-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Pfiucska #70082 üzenetére
Ha gömb RS, akkor ahhoz mindent lehet kapni. AM6 blokk van benne, ami a legnépszerűbb. Most fejeztem be két RS50 (na jó, az egyik derbi) felújítását, úgyhogy nagyjából képben vagyok most az árakkal, meg a munkákkal. Mindezt úgy, hogy én sem értek sem a motorokhoz, sem a mechanikus dolgokhoz úgy általában.
Vásárlásnál jól lehet alkudni, ha a teleszkópok folynak, nehezen indul, füstöl... de ezek általában javítható dolgok. Ha valami törött, görbe, lóg, kopog, akkor vigyázni kell, mert váz, kerék lengő, villa... arany árban van. Ha át akarod festetni, akkor nem gond, ha karcos itt-ott, legalább jó alkutéma. Műanyagot hegeszteni sem akkora dolog, de ha nem te csinálod meg kérhetik az árát. Ha viszont nem akarod festetni, akkor fontos, hogy szépek legyenek az idomok, mert a fényezés komoly plusz kiadás. Az alábbi RS-t 160-ért kínálták, 130-ra alkudtam le, és kb 200-ba van most. Még egy kuplungtárcsa csere és egy teló szimeringezés van hátra.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
energy4ever
addikt
válasz Pfiucska #77742 üzenetére
Bilt fuggo, hogy mennyi penz megy ra pluszba.
Pl amikor en vettem a GSX-R-t ott a regadot tartalmazta az ar! KTM Duke volt a masik amit sokaig nezegettem, ott nem volt benne a regado.
Vetelar plusz 50ezer ft volt kb.Ezt olvasd el, ennel reszletesebb valaszt sehol sem fogsz talalni! [link]
Motorcenterrol azota nem olyan jo a velemenyem, tortent egy dolog aminek szerviznel nem tortenhetett volna meg, nemhogy egy hivatalos markaszerviznel.[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
-
kovipetiii
csendes tag
válasz Pfiucska #79719 üzenetére
Én is gondolkodom a B 125 jogsin .Azért 100 e ft -ot nem ér meg nekem inkább akkor korlátlanra mennék . ( holott tudom ,hogy nem mennék nagyobb motorral ) Kövezettek meg de most is egy Malaguti F 18 at hajtok igaz ötvenesként .
Iphone 13pro, Ps 5,Lg nanocell tv, Chevrolet orlando , peca.
-
#89309696
törölt tag
válasz Pfiucska #79719 üzenetére
Hogy a francba lett annyi? A kötelezőt kell levezetni és kész. Ha mentél előtte ötvenessel egy hónapot akkor semmi gondot nem okozhat. Ha erősködik az iskola akkor meg magadnak intézed a vizsgát aztán kapják be, a papírokat kötelesek kiadni. Van olyan iskola ahol beültetik a fejedbe, hogy még balfasz vagy és vezessél +10 órát, hallottam erről. Autónál még azt mondom oké, de B125-nél hacsak nem akkor ül először motoron az illető, csak lehúzkodás minden plusz óra.
Én kocsiból 54 órát vettem, de úgy kerültem ki az iskolából, mintha egy éve vezetnék már. Szóval ott baromi jó plusz órákat venni. B125-nél ha robogóztál előtte sokat akkor viszont óriási marhaság minden az alapórákon kívül, mert semmi pluszt nem ad.Amúgy ja minimum A2-t érdemes lerakni, abba már belefér minden, autópályára is egy kényelmes motor, régi vasak 150-200 köbbel stb. Én viszont a gyorsaság, egyszerűség, olcsóság miatt B125-re mentem (legalábbis akkor mikor csináltam az volt illetve nem engedtem magam lerángatni), nekem a sima falusi utakra röhögve elég a 125 4T.
Csak ugye maga a motor 3x annyiba kerül, így végül az ötvenes libakergetőre ültem mégis. -
FeniX-
aktív tag
válasz Pfiucska #79876 üzenetére
"Mi" még mindig ezekben a 60-80 árakban 'gondolkoztunk', mert van egy kedves szomszédom, aki - képzeljétek - már 10.000 km-t tett meg Bp-n egy gyári, fojtott (sic!) 50-es piaggio-val. Nagyon győzködjük, hogy tegye le a B125-öt. Majd mondom neki az árat.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz Pfiucska #79930 üzenetére
Na az jo, mondjuk eddig sem hatott meg a tortenet, hiszen 6. szulinapomra kaptam az elso motorom, azota motorozok, igy rutin volt, utassal mar mentem ~ezer km-t, csak kerultem az igazoltatasi spotokat pl Vaci Ut, stb.
Igy mar nem kell paraznom a zsernyakoktol. Emiatt... -
energy4ever
addikt
válasz Pfiucska #80090 üzenetére
Ezeket mennyi valos tapasztalattal irjatok?
Veresegyhazrol hazafele jottem a GSX-R-el. Jott a vonat, lampanal mellem allt egy jo nagy dog csopper. Elindultunk, mar a tukorbol nem lattam, jo gyorsan lehagytam. Kovi lampa pont pirosra valtott, ott beert, majd ilyet szol, "azert latom az ezres jobban megy mint ez a 800-as". Valaszkent csak annyi volt tolem, hogy az en kis 125osomnel is jobban mehet az ezres...
-
DJGABI
addikt
-
perge666
veterán
válasz Pfiucska #83181 üzenetére
Én ezt értem,de nem tudom hogy az ilyen eladó hogy gondolkodik.
Lehet csak én lihegem túl a dolgot,de ha valamit el akarok adni,még a tisztára apró,jelentéktelen dolgokat is megemlítem,így nem érheti meglepetés a vevőt. Vagyis de mert volt már nem egyszer hogy megemlítettem valami repedést vagy karcolást,és a vevő meglepődött hogy ez hiba lenne mert olyan pici,jelentéktelen,észrevehetetlen,hogyha nem említem észre sem veszi.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Pfiucska #83207 üzenetére
Ez érdekes. Anno Nyíregyházán 2006 és 2011-ben vizsgáztam, párom vagy 2 éve. Nincs jatt, nem is lehet, egyszerűen kiölték a rendszerből. Cserében vannak szigorúbb vizsgabiztosok, akiknél híresen nehéz átmenni. Anno B. kat-ból kifogtam egyet, de elsőre átmentem, pedig próbált belekötni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
suste
veterán
válasz Pfiucska #83320 üzenetére
ja, hogy B nélkül egyből A1 vagy A2
úgy OK
de B-vel elég nagy különbség van, főleg ha utána városi használatra keresel kis rendszámosat
Budapestre is bőven elég egy 125-ös, még a környékről bejárni is (ráadásul ha nem újat akarsz venni, akkor még ua tipusok is erősebbek a mostaniaknál, igaz csak 1-2 lóerőről van szó, de itt sokat számít az is) -
Zoli bácsi
őstag
válasz Pfiucska #83642 üzenetére
Igen, enyém is Érdről való. Én is úgy sakkoztam, hogy 700e. körül érhet, de a kereskedőnek is tárolni kell, azt nem kívánhatom hogy ráfizetéssel árulja.
A másik hogy ősz van, szóval lehet eladom 720-ért, de tavasszal, akkor van rá kereslet, ergo nyerek egy százast. Viszont amit vennék, esélyes hogy januártól 200e.-rel drágább lesz.
Ez merült fel bennem. Aztán lehet rosszul gondolom.
A másik hogy nem vagyok egy eladó alkat, szóval idejönnének, kipróbálnák, lefitymálnák, előfordul hogy bevágnám a garázs sarkába és levenném a hirdetést....
Meg tisztába vagyok mi van MO.-on. Elviszik, leveszik a rendszámot...Hopp, kismotor. Viszont a nevemen van.....Mint nagymotor.
Azért ez is felmerült bennem, egyszerűbb talán a kereskedő. -
macilaci78
nagyúr
-
DJGABI
addikt
válasz Pfiucska #83662 üzenetére
Hú, bakker tényleg, délelőtt ránéztem a Honda árlistára is, a CBX-en nekem is megakadt a szemem. Hogy ennyire nincs különbség árban a jappán meg kínai (TRK) közt ebben a kategóriában már. Persze megint más pénzét költjük, de gyors ránéztem, 10-essel lenne több a hitel rá (30 -> 40k), mint a 250-esre. Go for it Zoli bá És azért tényleg, ott azért kitolódik az hogy elfogy, meg kevés lesz az ember alatt.
(#83665) Pfiucska sztem a Libertyn keresztül ő is pont látja az újkori értékvesztését. van benn abban valami amit írsz, de én is pl iszonyat béna vagyok vásárlásban, tuti pár éves használtnál is belenyúlnék valami betegágyba
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Tamás9x
őstag
válasz Pfiucska #87914 üzenetére
Szinte ugyan ez a Benelli is, ahogy átvette a Zhejiang Qianjiang Motorcycle Co. Ltd.
Jól kinézó szemetet gyártanak.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pfiucska #87919 üzenetére
Köszi. Ez a CB300R ez elégé sportos nekem.
Ne felejtsétek el, én már nagypapa korban vagyok, csak nem igazán fogom föl néha.
A kis Suzuki meg szerintem kifutott, nincs fönt a Suzuki oldalán.
Rivaul : A Piaggiom az ülés alatt megtalált matrica szerint Thaiföldön készült.
12 éve rövid ideig volt egy Honda CBF125-öm, az meg Fülöp-szigeteken gyártott volt.
Na, a Soproni kereskedő úgy hirdeti a Vieste-t, hogy Piaggio blokkos: [link]
Ezt még nem is hallottam.... -
macilaci78
nagyúr
válasz Pfiucska #88820 üzenetére
Én meg olyat keresek, ami "hokedli". Egyenes háttal, vízszintes combbal, közel függőleges lábszárral, pici deréktámasszal. Ültem BMW R nyergében, igaz, hogy csak 10 percet, de kimondottan kényelmesnek találtam, mert a fenti paraméterek teljesültek, miközben még a kormány is kézre állt. Előre hajolós pozíciót nem szeretnék, mert elfáradok benne, ahogy abban is, ha előre lejt az ülés és például egy robogónál nincs ott a tank, ami megállítsa az előre csúszást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony PSP
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen