Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- World of Tanks - MMO
- Assetto Corsa Competizione
- Battlefield 4
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6097 üzenetére
nem láttam, meló volt egész nap, holnap se látom, mert holnap is meló a változatosság kedvéért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6102 üzenetére
nálam ez teljesen esélytelen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
őstag
Talma talán azért felfér holnap a dobogóra.
GP-ben Stoner - Rossi - Pedrosa sorrendet várok. (ez amolyan megérzés...)Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat eszt megsem sikerult tokeltes osszerekani de legalbb dobog...:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
SzalaiG
addikt
Go Rossi!!!!!
-
SzalaiG
addikt
Pedrosa - Rossi - Stoner lett a vége.
-
borsi
tag
Jaj de várom már, hogy a Duki csináljon egy kezesebb vázat....
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
Petya25
őstag
válasz SzalaiG #6106 üzenetére
Ennek én is jobban örültem volna...
Jó futam volt, ha nem kellett volna átmennie a fél mezőnyön, szerintem megszoríthatta volna Pedrót. Mire legyűrte a többieket ledarálta a gumikat is, már nem tudott utána menni. Majd legközelebb.Mondtam én hogy Talma dobogón lesz.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ALI_G
veterán
csak most volt alkalmam megnézni a mugelloi 125-ös versenyt, de zsír volt.
A végén meg ahogy megfogja Bredly Smith seggét a szerelő, abban csak szeretet van -
Integra
titán
az tuti hogy az év szenzációja lenne ha pedrosa a fostaliga láncos hondával vb lenne....
mondjuk ezt erősen kétlem hogy sikerülni fog neki...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #6117 üzenetére
mitől pneumatikus egy blokk?
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6117 üzenetére
naja, elég ciki lenne a többi gyártóra nézve ez tény.
ennek ellenére csodálkoznék, ha év vége felé is versenyképes lenne a motor..
bár úgy tudom, hogy nem is a pneumatikus vezérlés a gond, hanem a dugattyúk, legalábbis autóknál ez a gond, a mozgás maga. egyszerűen elérte a határt ez az építési mód és hiába a vez.tengely nélküli szelepvezérlés ha a dugattyú és annak sebessége, vibrációja nem tudja követni azt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #6119 üzenetére
Amikor Dzsamaha áttért a pneura, látható volt a javulás erőben. Lehet van benne valami, hogy a desmovezérlést nem tudták lenyomni a simával. Sokkal agresszívebb szelepmozgatást lehet desmoval és pneuval csinálni. Élessebb nyitás, csukás. Ez mindnképp nagy előny. Viszont Pedrosa teljesítménye után nem csak a teljesítményben kell keresni a kiutat? Az a baj, hogy nagyon-nagyon nem értek hozzá De ez nagyon érdekes volt, mennyire ment a srác a "fos" blokkal.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6120 üzenetére
igen, egyértelműen ez az előnye a pneunak, de basszus, akkor most vagy kurva jól nyomja még mindig a honda a láncos vezérlését vagy annyira akkora előnye azért nincsen a pneunak mint képzelték. mert elméleti oldalon egyértelműen jobb mint a láncos, sokkal gyorsabb mint a láncos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
A szelepvezérlése 'pneu'...azaz nem kell meghajtani a főtengelyről egy vezértengelyt...mivel az akár lánccal, akár szíjjal, közbenső fogaskerékkel..stb történik mindenképpen teljesítményvesztés (fordulatvesztés), és persze kevesebb mozgó tömeg.
rengeteget számíthat...persze most nem tudom, bár felhajthatnék képet a Yamaha pneumatikus szelepvezérléséről ha lenne időm, szal nem tudom milyen részegységekkel oldják meg, és az mennyi és milyen tömegű, de egyszerű ésszel belegondolva sztem kevesebb.
De az hogy a főtengely szabadabban foroghat az egyértelmű előny.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #6122 üzenetére
Tegyük hozzá az is nagy előny, hogy nem megy el szívás idejének fele azzal, hogy lelassítod a szívószelepet, nehogy beleszakadjon a blokkba. Tehát jobb feltöltés, nagyobb teljesítmény. Szerintem ez többet hoz a konyhára, még esetleges súlygyarapodással is.
Explosión de dos tiempos
-
neduddki
nagyúr
válasz #70869248 #6122 üzenetére
HI!
most akkor teljes pneumatikus vezerlesrol van szo ezmost komojj? me akkor rendesen le vagyokam maradva /mongyuk ez nem kulonleges:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz #70869248 #6122 üzenetére
HI!
na hat en vegigolvastam amit talaltam anete, de itt nagy kepzavar van a fejekben, ugyanis a leirasok alkapjan nem errol van szo, felteszem hogy nem maradst kis emmi technikai specko az olvasasombol
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neduddki #6128 üzenetére
Jaah értem. Ugyanúgy van bütyök, meg vezérműtengely. Itt nem a kisebb tömeg mozgatása a cél, hanem a szelepek minél tovább nyitvatartása, illetve minél előbbi bezárása. Ezt desmoval könnyen meg lehet csinálni, mert kétkaros, tehát meg tudja fogni a szelepet, nem fog beszakadni, ha gyorsan belövöd a blokkba. Viszont egy hagyományos szelepet le kell lassítani, hogy a mozgási energiájából fakadóan nehogy beszakadjon. Azonkívül nagyon erős rugókat kellene alkalmazni a visszahúzáshoz a hagyományosnál, ami megintcsak több erőt emészt fel, a nagyobb súrlódás miatt. Pneunál sűrített levegővel oldják meg ezt. Mondhatni a rugókat cserélték le levegőre.
Explosión de dos tiempos
-
neduddki
nagyúr
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
HI!
Pontosan errol van a szo!:- )))
udv
neduddki
p.s. maskepp fogalmaznek de ez az ertelme:- )))
max anyi ttennke hozza hogy ha joemlexem vhol ~19korul van a acelrugok sajatfrrekvencija is mod: ezeknel a parametereknel[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
Ryder Notes: Barca
by julian ryder, on the ground in catalunya
Monday, June 09, 2008Pneumatic valves? Who needs them? Dani Pedrosa doesn't; he ran away from the field today to win his real home GP—he's from a suburb of Barcelona about three miles from the Circuit de Catalunya. He has now won all three GP classes here.
Quite frankly, no-one saw which way he went. He extended his lead to over eight seconds without ever conceding time to the chasing group and was able to ease up towards the flag. It was an awesome display but at least he looked like he was working hard. How does 1min 42.61sec on the first flying lap sound - 0.4sec under Nicky Hayden's lap record, which was set on a 990 in 2006. Dani was even faster next time round, and again next time. He had a lead of 2.8sec after four laps, 7sec after ten, and by lap seventeen of the twenty-five he was 8sec ahead. It was an intense but lonely race, Dani even admitted to losing concentration while 'all alone' at one point. Whatever 'small adjustments' were made after qualifying, they worked. There was also the small matter of the new frame. Pedrosa had one to start the weekend and a second arrived and was fitted to his second bike on Friday night. The Michelins did their job too. Dani has been putting pressure on HRC and his tyre supplier since Mugello, only too well aware that if he was to beat Valentino Rossi he couldn't afford to concede the slightest advantage.
It was very noticeable that Rossi and his crew celebrated their hard-fought second place victory over Stoner as if they'd won the race itself. As he'd started from ninth on the grid and finished the first lap in eighth, you can see why they were happy with the result. Stoner tried everything, the Desmosedici looked as recalcitrant as it ever has, spinning everywhere, snapping sideways, losing the front a couple of times. No doubt about it, the Champ was working hard. The other three Ducatis had the sort of tough weekend they've got used to with Toni Elias suffering the most after jumping the start and then being black-flagged at his home race. Andrea Dovizioso was fourth, his best result since the opening race of the year, on what is still a stock Honda. He is looking more and more like a contender for a factory bike next year.
Now the calendar switches from tracks with kilometre-long straights to a run of circuits where out and out power isn't so significant--Donington, Assen, Sachsenring, Laguna.
Unfortunately, Loris Capirossi is highly unlikely to be at Donington after suffering a hand injury when he crashed with de Angelis.
Notes:
# John Hopkins rode with cracked vertebrae and was rewarded for his bravery with points.
# Sete Gibernau spent a lot of time in their pit with his old race engineer - who also happens to be a very good friend. He wasn't confirming or denying rumours of a come back.
# Honda are due to test their pneumatic-valve engine Monday and Tuesday.
# Ducati are due to test their '09 bike - with rumoured carbon-fibre frame Monday and Stoner may ride it Tuesday.
# Suzuki will have a new chassis to test after Brno.
# Marco Melandri seems even more depressed than in previous races, if that were possible. He pulled in several minutes before the end of warm-up.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
nahát ez érdekes...valami forradalmibbra gondoltam, de hát ők tudják.
-
neduddki
nagyúr
HI!
valaki seteticsen fel, mi torprnt tennap???
yama-ek elb!tak vmit vagy Haga-t hujjere kell verni a futamok elott hogy nyerjen???:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #6134 üzenetére
A két Yamaha nagyon ment, Troy tudta volna tartani őket a Ducati-val, de a második futamon pl. kétszer is lehibázott csúnyán. Checa a Honda-val helytállt de sansza nem volt, a Suzuki futamra nem volt erős.
Biaggi, és úgy általában a félgyári Ducati-k vergődött/tek.
Nme volt rossz pálya, de jó sem szvsz. -
Motion_Blur
félisten
Meg tujda valaki mondani, hogy mit jelent pontosan a VIP jegy?
Kaptam egyet Brnora
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
borsi
tag
válasz Motion_Blur #6137 üzenetére
Ha jól tudom:
Ha VIP Village, az egész jó. Kaja pia a boxok feletti légkondis helységekben. Futamnézés plazmatévén, vagy a célegyenes élőben. Boxlátogatás meg ilyesmi...Ha csak "sima" VIP, azt nem tudom. De akkor se maradj itthon
talán itt van info
vagy ittnem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
ALI_G
veterán
válasz Motion_Blur #6137 üzenetére
kabbe
-
ALI_G
veterán
az eurosporton miért nem láttam a tv-shedule-ban, hogy mikor lesz a közvetítés?
és az M1-en se látom a műsorújságban nem ma van a britt időmérő?
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
250CC Qual. 2.
1 M. KALLIO FIN Red Bull KTM 250 1'45.482
2 H. AOYAMA JPN Red Bull KTM 250 + 0.255
3 A. BALDOLINI ITA Matteoni Racing + 0.375
4 Y. TAKAHASHI JPN JiR Team Scot 250 + 0.917
5 M. SIMONCELLI ITA Metis Gilera + 0.961
6 I. TOTH HUN Team Toth Aprilia + 1.107
Reméljük holnap is esni fog. -
ALI_G
veterán
válasz Flashcash #6141 üzenetére
ja de mégis a 21. helyről rajtolhat, mert tegnap nem esett.
szárazon 4 másodperc a lemaradása az elsőhöz képest, Barbera 3. helyről rajtol.Mod: mivel Pol Espargaro esett, így talmának jó esélye van akár 3 helyet javítania összesítettben
M. Di Meglio
112
S. Corsi
98
S. Bradl
77
N. Terol
75
P. Espargaro
75
Talmácsi G.
68[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Úgy néz ki, holnap nem fog esni, viszont erős lesz a szél.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
istenem, ez a két bohóc az m1-en
egymást kiabálják túl, egyiket sem érteni...jaj neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szilu84
tag
bakter ezt a pechet, pedig annyira vártam ezt a futamot
-
R
senior tag
mi történt?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest