-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Nah, ebben a nagy szélben és kevés napsütésben kihoztam a motort. A kutyussal mindent átnéztünk, ő még meg is szaglászta, indítás pöcc-röff, nagyon patent. Hideg van, alapjárat szépen feláll, melegedni alig melegszik, fordulni kellett vagy 2-3 km-t míg elért a mérőskála 30%-áig, ami ugye elég sovány. Nyáron feltolja a feléig (és ott megáll mint a vasszög), bár akkor 40 fokos átlaghőmérséklet van, most pedig 9C és még a szél is fúj. Tehát így nem is húztam neki, 40-50Km/h-val gurulgattam egy picit, kell még várni ezzel, hideg van még nekem és a gépnek (főleg nekem).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18501 üzenetére
Neked nem fáj, csak majd a motornak, később pedig a tulaj pénztárcájának.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #18508 üzenetére
...és elhoztad? A kis karcoktól ne félj, nem bántanak, pár belefér, sőt legalább látod hogy nem igazán fényezhették újra. Amelyik pár évesen csillog-villog és fényesre van nyalva, ott nagyobb a korábbi baleset vagy sérülés utáni újrafényezés gyanújának lehetősége.
ui.: 2005-ös Runner van grafit fényezésben? Esetleg kép alapján be lehet lőni az évjáratot?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18533 üzenetére
A "régi" kasznis (mint a tiéd), igen, grafit, piros felnikkel, villám alakú matricákkal (vagy valami olyasmi). Van a régi és új között műszaki különbség, az SP verziónál? Vagy csak a ruha más. Esetleg az új idomok felfogatási pontjai is megegyezhetnek? Bár nem akarok kókányolni, csak kérdezem. Én úgy tudom hogy a régi és az új csak idomokban és műszerfalban tér el, az NRG-hez nagyon hasonlít ez a kis grafit is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #18551 üzenetére
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18561 üzenetére
Értem, köszi a segítséget, épp ma megyek megnézni egyet .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Huh, hogy megtetszett, és mekkorát csalódtam mikor megláttam hogy cserélve volt a műszerfala . Pedig egész jó áron lenne, ha úgy lenne ahogy kellene .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18573 üzenetére
Jah, hogy rendszám nélkül... Hoppá . Akkor még durvább, nem elég hogy 200cc-s 06-os gép, elvileg kúrva kevés km-rel, de még rendszám sincs, akkor valszeg olasz import, azután pedig alkatrészmaffia összetoldott rá ezt-azt .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Area51 #18585 üzenetére
Akkor az nem semmi perec lehetett. Elég nagy barom aki ilyennel játszik, akár ember életet is követelhetett volna, akkor pedig akaratlanul is gyilkossá válna. De sokan az ilyet lesz@rják, csak a kis 5 percnyi örömük legyen meg.
Bár lábon bemenni gondolom kicsit fájt, azután pedig jött a véres pisi... mindegy már, azért gondolom szépen helyrejöttél a 7 év alatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Geri89 #18601 üzenetére
Scarából 70k-ért nagyon kókányat kapsz, abból mire motor lesz... hát 100-130 ezer forint körül talán megáll. 7k-m lenne motorra, akkor Yamaha Jog/Honda Dio körül nézelődnék, talán akadna egy-két még egyben lévő példány, amire nem kell sokat költeni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ma gurultam egy laza 40-45km-t az NRG-vel. A vízhőfokot szépen feltolta középre (eddig nem igen tette, az átlagban 3-4 futkosott km-ek alatt), szépen megy, bár volt olyan rész ahol elég rossz volt az út, de ott is 50km/h-val gond nélkül szaladt, a gödröket meg így észre sem vettem, persze, ahol az útminőség engedte, ott 70-75km/h-t simán megfutotta, a kis gép. Persze vannak olyan kátyúk, amibe ha 70km/h-val belerongyoltam volna, biztos hogy az árokban térek magamhoz, a közvetkező másodpercekben. Jött utánam egy darabon két nagymotor (CBR1000RR és egy Ténéré - érdekes csoportosítás), de lekanyarodtak hamar, érdekes hogy ők sem merték bevallani a nagyobb sebességet azon a rossz útszakaszon, pedig ott nagyobb kerekek vannak. Bár ha úgy nézzük, lehet tesztelték, ha én elesek, akkor bizony lassítani kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Csörög a telefonom, felveszem...
"Jó napot a Piaggio után érdeklődnék. Megvan-e még?"
Meg, de nem biztos hogy eladom.
"Ebben 1500km van?"
Nem, ebben 15ezer valahányszáz km van.
"Köszönöm, akkor nem aktuális."Mindezt olyan hadarással, és gyorsan, hogy elköszönni sem volt időm. Ez zajlott le most, tehát nagyon érdekes dolog ez számomra. A múltkor egy srác hívott hogy ő olyan NRG-t vett ami 2004-es, és 5600km van benne, persze első féktárcsát már cseréltek benne (gondolom hogy a műszerfalat is). Lehet nem kellett volna csak úgy feltenni egy hirdetést, mert eladni se igazán kéne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18642 üzenetére
De most ezt így komolyan gondolta hogy egy vizes sportrobogót, ami ráadásul még befecskendezős is, nem hiszem hogy azért vesz az ember újonnan 600-650 ezer forintért, hogy 6 évesen 1500km-rel eladja! Én ha reálisan gondolkodom akkor 23-25 ezer km környékén adnám el, mert akkor már bőven megérte megvenni a fogyasztáskülönbség miatt. Használt autóknál meg nonszensz ami itthon folyik, fater WagonR+-át se adom el még jó ideig, az is 2003-as és 64 ezer km van benne, jönne a sok elmebeteg és áron aluli összeget kínálna érte. Nagy viszonylatokban itthon csak két féle vevő van, aki szarért-húgyért venne mindent és alkudozna orrba-szájba, illetve aki elhiszi tündéremséket és azt hogy nyugdíjas orvostól vesz másodikként használt, autót/motort...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz narancsnn #18668 üzenetére
Nem tűnik rossz gépnek, ha jól látom még a régi típusú blokkal van szerelve, de ez nem nagy gond. Amit észrevettem hogy a szerelőablak hiányzik, valószínű megélt már egy-két dolgot a motor, de ez az árához hű, tehát nem csodálom. A másik hogy a bal oldalára tuti esett már, mert a fékkar csálén áll, ez sem gond ha nem volt nagy az esés. Az enyém is eldőlt egyszer, picit látszik a műanyagon, de nem feltűnő, szóval itt nem eldőlés volt, ez tuti, de erről kérdezd a tulajt alaposan. Azután a berúgókar állandóan le van hajtva? Gondolom az önindító sem működik, vagy reggel pumpálni kell a berugóval egy keveset, nem szokták azt kihajtva hagyni, főleg míg fényképezik. Én azt mondom neked (saját vélemény) hogy ennyi pénzből normális NRG-t nem veszel, se más sportrobogót, talán ez vagy ez már több okot adna a vételre, úgy hogy vétel után ne költs rá egy tetemesebb összeget (előbbit erősen ajánlom, nagyon jó árban van).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz narancsnn #18675 üzenetére
Ennyi pénzből igazából robogó sincs. Nagy része külföldről hozott hulladék, sok pár napig-hétig-hónapig még be-be indul, működik, azután kívánja a nagy generált. MC2-es NRG-t ahogy nézem 120-130k körül lehet venni, normális MC3-as pedig 150-200k körül, a Power pedig felette. Egy új blokkos MC3-assal nem járnál rosszul, ilyesmire gondolok én.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz ExtremeClock #18687 üzenetére
Még tegyél egy picit hozzá én nézz egy PureJet befecskendezős gépet, annál a kis fogyasztás garantált!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz ExtremeClock #18699 üzenetére
Nekem pl. 2-2,5 litert eszik, míg ugyanebből a karbis 3,5-4 litert is megnyalja, főleg ha sportpufó van rajta, stb... De ugye mindennek van előnye és hátránya, bár ebben már kezdek kételkedni, a legtöbb szerelő semmihez sem ért, csak a pénz kérik el, ezért én motort komolyabb szervizen kívül máshová nem viszek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, ezt szívesen kipróbálnám .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18732 üzenetére
Gondolom autóban, abból maradhatott olaj, így azt szeretné bekeverni/önteni a robogóba. Én nem tenném bele, de lehet ha kevered 2T olajjal, akkor nem árthat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #18734 üzenetére
Arra próbálok rávilágítani hogy autóban cserélt olajat és maradt egy kevés, azt akarj elhasználni. Nem keverem, de gondoltam elegyíthető a két olaj, bár én semmi pénzért nem tenném bele. Én régóta Repsol Moto Scooter 2T olajat használok, megveszem egy literesben és nagyon sokáig elég.
Eltaláltad, tegnap baráti körben ünnepeltünk, ehhez kapcsolódott egy érdekes esemény, azt egy másik topicban vázoltam is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #18748 üzenetére
SR 125 szerintem esélytelen, Aerox 100 még vállalhatóbb, de ismerősöm sem hiába váltotta le SR Factory-ra. Amúgy ezek a 100-as levegősök annyit tudnak mint egy 50-es vizes, szóval nem érdemes lecserélni. Bár szerintem sokszor elég egy 50-es robogó, tud az meglepetéseket okozni, ha én olyan fiatal lennék, örülnék hogy van egy fasza Runnerem és nem vergődnék. Talán egy nyitott sport kipuff ás egy variátor rá, akkor nagyobbat fog rántani, de más dolgokat tényleg felesleges venni, ha idősebb leszel és úgy érzed akkor váltasz nagyobb köbcentire, természetesen adott jogosítvánnyal, legálisan. Úgy is az lesz a járható út, előbb-utóbb kiszűrik a kiskapukat kihasználó elmebetegeket.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #18759 üzenetére
Megbízható/Minarelli. Szerelik ezt Aeroxba, BWS-be, Neos-ba, F12-be, Scarabeo-ba, stb.
Érdekesen levezetted a dolgot, én nem vállalnám be, de te tudod hogy érdemes e vállalni a kockázatot és egy olyan erős/teljesítményű gépet venni mint egy legálisan használható normális állapotú 50-es vizes Piaggio/Minarelli blokkos gép.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #18763 üzenetére
Az a valaki hazudott neked, ahogy kiskorodban a mikulást és a húsvéti nyuszit is elhitted, ki kell hogy ábrándítsalak, nem, nem Morinival szerelik őket. A Peugeot az tuti hogy Morini, 100-as Ciakban nem vagyok biztos, de lehet mert a Crossernek is volt Morinival szerelt verziója. De még egyszer és utoljára leírom: ...felesleges megvenni, mert nem tud többet mint egy vizes 50ccm-es...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18770 üzenetére
Ha a wattszám megegyezik akkor igen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz nyufka69 #18772 üzenetére
Igen, az enyém. Ez 2-2,5 litert eszik 100km-re vetítve. Ne tarts soknak, egy veszprémi srác felújított Morini blokkos SR-eket ad 180k-200k körül, ami még elmegy pár ezer km-t és nem lóg a bele, és ezek 5-6-7 évvel idősebbek a fent említett motornál. Fojtás benne van kipufogóban, de így is 84-85km/h megvan, úgy hogy nincs kihúzatva, mert nem kínozni lett véve a motor. Az Aerox elég keményen csal, főleg a régebbiek, ismerősi körben van s, tudom hogy ha ő óra szerint 82-83km/h-val megy, akkor az még nálam csak 75km/h.
ui.: De már látom hogy a szépnek és jónak hirdetett szedett-vetett motorok kerültek előtérbe.
#18779 g@bo: Köszi...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabiiiii #18822 üzenetére
Tedd a kezed a monitorra és megmondom mi a hiba ! Szóval told el egy szerelőhöz és átnézi a gépet ! Valószínű hogy elég sok minden el van állítva, főleg a karburátorra gondolok, esetleg lehet hogy fel kell már újítani ha öreg vagy sokat volt használva .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dJ Peer #18996 üzenetére
Bandithoz kapcsolódóan, ma a kereszteződésnél egy kis csaj beállt mellém a pirosnál. Elég alacsony lehetett, mert Bandikáról csak lábujjhegyen ért le a lába és az enyhe emelekedn kicsit hátra is gurult alatta a gép. De nem ez a lényeg most, hanem a gép, tehát egy Bandit GSF 600, Akro dobbal, gyönyörű hanggal, természetesen szép fekete volt a motor, mint a vidiben is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz TayRol #18999 üzenetére
Nem rossz, tetszenek ezek a letisztult motorok. De az X9-re visszatérve, nem jársz vele majd rosszul. Én is nézegetem őket, mert lehet lesz valami nagyobb gép a kis NRG mellé a közlejövőben, de nekem főleg az 500-as T-max jön be, illetve ha Piaggionál maradunk, akkor XEvo és X9.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dJ Peer #19001 üzenetére
Nem rosszak ezek a titkos vágyak, nekem kissé más, vagy csak simán őrültebb/betegebb dolgok jutnak eszembe . De a kis csaj tényleg jól nézett ki azon a motoron, úgy ahogy volt, hazahozam volna, de csak motorral, nélküle nem is kell .
#19002 TayRol: Vágyaim netovábbja egy T-max nyitott dobbal és Multivarral.
#19005 runner 125: Ezekből újat nem vennék, mert rohadt drágák, használtan viszont egész jó áron ki lehet fogni, jó állapotú példányokat.
VFR800 és a GSX-R 750 sem tartozik azok közzé amivel munkába lehetne járni és az ülés alá beférne a munkaruha, hazafelé egy hátizsákban pedig a boltból vásárolt ez+az, ülés alatt ruha és apróságok, talán még egy sisak is. 12 óra után nem sok élet marad az emberben (főleg pl.: sürgőn), így örülök ha nem kell váltani, h pedig lenne egy kis pihi nap akkor lehetne csapatni/kirándulni. A másik lehetőség egy 200-as Runner, de ott két személlyel túrázás nulla, viszont egy személlyel tömör élvezet, mert hát olyan kaszni mint az NRG-m, csak 4* akkora blokkal, ami városban, autók között egész jól terelhető. Pályázni úgy sem fogok az elkövetkezendő időben, inkább 70% város, 30% túra, tehát gondolom ésszerű a döntés. Csak még egy pár év, hogy anyagilag is ne csak megvenni, hanem fenntartani is tudjam a gépet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz KatonaT #19098 üzenetére
Ehhez látni kell a motort, 13 ezer km nekem gyanús egy 160 ezer forintos Runnernál, az ilyenekben 20***km-nél kezdődik a km óra állása, és azt tekerik szépen vissza. Az alvázszámból szinte minden kiderül, nem csak Apriliáknál, hanem minden motornál, mivel az Aprilia már a Piaggio konszern része így csak mosolyt csaltál az arcomra. A sport kipufogó szintén arra utalhat hogy nem 40 éves tulaj hajtotta, hanem egy tizenéves csitri/vagy pezsgő vérű olasz diák. Nekem a 06-os NRG-be van egy átlagosnak mondható 15 ezer km, és ilyet, ilyen állapotban 220-250k körül kapni legolcsóbban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz KatonaT #19100 üzenetére
...azt mondta hogy egy öreg vitte be mert neki ez túl sportos és akar helyette valami gyengébbet... - Ezt ugye te sem hiszed el!? Még ha azt mondta volna hogy 4 litert eszik az 50-es karbis Runner, ezért becserélné a befecsisre, mert mondjuk drága a benzin. Eh, rögtön túl erős az öregnek, nehogy rosszat mondjon az épp eladó motorról, a nyugdíjas bácsi/néni pedig pont egy sportos Runner-t venne, bár szerintem az öregek inkább nagy kerekűeket nézegetik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ez a vidi nagyon tetszett...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Hardcore café
- Jövedelem
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Diablo IV
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Anime filmek és sorozatok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen