Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6408 üzenetére
Nem feltétlen akarok ennek örülni, ha figyelted Talma pályafutását, akkor tudhatod hogy van ok aggódni.
Szerte-széjjel felhasználták, aztán a képességeivel kivívta magának az elismerést...de ez sok időbe került.
Jelenleg nagyon nehéz bent maradni a kategóriában, eddig rózsaszínnek nézett ki a dolog..Aspar csapat 250cc, egyedül az zavar a képbe, hogy Martinez csapatot indít a királykategóriában..ezért erőforrásokat csoportosíthat át.Most viszont az unevezett Magyar csapat mi lesz? ...nincs nagyon lehetőség a hibázásra, szakemberek kellenek, beállítási adatok..stb-stb.
...és a Magyar szponzorok elhívatottságáról sem vagyok meggyőződve. Amennyiben annyira akartak volna támogatni akkor eddig is lehetett volna, akár Talma-t, akár a Tóth csapatot..
Talma Gabinak eredmények kellenek mindjárt az első évben, mert egyfelől nem bukhat lefele..ő ahoz már idős, másfelől ahogy gyári motort kaphat valaki, úgy azt el is lehet bukni.
...
Pesek tavaly élmenő volt a 125cc-ben, idén 250cc-ben holtversenyben a 16. a 24 pontjával (Simoncelli 180pont). Nem gondolnám, hogy egy kategóriaváltást segítene egy csapatváltás ...pláne egy új csapat.
Szal aggódni lehet bőven. -
Integra
titán
válasz S W A T #6408 üzenetére
ez nem összeesküvés elmélet, csak tényeken alapuló meglátások.
értem én, hogy fasza, magyar csapat etc.. hangzatos meg a nagy érzelműeknek ez nagy dolog, csak a motogp világában ez parasztvakítás.
itt nem ez számít....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz S W A T #6412 üzenetére
barberanak komoly motorja van, iminek meg nem.
barbera tud motorozni, imi pedig nem.
ezen nincsen mit szépíteni, imi soha nem lesz gabimod:
nézd ez nem remény feladás
nem vagyok naív és nem is vagyok nemzeti érzelmektől túlfűtött féle, hogy ne igyekezzek reálisan és egészségesen megítélni dolgokat, még ha azok nem feltétlen olyan szépek, mint ahogyan azt sokan látni szeretnék.
ez a világ nem erről szól.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz S W A T #6414 üzenetére
mert barberának vannak szponzorai, erősebbek több pénzzel és neki a gyári aprilia bringát össze tudják hozni.
iminek meg ugye nincsen akkora forrása. de ha lenne is, akkor is felesleges lenne, szegény srác egyszerűen kevés ide. tóth papa a csapat miatt tudja nyomni a srácot, de amúgy.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6414 üzenetére
Az Aprilia-nak komoly megkötései vannak arra nézve, hogy ki kaphat gyári támogatást.
Tóth papa kikapta ukászba, hogy mely versenyzőt lehet leszerződtetnie ehez.
Értsd ezt úgy, hogy mikor Locatelli odament a csapathoz, akkor az ő befolyása az Aprilia gyárnál (olasz és aprilia vb cím), nagyon sokat lendített a Tóth csapaton....na és persze a kiváló motorfelkészítés, és a kiváló motorozás évközben.
Ez kellett ahoz, hogy jövőre lehetőséget kapjon a Toth Team az Aprilia-tól egy full gyári motorra.
De az Aprilia megmondta hogy ki ülhet rá -
Integra
titán
válasz S W A T #6420 üzenetére
ha ez ilyen egyszerű lenne..
ne vedd sértésnek, de látszik, hogy nem nagyon látod át a helyzetet, meg nem ismered a múltat, meg egyáltalán, hogy mik az összefüggések.
én egyáltalán nem örülök ennek a machinációnak ami most megjelent a jövő évi csapata körül.. tapasztalat.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz S W A T #6422 üzenetére
ki nem örül a magyar pályának?
ne idegelj már baszki, megyek pályabírónak a futamokra ha minden jól megy...te még magyarködben úszol, nem baj, teljességgel elfogadom, csak ne erőltesd rám ezt a gondolkodás módot ha lehet és pláne ne forgasd ki a szavaim, hogy minek örülök és minek nem, megköszönném, ha tartanád magad ehhez.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6422 üzenetére
Gabi-nak biztos jó hír, hogy lesz itthoni futam és pálya, hiszen még több hazai drukker megy ki valszeg...de a Magyar csapat már véleményes,
..egy motoros elsősorban egy versenyképes motornak, aztán egy élvonalbeli versenymérnöknek, majd pedig versenyképes szerelőgárdának, és persze minnél több pénznek szokott örülni. A hazai csapat nem elsődleges, ..sőt ugye ifj. Kenny Roberts le is lépett a KR3-s Suzuki-tól, pedig az apja csapata volt...annál közelibb már nem nagyon kell.
De kapott egy jobb ajánlatot, és lelépett..és aztán világbajnok tudott lenni.Na ez Tóth Imi-vel nemigen fog előfordulni. Ennyire kevés ponttal még motoros nem maradt meg a motogp-ben ennyi ideig. ..még az is lehet hogy eredménytelenségi csúcsot fog dönteni ha tovább marad.
..és ezt nem a rosszindulat mondatja velem hidd el,...szvsz Imi-nek már régen vissza kellet volna mennie az EB mezőnyébe, hogy újra sikereket élhessen át. Az feldobhatta volna...talán.
Így viszont elmondhatja magáról hogy elcsatázik a MotoGp 250cc-s mezőnyében. -
Face8814
őstag
válasz S W A T #6441 üzenetére
Azért azt ne feledjük hogy csak Barbi alatt van teljesen gyári motor. Imike csak félgyári bringával tolja. A másik meg hogy azért ő nem ebbe a mezőnybe való, azt viszont ne várjuk hogy apuci kirúgja a saját fiát.....
Tóthék biztos hogy nem mennek egy kategóriát fel. Se jövőre, meg se azután. A 800-as kategória azért az teljesen más mint a negyedlitereseké. Oda egy satelit csapat indításához is piszok sok pénz kell.
Nézd csak meg Asparékat. Jóval több pénz van mögöttük mint a "rudisok" mögött és talán csak jövőre jön össze nekik hogy induljanak GP-ben. Bár én azért erre sem vennék mérget.....
A MotoGP = a nagy gyárak "játszóterével".Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6522 üzenetére
miért gondolod, hogy az lenne?
..egyébként nem helyes a sorrend sem, mert a MotoGp-ben nem a pályáról származtatják a motorokat, ezek mind prototipusok. Nincs homologizáziós megkötés
.
A Superbike-ban viszont igen, a szériában kapható motorokból lesznek a versenymotorok, van szabály hogy mit lehet cserélni és változtatni rajtuk, ..de az SBK és WSBK szabályozás.
A Hayabusa-nak ott sincs keresnivalója, legfőképpen azért mivel 4hengeresen 1340cc-s (2008), és ez nem fér be a SBK keretek közé, se egyik világsorozat közé.
A MotoGp meg ugye 800cc és semmi köze nincs a szériamotorhoz,..régebben voltak szériamotorok amiket butítva árultak mint a MotoGp-ból származtatott motorokat (főleg 125 és 250cc-ben), de ez már egyáltalán nincs.[ Szerkesztve ]
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6531 üzenetére
Szvsz minden az első kettő 250-es évében fog eldőlni. Ha jó motorja lesz és tudja hozni az eredményeket, akkor talán van esélye egy satelit csapathoz mennie.
Ha az történik vele mint a 125-ben, ( ahogy Integra is mondta ) akkor nincs esélye a GP-re.
Ha reálisan nézzük a dolgokat, illetve alapul vesszük az eddigi tapasztalatokat és azt hogy Ő magyar ..........Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6534 üzenetére
Attól függ hogyan lenne világbajnok. ..ha ugymond rátalálna a 250cc-re, és látványosan szénné verné a mezőnyt akkor lenne sansza feljutni a királyba...de nem hinném hogy gyári csapathoz.
Ahoz szvsz hogy gyári csapathoz kerülhessen szinte 'országon kivülinek' kellene lennie, kb. mint Rossi, Bayliss, Haga..stb hogy nagyon erős rajongótábora alakuljon ki mindenhol..angolok, spanyolok..stb.
A gyári csapatokat a gyár piaci érdekei is mozgatják, nem véletlenül került szóba Nicky Hayden anno, vagy most Spies.. szintén régebben Hopkins..kapásból gyári csapatokhoz szerződtek pedig a legtöbb pályát kezdőként még nem ismerik/ték.
Igyekeznek úgy kiválasztani a két versenyzőt, hogy futamokat/pontokat tudjanak vele nyerni, és motorokat tudjanak vele eladni.
A félgyári csapatok pedig a szponzorpénzekre és a tehetségekre utaznak elsősorban.
Oda van, lenne esély bejutni.Én WSBK gyári csapatban sokkal nagyobb sanszot látok, és ott is lehet ám legenda valaki..Fogarty-Bayliss-Haga-Edwards a teljesség igénye nélkül..
-
Jadro
veterán
válasz S W A T #6612 üzenetére
Nem azért nem ment ki mert sztárallűrjei vannak és most éppen ilyen kedve támadt. Szerintem érthető a döntése, ráadásul nem ő volt az egyedüli. Szerintem a szervezőknek gondolniuk kellene arra is hogy mi van ha a versenyt nem lehet megrendezni. Pénzvisszafizetés, kompenzálás mittudomén. Az igazi szívás az F1-es futamon volt amikor csak hatan (ha jól emlékszem) köröztek.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Topiccsendőr
addikt
válasz S W A T #6612 üzenetére
Pfff, mennyé má ki hurrikánban motorozni
Persze aki MotoGP versenyre kimegy az valszeg személyi kölcsönt vesz fel rá, hogy a jegyet megvegye. Aki meg télleg ezt tette az meg is érdemli. Vegyen kombiasztrát négy gyerekkel, azt mennyen ki a parkba, ne motorversenyre.mod:
Jah télleg te még kis szélben sem motoroztál, sőt te még nem is motoroztál, mostmár értem ezt a fenenagy véleményt mindenről. Lényeg, hogy mindenkivel megértő vagy. Te egy empátikus fiatalember vagy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6633 üzenetére
be is sz×rtam mikor láttam, de Max lábon ment el...bár sántítva. Egyébként én is úgy láttam ahogy mondta, meg lett kicsit billentve, a motor beszitált-kacsázott, majd jött a Honda-s.
a kérdésre a válasz: igen.
egyértelműen minden technikai versenysportban a prototipus sorozat a legleg. A szérialapú sorozatoknál megkötések vannak. -
#70869248
törölt tag
válasz S W A T #6635 üzenetére
Ez sajátossága a sorozatnak, több oka van.
A néző több versenyt kap a pénzéért, illetve a versenyzőnek van lehetősége a következő futamra alkalmasabbá tenni a motorját.
Most már van annyi betétfutam..Supersport illetve Superstock..stb, és még pl. BSBK ill. AMA ha arrajárnak.Autós párhuzammal élve ott van pl a WTCC ahol szintén két futam van egy nap, ..ráadásul a második fordított rajtsorrendben áll fel (meg az első repülőrajtos a második állórajtos stb).
Jó a Superbike bajnokság, mindig is jó volt szvsz, Colin Edwards pl egy régi motorosa volt a Superbike sorozatnak.
-
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6705 üzenetére
Sajnos vitatkoznom kell veled.
1. Az igaz hogy az Eurosport az ismétlést összevágja, de ők legalább leadják élőben is, ami az m1-ről nem mondható el!
2. Az m1-en nemcsak most hanem mindig hamarabb van vége a közvetítésnek. Sosincs eredmény hirdetés, sem riport.
3. Jelen esetben nem is inkább a riport izgatott, hanem szerettem volna újra látni az eredmény hirdetést, mert olyan dolog történt ott ami nem túl szokványos egy ilyen helyzetben!!!!!!!
4. Normális TV csatornákon tisztában vannak a szerkesztők, hogy egy ilyen sport eseményt megfelelő köntösben tálaljanak. Gondolok itt a felvezetésre ( riportok, interjúk, beharangozó ), egy jó színvonalú közvetítésre, illetve a "levezetésre" ( eredmény hirdetés, riportok, összegzés ).
5. Nem hinném hogy a Magyar Televízió nézettségi adatai megengednék, hogy egy ilyen figyelemmel kísért műsort, ami odaszögez jó néhány rajongót a TV elé, ilyen módon tálaljanak és háttérbe szorítsák mindenféle "ZS" kategóriás kutyát nem érdeklő ( de legalább is minimális nézettséget produkáló ) műsorokkal.
6. És akkor most még a "kommentárt" nem is említettem....
és végül
7. "ez ismétlés volt és az ismétlést az eurosport is összevágja, örülj hogy a versenyeket láthattad "egészbe" "
Legrosszabb esetben beszerzem a futamot a netről, de ugye sporteseményt felvételről nézni olyan mint ........., tudod mire gondoltam.[ Szerkesztve ]
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Integra
titán
válasz S W A T #6712 üzenetére
szerintem meg vedd észre magad most már, amióta ide jöttél azóta kb mindenkivel bajod van.
menj haza ha valami bajod van...mod: ebben nem volt semmi sértő, egy tényt írtam le.
hogy ez neked baj e vagy sem, ez már a te bajod[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6780 üzenetére
Ha jól emlékszem korábban már szó volt ebben a topikban róla, hogy nem lesz Eurosport-os közvetítés.
A magyar médiákat meg nagyjából elfelejthetjük ( remélem tévedek ).
Retekklubbot csak a 4 kerék érdekli.
TV2 műsorpolitikája messze áll bármilyen sport eseménytől.
m1 közvetítései pedig minősíthetetlenek ( persze erre lehet mondani hogy "... de legalább vannak...", ami igaz is, viszont az, hogy sok esetben csak felvételről tolják, azt is hiányosan, vagy rosszabb esetben le se adják a 3 futamot....... Hááát! Nem túl biztató jövőkép.
Én bízom benne hogy legalább net-en lehet lesz majd nézni, esetleg valamelyik nagy itthon is fogható külföldi csatorna adja a futamokat.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6784 üzenetére
ha az mtv-nél marad remélem eljutnak odáig hogy legalább a szombati időmérőt leadják
A próféta szóljon belőled, de reálisan nézve max csak a magyar futam edzéseit láthatnánk a királyi televízióban. Az összes többi felejtős. Ha ott akarod nézni a közvetítéseket, akkor nem fogsz látni időmérő edzést soha.
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6786 üzenetére
Csak tudod Magyarországon az F1 sokkal népszerűbb mint a MotoGP.
Hiába unalmasabb, hiába nem vagyunk érdekeltek benne, hiába van egy 125-ös világbajnokunk, nagyon sok embert csak a 4 kerék varázsa érdekel.
Nem véletlen hogy Bernie máshol is kutat piac után, mert az F1 kezdi elveszíteni azt a népszerűségét nyugat Európában mint korábban. Mi itthon még mindig a 4 kerék mámorában és bűvöletében élünk de közben elveszítjük azt ami miatt valaha elkezdtük nézni ezt a remek sorozatot! Magát a versenyt!!!!!!!!
Sajnos szvsz az F1 mára túl steril, túl érdekközpontú lett ami megölte az izgalmas futamokat, az előzéseket, azt amit én nagyon szerettem benne.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
válasz S W A T #6788 üzenetére
Hát ezzel nem nagyon leszünk kisegítve. Az m1 közvetítései a béka segge alatt vannak, a kommentátoraik hozzá nem értése pedig az egekben.
Mindegy. Legfeljebb egyszerre fog menni a TV meg a hifi. Az előbbi lehalkítva és azon megy majd az akció dús vizuális élmény, az utóbbin pedig mondjuk némi Slipknot és akkor meglesz az audió élvezet is. Teljes lesz az összhang.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
@rglaaf
veterán
válasz S W A T #6794 üzenetére
Nem tudom gondolj bele pl a TV2 mikor közvetitett utoljára valamilyen sport eseményt pár éve valami box volt ha jól emlékszem.Pedig itt volna az alkalom hogy a reteknek legyen valami konkurenciája vasárnaponként, főleg ugy hogy ott lesz magyar nagydij is. mind1 MTV marad sztem, a többi aki adhatná az annyiban korlátozva van hogy csak plusz csomagokban érhető el igy ugye kisebb a potenciális nézőszám.
PSN:BiZzare_0 ️
-
-
quby
őstag
válasz S W A T #6841 üzenetére
Európán kivülre?nekem van 1 rokonom venezuelában és mindig a eurosporton nézte a motogp-t! pedig ott anyira szar a helyzet, hogy nemrég leállt egy rövid idöre a teljes televizió szolgáltatás! A Eurosport müholdas adás. én minden országban tudtam eddig nézni ahol jártam európán kivül is, ahol sikerült egy szaros beltéri+tányér+tvkészülék kombó közelébe jussak!
Face8814:Nekem ugyanezért unszimpi Faubel is! Mert büdös nagy volt a pofája, és felsöbbrendünek hitte magát! Tessék lássék az egyenrangu és nemzetazonos csapattárs az idén nemgyengén elkalapálta..14. hely...fantasztikus
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Integra
titán
válasz S W A T #6841 üzenetére
azért jelentős az mtv, mert mo központi és elsőszámú közszolgálati csatornája.
és ez bőven elég.
nos inkább mtv mint a tv2 vagy a retek, az kéne még hogy valami pöcs győzike féle suttyó próbálkozzon a makogással..
akkor már inkább a lapátfülű barátunk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz S W A T #6857 üzenetére
imi nem kavar nagy vizet és szerintem sok pénzt sem visz el (ha nem perecel)
és amíg a másik helyen egy gyári/félgyári de mindenképpen dobogóesélyes technika van, addig dobogó esélyes pilótájuk is lesz.
durva lenne egy piros pöttyös full gyári gép talmáva.
alázna.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen