-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz huszi.gyb #44873 üzenetére
Hát az indítás ég és föld. De amikor tegnap motorozás közben figyeltem a töltést s szinte végig 14 fölött volt, akkor eszembe jutott, hogy amikor megvettem a motort és jöttem vele haza, tisztán emlékszem, hogy már akkor sem ment 13,6 fölé a töltés sosem. pedig annak lassan 2 éve.
Szlobi: jaja, lehet tényleg placebó. de jó érzés.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44884 üzenetére
Jó, hát valamit valamiért. (Elvileg fenntartani olcsóbb, hiszen egy csomó
hivatalos szívástól megkíméled magad. És a gyorshajtási csekkektől is.)Burgira visszatérve, írta SirKero, hogy 33LE. Na most az már 24 kW lenne,
akkor viszont nem egyezne a gépjárműadónk... (Leánykori nevén súlyadó.)
Szóval papíron akkor 23 kW lesz az is, az meg barátok közt is 30-31 LE...
Mondjuk bejátszik a kerekítés, szóval ki tudja. Összességében hasonlóak.
Csak úgy tudom, hogy a Madison (gyárilag) a 17,5* gr-os görgőivel alapból
picit sportosabbra van hangolva, míg a Burgi 20+ gramm környékén szalad.*: igen, ezt olvastam valahol. Fél grammot én már elkoptattam. (Feltéve,
hogy anno a Gergő jól mérte meg. De 16-ossal meg fogom próbálni.) -
Tothgera30
Ármester
-
csongi
veterán
válasz huszi.gyb #44857 üzenetére
En a helyedbe addig vennem le mig nem okoz gondot. Femesen nem erintkezhet a kuplungba a betet.
Szedd szet, nem egy ordongos dolog. Egy legkulcs es hajra. A beteteket fel lehet ferodolozni par ezer Ft ert. Lehet a rugokat is cserelni, a harangot meg szabalyozni.
Acsapagyakat ha lehet ujra zsirozni. jobban jarsz ha most csinalod meg, igy kevesebbe kerul. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44931 üzenetére
Értem én... Nekem is vissza kell* ülnöm még a Majára a héten...
Nem tudtunk ma összefutni a Motorradban, de rendel új féktárcsát.
Szóval akkor megint lerakom a Madisont, kímélni: jövő héten talán
már lesz valami. Olyan végtelen történet ez is, de majd vége lesz...
(Hogy is mondtad? Előbb lesz A2-d, mire rendben lesz a fékem?)*: továbbra is jó gép a Maja, nincs ezzel baj, csak mondjuk gurulni
céltalanul, a városon kívül nem szívesen megyek vele. Valljuk be
ennyi idő alatt kimotoroztam, és országúti tempóra kéne még kraft.SirKero: hááát, ha át kell alakítnai a gyárit hozzá, akkor felejtős.
Pont azért, mert akkor már "tök egyedit" csináltatok bontott ülésből.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz huszi.gyb #45007 üzenetére
A plusz 100e miatt nem jön be a 125 így első körben, plusz említettétek, hogy az olcsóbb darabok le vannak rúgva, szóval simán bele lehet futni egy 100e-es szervizbe, így már plusz 200-nál vagyunk, ami a duplája a keretnek. Nem anyagi keret ez, hanem inkább az esszerű keret. Nem szeretnék rákölteni 200-250-nél többet.
DigitXT: ez azért érdekes, mert az SR50 DiTech nekem full elfogadható volt és ez is 50-es. Nem akarok én rajoskodni a városba, nem akarok cikázni és 2 perccel előbb A-ból B-be érni. Csak egyszerűen eljutni úgy, hogy nem kell beállni az autós társak mögé a sorba az Örs vezér téren és nem akarok 30 perc alatt elmenni a Stadionokra. Inkább el akarok cikázni 20-30-cal a sorok között, majd beállni középre és elhúzni előre egészen az Oktogonig :-)
Erre keresek robogót, de szerintem a 125-ös az anyagiak miatt kiesik.60 km/h és 150 km/h sebességre pedig ott van a 328-as 193 lovas coupe-m
DigitXT: látom szerkesztetted a hsz-t. A kevesebb fogyasztás 125 és 50 között nem fontos nálam. Most 13 litert eszik az autó, fizetni kell bent a parkolást meló előtt ha nem érek be 50 perc alatt. Ha beérek 50 perc alatt, akkor meg beállok a fizetett őrzött parkolóba.
Szóval mindenképpen a pénzem töredéknél vagyok egy robogóval ami "sokat" eszik, azaz a 2,5 liter helyett mondjuk eszik 4 litert.
E mellett még többet dob a latba nálam, hogy nyerek minden nap 1-1,5 órát, ami ugye a szabadidő és megfizethetetlen :-)[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #45002 üzenetére
"Mint 50-es robogós, ha szabályosan (60-nal ) Közlekedem [50-es szakaszon], akkor is letolnak, merthogy kis p.cs robogó."
Én emiatt nem tollak le. Attól viszont fel tudnék robbanni amikor a lámpánál a robesz elém áll (látszik rajta hogy csak a lélek tartja egyben de megteheti hát természetesen él a lehetőséggel) utána meg malmozzak amíg értelmes sebességre fel bír gyorsítani. Ennél már csak a bicikliseket szeretem jobban... Félreértések elkerülése végett ofkorsz nem a kétkerekűekre fújok, a szöszmörgő autósokat ugyanúgy utálom.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45033 üzenetére
Úgy, hogy tanulsz, mint az állat, semmi UV díj, meg kredit újrafelvétel,
és még ösztöndíjad is lehet, amiből már kijöhet egy havi törlesztő...
(Tudom, befogtam: 2-es voltam analízisből. Az első fizika vizsgámon
kivágtak, mint azt a bizonyos macskát. Pedig előtte nagy spíler voltam
fizikából, csak hát az egyetemi szinten kicsit más volt hozzá a matek.)SzlobiG: majd el ne felejtsd megemlíteni nekik, hogy itt van ez a fasza
kis kipufogó, tessék meghallgatni, hogy hány dB a 180-as hengerrel!
Ha halmozni akarod az élvezetet, kölcsönadhatok xenont is a vizsgádra. -
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #45027 üzenetére
"...de sok f@sz akkor is, mert kis robogó."
A "sok f@sznak" kb. mindegy hogy robesz vagy más. Amikor meglett a CiGi és még nem tudtam mi a dörgés eleinte szabályosan a sáv jobb oldalán közlekedtem engem is rendszeresen le akartak tolni. Mert micsoda dolog az hogy az ő autója és az előtte lévő között ekkora távolság?! Hogy kettejük között én is ott vagyok az már csak részletkérdés... Volt olyan p*cs aki a körforgalomba befelé araszolva próbálkozott; persze megelőzni nem tudott mert annyi hely már nem volt így ketten haladtunk egymás mellett a(z egy sávos) körforgalomban, aztán állhatott meg mert én meg ott épp visszafordultam...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45155 üzenetére
Semmi, csak hülyülök. Vicces volt a két kérdés így egymás fölött.
Szerintem ha runner épp erre járt volna, ő sem hagyta volna ki a ziccert.Tacttal meg ne magyarázkodj! Tudjuk, hogy BMW verő gép az is: eleve
gondolj csak bele milyen könnyű... Na tud ilyet a három testőr? Neeem.kcsa: esetleg a Kék Hód?
[ Szerkesztve ]
-
Revenge
tag
válasz huszi.gyb #45209 üzenetére
És ha az a szituáció, hogy sima gyári 49ccm3-es robival egy 50-nel haladó rendőrautó mellett az ember elmegy 70-nel, aztán még meg is állít, de valóban 50-es, lehet probléma? Ilyenkor egyébként mit tehetnek, hisz ezeknél nincs szigorított műszaki, vagy hasonló...
Párhuzam---> informatikusok és kurwák között: "Úgy lesz informatikus valaki, ahogy egy ártatlan lány eljut az emberiség legősibb mesterségéhez: először kíváncsiságból csinálja, aztán kedvtelésből, végül pénzért."
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45229 üzenetére
Nem, nem hiszem, hogy a görgők miatt
IS. A varió beleszól a kuplung nyitásába, mivel a motor a szíjon keresztül
forgatja a kuplungot, tehát a kuplung fordulatszáma nem egyezik a motor
fordulatszámával. Azaz a görgőcsere befolyásolja a dolgot. Elég, ha csak
egy extrém példára gondolsz, amikor olyan baromi nehéz görgőket rak be
valaki a varióba, hogy az már elkezd váltani, mielőtt a kuplung fogna... Na,
akkor nagyon nehezen fog megindulni a motor. Fordított irányba' meg, ha
olyan könnyűek a görgők (és/vagy túl erősek a "kis rugók" a kuplungban),
hogy bőven nyomatékmax. fölé kell pörgetni a gépet az induláshoz, akkor
azért lesz szar a rajt. A jó görgőzés alapvetően a megfelelő fordulatszámú
váltást biztosítja. Takarékos/gyári beállítás az eddigi kevés tapasztalatom
szerint a nyomatékmaxon igyekszik tartani a motort (nyelezésre), s efölé
csak akkor forog, ha már a varió teljesen nyitva van (maximális az áttétel).
Pár pacit fel lehet azzal ébreszteni, ha olyan görgőket (illetve tuningvariót)
használsz, ami teljesítménymax. környékén járatja a motort nyélgázra.Nyilvánvalóan utóbbi emelt fordulatszámot jelent (persze nyilván a motor
karakterisztikájától függően, de általában magasabb fordulatszámon van
a csúcsteljesítmény, ha a nyomatékgörbe nem NAGYON hegyes), ezért
tipikusan megnöveli (valamivel) a fogyasztást, ha ugyanúgy "küldöd neki".
(Ellenben ha nem nagyon "ráncigálod", akkor el lehet vele menni hasonló
fogyival, mert csak akkor pörgeted nyélen, ha tényleg kell az a + pár LE.)kcsa: mondjuk az is igaz, hogy a kép alapján ez valami sima görgő.
Amúgy nekem valami 15K-ba jönne ki külföldről rendelve. Igaz, nem 6 db,
hanem 8. Nem is értem: a Kymco nagyobb ccm, és kevesebb görgős?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45459 üzenetére
Ki kell fogni...
Az a vicc, hogy ő is 100-ért vette, és sokat szív vele, de mi vagyunk
a cúf gonosz törpök, hogy 3x annyiba kerülő gépekről beszélgetünk.
Azt meg már írtam, hogy 200-ért 50-est??? Mert ilyen kérdés is jön!Szóval akkor mi az olcsó? Amire azt mondják, hogy csak erre telik?
Meg hopp 10K egy tuning hengerre, hopp 20K egy tuning kipufogóra
és máris jobban megy a gép, de egyrészt illegál (70 ccm), másrészt
az eszetlen tuningolás vége mindig az, hogy olcsóbb lett volna eleve
egy nagyobb gépet megvenni, ami nem csak 2-3x annyiba kerül, DE
nagyjából annyival jobb is, nem is zabál - összességében megéri.Amíg gyerekek mondják, hogy mekkora buli ez a tuning, addig nincs
is baj. Ha versenyzők mondják? Akkor sincs. Ha hobbisták mondják,
mert imádnak szerelni: az is rendben van! De! Amikor "racionalizálni"
akarják, hogy ez az olcsó gép adott, hopp költsünk rá kétszer annyit,
hogy picivel jobban menjen, de legalább b*sszon meg vele a rendőr...Na ez a fura. Nekem: ez is csak egy vélemény... Sértődés ne essék.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45460 üzenetére
Ettől még nem néztek le soha.
Asszem csonginak volt egy jó meglátása a szomszéd topikban.
Qrvára mindegy, hogy min ülsz. Az a lényeg, hogy ki vagy.Vételár: 75k / 300k
Na jó, de ez most az én gépem. Ennél olcsóbban is vannak fent
Maják, és nem mindegyiken van 4Road (nem létszükséglet!), és
ha már fikáztam a tuningolókat, akkor: nem mindhez jár Multivar.
(Ami egyébként azon kívül, hogy jobban megy tőle a gép, egy jó
fél literrel még meg is emelte a fogyasztást, főleg az elején...)Fogyasztás: 3,8/3,7 (ha jól emlékszem)
Ez megint erősen csuklófüggő... Ha téped neki kb. ennyit kér.
(Kétszer volt zsinórban 3,7, legutóbb, meg 3,9.) Szóval egál...Arról nem beszélve, hogy nekem egy 180-as masinám van, ami,
mivel gyárilag, papírosan 180-as () sajnos A2-es jogsit igényel.
De ezen a Multivar pl. nem változtatott, pl. hengerűrtartalmat stb.Igazából nem akartam ezt az egészet Tact vs. Majára kihegyezni:
ha nézed az azonnali "topikszétvágást" szorgalmazó fórumtársunk
HSZ-eit, akkor picit érthetetlen a "követelése"... Ha felvenném a
polgármesterhelyettesi egyenruhám, akkor mondanék erre valamit.
Mára elég a feszkóból. Levezetésnek egy kis zene: Lada Kocsi[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #45460 üzenetére
Műszaki 0Ft vs. ~10 000Ft/2év Ez egy kicsit drága lenne
4360HUF / 2 év(#45466) longwild Pölö én nem szeretem ha a műszerfal + a többi műanyag idom úszik a porban. Sajnos csak sima zárt (fém váz pala fedés ) tárolóm van
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #45480 üzenetére
Nem hát. Van egy fix, kötött díj amit az "államnak" fizetsz, és erre teszik rá az egyes vizsgahelyek a saját díjukat. Ha állami vizsgahelyre mész, ott a fix díjat fizeted csak, cserébe néha szőröznek vizsgán, de motornál ha általánosságban rendben van, nehéz lesz megbukni, ezért ilyen helyre járok én is.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
longwild
aktív tag
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #45551 üzenetére
Őszintén... Nem lepődök meg. Iszonyatos lakóközösség van abban a tömbben. Én a 7.-be járok rendszeresen, de mama egy időben rendszeresen akkor locsolta bő vízzel a virágot, amikor megérkeztem motorral (nincs, és nem is volt hangos kipufogóm soha, nem is lesz ).
Ezek ilyenek. Anno iroda-felújításból is hiszti volt, mert hangos. Munkaidőben. Könyörgöm...
Futok egy kört neked, ha már előfordulnak efféle kapcsolataim, hátha van valami kiadó hely
-
AMD Power
titán
válasz huszi.gyb #45571 üzenetére
Akkor azóta módosítottak már , 5 perce még fent volt. Én személy szerint biztos nem vettem volna meg az első motort amit meglátok de nekem mind1. Majd megtanulja....
Ezt most próbáld meg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Alkoholista nevelde
- Renault, Dacia topik
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Autós topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Energiaital topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest