a lap to go!''
Le sem tudja írni Talma, nevét, szóval egy ilyen redneck gyökér ne gipsyzzen, mert ezzel egy népet sért. Még ha nem szőke lenne Talma...
Meg hogy nem tud számolni - ezt egy olyan írja, aki nem tudja copy/paste-elni a nevét.
[Szerkesztve]I don't fit in. I fit out.
-
[lAyCsI]
addikt
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1565 üzenetére
Szerinted valaha láthatjuk őt F1-ben?
Szerintem nem, valahogy úgy fog járni, mint anno McNish a Toyota F1-ben. Egy év alatt lehúzza magát a WC-n. Az F1-ben még az Indy/Cart királyai sem tudnak igazán kibontakozni (Villeneuve, Andretti Jr., Zanardi, stb.), nemhogy egy motoros...I don't fit in. I fit out.
-
veterán
válasz Integra #1571 üzenetére
persze, hogy más az F1, de a teszteken Rossi már megmutatta, hogy mit tud. elég gyors volt, és gyorsan javította az időit. a mérnökök is elismerően nyilatkoztak róla: gyorsan tanul, jó észrevételei vannak. Valamelyik f1 magazinban pedig olyan elképzelés is napvilágot látott, hogy 2007-től egy Kimi+Valentino összeállítás fog szerepelni a Ferrarinál...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1601 üzenetére
A futam viszonylag jól indult, Checa nagyon képben volt, és Hayden, Rossi, Marco is..
ahogy sejtettem is Max, bár a rajtja jó volt, nem tépte annyira a gázt az első kanyarokban,
de feljött rá Elias (!), és majdnem körbemotorozta a kanyarban, vele volt egy kis huzakodás, aztán jött a pálya negyedik kanyarja, egy éles jobbos,
hmm..úgy hívják hogy Honda corner...
nahát ha már Honda kanyar akkor Max jól meg is bicskázta a motort féktávon,...ennyi a történés, földre birkózta a járgányt, és ott lett vége a versenynek számára.. ( )
A többiek nagyon vívtak...nem a nagy előzésekről szólt ez a futam,..inkább egy nagyon, egy elképesztő módon eleresztett csapatásról.
Széttépték ezt a pályát annyira rátekerték a gázt, mert rátekerték ahol csak lehetett, és aztán nagy fékek voltak...kb. mikor Capirex és Max mentek a Motegi twin ring-en...de talán még jobban.
Checa és Melandri is feljött, mert vmi rejtélyes oknál fogva egy körben Rossi és Hayden is 2mp-vel rosszabbat mentek mint előtte (és mint utána), akkor hirtelen rájuk ugrottak Marco és Checa, aztán fel is vették a tempót, sőt Marco berakta a motort Hayden elé, ..alapvetően ennek köszönhetően amikor Rossi elkezdte a kiméletlent, azaz az utolsó 2-3 kört megnyomni, akkor Hayden és közé talán már be lehetett mérni az 1mp-t.
Hayden megpróbált feljönni...kepesztett mint gép, de persze Rossi is,..odatették a maximumot, és bár jobbakat ment Hayden, de ezek 1tizedek voltak.
Melandri és Checa megint hátrébb maradtak, és az utcsó körben egymás közt vívták le a 3. helyet, amit aztán Checa megszerzett az első kanyarban, elvesztett az egyik éles jobbosban, és végül újra megszerzett a célegyenesben, kis szélárnyék és már meg is volt a befutóra Marco.
Egyébként megdöntötte Capirex sebességrekordját
Hayden nagyon nagy figura volt ezen a versenyen, a tökös pályán, Laguna Seca-ban nyújtott teljesítménye sem volt semmi, de ezzel a versennyel kiegészítve, az egyik kiskedvenc pilótámmá léptette elő
Szal nagykedvenc pilótám viszont elvesztette az összetett 2. helyét (egyenlőre)
és ha nem szerzi vissza, akkor talán még sok minden mást is....sztem.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #1650 üzenetére
Egy 6-os csoport küzdött végig az első helyért, folyamatosan változtak a pozíciók, Talma az egyenesekben általában visszaesett (olykor 3-4 helyet is), de a szűk kanyarokban ledolgozta a hátrányát.
Kallio és Talma 3 körrel a vége előtt az élre került, de nem tudtak elszakadni, sőt Talma visszaesett Luhti mögé a 6. helyre. Az utolsó körben azonban Talma és Luthi robbantottak, Luthi az 1. helyre jött fel! Kallio bekattant= bukott.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1648 üzenetére
125ccm?
..lehetetlen
sztem vagy nézd meg ismétlésben, vagy várj egy kicsit és felkerül ide: Bővebben: link
Nagyjából összefoglalva:
nagyon nagy zúzda volt, igazi piff-puff, Talma nagyon keményen védte a pozicióját, és közben bezony ügyelt Kallio-ra is, ha csak lehetett őt nem harcolta meg, egyszer élre állt, mert talán úgy érezte hogy Kallio nem lesz képes nyerni, és akkor megpróbálta ő, hogy nyerjen, meg hogy tutter ne vigyen Luthi sok pontot.
De aztán minden minden körben változott, az irgalmatlanra pedig Kallio nem volt egyben, és elpagelt, magától.
Nem nehéz azt jósolni egy motorversenyzőnek hogy elesik, mert hisz nagyon benne van, de mégis ez választja el az igazán jókat, hogy nem esnek el, ahogy Luthi sem esett el, pedig neki is bicsaklott a motorja.
Szal én nem azt mondom most hogy Kallio nem való bajnoknak, csak azt hogy ha bajnok akar lenne akkor többet kell tenni, és azt a többet ne más adja hozzá, és nem a Talma-ra kell mutogatni, Phillip Island-on nem vállalta be, itt pedig már futott az eredmény után, de túl nagyot lépett.
Ez van, lehet mondani ezt azt, de a pályán kell maradni, és csatázni azért hogy ebben az évben ő legyen a legjobb.
Most pl. Talma-nak köszönheti hogy egyáltalán matematikai esélye van még a VB-re..
Talma is sokat esett, de jövőre már nem hiszem hogy fog, ha jó motorja lesz, neki ez az éve volt az amikor megtudta mi kell egy futamgyőzelemhez, és milyen az éllel motorozni, valamint hogy igen is oda lehet kerülni valóban a VB közelébe.
A KTM-mel történtek fényében pedig nem vagyok biztos abban hogy Talma-nak ugyanannyit kellett kockáztatni egy jó eredményhez mint Kallio-nak... -
simonzé
addikt
válasz Integra #1679 üzenetére
Várhegyi-Várvölgyi...
Egyébként most először jobb volt az M1-es kommentár, mint az EUSP-s. Nem mintha ez nagyon jó lenne, hanem az EUSP volt übergyenge. Pepi elszunnyadt párszor szerintem, és a szokásos befejezetlen mondatait megint sütögette az év egyik legjobb versenyén, miközben kicsordult a nyála álmában. Azért az egyik Kallio előzésnél Várhegyi olyan hangot adott ki, hogy hűha. Vinnyogott meg nyüszített egyszerre.
Ehhez képest az M1-en még hangulatot is teremtettek, ami nekem qúúúúúúúúúúúúúrvára hiányzik... Ráadásul Mezey Dani végre ráébredt, hogy Koyama az nem ''Kodzsama''. Egy néző jelezte neki, hogy ezt rosszul ejti. Mondjam meg ki volt az a néző?
Pepi meg nyomatja az ''Álbertó Puics'' dumáját. A falra hányok tőle.I don't fit in. I fit out.
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1692 üzenetére
Nem tudom, én azt a tempót nem bírom.
egyszer beleírtam a Brno-i úttal kapcsolatosan, meg aztán mégegyszer vmiért...de nem nekem való, nagyon sok a nagyon nagy hülyeséget nagy magabiztosággal állító figura, meg nagyon pörögnek is a hozszólások, én meg szeretek elfilózni, megválaszolni, érvelni...szal nem az én világom.
Várhegyiék nem hiszem hogy felvennének bármit is, írtam régebben nekik mélt (aztán egy bocsánatkérőt is ), de úgy vettem le hogy felesleges.
Egyébként nem lepődtem meg, túlteng a piac alkalmatlan emberekből, akik megvannak arról győződve hogy a népnek az dolga hogy zúgolodjon,..a nagy emberek átka hogy kritizálják őket....pedig ennél jóval egyszerűbb a képlet, szvsz Várhegyi úr teljesen alkalmatlan közvetítőnek. -
simonzé
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1718 üzenetére
Hát én nem szóltalak le, de ezzel együtt is elég kiszámíthatatlan döntés volt.
Egyfelől mivel Spanyol és hát a Repsol, a Telefonica..(ha még lesz Telefonica jövőre, de asszem nem)
Szal ezek azt sejtették hogy a Honda-nal marad, hisz ezek a cégek ott nagy szponzorok.
..és a Telefonica már a Suzuki-s évei alatt melléállt, a Repsol meg még a 2ütemű királykategóriában (bár a Suzuki-s évek alatt persze kinyomta a Motul, és a Gresini-nél meg a Castrol)
ezeken túl pedig Sete már 'anyukája hasában' is Michelin-en nyomta, Roberts-nél ment '94-ben Dunlop-on, azóta Michelin-es.
Dohánycég pedig még Raney Yamaha-nál volt '96-ban főszponzora.
Szal nem sok minden utalt arra hogy átül a Duc.-ra.
ennek ellenére átült, és sztem jól csinálta.
és egy kis érdekesség, igaz 2003-as, de azért jó
- [link]
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs