-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13537 üzenetére
Gratulálok hozzá. Sajnos apám most ment vele és azt mondja hogy most melegen rángat. Gyertyát megnéztük, tiszta olaj volt. A hibajelenség úgy áll fenn hogy hidegen olyan erős hogy el is kapar indlásnál, melegen meg negyedgázon, félgázon elkezd megtorpanni, rángatni. Most leengedtem a benzint, színtiszta (nem kevert) 95-ös raktam bele, olajtartályba pedig Husqvarna XP-t, helyzet változatlan. Tanács? Jövőhét hétvégén jön haza a szerelő, akkor tudja csak megnézni. Most próbálom kijárkálni belőle az olajos benyát, bár lehet hogy a kipufogó miatt torpan meg mert újra lett festve a leömlő része, szerintem nem hőállóval és ég róla, nagyon forró. Jah, hétvégén dobok fel pár képet róla.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13542 üzenetére
Remélem a szerelőnek van, de lehet azért izél egy picit mert a múltkor megtéptem és kissé hörgött. Gondolom a kipufogóban lehet valami szar, ami akadályozza, vagy visszafogja. Bár pár napja van nálam, már is foglalkozni kell vele, ez nem szimi így, átnézetem szerelővel, amit cserélni kell azt cseréljük, ha még egyszer ilyet csinál felgyújtom!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13547 üzenetére
Ez a szaki elvileg (mások szerint nagyon) ért hozzá, neki is volt/van, most egy YZF és egy CBR van neki. Érdekes, eddig semmi gond nem volt vele, de lehet az olaj miatt kissé szarakodik, de remélem nem kelessz komplett injektort cserélni, mert nem igazán akarok rá vagyonokat költeni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #13551 üzenetére
Szerintem nem, én még csak 37 km-t tettem a motorba, ezzel egyidejűleg az első fékbetétbe, és érezhető hogy fog még, viszont nem ciripel. Esetleg próbáld ki azt hogy megvasalod a féket, ami annyit tesz hogy sebességből erőset fékezel, de nem annyira hogy megcsússzon a kerék, csak igazán erőteljes fékezés legyen. Közben látom hogy DigitXT már válaszolt!
Amúgy új fejlemények a motorommal kapcsolatban hogy Repsol 2T-t raktunk bele a Husky olaj helyett, és érezhetően jobb lett. Jövőhét hétvégén a szerelő átnézi, akkor már többet tudok.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Tartozásom kiegyenlíteném...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13568 üzenetére
Ehh, még a végén az lesz . De nincs szívem eladni, olyan szép . Talán NRG Power DD lesz belőle ha injektor hibás, bár mások ezt kizárták .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13571 üzenetére
De 14 ezer km van benne! Ez nem lehet ok arra? Apám szerint a gyertya mondta be az unalmasat, mert melegedés után rángatott/fulladozott.
ui.: Morini SR, ne is mond! Még egy Piaggio-ba bele mertem vágni, de Morinibe soha. Havernak is volt egy, majdnem megvettem tőle, de nála talán egy hónapig volt, mert minden nap más gyertyával kellett indítani.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Jobb oldali lábtartón látszik, másokat nem, de engem zavar. Bár idővel meg lehet szokni hogy féláron nem új motort kap az ember. Az a storyja hogy 12e km-rel volt hirdetve, erre a srác ráadja a gyújtást és kiírta hogy 14450km. Persze attól még elmegy, mert ő se tudta pontosan, ahogy ő hazahozta, fél évet állt a sarokban, és most lakásfelújítás miatt adta el, illetve a BMW E42-esért is hirdeti. Viszont ellenőrizhető mert minden szervízpapírt megkaptam róla, matricák is ott vannak a motoron, 2006.06.30.-án vették (én is 30.-án születtem) és 2010.04.04-én vonták kis a forgalomból Svájcban, egy tulajdonosa volt, rendszáma LU 39 788 volt. Megvan a Fahrzugausweis-e, ami eredeti, szóval szar nem ehet. Idomokat szedegettem le, mindegyiken ugyan az az évszám, csak a hónap tér el +-1, szóval komolyabban nem törhették, leengedett kormánnyal meg néztem a stabilitását, de nem húz félre, szóval a váz sem hajlott.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Köszi. A hátsó lámpája ledes, elég szép, felfelé állnak benne a ledek. Ez Tricolor fényezéses, vagyis szürke-fehér-fekete, ezért olyan amilyen. A hátsó sárvédő nekem se jön be, de szerintem hagyom rajta, így gyári. Vespát én is nézegettem, de sajnos drágák voltak az újabb példányok, a többi pedig régi olaszból hozott verzió volt milliónyi km-rel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, ma megmentettem magam egy agyvérzéstől, vagy egy storke-tól ! Szóval tegnap este beszéltem a szerelővel, elmondtam a tüneteket, erre rögtön rávágta hogy biztos gyűrűzni kell vagy fúrni is, de ha mégsem akkor nem tud nekem injektoroshoz mérőműszert találni, így irány a márkaszerviz ! Kicsit zavaros volt hogy most fúratni akarja a motort és még szervizbe is küldeni, közben elmondta hogy 7-8k egy dugó, és a munkadíj ennél drágább (kösz, megnyugtatsz ), persze mondtam neki hogy pontosan 14460km-t futott a gép, és még a fojtások is benne vannak, de ő csak a gyűrűzést hajtotta . Mondom neki, jó, hétvégén elhozom, addig veszek gyertyát bele . Vettem NGK CPR8E-t bele, ma délután belecsavarom, erre gyújtást ráadom, fék megfog, indítógomb megnyom, és brrrüüümmmm... Semmi rángatás, húz ahogy húznia kell, minden jó most vele, szóval örülök, remélem így is marad (kopp-kopp) .
ui.: Azért holnap felhívom a szerelőt hogy elbeszélgessek vele, hogy miért is akart engem megszopatni !?
ui 02.: 3725Ft-m bánja a gyertyát, de megérte !
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13639 üzenetére
Próbáljuk, hátha megszűnt a hiba, de ha nem akkor a szerív le fog húzni egy nagyobb összeggel. Viszont most úgy néz ki hogy lehet hogy 1 hónap múlva meghirdetem a gépet, mivel fater nem igazán használja, elég lenne neki valami olcsóbb gépes, ha már ez is csak itt áll nagy részben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #13654 üzenetére
Igen, az !
#13655 runner 125: Nem az enyém a motor, faternak vettük, az itteni szerelő nem ért hozzá, kellemetlen lenne ha esetleg valami elromlana és 70km-t kelne vinni a legközelebbi szervizig, ahol (ahogy később megtudtam) nem igazán vágják a témát, csak mindent kicserélnek és jó pénzt kérnek el mindezért! Lehet hogy marad, mert még nem döntöttük el, de reálisabb lenne még szezonba meghirdetni és eladni. Motorozni pedig imádok, de ilyen sz@r utakra kár egy ilyen motorral menni, sőt, amióta én mentem vele két brazil vérű tolatott ki elém, úgy hogy az új első fékbetét mentett meg, tehát jelen esetben még semmi sem biztos .
#13657 Gergello: Nem egészen, minden motoromat szerettem, de ez nem az enyém, nem tudnám hol tárolni, apámnak meg ilyen "értékes" motor nem kell, mert félti. Így mióta nála van, azóta még munkába sem ment vele .
A fórumra már csak elvonószerűen járok, mert ugye nincs saját motorom, már hogy tisztázzuk a dolgot, az NRG ügyében apám dönt majd.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #13659 üzenetére
Azért hogy fater használja, de most meg félti, ez van . Az ember gyarló lény, és meggondolatlan, bár jobb mint egy hiteles autóba/házba belebukni, (szerencsére eddig nem vettünk semmit sem hitelre) !
#13660 akos3: Ott a válsz .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Brogyi #13665 üzenetére
...hogy több a hibalehetőség ! Én nem bízom az NRG-t a véletlenre, holnap futóval beviszem Cseróhoz, letolnak egy motordiagnosztikát, átnézik az injektort, és minden szükségeset beállítanak cserélnek rajta, így legalább tudom hogy kiszűrtük a lehetséges hibákat, nem csak tippelgettünk. Azután ha a Andris azt mondja hogy 100%-os a motor akkor vagy megmarad vagy eladjuk .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szervizbe mondták hogy az enyém újra hibajelenségeket produkál. A hibát még csak-csak ki tudják szűrni, de progi nincs nekik hozzá. Remélem megoldják valahogy, a múltkor is lábra dobtak egy szedett-vetett Morinin DiTech-et, pedig azt már otthon mókolták is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #13683 üzenetére
Lehet az lesz, majd meglátjuk, azért a kis NRG-nek adok még esélyt, nagyon tetszik, de átalakíttatni nem akarom, mert akkor elveszti az eredetiségét.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #13687 üzenetére
Szerintem nézegesd a 100-as Aeroxokat is, nagyon jó áron hozzá lehet jutni egy műszaki nélküli példányhoz, akkor még 50k körül megvan a műszaki és még piaci ára alatt vagy. Haverom is úgy vett pár éve 120k-ért 100-as Roxy-t, persze ez-az kellett bele, de 230k körül megállt műszakival, persze azóta 50-es SR-re cserélte már.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
-
Tothgera30
Ármester
Holnap beugrok a szerelő teamhez és "szakállas Jonnyhoz", megnézzük a kompresszort, valószínűleg az lesz a bűnös, vagyis reménykedek benne, mert akkor még olcsón megúszom és sokáig üzembiztos lesz a kis gépezet. Ma pedig nagyon megtetszett egy Runner, faternak is tetszik, ha eladnánk az NRG-t valószínűleg ilyen lenne belőle (bocsesz, karbis SP), mert az Aerox/SR kényelmetlen/kicsi neki, mindkettőnél hátra kell húzni a lábát és beüti az idomba, az ülés meg kemény és ő se lesz már fiatal, egyre többet nyavalyog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #13746 üzenetére
Egy Leo Vince TT-t, ZX-et, Gianelli Extra-t vagy Reverse-t szerezz rá és Polini Speed Control-t, vagy Malossi Multivar 2000-et és meg fog indlni a gép. A gyári kipufogót felesleges barkácsolni, csak romlani fog a teljesítménye, a hangja lehet megnő, de visszafogja majd a gépet, így egy nyitott sportpufót ajánlok, azt ki lehet égetni ha gondolod, de akkor veszett hangos lesz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ez csak motorikus felújítás lenne. A szerelő szerint az injektora tökéletes, csak a kompresszort kell felújítani vagy kicserélni benne valamit. Azután szíj, görgők, variátor meg ilyenek, a blokk gyári ahhoz nem hiszem hogy nyúlni kellene, de így is el fog kérni nem keveset, mert a munkadíj viszi el a nagy részét, az magában biztos van 15-20k.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Biznisz Elek #13785 üzenetére
Alex de Angelis nem? Inkább, viszont a 3000km gyanús nekem egy 07-es motorban.
ui.: Szerelő azt mondta hogy az injektornak semmi baja, viszont a főtengelyt megnézi, mert mint ha onnan jönne egy kis zaj (ez csak megbontás után derül ki), remélem annak sincs nagy gondja, mert azt mondta hogy hengerrel, dugóval, hajtókarral együtt cseréli és úgy ad rá garanciát, az 80 ezer forint !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Biznisz Elek #13788 üzenetére
Értem. Első tulaj vagy? Télen én sem használtam egyik motoromat sem, se kizárólag akkor motorozok ha süt a nap és jó idő van, bár évente (szezonban) 2-3 ezer km-t azért lemotoroztam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Biznisz Elek #13790 üzenetére
200km egy két éves motorban ? Persze hihető, bár nem reális, az enyémben akkor már 8000 km volt .
ui.: Nem, rosszul tudtam, papírja szerint csak 6000...[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #13837 üzenetére
Sebességben szinte az 50-essel egyezik meg, pontosabban páran írnak 100-110km/h-t, de mivel csal az órája ezért szerintem 90-95km/h lehet a végsebessége, utazója meg 70-80km/h. Bár szerintem ez lényegtelen, nem tudom miért érdekel ez annyira, persze magánjellegű.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #13839 üzenetére
"Ahol 80as tábla van szeretnék 80at is menni." - Bátor vagy, sok helyen olyan sz@r az út hogy annak is örülök hogy egyáltalán nem esek be egy-egy nagyobb gödörbe. De egy 100-as 125-ös motornak nem 70km/h a végsebessége, bár az állandó "nyelezést" az sem szereti, egy szép 100-as Aerox-ot nyugodtan vehetsz, elég sokat kibírnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #13856 üzenetére
...betettem jó kis zenéket halkan, de csak egyik füles volt bent hogy mindent halljak, bár elég halk volt a zene hogy mindent észleljek... - Bocsi, de ezt kétlem hogy mindent észleltél. Ellenzője vagyok a motorozás közbeni zenehallgatásnak, még autóban is elvonja a figyelmed egy csekély részét, de ott nem ér annyi inger mint motoron, sőt egy egy tonnás gyilkológéppel mész ölni és még védve is vagy a karosszéria által. Motorozásnál, ahol sokkal több dologra kell egyszerre figyelned, több zajt hallasz, és többet is kell hallanod, mert nincs semmi komolyabb védelem számodra. A jelen esetben zenét egy olyan hangerőre kellett állítanod hogy a szélzaj ne nyomja el, tehát mondhatjuk hogy ha ugyanazon a hangerőn hallgatod egy csöndes szobába, az már hangosnak számít, tehát összevetve mindent, az egyik füledet eltompítottad, így hallani nem tudtál vele, érzékszerveid egy részét arra használtad hogy "érezd" a zenét és öngyilkos jelöltként motoroztál éjszaka, mikor néha felbukkan egy-egy autós (netán alkoholtól bódultan), és ők sötétben nem figyelnek rád. Míg motoron ülsz, szinte láthatatlan vagy az autósok számára, így akár mögéd settenkedhet egy autó és mikor te kanyarodsz, szépen maga elé fordít és átmegy rajtad, engem is így ütöttek el pár éve, persze most mondhatod hogy veled biztos nem történik meg, ezt pár éve én is eljátszottam, azóta már nem, mert olyan mint az orosz rulett. Továbbá a motozásnak vagy egyfajta feelingje, ez egyből érvényét veszti, ha zenét hallgatsz közben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #13859 üzenetére
...Okés, értelek megfogadom a tanácsod... - Jobban is jársz, mielőtt önkéntes szervdonor leszel .
...ugye robogón ülök nem nagymotoron, így a sebesség az kicsi... - Tudod hányan mondták már ezt !? . Egy ilyen robogó 70-80-90km/h-val képes menni, ha ekkora sebességgel telibe kap egy 80-90km/h-val közlekedő autó (rosszabb esetben egy 2-3 tonnás gépjármű) akkor egy gerinc/csigolya -törést minimum beikszelhetsz a bakancslistádon . Lámpába pedig erősebb izzó az autós/motoros boltban, illetve kísérletezhetsz még Lexus Type első lámpákkal, azok közül sok erősebb izzóval, jobb kialakítású foncsorral szerelt van, de az igazi áttörést egy Xenon szett hozná."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13861 üzenetére
Erről halottam, főleg Xenon-nál, amúgy nem csak az SR világít olyan frankón, az új Runnner se rossz, sőt az NRG se.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #13867 üzenetére
...jah csak az enyémet kéne belőni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #13888 üzenetére
Lehetőleg 2T-t nézz inkább abban van egy kis kraft.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #13891 üzenetére
Akkor vigyázz rá. Nem egy erőbajnok, viszont alul nyomatékos, hála a 4T-nek. Megbízhatóságáról semmit sem tudok mondani, egyszer kipróbálnám tartós tesztre, szerintem 30k-t gond nélkül bele lehetne tekerni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #13921 üzenetére
Ez Aprilia, nem holmi Suzuki . Biztos kemény TCR konfiggal, 50ccm, kompresszorral, feltöltővel meg miegymással, ahhoz képest ingyen van .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13926 üzenetére
Pedig szép kis gép volt. Megtudható hogy milyen áron vitték el? Lehet én is (szokás szerint) meghirdetem nyár vége felé az NRG-t, de nem igazán akarom eladni.
#13933 dJ Peer: Sohasem lehetsz biztos benne, az viszi el aki akarja. Lassítani lehet a folyamatot, bekapcsolt kormányzárral, tárcsafékzárral, vagy az első-hátsó kereket odaláncolod valahová, bár egy felkészült tolvajnak 5 perc sem lenne az egész biztonsági "rendszer" kiiktatása.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13935 üzenetére
Priviben is jó lett volna ha ezt leírod, de akkor már pontos adatot kérnék . Előre köszönöm . Lehet én is eladnám az NRG-t és lenne helyette valami olcsó szutyok levegős, mert ahogy nézem, nem igazán lesz kihasználva, feleslegesen meg ne álljon .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Óra topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen