Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #1819 üzenetére
Igen, elég gáz a KTM hozzáállása az már biztos, sajnos.
Ez az év után ha tényleg a VB lebeg a szemük előtt, akkor teljesen ugyanazt a poziciót kellene megajánlani Talma-nak, amiben most Kallio volt...felőllem lehet két első számú pilóta is.
De ők az egyversenyzős taktikát viszik.
Stefano-ék sztem az első verziót szerették volna kiharcolni, mert jó a KTM, ehez sok kétség nem fér, VBcímet érő felkészültsége van.
A Honda meg megint egy bizonytalan, ahol nem látni az igérgetések mögé.
Én kívánom Talma-nak (meg sztem még igen sokan), hogy jövőre tényleg egy odaadó csapat álljon mögötte, és egy VBcímes motor, és úgy verjen oda a KTM-nek hogy zörögjön.
Legyen Világbajnok, mert tudna az lenni mostmár. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #1821 üzenetére
Talma eredményeivel mindenképpen ki lehetne harcolni, hiszek benn hogy bárhol jó tárgyalási alap egy idényvégi VB tabella 3. hely, és a futamgyőzelmek...és még az is amikor Talma elment szélárnyékból Kallio-nak.
Ha a KTM-nél nem, akkor az ő bajuk, a sértődés nem igazán visszi előre a dolgokat sztem.
Ez van. -
simonzé
addikt
válasz mefistofeles #1821 üzenetére
Pont a rideg hangulat miatt lépnek le a nagyok egy csapattól.
Tavaly Rossi is a HRC rideg hangulata miatt ment át a fő konkurenshez.
Különben meg eddig reálisan láttam a Katari eseményeket. Bartol felhúzta magát, mert Gábor ''aljas'' módon keresztbetett a saját csapattársának. Ez igaz, DE!
Egy okos csapatfőnök nem teszi át a kimondottan jó, de nagyot hibázó Talmát egy ''B'' csapatba. Egy jó csapatfőnök megtartja a fő csapatban, de elmondja neki, hogy ha még egyszer a csapatérdekek ellen tesz, a lába sem éri a földet. Erre mit csinál a NEM JÓ csapatfőnök? A konkurencia kezébe lök egy potenciális világbajnokot.
Csak azt remélem, hogy Talma úgy Rossi-módra vissza tud vágni jövőre. Bízom egy erős kezdésben, azaz egy dobogós helyben Kallio előtt. AZ lenne huszáros dolog.
Gábornak meg annyit üzenek innen a távolból, hogy egy igazi profi csak felfelé tud esni. ;)
Ahogy a sisakom, meg a mocim is mondja:
GO TALMA GO!I don't fit in. I fit out.
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5893 üzenetére
mondtak róla valamit, hogy mi baja lett? maga sétált el, vagy elvitték hordágyon?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5898 üzenetére
index... ami lehet hogy már megint besztárolta magát...
sbkplaneten:
Fiat Yamaha's Jorge Lorenzo crashed in China on Friday, injuring both ankles in the process. The extent of his injuries is not known as the rider has been transported to the local hospital for x-rays after his highside in the opening MotoGP practice of the weekend.
It sounds like Lorenzo, who had "arm pump" surgery recently, won't ride in the afternoon session.
legalábbis eddig
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5900 üzenetére
Azért lehet nem kellene.
Sok kórház,...a legjobbak is azt mondanák Lorenzo-nak, hogy felejtse el hogy motorra ül.
Costa lehet összehozza neki, de ez nem azt jelenti hogy Costa valami olyasmit tud, amit a világ legjobb kórházaiban sem, vagy varázsló meg ilyesmi.
Egyszerűen nagyszerű orvos (persze) és specialista, aki tudja hogy hol kell mesterségesen merevíteni/rögzíteni dolgokat, hol és hogyan kell érzésteleníteni hogy még motorra tudjanak ülni a srácok.
De sok esetben idényszünetben, ill. idény végén próbálják helyrehozni azt amit Costa összefoltoz a versenyekre.
Mert nem szabadna motorozni, mozgatni, erőltetni repedt-törött-zúzott sérüléseket...sokszor rásérüléseket.
De a versenyző saját felelőségére ezt meg lehet tenni. -
Integra
titán
válasz mefistofeles #5902 üzenetére
annyi sportolót láttam már mindenféle ágban fiatal korában keményen nyomni és nem tekintettel lenni a saját szervezetére, csak mert kemény és nyomni kell..
aztán mikor kiöregedtek roncshalmaz mind...
én szeretnék majd egyszer a kölkeimmel focizni a kertben, nekem ez nem éri meg.
nem fogja bukni a szerződését csak azért mert egyszer nem ül motorra, így is keres rahedli pénzt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz mefistofeles #5905 üzenetére
Most találtam ezt a hírt....
Costa doktor a következőket mondta: A vizsgálatok egyértelműen kimutatták, hogy Jorge bal bokájában eltört a középső csont. Ráadásul az MRI vizsgálaton kiderült, hogy a jobb lábában van egy ödéma, de legalább törés nincsen. Nincs könnyű helyzetben Jorge és nehéz feladat előtt áll, ha részt akar venni a holnapi időmérőn és a vasárnapi versenyen.Háááát ez nem túl bíztató....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5906 üzenetére
sajnálom a srácot, mert fellobogott benne a tűz rendesen, és úgy motorozott ahogy motorozni kell.
De ez van,...ha valaki feszül, akkor könnyen átlépheti a határt,..pláne ilyen korán, nincs felgumizva rendesen a pálya, és a beállítások sem az igaziak még ilyenkor. -
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #5912 üzenetére
Jaja, bár sok az a 6-7 tized az elejétől. Kis bredli csak elfárad megint
Lorenzo:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5917 üzenetére
azért a reklámos palackot szorongatja keményen, valszeg abban van a lidukain
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5917 üzenetére
A lökött
..bár láttam már Capirossi-t elájulni egy törött kezes futam után. -
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5928 üzenetére
Nagyon örülök Rossi győzelmének!!!GO!!!!!!!VALE!!!!!!!GO!!!!!!!
Legyen meg idén a 8x!!!!!!!!
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5912 üzenetére
Sajna csak dobogó, harmadik hely. Pedig milyen jó lett volna, ha megnyeri.
125, Kínai Nagydíj: végeredmény
1. Andrea IANNONE ITA APRILIA 46'02.275
2. Mike DI MEGLIO FRA DERBI 46'05.630
3. Gabor TALMACSI HUN APRILIA 46'05.726
4. Pol ESPARGARO SPA DERBI 46'16.303
5. Stefan BRADL GER APRILIA 46'26.128
6. Joan OLIVE SPA DERBI 46'34.237
7. Michael RANSEDER AUT APRILIA 46'36.033
8. Nicolas TEROL SPA APRILIA 46'36.971
9. Raffaele DE ROSA ITA KTM 46'37.113
10. Efren VAZQUEZ SPA APRILIA 46'43.286
11. Esteve RABAT SPA KTM 46'43.414
12. Marc MARQUEZ SPA KTM 46'45.952
13. Tomoyoshi KOYAMA JPN KTM 46'55.764
14. Stevie BONSEY USA APRILIA 46'56.737
15. Pere TUTUSAUS SPA APRILIA 47'00.981
16. Sandro CORTESE GER APRILIA 47'01.729
17. Dominique AEGERTER SWI DERBI 47'12.979
18. Louis ROSSI FRA HONDA 47'50.193
19. Hugo VAN DEN BERG NED APRILIA 47'52.681Kiestek
Randy KRUMMENACHE SWI KTM 39'42.444
Scott REDDING GBR APRILIA 37'03.450
Lorenzo ZANETTI ITA KTM 28'20.390
Danny WEBB GBR APRILIA 24'38.285
Robert MURESAN ROU APRILIA 22'34.536
Alexis MASBOU FRA LONCIN 23'03.066
Robin LASSER GER APRILIA 17'37.611
Roberto LACALENDOLA ITA APRILIA 17'39.274
Bradley SMITH GBR APRILIA 14'38.969
Simone CORSI ITA APRILIA 13'01.187
Takaaki NAKAGAMI JPN APRILIA 10'53.975
Sergio GADEA SPA APRILIA 2'34.309Az első körben kiesett
Stefano BIANCO ITA APRILIA
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #5936 üzenetére
jaja, úgy értem idén,...ott maradnak kicsit teszelni futam után, aztán egybl mennek az olyan jó körök amit a futamon kellett volna letenni.
A két 'szakértő' és 'kommentátor' katasztrófa,..ha lehet be kell szerezned az eurosport angolját.
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5936 üzenetére
egy digitális műhold szett kb 15 rugó.
és ott van julian ryder, toby hirst és randy mamola.
kell ennél több?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5944 üzenetére
hát ha nem tud járni és megmondják hogy ha most nem nyugszik a seggén, több futamot is veszíthet, talán megérti.....
de az is durva hogy dupla törést hogy nem diagnosztizálta costa dokesz, amit amúgy erősen kétlek, max nem adták ki az infot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #5946 üzenetére
Meg akármennyire agyon van injekciózva, két törött bokával szerintem nem tudott volna végigmenni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Petya25
addikt
válasz mefistofeles #5964 üzenetére
Köszi.
Látom a hangvillások nem tudtak beférni az első sorba...Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #5967 üzenetére
holnap mentünk volna szedd magadra epret szedni, de sikerült ledumálnom, hogy inkább maradjunk. gp lesz..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #5967 üzenetére
Iszonyat, hogy Pedrosa most mennyire összeszedte magát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5979 üzenetére
Miért?
-
joshua7
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #6002 üzenetére
Nem formáltam véleménynt egyik félről sem, nincs bajom senkivel, magáról a sajnálatos eseményről van véleményem. Kezd ez is ilyen elcseszett politikai dráma-horror-pornó lenni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #6095 üzenetére
ja, 1 tizeddel ment rosszabbat az első időmérőjéhez képest.
-
soulcube
aktív tag
válasz mefistofeles #6095 üzenetére
Nincsen ebből semmi gond. Az első 10 helyezett úgyis az uccsó méterig előzgeti egymást.
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #6097 üzenetére
Jobbulást neki!
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6097 üzenetére
nem láttam, meló volt egész nap, holnap se látom, mert holnap is meló a változatosság kedvéért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6102 üzenetére
nálam ez teljesen esélytelen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6159 üzenetére
ez sajnos így van.
ez a motor ennyit tud...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #6175 üzenetére
hát mert mankózik
komolyan amit csinált az első komolyabb esése után az egy vicc volt,...éppen ideje volt hogy valaki (akire hallgat), kicsit megrázza a srácot, mert így meg tud szakadni egy pályafutás..
vagy mint Gibernau-nál..egy 'lassú defekt' indul el,..Sete rengeteget törte magát, és aztán ez sok évvel később jött ki, és bosszulta meg magát.
Sete esetében egy rossz ütés elég volt jó helyre hogy gyakorlatilag elinduljon a lejtőn.Lorenzo nagyon fiatal még,..fog még esni, nem kell végigrodeóznia az első évét.
értem én hogy bizonyítani akar, hogy uolyan motoron megveri Vale'-t,..de ő még akkor is itt lesz (ha..), amikor Rossi már régen nem. Ilyne tehetséggel nem szabad hülyének lenni szvsz, mindent meg kell tenni persze, de nem sérülten...az sosem 100%-s állapot, és ha nem az akkor csak pontmentés lehet a reális cél szvsz.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #6261 üzenetére
Rossi:
"Jó nekünk ez a második rajthely, hiszen fontos mindig, hogy honnan vág neki az ember a versenynek. Casey nagyon gyors most is és nem tudom, hogyan lehetne őt vasárnap megverni, talán nekem fél másodperccel hamarabb kellene indulnom! Bármi is történik egy jó rajt után tartanom kell a lépést vele és rámenősnek kell lennem."
Nem tudom meddíg tart Stoner lendülete, de sok esélyt nem hagy a többieknek az biztos
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #6264 üzenetére
Lehet, hogy hibás a fordítás
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #6281 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy Stoner-nek rendben voltak a gumijai...igazából nekem az volt az érzésem az esése előtt, hogy már a végét taktikázza a versenynek...bement Vale' mellé a célegyenesben, de nem támadott, csak megnézte elé tud-e gyorsulni a célvonalra.
Iszonyat nagyokat fektetett....mozgott a motorja (bár sztem Vale' motorja jobban), de az abból is eredhet, hogy valaki mögött motorozik 1-2 méterre...nem ideálisan választja a sebességet, hanem igazítja az előtte haladóhoz...így term. nem annyira harmonikusan megy/folyik a motor az íveken.sztem a hibája egy egyszerű hiba volt, de rengetegbe került...ott pont nem volt 110% a szituban, így kicsit meglepetsészerűen érte a féktáv..az is lehet hogy Rossi kicsit korábban fékezett, és ezt már nem tudta lereagálni. de ez, még ha így is volt, mindenképpen Stoner hibája természetesen, mert az hogy ki mennyire vállalja a féket az sok mindentől függhet...ezért mindenre figyelni, készülni kell. ...és még az is lehet hogy teljesen más okból kellett túl nagyot fékeznie hirtelen.
De az tény hogy túl sok volt a fék -> nagyon elemelkedett a hátsó kerék -> rossz lett a féktáv..majdnem elkaszálta Rossi-t, leesett a pályáról és végül a motorrol is.
Én Stoner-re tettem a futamot az esés előtt,...de Rossi tökéletesen megérdemelte, mert úgy harcolt érte ahogy kell, és aminél jobban már nem lehet.Nicky kegyetlen pocsékul érezte magát, Edwards-tól pedig sokkal, de sokkal többet vártam, nagyon sajnáltam hogy nem volt többre alkalmas a motorja.
híres nagy csata volt az ziher, gyűjteményes darab a futam. -
Integra
titán
válasz mefistofeles #6321 üzenetére
pont ezen gondolkodtam én is, még pár ilyen, és mehet nyugdíjba.
mondjuk élete végéig úgyis lesz nyalókája...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #6325 üzenetére
kíváncsi vagyok mennyiért nyalogatja 24/7 a fogait is beáldozva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #6356 üzenetére
Tuti hogy nem Magyar istálló szineiben,...az Aprilia nem ad gyári motort csak úgy egy csapatnak..pláne friss csapatnak.
Szal valszeg az a hír, hogy az Aspar csapaton belül indul a Talma Gabi, de más szinekben...azaz más szponzori felfestésekkel.Remélem ez jót jelent...mert Gabi-nak hamarosan vagy a királykategóriában kell állás, vagy a WSBK-ban.
Ahoz jövőre, de legkésőbb 2éven belül 250cc-s VB-nek kell lennie, hogy jó motorra/jó csapathoz kerüljön a MotoGp királykategóriájában. Persze ha karizmatikus (úgy értem kábé mint Bayliss-Ducati, Haga-Yamaha), nagy tömegeket megmozgató motoros lenne, akkor kitolódik a határ.
De egyébként nem lehet, hogy sokat várjon. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #6359 üzenetére
Szándékosan nem akarom sötétre mázolni a hírt, mert sztem jelenleg nincs másról szó mint, hogy bejelentkezett egy Magyar főtámogató, és más itthoni szponzor, viszont az Aspar motoron nem férnek el.
...legalábbis jelenleg ezt veszem ki ebből a hírből, azért ha valaki főtámogatói státuszba kerül, az leperkált egy nagy csomó pénz...cserébe viszont elvárásai vannak, és ez ütközhet az Aspar csapat jelenlegi főtámogató matricázásával...tehát meg kell változtatni a festést, bizonyos matricák más helyre kerülnek, ezt újra kell kategórizálni és egyeztetni a meglévő támogatókkal.
Sztem ennyi van a dolog mögött...én jelenleg ezt látom, és remélem ez az egész csak pozítiv változás lesz a jövőt tekintve. -
Integra
titán
válasz mefistofeles #6402 üzenetére
igen, én is itt látom a bajt.
valami van a háttérben amiről nem tudunk, az egész olyan mintha talmát magyar lévén "kiszerveznék" külső nyomásra....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
S W A T
senior tag
válasz mefistofeles #6402 üzenetére
Szerintem ez mögött semmi össze esküvés elméletet nem kell keresni inkább örülni kéne hogy lesz egy újjabb magyar csapat, úgy tudom gyári motort kap a popója alá Gábor.
Ha jól sejtem akkor két magyar csapat lenne a 250-ben (nem rég óta érdekel a moto gp komolyabb szinten de úgy tudom a Tóth team is a 250-ben van , gondolom maradnak is) [ a rudis motorral ]
Asszerm nem régen egy magyar lány is indult a 125-ben van esély hogy újból látjuk
[ Szerkesztve ]
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
@rglaaf
veterán
válasz mefistofeles #6796 üzenetére
a mai időmérő alatt várhegyi valami ilyet mondott hogy a holnapi futammal ugyan vége talmának a 125 de a jövőhétem már ül fel a 250-s gépre ebből arra gondolok hogy van mire felülnie
PSN:BiZzare_0 ️
-
@rglaaf
veterán
válasz mefistofeles #6798 üzenetére
ha jol tudom a verseny után lesz egy 2 napos teszt egy piros 250-es Aspar Aprilia-n
PSN:BiZzare_0 ️
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #6821 üzenetére
én azt se láttam. Csak azt, hogy a boxban van.
hanyadik körben volt? Visszanézem.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #7822 üzenetére
Megy itt a sz@rrágás, nem is ezen van a hangsúly, de ha ilyen durván szerződést szegnek egy ekkora iparban, akkor azt igenis nem szabad tétlenül nézni, tökösnek kell lenni, mert különben egy kis senkiházi leszel pillanatok alatt akivel lehet kekeckedni meg miegymás.
Most lehet, hogy kap egy jobb szerződést sok bocsánat kérés mellett és nem csak egy feltehetőleg makett 250-es apriliát amit most kivitt a csapat (szerintem). -
Integra
titán
válasz mefistofeles #7827 üzenetére
jogos, félreértettem a németen... scuzi
róza hatalmasat durrantott az utolsó körben, már nem is mutatták, egyszer csak ott figyelt az első helyen a neve.. csupacsupsz ki is volt akadva
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz mefistofeles #7829 üzenetére
menjen a levesbe az a gyerek...Én se maradtam volna le sokkal 24. hely nem sokkal van hátrébb
[ Szerkesztve ]
-
R
aktív tag
válasz mefistofeles #7829 üzenetére
még jó hogy
-
Csabee.
nagyúr
válasz mefistofeles #7849 üzenetére
én még nemnéztem idei közvetítést, de ugye csak a 250eseket közvetíti? vagy mind3géposztályt?
Üdv: Csabee.
-
Zsubi
őstag
válasz mefistofeles #7855 üzenetére
királyi TV
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #7992 üzenetére
Ez most egy elég különleges helyzet, azaz figyelemmel kisérhetjük hogyan szokik hozzá egy versenyző a motorjához, és hogy találja meg a 2T előnyeit a versenypályán. Nincs teszt..minden az ablakban.
..és egyenlőre Balázs azt csinálja amit kell, 18 mért köre van, ez a 3. legtöbb De Rosa és Aoyama mögött, azaz szoktatja magát. A ma délelőtti szabadon viszont már rá kell készülnie a qual-ra is.
Még 4-5 mp-t kell gyorsulnia ahoz, hogy beférjen majd a qual-n akkor is ha '52 lesz a pole.
Tegnap 3 mp-vel maradt kint a 107%-n, ami elvileg azt feltételezi, hogy qual-ra be fog férni ha maradnak a körülmények.
...és akkor jöhet a verseny, ami megint neki segít...kifejezetten kiváncsi vagyok hogy fog haladni, és hol torpan meg majd.2kör:__ 2'15.788 --32.537 --28.637-- 43.963 --30.651 --238.9
3kör:__ 2'13.292 --31.355 --28.417 --42.964 --30.556-- 257.2
4kör:__ 2'11.981 --31.847 --28.001 --42.416 --29.717-- 267.3
5kör:__ 6'40.192 --32.470 --27.253 --41.265 --4'59.204-- 266.5box
6kör:__ 2'25.934 --43.988 --29.045 --43.148 --29.753
7kör:__ 2'09.843 --30.619 --27.460 --42.329 --29.435 --265.9
8kör:__ 2'08.511 --30.244 --27.024 --41.842 --29.401 --266.7
9kör:__ 2'09.452 --31.131 --27.123 --42.044 --29.154 --264.1
10kör:_ 2'08.036 --30.556 --26.670 --41.529 --29.281 --259.8
11kör:_ 2'07.984 --30.762 --26.767 --41.268 --29.187 --275.4
12kör:_ 2'07.733 --30.631 --26.746 --41.393 --28.963 --274.9
13kör:_ 2'06.156 --30.167 --26.411 --40.922 --28.656 --264.3
14kör:_ 2'05.525 --30.019 --26.236 --40.747 --28.523 --261.1
15kör:_ 2'04.886 --29.841 --25.991 --40.590 --28.464 --276.7
16kör:_ 2'04.596 --29.845 --25.987 --40.292] --28.472 --274.7
17kör:_ 7'03.720 --29.776 --26.479 --40.873 --5'26.592 --261.3box
18kör:_ 2'23.689 --41.834 --29.624 --43.152 --29.079
19kör:_ 2'07.118 --30.137 --26.612 --41.754 --28.615 --263.2
20kör:_ 2'05.344 --29.877 --25.945 --41.114 --28.408 --278.4
21kör:_ 2'04.541 --29.439 --26.108 --40.631 --28.363 --278.3
22kör:_ 2'04.496 --29.559 --25.749 --40.569 --28.619 --277.6
23kör:_ 2'03.830 --29.569 --25.661 --40.330 --28.270 --274.6Integra:
Pedrosa Honda-ja 349km/h-t ment, míg Aoyama Honda-ja 282km/h-t.
67km/h és 550cc, a köridőben meg csupán 3 másodperc a különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care