- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- PlayStation 5
- Nintendo Switch
- EAFC 24
- Wuthering Waves
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- World of Tanks - MMO
- Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5900 üzenetére
Azért lehet nem kellene.
Sok kórház,...a legjobbak is azt mondanák Lorenzo-nak, hogy felejtse el hogy motorra ül.
Costa lehet összehozza neki, de ez nem azt jelenti hogy Costa valami olyasmit tud, amit a világ legjobb kórházaiban sem, vagy varázsló meg ilyesmi.
Egyszerűen nagyszerű orvos (persze) és specialista, aki tudja hogy hol kell mesterségesen merevíteni/rögzíteni dolgokat, hol és hogyan kell érzésteleníteni hogy még motorra tudjanak ülni a srácok.
De sok esetben idényszünetben, ill. idény végén próbálják helyrehozni azt amit Costa összefoltoz a versenyekre.
Mert nem szabadna motorozni, mozgatni, erőltetni repedt-törött-zúzott sérüléseket...sokszor rásérüléseket.
De a versenyző saját felelőségére ezt meg lehet tenni. -
válasz #70869248 #5901 üzenetére
Természetesen igazad van, de rengetegszer előfordult már hasonló....
Ahogy Lorenzot ismerem, ha tud felül holnap, persze ez hosszútávon lehet káros is. De hát ez profi sport, ő meg holtversenyben vezeti a pontversenyt.... Egy ilyen kiélezett helyzetben 1-2 kihagyott verseny akár VB címbe is kerülhet.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5902 üzenetére
annyi sportolót láttam már mindenféle ágban fiatal korában keményen nyomni és nem tekintettel lenni a saját szervezetére, csak mert kemény és nyomni kell..
aztán mikor kiöregedtek roncshalmaz mind...
én szeretnék majd egyszer a kölkeimmel focizni a kertben, nekem ez nem éri meg.
nem fogja bukni a szerződését csak azért mert egyszer nem ül motorra, így is keres rahedli pénzt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #5904 üzenetére
Pontosan! Így is-úgy is rengeteget keres és nem azért ül motorra holnap, ha felül.
Ezeket a srácokat a dicsőség tüzeli és ha ott lesz Lorenzo akkor nem egy csekk miatt.....
A profi sport pedig (nem mondom, hogy ez helyes sőt!) már ilyen. Már rég megállapították, hogy az élsoport (gyakorlatilag minden ága) ártalmas a hosszútávú egészségre, tehát aki bevállalja az tudja mit kockáztat.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz mefistofeles #5905 üzenetére
Most találtam ezt a hírt....
Costa doktor a következőket mondta: A vizsgálatok egyértelműen kimutatták, hogy Jorge bal bokájában eltört a középső csont. Ráadásul az MRI vizsgálaton kiderült, hogy a jobb lábában van egy ödéma, de legalább törés nincsen. Nincs könnyű helyzetben Jorge és nehéz feladat előtt áll, ha részt akar venni a holnapi időmérőn és a vasárnapi versenyen.Háááát ez nem túl bíztató....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5906 üzenetére
sajnálom a srácot, mert fellobogott benne a tűz rendesen, és úgy motorozott ahogy motorozni kell.
De ez van,...ha valaki feszül, akkor könnyen átlépheti a határt,..pláne ilyen korán, nincs felgumizva rendesen a pálya, és a beállítások sem az igaziak még ilyenkor. -
Integra
titán
Ryder Notes: A World Of Pain
not as bad as feared for lorenzo
by julian ryder, on the ground in china
Friday, May 02, 2008The big news of the day remains Lorenzo's highside which, thankfully, doesn't seem to have hurt him as badly as
first feared. The left ankle is chipped but the right one is only swollen. He will try and ride tomorrow.On track, first signs are that we are shaping up for a repeat of last year's Rossi versus Stoner battle. Valentino says it's the best Friday he's had this season - not surprising as he's gone fastest despite sliding too much and the Fiat Yamaha wanting to pull wheelies. Casey has regained confidence in the front of the Ducati under braking thanks to a harder front tire - construction I assume, this place stresses the center of the front tire more than any other track we go to. Despite the fact they still haven't got their pneumatic valve engines, the Hondas are looking good. Pedrosa is only just behind the top two, followed by Shinya Nakano who has regained some of his old form. He can't explain what the problems have been "even in Japanese!" The second San Carlo Honda rider, Alex de Angelis, also had his best session of the year in finishing seventh.
To the relief of Earl Hayden, Nicky had a trouble-free day in sixth just behind a fit again John Hopkins. He says
he's not quite 100% but the team reckon he's fine ...Marco Melandri's woes continue. At least he managed to get some respectability back this afternoon after a disastrous first session but he is still 1.75sec slower than his team-mate and a second slower than a revitalised Toni Elias on the satellite Alice Ducati. The Italian press is openly suggesting that Alex Barros is being lined up as a replacement should things not improve rapidly.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
..hát Lorenzo nem volt gyenge, kalimpált ma eleget a motoron
Szal jó kis időmérő volt, kár hogy Nicky elesett...Pedrosa viszont nem ment rosszul...az utolsó körében, amikor volt 8tized hátránya, akkor annyira megcsinálta a célrafordítót, pont úgy úsztatta meg a hátulját hogy gyönyörű volt, és egyébként vissza is hozott másfél tizedet.
Sztem Pedrosa-Stoner..valamelyik. -
válasz #70869248 #5909 üzenetére
Le a kalappal Edwards előtt! Óriási idővel nyert, bár a futam nem lesz az övé.....
Rossi és Stoner csak azt hozták ami várható tőlük, Lorenzo pedig csodát művelt. Pedrosa jobban indult, mint ahogy végzett de a futamon ott lesz. A Rossi, Stoner, Pedrosa triumvirátusból lesz szerintem a győztes, viszont százezerrel szurkolok, hogy Lorenzo kibírja végig a futamot és ha így lesz akkor nem tartom lehetetlennek, hogy ott végezzen ahonnan indul.
........persze ez kissebb csoda volna!........Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
Eredmények, 125 kcm, rajtsorrend
1. Bradley Smith (brit, Aprilia) 2:12.364
2. Nicolas Terol (spanyol, Aprilia) 2:12.392
3. Mike di Meglio (francia, Derbi) 2:12.905
4. Talmácsi Gábor (Aprilia) 2:13.012
5. Andrea Iannone (olasz, Aprilia) 2:13.147
6. Joan Olive (spanyol, Derbi) 2:13.149MotoGP, rajtsorrend
1. Colin Edwards (amerikai, Yamaha) 1:58.139 p
2. Valentino Rossi (olasz, Yamaha) 1:58.494
3. Casey Stoner (ausztrál, Ducati) 1:58.591
4. Jorge Lorenzo (spanyol, Yamaha) 1:58.711
5. Dani Pedrosa (spanyol, Honda) 1:58.855
6. Loris Capirossi (olasz, Suzuki) 1:58.941250 kcm, rajtsorrend
1. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 2:04.882 p
2. Hector Barbera (spanyol, Aprilia) 2:05.317
3. Mika Kallio (finn, KTM) 2:05.402
...22. Tóth Imre (Aprilia) 2:10.509Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #5911 üzenetére
Talán Talmának is felcsillan a remény.....
Smith és Terol nagyon messze van, de a dobogó taktikus versenyzéssel (és persze ha a motor is úgy akarja) meglehet. Persze a két első is borulhat, vagy elfogyhat a gumi, főleg ha nagyon gyilkolják egymást......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #5912 üzenetére
Jaja, bár sok az a 6-7 tized az elejétől. Kis bredli csak elfárad megint
Lorenzo:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #5913 üzenetére
aztakurva..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5914 üzenetére
úristen mekkorát repült és milyen rosszul esett
még csoda hogy nem tört ripityára a térde.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5911 üzenetére
még jó hogy ez a bredli gyerek egy takonypóc és elfárad a futam harmadára, mert ha fizikailag minimálisan is bírná, akkor talmának ezzel a motorral meggyűlne a baja vele
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
Ryder Notes: The Tornado Blows In
by julian ryder, on the ground in china
Saturday, May 03, 2008Michelin-shod Yamahas continued their run of pole positions, but with Jorge Lorenzo being held back by his damaged feet it was Colin Edwards on the Tech 3 satellite team bike who was fastest by the considerable margin of over a third of a second in front of Valentino Rossi's factory bike. Casey Stoner reminded everyone that he should not be written off after a couple of indifferent races by rounding out the front row—that's his first top-three start of the year. Amazingly, Lorenzo did 21 laps, the same as he did in the morning session, to be fourth quickest. His manager, Dani Amatriain, told Randy Mamola on live TV that Jorge had breaks in both feet as well as the chipped left ankle and painfully swollen right ankle.
As well as dealing with the grief from the Friday highside injuries, Lorenzo had to put his right foot down hard to prevent a spill when he ran on at the end of the big straight and survived the mother of all moments coming on to the front straight. Exiting the final turn, a rightangle left, the bike snapped to the right, then back again, then repeated the procedure a couple more times, often with plenty of air under first the front and then the rear tyre as well as between Jorge's leathers and the bike's seat. It would have been an astonishing save under any circumstances.
Rossi is obviously happy that he and his team are learning how to set up for Bridgestone tyres. There has been 'A great step forward' since the start of the season, he says, and is particularly pleased with his pace on worn tyres. Vale also describes Shanghai as the 'first Bridgestone track' he's been to. That might be a bit of an overstatement, Shanghai actually seems to be tire-neutral as far as race rubber is concerned but there were some interesting trends in qualifying. Everyone, especially Rossi, was shocked that Pedrosa wasn't on the front row at least, and no Honda rider improved his position from free practice. Suzuki had a good qualifying, but Kawasaki didn't after Hopkins crashed thanks to mega-chatter from a new design of qualifying tyre. Bridgestone still don't have a front qualifier so Rossi scrubbed in a soft race tyre early on and used it with the rear Q-tyres. Nicky Hayden's qualifying was nixed just when things look good. He lowsided, unhurt, at the right that leads on to the back straight. Unfortunately, that's about as far from the pits as you can get and the scooter that picked Nicky up wasn't the most efficient form of transport so he had to jog most of the way. Not surprisingly, he couldn't go faster on his second bike.
Times on race tyres still suggest another Rossi--Stoner battle, probably with the other previous Shanghai winner Dani Pedrosa in the mix. Colin hopes to do what Hopkins did last year and latch on to the faster guys thus buying a ticket to the breakaway. Much attention will be on Lorenzo, who had to be pushed to his bike in a wheelchair and lifted on and off it today. Rossi's view is that Jorge is 'a wizard with qualifying tyres, and with pain,' and that 'Dr Costa will make magic with the feet.' Given that highside, any points Jorge can garner on Sunday will be a major bonus.
The great unknown will be the weather. There is a substantial chance—over 80%—that a major storm will hit the Shanghai area on race day morning. That could alter the picture more than a little.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5917 üzenetére
azért a reklámos palackot szorongatja keményen, valszeg abban van a lidukain
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5917 üzenetére
A lökött
..bár láttam már Capirossi-t elájulni egy törött kezes futam után. -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez nem lorenzo crash, csak majdnem, de hasonló kategória
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
rossi nem sajnálta a gumikat, nagyon kihasználta az ucsó centit is rajta.
-
neduddki
nagyúr
HI!
jujjjjhejjj vegre egy ojjam yama futam amiben mutat vmit a mester!!!:- )))
udv
neduddki
mod: azert az nemvolt qtja ahogy meglepet:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5928 üzenetére
Nagyon örülök Rossi győzelmének!!!GO!!!!!!!VALE!!!!!!!GO!!!!!!!
Legyen meg idén a 8x!!!!!!!!
-
SzalaiG
addikt
MotoGP, Kínai Nagydíj: végeredmény
1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 44:8.061
2. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 44:11.951
3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 44:23.989
4. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 44:30.555
5. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 44:35.018
6. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 44:36.430
7. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha (M) 44:37.841
8. Toni Elias SPA Alice Team (B) 44:38.286
9. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP (B) 44:39.501
10. Shinya Nakano JPN San Carlo Honda Gresini (B) 44:44.030
11. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot MotoGP (M) 44:44.307
12. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha (M) 44:51.252
13. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP (M) 44:51.503
14. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 44:53.916
15. Sylvain Guintoli FRA Alice Team (B) 44:54.391
16. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini (B) 44:58.654
17. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 45:13.654Kiesett:
Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5912 üzenetére
Sajna csak dobogó, harmadik hely. Pedig milyen jó lett volna, ha megnyeri.
125, Kínai Nagydíj: végeredmény
1. Andrea IANNONE ITA APRILIA 46'02.275
2. Mike DI MEGLIO FRA DERBI 46'05.630
3. Gabor TALMACSI HUN APRILIA 46'05.726
4. Pol ESPARGARO SPA DERBI 46'16.303
5. Stefan BRADL GER APRILIA 46'26.128
6. Joan OLIVE SPA DERBI 46'34.237
7. Michael RANSEDER AUT APRILIA 46'36.033
8. Nicolas TEROL SPA APRILIA 46'36.971
9. Raffaele DE ROSA ITA KTM 46'37.113
10. Efren VAZQUEZ SPA APRILIA 46'43.286
11. Esteve RABAT SPA KTM 46'43.414
12. Marc MARQUEZ SPA KTM 46'45.952
13. Tomoyoshi KOYAMA JPN KTM 46'55.764
14. Stevie BONSEY USA APRILIA 46'56.737
15. Pere TUTUSAUS SPA APRILIA 47'00.981
16. Sandro CORTESE GER APRILIA 47'01.729
17. Dominique AEGERTER SWI DERBI 47'12.979
18. Louis ROSSI FRA HONDA 47'50.193
19. Hugo VAN DEN BERG NED APRILIA 47'52.681Kiestek
Randy KRUMMENACHE SWI KTM 39'42.444
Scott REDDING GBR APRILIA 37'03.450
Lorenzo ZANETTI ITA KTM 28'20.390
Danny WEBB GBR APRILIA 24'38.285
Robert MURESAN ROU APRILIA 22'34.536
Alexis MASBOU FRA LONCIN 23'03.066
Robin LASSER GER APRILIA 17'37.611
Roberto LACALENDOLA ITA APRILIA 17'39.274
Bradley SMITH GBR APRILIA 14'38.969
Simone CORSI ITA APRILIA 13'01.187
Takaaki NAKAGAMI JPN APRILIA 10'53.975
Sergio GADEA SPA APRILIA 2'34.309Az első körben kiesett
Stefano BIANCO ITA APRILIA
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #5930 üzenetére
jól szétszakadt a mezőny ezek szerint, rossi kibelezte a jamakát, pedróza is stabil volt, sztóner meg úgy tűnik ennyi, idén ő már nem lesz vb.
lorenzo durva, hogy szétinjekciózva is negyediknek begurult, ráadásul 5 sec előnnyel..
meg melandri is végre elöl figyelt.
de az időkülönbségek nagyok sajnos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #5932 üzenetére
Pedrosa nagyon megérdemelné már a címet szvsz, most is 3 körrel a vége előtt tudott csak Rossi elmenni tőle, addíg végig a seggében volt. Kérdés, hogy tud-e továbbra is ennyire stabil lenni.
Lorenzo is nagyot ment az elején visszaesett, aztán csatában jött föl 4. helyre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
#70869248
törölt tag
Sztem Stoner betalál majd lassan,...megfigyelhető hogy mindig késve találnak rá a jó beállra,..de mindig rátalálnak.
Valhogy nincsenek egy hullámon most a Bridge'-vel,..mert a tapadást találják meg nehezen. -
válasz #70869248 #5935 üzenetére
Csak ne legyen késő mire "betalálnak"...
Amúgy előző szezonban nem éppen az volt a jellemző, hogy:"mindig késve találnak rá a jó beállra"más...
nem lehet valahogy leváltani az eurosport két magyar kommentátorát? Olyan fa****gokat mondanak rendszeresen, hogy lefejelem a TV-t.
Rossi tényleg egy korszakos nagy pilóta ez vitathatatlan, de azért úgy benyalni neki ahogy az a két bohóc teszi... már nevetséges....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5936 üzenetére
jaja, úgy értem idén,...ott maradnak kicsit teszelni futam után, aztán egybl mennek az olyan jó körök amit a futamon kellett volna letenni.
A két 'szakértő' és 'kommentátor' katasztrófa,..ha lehet be kell szerezned az eurosport angolját.
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5936 üzenetére
egy digitális műhold szett kb 15 rugó.
és ott van julian ryder, toby hirst és randy mamola.
kell ennél több?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
válasz Integra #5940 üzenetére
Brutál erős idén a 800-as mezőny! Ott van Rossi, Lorenzo, (talán őket tartom egy hajszállal esélyesebbnek a végelszámoláskor) és Pedrosa. Egyenlőre úgy néz ki a technika és a gumik is kiegyenlített harcot ígérnek. A Ducati idén nem magasodik a többi motor fölé és bizony így Stoner sem fog parádézni, sőt szerintem hiába fejlődnek folyamatosan, idén nem lesz világbajnok!
Nagyon rég nem volt olyan, hogy 3-4 pilóta gyakorlatilag ugyanakkora eséllyel pályázhat a világbajnoki címre! Ettől lesz szerintem az idei év végig szenzációsan jó és izgalmas!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Petya25
addikt
Remek volt a tegnapi futam.
GratulaTalmának, lesz még előrébb is.Rossi parádézott, ami nagyon hiányzott már.
Ahogy Hayden, úgy Stoner sem fog duplázni, Rossi, Lorenzo és Pedro trió szorongatja egymás tökeit idén. Remélem izgalmas futamok lesznek továbbra is,és a végén a Doctor ismét rendel majd.Bár most kiegyelítettnek tünik, de a gumoháború szerintem elronthatja a szórakozást (mint tavaly). Miért nem kehet egy beszállítót megbízni ezzel?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Újabb rossz hírek Lorenzorol....
Nemzeti Sport online 2008.05.05.
"Kétséges Jorge Lorenzo indulása a Le Mans-i Francia Nagydíjon, mivel Sanghajban elszenvedett sérülései súlyosabbak az először gondoltnál.
Lorenzo egyelőre tolószékbe került, mivel mindkét bokájában töréssel diagnosztizálták egy barcelonai kórházban. A spanyol versenyzőt nem kell megoperálni, egy hét múlva újabb orvosi konzíliumot tartanak állapotáról."Mondjuk azt nehezen tudom elképzelni, hogy ha 48 órával a sérülése után versenyzett, akkor két hét után bárki is lebeszélheti róla......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5944 üzenetére
hát ha nem tud járni és megmondják hogy ha most nem nyugszik a seggén, több futamot is veszíthet, talán megérti.....
de az is durva hogy dupla törést hogy nem diagnosztizálta costa dokesz, amit amúgy erősen kétlek, max nem adták ki az infot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #5945 üzenetére
Én azon csodálkozok, hogy pl. a Forma1-ben egyszerűen eltilt az orvosi team adott esetben egy pilótát a futamtól, a Moto GP-ben úgy látszik nyomorékon is lehet menni....
Nehezen képzelem el, hogy kettős boka töréssel bárkit a versenyautójához engednének, pedig a veszély és a terhelés sem kissebb a motoron mint az autóban, sőt......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #5946 üzenetére
Meg akármennyire agyon van injekciózva, két törött bokával szerintem nem tudott volna végigmenni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #5947 üzenetére
Már úgy érted az autóversenyen? ....mert szerintem a motoron nagyobb terhelést kap a boka.......
...ja hogy szerinted nem volt törött mindkét bokája, Ok leesett...
Amúgy annyira nem lehet "agyon injekciózni" mert nagyon is észnél kell lennie, főleg ha 4. akar lenniEgyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
Ryder Notes: The Doctor Prescribes Some Chinese Medicine
by julian ryder, back home in the uk now
Tuesday, May 06, 2008Shanghai is full of contradictions, a city devoted to commerce and profit in the one remaining Communist superpower. Take one of the many shops in the sparkling new Terminal Two at Pudong airport, not a top-drawer designer franchise but the slightly tackier souvenir outlet: there you can still find, if you look hard enough, a poster showing the images of Marx, Lenin, Engels and Mao captioned 'Long Live Marxist-Leninist Thought of Mao Tse-Tung' Next to it and obviously from the same range is a fist, thumb and pinkie extended, with the legend 'Hang Loose!' emblazoned thereon. Confusing, no? Much like the Chinese GP.
This was probably the last Chinese race for the foreseeable future and quite a few people have, to their surprise, found that they might miss the place. The city of Shanghai is a truly fascinating place and the circuit has produced surprisingly good racing despite being designed for Formula 1. However, the lack of local interest is emphasized by the Brobdingnagian scale of the pit buildings and grandstands and it's difficult to get really enthusiastic about any event, even one as interesting as Sunday's, when it takes place in a vacuum.
However, what happened brought the season so far into focus. Valentino Rossi's confidence was obvious from the first laps of the first free practice session. He was relaxed, chatty and confident. His crew have taken just four races to, in the words of Jerry Burgess, turn his M1 from a Yamaha bike into a Bridgestone bike. The race saw Rossi at his best on a bike that looked like it was on rails no matter what the pace: he refused to panic when Pedrosa showed signs of breaking away in the opening laps, got to the front on lap five and was never headed. He was, however, harried for the entire race by Dani Pedrosa. The pair swapped fastest laps eight times in the next thirteen laps as Rossi progressively upped the pace but couldn't shake off the Honda. He thought 1.59.6 would be enough but Pedrosa forced him into a new lap record at 1.59.2 at which point the Spaniard cried enough. It was noticeable that he never took Rossi's slipstream down the 1.2km main straight because, it transpired, the headwind of practice and qualifying had swung round to become a very strong tailwind and the Honda was over-revving. Dani also reported he felt the gearshift tightening up and decided to play safe - after all, his twenty points took him to the top of the table. His Honda also sounded flat in those closing laps and a couple of the other Hondas also slowed dramatically leading to speculation that the V4s, still without pneumatic valves, were running into fuel consumption worries.
Casey Stoner was a lonely third, still puzzled as to why he can't better last year's times, but Ducati were cheered no end by the return to form of Marco Melandri, who was part of a spectacular group dice for the lower leaderboard placings.
To complete Yamaha's joy, Jorge Lorenzo rode a hero's race with damage to both feet and ankles. Under the circumstances, fourth place was exceptional. What would have happened if he had been fully fit?
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézem az eredményeket..
hát ez nem cseka hétvégéje volt
viszont kijonari végre dobogón áll, jeeee...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Renault, Dacia topik
- E-roller topik
- Netflix
- Gyúrósok ide!
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs