Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Jó a csaj Hopper!
-
munky
őstag
Talmácsi
-
#70869248
törölt tag
ezekben az időkben ezeket is jó nézni: Doohan és Criville
A kezdő akcióra még tök emlékszem, Criville összetörte a kézfejének pár csontját edzésen, de mivel hazai futam volt, így tök beinekciózva rajthoz állt, hozteszem a spanyol futamokon Criville általában pariban volt Doohan-nel.
Szal nagy csata volt végig, és Doohan-re tök jellemző az utolsó kanyarban azért berakta a gépet Criville-nek, emlékszem még nézve is sz@rul esett, hogy bomba pontelőnynél egy ilyen helyzetben miért kellett oda bereszteni a motort.
Pedig Criville jó anyag volt szvsz nagyon is, ..sőt Okada is a hamradik HRC-n, csak Doohan mellett nem volt hely a placcon. -
Integra
titán
MotoGP To Rein In Traction Control?
by dean adams
Friday, December 28, 2007Now that the threat of a single tire manufacturer servicing the entire grid has passed, MotoGP bosses are moving on to the next technical issue on their to-do list: traction control and engine management systems.
As has been stated here before, if not because of his accomplishments and capabilities then certainly by virtue of his fan base, Valentino Rossi runs MotoGP racing. Millions tune in or attend races every MotoGP season to watch the 28-year old Rossi. With that fan base comes power; thus, when Rossi's not happy, the MotoGP overlords are not happy.
It's nice work if you can get it. When Rossi is unhappy with something, he utters a thinly-veiled threat like 'this is not racing, and if it is, then I prefer to do something else'. The 'prefer to do something else' declaration makes MotoGP nearly swallow their tongue in fear, and then suddenly his concerns become their concerns.
Rossi was behind the move to get the MotoGP grid on a single Bridgestone "control tire", a situation which ended in him getting on the previously thought to be closed Bridgestone tire allotment list.
At the end of the '07 MotoGP season Rossi was critical of (or heaped praise upon, depending on your perspective) Ducati's traction control and or engine management system, saying that the newest versions of the traction control system had removed the human element from a racer controlling acceleration and traction.
If you've been paying attention, the next shoe to drop wasn't a surprise. MotoGP head Carmelo Ezpeleta said just before Christmas that combating traction control was next on their list and in a perfect (future) world the entire MotoGP grid would be on a single ECU, which would--presumably--make traction control a moot point.
However, with so many nuances in MotoGP engine configurations in (Big bang in-line four ala Yamaha, Screamer V-4 as used in the Ducati and a conventional V-4 in the Honda, etc) a single ECU for them all sounds like a potential technical nightmare.
How this would all work will be interesting to watch and if successful will fly in the face of so many experts who said traction control in motorcycle racing had to be rubber-stamp accepted because there was simply "no stopping it".
The single known quantity in all of this is what MotoGP is going to do: that is exactly what Rossi wants them to do.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
Schumi a MotoGp-ben: [link]
Remélem nem kamu! -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5514 üzenetére
Hát nagy vonalakban, seggrészegen ült valami hotelben/szállodában, ..és ordenáré volt, Biaggi ott ült egy asztallal odébb..Böröczky valami olyasmivel indított, hogy ott van Biaggi barátom, csak az a baj hogy holnap nagyon elveri egy (mutatja) göndör hajú csávó (azaz Vale' ), majd olaszul elkezd össze vissza baromságokat ordibálni...tipikusan olyanokat, amikor valakiről mondasz dolgokat, de nem a szemébe, és ha odafordul a címzett, akkor simán ki lehet menekülni a helyzetből.
De azért term. cinkosan becsmérlő.....szal gyáva tahó módon egyszerűen fogalmazva.
Mindezt, elnézést a szóért, picsa részegen.
Oké, mindenki lerészegedik és alább adja a szintet, ...de mivel a kamerának produkálta magát, erre sztem nincs mentség, 'humoristaként' tudja hogy mit jelent a kamera.
Annyira gáz volt, annyira csatornaszinten sz@rarcuság, hogy én minden pozítiv véleményem visszavontam Böröczky-ről, és a továbbiakban részemről egy seggfejnek tartom. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5520 üzenetére
Komolyan mondom ugyan ezt gondoltam én is, ...ez valszeg direkt volt.
Olvastam már pár helyen, hogy iszik, meg hogy többször nem úgy voltak a történetek mint ahogy előadta, de amig nem láttam ezt a bejátszást, úgy gondoltam hoy nem foglalkozom vele. Így viszont teljesen képbe került a kritika.
Én is néztem hogy leadták, mert se vicces nem volt, se lényeges....valszeg pirítani akarták és sikerült isMár alig várom az SBK teszteket..
-
#70869248
törölt tag
vannak benne jó dolgok is.
..bár kritizálni mindig könnyebb, szal sztem vannak benne frankón nem jó dolgok is.
Illetve amit én nem így látok..mindegy.
Ez a Ducatin-n elég teligázt húzni a kanyarból kijőve pl. elég nagy répaság, ...futam közben sokszor betesznek kameraképet, a versenyző csuklójáról.
Arról nem beszélve, hogy az hogy nem pörög túl a hátulja az csak egy dolog, a behimbálás a kigyorson az az időigényes, egy túlpörgést egy versenyzőnek alapból éreznie/kezelnie kell.
A behimbálás pedig gázkezelés, testsúly, ívválasztás..stb...és persze futómű/váz.
A Ducati-nak tényleg jó a kipörgésgátlója, de az csak a motor és versenyző egésszével ér valamit...egyébként sem rengeteget, az évek szerinti köridőket tekintve.
Szvsz továbbra is a gumi volt itt a nagy dolog, ..az összes Bridge-s csapat feljövőben volt, kivéve a Gresini-t, mert náluk visszás a helyzet, az anyagyár, a gyári csapat Michelin-nen gurult, így a fejlesztéseket nem tudták összehangolni a gumiviselkedéssel. De még ők is jól mentek.Lenne még vélemény, de végül is sok tekintetben jó anyag a cikk.
-
#70869248
törölt tag
..szokni kell még, bár az idők már nem rosszak.
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5531 üzenetére
bizony az sztem is (ez még tervezett cucc), de az mellett hogy szép, szinte biztos hogy gyors is lesz, Checa-ról meg mindig az volt a véleményem, hogy neki nem a finombeállításokhoz van érzéke, hanem a vas megzabolázásához. Sztem kitünő WSBK versenyző lesz belöle, hacsak nem töri össze magát, gyors és jól motorozza a nem annyira pályára/testre szabott motorokat.
Integra:
a fejidom és a tank is fura nekem kicsit, meg a kipuff is finom mint egy túragép csöve.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
rossi ma
roza is elfekudt, el is torte a kezet... szerencsere hajszaltores..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5536 üzenetére
Többen kerestek tapadást, de nem ott volt..
De azért már jóság hogy zúgnak a motorok:
1. DE PUNIET, HONDA LCR - 02'01.377 / 68 kör
2. PEDROSA, REPSOL HRC - 02'01.864 / 47
3. VERMEULEN, RIZLA SUZUKI - 02'02.074 / 57
4. CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI - 02'02.416 / 61
5. STONER, DUCATI MARLBORO - 02'02.457 / 36
6. ROSSI, FIAT YAMAHA - 02'02.490 / 44
7. EDWARDS, YAMAHA TECH3 - 02'02.549 / 29
8. HAYDEN, REPSOL HRC - 02'02.558 / 85
9. LORENZO, FIAT YAMAHA - 02'02.563 / 43
10. NAKANO, HONDA GRESINI - 02'02.622 / 63
11. HOPKINS, KAWASAKI RACING - 02'02.628 / 62
12. DOVIZIOSO, JiR TEAM SCOT - 02'02.783 / 52
13. TOSELAND, YAMAHA TECH3 - 02'03.264 / 45
14. DE ANGELIS, HONDA GRESINI - 02'03.301 / 47
15. WEST, KAWASAKI RACING - 02'03.387 / 51
16. JACQUE, KAWASAKI RACING - 02'03.863 / 53
17. ELIAS, ALICE TEAM - 02'03.954 / 55
18. MELANDRI, DUCATI MARLBORO - 02'04.414 / 52
19. CANEPA, DUCATI TEST - 02'05.580 / 48
20. GUINTOLI, ALICE TEAM - 02'06.000 / 36
21. SERIZAWA, KAWASAKI RACING - 02'23.590 / 6[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #5540 üzenetére
en minden evben azt hiszem, mar nem tudjak jobban kielezni a kanyarodast, nem lehet ugyesebb felfuggesztest csinalni ket kerekre es megis.
bar most ugy gondolom h a javulo koridoket iden a jobb gyorsulas es lassulas hozza, nem konkretan a jobb kanyartechnika. nem is tudom iden min fog mulni akarkinek is a helyezese. szamomra elkepzelhetetlen h mivel tudnak meg tovabb csiszolni ezeket a gepeket. -
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5541 üzenetére
Jöhetnének az igazán meredek újjítások,...pl. egy a bimota tesi-nél látott, de MotoGp szintre juttatott függőcsapszeges kormányzás.
Bármennyire is merevebb a fordított villa a csavarodás szempontjából mint a hagyományos azért csak 'nyeklik-nyaklik'...és falvastagság kell a merevség növeléséhez, az pedig súly.
Szal sztem időszerű lenne már átvariálni a motor elejét.
..más ötletem nekem sincs. -
#25954560
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5544 üzenetére
Nekem a Bimota Tesi első felfüggje nem igazán tetszett első bambulásra, de sok előnye lenne.
A bímerek telelever megoldása sem igazán jön be (sőt pfúj), nekem a hagyományos villák/fordított villaszárak jönnek be, de szvsz kellene már egy jobb felfüggesztés a pályamotorokra.szerk: ja és Wankel-t a vázba!
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #5545 üzenetére
ja, és harmadik nap:
1. HAYDEN, REPSOL HRC - 02'00.326 / 77 kör
2. STONER, DUCATI MARLBORO - 02'00.660 / 27
3. LORENZO, FIAT YAMAHA - 02'00.766 / 63
4. EDWARDS, YAMAHA TECH3 - 02'01.179 / 34
5. HOPKINS, KAWASAKI RACING - 02'01.198 / 42
6. ROSSI, FIAT YAMAHA - 02'01.425 / 48
7. DOVIZIOSO, JiR TEAM SCOT - 02'01.447 / 51
8. TOSELAND, YAMAHA TECH3 - 02'01.745 / 45
9. VERMEULEN, RIZLA SUZUKI - 02'01.748 / 70
10. CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI - 02'01.778 / 62
11. DE PUNIET, LCR HONDA - 02'01.873 / 56
12. NAKANO, HONDA GRESINI - 02'02.032 / 38
13. DE ANGELIS, HONDA GRESINI - 02'02.198 / 37
14. MELANDRI, DUCATI MARLBORO - 02'02.725 / 58
15. WEST, KAWASAKI RACING - 02'02.978 / 39
16. ELIAS, ALICE TEAM - 02'02.995 / 67
17. JACQUE, KAWASAKI RACING - 02'03.030 / 40
18. GUINTOLI, ALICE TEAM - 02'03.628 / 39
19. CANEPA, DUCATI TEST - 02'03.703 / 49
20. SERIZAWA, KAWASAKI RACING - 02'04.354 / 27forrás:motogphírek.hu
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Checa-ék is megtekerték az új Honda-t:
motorcyclenews.comaz örök X-lite-s Checa
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen