-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blst
tag
válasz Topiccsendőr #16321 üzenetére
Igazad van! Csak kicsit feljebb említette hogy szeretné maga kisakkozni, ígyhát gondoltam én is bedobok 1 ötletet.
-
vicces
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16299 üzenetére
Lassan haladunk a szerelővel. Eddig átnézte az egész motort. Mondta, hogy amit csináltam, karbitisztítás az egy két kisebb dolgot leszámítva teljesen jó volt. Átnézte a motort és ami jó hír számomra, hogy jó állapotban van és az alkatrészek, még a szíj is gyári és az állapotuk azt tükrözi, hogy az eladó nem hazudott, hogy 5 évig állt a motor és minden bizonnyal az óra szerinti kb 7400km is valós. Ő is kitakarította az egész rendszert, de neki sem indul. Mivel a benzintank még hátra van, így szerinte esélyes, hogy víz került bele és mivel még nem lett kitakarítva, így lehet ezért nem indul. Szóval ez a következő hét zenéje még. Egyenlőre úgy néz ki, hogy új alkatrész nélkül megúszom a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16424 üzenetére
Vállalkoznál a gameboyoddal életre kelteni?
h1n1_900
Nem írtam, h rossz. Sőt, a Husqvarna nagyon jó márka, minőségi cuccokkal, úgyhogy valszeg strapabíró jószágról van szó.
50-est semmiképpen, minimum 125 ccm.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16425 üzenetére
Neeeeem. Mondjuk nagyon nem szarakodtam vele, így lehet itt basztam el. Ugyanis volt benne valamennyi, de fogtam, kivettem az egész benzincsapot, hogy azt is kitakarítom és közben leengedtem ez egész sárga szutykot. No, de hülye voltam, mert b.sztam kimosni, öblíteni a tankot, pedig valamennyi biztos maradt az alján, de én barom fogtam és fullra töltöttem friss benyával. Én nem is tudom komolyan így utólag,hogy mit gondoltam, hogy menni fog.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16432 üzenetére
Ok, én megértem ezt is.
De, ehhez tényleg az kell, h minden szervizperiódus be legyen tartva, és minőségi cuccokkal használjuk. Noh, de ez továbbra is kókány Mo., ahol már nepper akarja eladni az olasz szarját neppernek. S, egyszerűen lusták az emberek ilyenekre, hidd el. Gyanítom sok Ditech tulaj csak annyit tud a motorjáról, h "jaaa, aszonták ez olyan, ami kettőből elmegy százat".Viszont akkor válasszuk a közös alternatívát; Pigi ditech.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16439 üzenetére
Szíj csere 1000km-el ezelőtt volt!
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16449 üzenetére
Akkor rosszul emlékeztem. Azt mutogatta a szerelő hogy ráhúzta a főtengelyre a csapágyat és újjal pörgette, és olyasmit mondott amit leírtam fentebb. Mondta hogy Morini hiba hogy 15 ezer km körül megadja magát a főtengő. De akkor kijavítottad, így már világos.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16454 üzenetére
most elég jól húz, de 50 nél beáll, mint a gerely.
már nem sok kedvem van vele elmenni máshova. mert lerántanak, és megy 10km el többet. jó lenne egy piaggio-s....... hasonló géppel, infóval.
ráadásul, nem tudom hogy az elekronikát hogy vágta meg /fűrészlappal, cdi / állitólag garivesztés, de mindegyik szakszerviznél "alap" beavatkozás..... v mi.
-
őstag
válasz Topiccsendőr #16504 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy papír nélkül különösen nem ajánlott venni 125ös motort. Így nem lehet rendszámoztatni később se, ha esetlegesen bevezetik az 50esek rendszámoztatását ezek a motorok mennek a kukába. Ma már az emberek többsége olyan motort vesz csak, aminek legalább a külföldi papírjai megvannak.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Topiccsendőr #16522 üzenetére
Nem is beszélve arról, hogy nem 200k egy jó Lupo
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16522 üzenetére
Akkor városban télen marad a buszbérlet? Nem tudom. Én robogót azért veszek/van/volt mindig mert ez egyfajta hobbi hogy hétvégén csapok vele egy kört, de csak jó időben, esőben nem hozom ki. Van amelyik motornak málhás öszvér szerepet szán az élet és munkába viszi gazdáját, vagy boltba jár vele.
#16523 dave93: Ezt nem is mondtam, de nagy auto (pl.: 2000cc) + motor helyett városba tökéletes.
#16525 h1n1_900: Egyértelmű, azzal lelhet elketyegni 3 literrel.
#16526 h1n1_900: Ott valami gond lehet fejben. Pedig úgy tudom szép kis Runner volt, de most már ingyen se kéne! Hová raknám a sisakomat/tárcámat/papírokat?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #16534 üzenetére
Egy kollégám még hóban is tolta tavaly, igaz kisebb testű géppel,
amit ha kell, simán megfog "csúszkálás" közben is: idén nagyobb
gépre váltott, kíváncsi vagyok, mikor teszi le. (Én azt hiszem ma,
mivel 0 fok van, az meg nem begyere. Szép tiszta az idő amúgy,
de valahogy nincs kedvem Bibendumnak öltözni, és begurulni.) -
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16589 üzenetére
Majd kiderul. Szerencsere meg garis az auto...
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16637 üzenetére
A cikk írója Bunny - testépítő edző (is), body.builder-en ő válaszol a sok tajgetosznak.
..most tudtam meg én is, h robogókról is blogol és teszteli is őket izibe.Egyébként jogos a felvetés, de szerintem nem akart ő senki felett ítélkezni, szimplán hirtelen felindulásból megírta a cikket. De, ettől függetlenül hüleség nincs benne. - Valóban nincs szóról-szóra idézve egy paragrafus sem, de minden helytálló. Arra viszont én is kíváncsi leszek, h az ORFK mit reagál a kérdéseire, de merem állítani, h egy egy semleges, közhelyes válasszal le fogják rázni.
...
g@bo
Nézd, ha neked 30k-t megér a mutatványt (nagyjából ennyi a kettő nem?), akkor vedd meg.
Nyilvánvalóan lesz változás. Eleve más egy tuningvarió kúpszöge, más görgőpályák íve, illetve a kuplung pofái is szélesebbek, esetleg nagyobb felületen fognak a harangon, de ami tuti, h magasabb fordulaton kell nyitniuk.
Utóbbinak csak előnye lehet, mivel egy kis ccm-es 4t motor iszonyú gyenge alul, úgyhogy kissé felpörgetve a motort biztosan jobban meg fog indulni.mod.
Motoros topikba már linkeltem, ide is berakom: 125/50, hosszú féknyom, elesett, meghalt.
Onnan többen is műszaki hibát írták, szinte tuti, h egy hosszú kihúzatást követően megszorult a henger, ami blokkolta az egészet. - Igen ám, de kikuplungolva szépen meg lehetett volna állni.
Ennyit teszt a rutintalanság - jogosítvány hiány.
..nem szeretnék most az eladó helyében lenni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16658 üzenetére
Hát persze...
Ma csodálkoztam. Megtáltosodott az roxi aztán majdnem elnyaltam a vizes útonLogitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
kkrisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16657 üzenetére
h1n1_900: akkor jól emlékeztem!
Értem köszi!
Viszont akkor azt jelenti, hogy a kollége mondta, hogy 50-es speed-eknél, 9-10000 kell dugót cserélni, akkor az úgy szakszerű és nem szorulhatna meg ha gyári dugót, szervíz teszi be? Tehát az általad használt "gyárilag" szót erre is érted, vagy csak amikor gyárban teszik össze a legszakszerűbben?
És akkor nyugodt szívvel vehet magának egy 50-es tzr-t?
Mert ha jobban is megy, akkor őt ez inkább érdekli, főleg mellette szól az is, hogy váltós, és nagyobb kereke van mint egy robinak. A cicergő hang meg nem lényeg, szerintem kipufogóval lehet rajta segíteni, de ez legyen a legkevesebb gondvagy inkább robinál maradjon az egyszerűség kedvéért?
[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16681 üzenetére
Nem! De mondtátok, hogy cbr megbízható, és a többi kategóriában lévő vassal nem foglalkoznak nem szervizelik, pedig amit kipróbáltunk nsr-t az teljesen korrekt és minden rendben találtam rajta!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16699 üzenetére
Külsőre szerintem mai napig iszonyú nyerő darab az Area, s ahogy nézem árban is durván nyomottak. 150k körül már találni szépet.
Ez jó vétel lehet annyiba, pláne úgy, h a digi műszerfalakat inkább nem is tekergetik, mert minden jött ment nem ért hozzá, szal' még a futásteljesítménye is igaz lehet.
..ráadásul gyári színe van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16701 üzenetére
Area-n akkora a tank ?
Le is cserelem a roxit hamar kifogyLogitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
leroyclub
senior tag
válasz Topiccsendőr #16697 üzenetére
Remélem azért ez nem átverés. Mondjuk a srác öszintének tűnik de majd kiderül. Nem értek a motorokhoz, ugyhogy egy haverral együtt fogom megnézni. Az azért durva hogy a blokkot kicserélték
-
kkrisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16707 üzenetére
Jó rednben, én csak hallottak alapján ítéltem, de most már elhiszem, hogy jó vas lehet! pl ha elöl van a súly, akkor az kanyarba jó lehet, mert az aszfaltra nyoma az első kereket, így nem csúszik ki olyan könnyen gondolom.
De a 11lityós tankból mennyi az étvágya? mert a többi robogóhoz lépest elég súlyosnak tűnik -
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16707 üzenetére
Melyik/melyek az/azok a Top 3?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16720 üzenetére
Ezek szépek, bár mindennapi használtra talán kicsit erős mindkettő, illetve annyira feltűnőek hogy a drága alkatrészeket lelopkodnák míg megállok a Posta előtt 5 percre.
Viszont ha már itt tartunk, akkor engem most a T-max 50-as mozgatna meg lelkileg egy kis Multivarral és egy nyitott Akro dobbal hogy városban is halljanak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kkrisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16722 üzenetére
akkor miért ír 280kg az eladó?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16724 üzenetére
Persze a Factory is nagyon szép, bár nekem talán már túlzás hogy a deklin is műanyag van, illetve hogy túl van bonyolítva egy picit az elektronikája. Az új Runner szintén nagyon bejövős. Dragster volt ismerősnek, mentem egyszer olyannal, de szerintem ott valami gebasz volt, mert nehezen fordult a kormánya, Speedfight tetszik, de sajnos akit ismerek hogy ért hozzá (szerelő), nála se húzta sokáig.
#16726 runner 125: A Nexus is bejön, viszont ha jól tudom volt egy bizonyos típushibája, mégpedig hogy könnyen főtengelyes lesz, bár erről csak egy helyen olvastam. A T-max pedig mindig az első lesz, a Nexus második.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16787 üzenetére
A dúsabb keveréket hogy tudom megtenni? Az alapjárati benzincsavaron kicsit rátekerek...vagyis kicsit ki?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16791 üzenetére
Köszi a tanácsot. Megpróbálom.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16791 üzenetére
Igazából Tothgera30-nak akartam írni, de a te hozzászolásod inspirált. Tothgera30 is panaszkodott, hogy gyenge az akksija. Na, egy központiegységes injektoros gép nagyon furcsa dolgokat tud csinálni.Annál nagyon fontos az akksi állapota. Nagyon szépen lehuznak, s közben csak egy akksit cserélnek.Tudni kell azt, hogy a rossz akksi nem csak abban nyilvánul meg, hogy nem indul.Vándorol az alapjárat hőmérséklettől függetlenül. Minden ok nélkül leáll. Nehezen indul,és még ezer tünet lehet még.Egyetlen figyelmeztető jel, hogy lassabban indítózik,de figyelmenkivül hagyod, mert forgatja a motort.Szóval mielőtt szervízbe rohansz nyugodtan töltsd fel az akksit.Ha 1 pöccre indul, akkor vegyél újat.Sajnos a mai új robogókon a lámpát nem lehet lekapcsolni. Ez is gyorsított igénybevétel egy kis gyenge darabnál.Az említett tünetek csak a jéghegy csúcsa. Természetesen más ok is lehet,de ez nagyon egyszerű amit ajánlok.Kipróbálni szinte semmibe se kerül,de ha bejön akkor bazi nagy az öröm.Majd Persu esetleg megcáfol.Ő már tapasztalatból nyomja, én csak okoskodom.
Gyanítom, hogy ezek a vékony akksik egy szezont bírnak csak ki. Itt jöhet a többiek tapasztalata.Ja, és az még az igazi szívás hogy nincs berúgókar, így kizárólag csak az akksi marad. -
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16795 üzenetére
Jól tudod.A legtöbben csak alacsony feszültségnél "rugdossa" ,de mivel ezek CPU vezérelt "super" töltök így extrém alacsony feszültségnél hibát jeleznek.Szóval ha rajta felejted a világítást akkor egyik CPU vezérelt töltő se indítja be.Kell egy egyszerű, hagyományos töltő az elejére.
Amint látod én elektromos ember vagyok, de nem idegen a motorszerelés.Csikó koromban csináltam Riga generált, de ma már ez nem igazán vonz. -
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #16856 üzenetére
A kilóméter óra állásra is van gari?
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16856 üzenetére
Na igen, de a kereskedőknél a hirdetésben kintlévő ár kb. a leglelakottabbra vonatkozik. Azaz, attól az ártól vannak eladó példányok. Persze, benézni be lehet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Grass
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16860 üzenetére
De az évjárat a helyszínen ellenőrizhető nem?
"Idomokban, blokkban, felnikben minden gyártó megjelöli a gyártási dátumot"
Akkor minek a hirdetésben trükközni?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #16865 üzenetére
Ez igaz, de egy segédmotornál még mindig nehéz kiszűrni, főleg hogy a legtöbbet pusztán egy adás-vételivel dobálják tulajdonosaik után. Így elég nehéz beazonosítani őket, főleg hogy a megkímélt darabokat és szaré-hugyér vinnék el, amihez azért papír is van és igazolható a származása.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #16875 üzenetére
Thunderace, upsz, tenyleg.
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #16886 üzenetére
Megnézném azt az 50-est amelyik 1 kerékre áll alattam
A nagyobb vezetése sem bonyolultabb, sőt a nagyobb kerekeseket könnyebb vezetni.akos3!
Ha valaki nem tud együtt haladni a forgalommal, akkor el se induljon. Ne mond már, hogy a reggeli csúcsban az autók gyorsabbak.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Grass
aktív tag
válasz Topiccsendőr #16930 üzenetére
A piros már elkelt, 1-2 hete, csak nem tudják levenni a hirdetést...
Akkor egyelőre a fekete dunakeszis marad versenyben.
Sajnos nincs hozzáértő ismerősöm. Esetleg valami szakszervizt tudnál ajánlani ahova érdemes lenne elvinni?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17011 üzenetére
Ok, átjött a lényeg.
Csak az enyém kapcsán merült fel bennem a kérdés, ugyanis ez is nikaszilos aluhengeres, ellenben 'csak' 21 ló. Szóval a kihegyezéstől távol áll, sőt, mint tudjuk inkább fojtott. (50-es membrán, eltolt gyertyahelyes hengerfej)
Area51
Ezért sem szeretek privátban olyan témáról dumálni, ami esetleg mást is érinthet, mivel nem egyszer fordult már elő, h másnap megkérdezték kétszer is ugyanazt. Semmi kettőnkre tartozó nincs benne, a topikban meg elfér, így típusspecifikus részét berakom ide is.
Karburátort érdemes szétkapnod, és ellenőrizni a főfúvóka méretét. Sok tuningbetyár áldozata volt már a 180-as 2t Runner. Javaslom, h mindenből gyári értéket állíts vissza.
A vizet enyém is melegíti. Ez az egy hibája, amit még nem orvosoltam. Gyanítom a hűtőventilátor nálad sem kapcsol be. (Jobb oldali lábmelegítőt ha kinyitod látszik). Ennek az oka, h a hűtőben lévő hőgomba megadta magát. Mondhatni típushiba, több helyen is találkoztam már ezzel. Kb 3500ft ez a gomba. Ez pedig a bal oldali lábmelegítőt kinyitva már látszik is. Csak ezt az oldalsó vesét kell lekapni a cseréjéhez, noh meg a hűtővizet leengedni. .. apropó, a hűtővízfolyadék szintjét ellenőrizted? Ha, kevés, attól is melegedhet.
Sajnos a motorblokk tartó szilentek kopása is típushiba a robogónál. Aminek elsődleges oka, a nagy motorrezonancia.
Nincs mese, azokat ki kell cserélni. Van egy nagy gumibak is, illetve 2-2 kicsi azt hiszem.Összegezve azért még leírom a típushibáit, amiket érdemes átnézni:
- Mint írtam, hőgomba elhal a hűtőben - nem kapcsolja a ventit, ez által nyári időben melegszik a vize.
- Blokkszilentek kopása - ferdén áll / lóg a blokk. Oldalirányba nagyon kileng. Sajnos ez sokkal súlyosabb probléma, mint sokan gondolják. Annó Egü forumon egy srác ilyen motorral perecelt kanyarban egy nagyot. Ugyanis olyan szinten szarrá voltak kopva a szilentek, h a kanyarban a hátsó teleszkóphoz hozzáért a gumi, minek következtében blokkolta a kereket.
- Hűtővíz betöltőnyílásánál a kupak alól szivárog a hűtőfolyadék. Ez ellen kb. semmit nem lehet tenni, egyszerűen fos a gyári menet - kupak csatlakozás.
- Főtengely elkopik, megforog a csapágyban. Ez 40-50.000 km után fordul elő leginkább. Felújítani necc - új főtengely a megoldás.
- Vízpumpa szimering. A dekli felőli oldalról, kb. a varió alatt csöpögni fog a hűtővíz. Mivel belső vízpumpás, a cseréje nagyon nagy munka. Szét kell húzni a blokkot.
- S, utolsó sorban, ami inkább az első típusokat érinti; piszok szar első futómű. A zsírt nagyon hamar kitolja magából, így beáll - megszűnik a csillapítás.
- Illetve a km óra pontatlansága. Az első fehér és második zöld műszerfalas változat felső sebességtartományban egyaránt ~ 20km/h-t csal. A valós végük kb 120km/h, míg ezek hajlamosak voltak 140 fölött mutatni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17008 üzenetére
Azért jobb elővigyázatosan közlekedni, mert mégis csak magának kíméli meg az ember . Vagy jól jár vele aki megveszi . Sőt itt hidegen annyi benzin tol hogy nagyon tépne, mikor már bemelegszik, akkor jó, tehát érezni azt hogy mikor lehet már húzni, ezért szoktam megvárni mikor már a 4. csíkot is elhagyja, mert akkor már biztos jó . Amúgy kicsit féltem is mert a szervizben azt mondták hogy az ilyen Piaggio blokkosokat 100k körül újítják fel (majd 30 ezer km után ), ami kicsit sok, bár érthető ha minden aslaktrészárat és munkadíjat beleszámolunk .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #17064 üzenetére
Tok hulyeseg a MOL-t venni.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #17068 üzenetére
Nekem jo 1400-ert a repsol is. Az en kipufogomba nemrakodik le semmi mert izzik
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
t1
addikt
válasz Topiccsendőr #17065 üzenetére
Értem, de csak a jobb első nem megy a többi 3 működik
Milyen égő való amúgy a motorba? H4-es?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Topiccsendőr #17072 üzenetére
Szemre
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17064 üzenetére
Hm, ez nem tűnt fel köszi.
..de, őszintén, minőségbéli különbség van a kettő között annyi, h megérje a több, mint dupla árat?! Szerintem nincs.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #17079 üzenetére
Milyen motor volt az? Nyáron lementem a roxival a balcsira. 1Óra nyelezés után sem volt semmi baja
Víz sem ment 70-80c fölé.Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
h1n1_900
senior tag
válasz Topiccsendőr #17081 üzenetére
Hát szerintem csak bemagyarázod magadnak
Mármint, hogy veszt a teljesítményből.Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17100 üzenetére
Érdekes jelenség. Eddigi tudásom szerint ilyennek nem szabadna előfordulni.
A réz víz, oxigén és széndioxid hatására oxidálódik a szabad levegőn és patina keletkezik rajta. Ez viszont vízben nem oldódó, kékeszöld por. Amit nem értek, hogy hogyan kerül annyi levegő a karburátorba, főleg hidegben, amikor lelassulnak a kémiai reakciók és fagyban a víz kicsapódik a levegőből. Fúvókákon még nem láttam ilyen lerakódást. Olyat tapasztaltam, hogy a keverék besürűsödött a porlasztóban az elpárolgó benzin miatt. Azt is el tudom képzelni, hogy magas a benzin kéntartalma és az reagál a rézzel."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
t1
addikt
válasz Topiccsendőr #17133 üzenetére
Yeess! Tavaszig kihúzom az 50-es Neossal, leteszem ezt a tovább képzést és veszek egy 100ccm-es Neost de jó lesz
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #17213 üzenetére
Annó smkp.-ral úgy kétszer igazoltattak (aztán azóta se), de vázszámot minden esetben lekérdezték. Szerintem a vázszám a minimum, h ilyenkor utánakérdeznek nem lopott-e...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz Topiccsendőr #17217 üzenetére
De miért ? Anniyra szép+ mina is, mitől ritka ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs