-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Igen, pofás, a színe sem feltűnő hogy motortolvajok kedvencévé váljon. Fater használgatja, ő lassacskán kerekíti az 50. életévét, neki tökéletes szaladgálni. A széltől én annyira nem félnék, itt az NRG-nél a vízhűtőről a két légzőrostélyon pont az ember kezére megy a meleg levegő, az melegíti, a kis plexi az elején meg felfelé tereli a szelet, 40-50km/h-nál nem zavar, a fölött meg így is úgy is bukósisak plexijét le kell hajtani, mert a bogarak életveszélyesek, most reggel is mentem egy kört és két-három bogár olyat csattant mint ha fejbe lőttek volna.
ui.: A Scara Minarelli .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14714 üzenetére
Érdekes, először is a motor színét szokták megjegyezni, nem a típusát! Én ezt találtam, nem tudom összefügg-e vagy teljesen más lenne a dolog.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14716 üzenetére
Szerintem csak a papírokat akarják megnézni, illetve azt hogy ott van-e nálad a motor. Értsd úgy hogy nem tiéd-e a képen látható motor, ezt kell bizonyítani, bár szerintem kinyitod a garázst, ránéznek és el is köszönnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14719 üzenetére
Mivel a rablásban részt vevő motor nem a tiéd volt, ezért én se paráznék. Amúgy nem értem miért kéne papírozni, van egy fényképük motorodról, bizonyítja hogy az nálad van, a bűnrésze motor nem a tiéd. Nem értem ezt a túlbonyolítást, de mindegy is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14742 üzenetére
Már javította. Amúgy nekem elöl Hidenau K61 van, na az sehol se csúszik meg, hátul meg Michelin Pilot Sport SC van talán, na az egy sz@r. Nyáron száraz időben még tapad, de kopik mint a szivacs, viszont kicsit nyálkás, esős úton már dobálja a hátulját.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #14767 üzenetére
Kis kerekűek között:
Yamaha Jog, Honda DioNagy kerekűek között:
Honda Sky/SH, Aprilia Scarabeo, Piaggio Liberty, Malaguti Ciak, stb.#14769 SymbianOS: Olyan 60 körül mennek azért, a nagy kerekűek meg 70-et is karcolják.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Olajat a karbisba is minőségit kell használni, mert ezek a motorok elég magas fordulaton mennek és ebben a nagy melegben igénylik, tehát ugyan olyat raktam eddig is (előző motorjaimba) mint most is. Én még a Gilera Runner-t ajánlanám, ha valami nagy kerekű nem jönne össze, ebből a PureJet tökéletes, nem olyan szoftver van rajtuk mint az Apriliákon és nem hibaüzengetnek, csak mennek és mennek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #14793 üzenetére
Pedig nagyon fontos a 2 ütemű motoroknál az olaj minősége, most nem arról van szó hogy a legszuperebb olajat kell bele venni, de mondjuk én minőségit veszek. Ha nem megfelelő a minősége akkor lerakódások keletkezhetnek az égéstérben, akár többet kophat a dugó is, behúzhat a hengerbe, de még dugattyú megszorulást is okozhat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14796 üzenetére
Én nagyon nem ajánlom ezt a 125/50ccm dolgot, de látom a láncos vezérlés alatt 4T-t értesz, tehát én vennék egy Kymco Agility-t ami 50ccm-es, rakatnék rá egy 79ccm-es hengert, jelen estben egy Naraku Racing szettet, ha még több pénzem lenne akkor egy 89-esbe is mernék áldozni. De ha te 125ccm-est akarsz, akkor szintén Kymco Agility, csak 125ccm-ben, de én műszakiztatnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14857 üzenetére
Azt hogy nagy test kicsi köbcenti. Tehát ilyen. Nagyobb köbcentiset nem vennék, alvázszámból kiderül, meg csak rá kell nézni a blokkjára, illetve attól hogy az eladó úgy hirdeti és már jó ideje fenn van abból számomra az eset le hogy nem használja mert a rendőrök elkapták és szóvá tették (először még lehet nem büntetik meg) / ő is látja hogy jóval nagyobb mint egy 50-es, de marketing szöveggel eladja / nem hiába drágább az 50-es, mivel azt legálisan használod, a többi nagy köbcentist valószínűleg meg már megfogták. Én neked azt ajánlom hogy vegyél egy 50-est, gyűjts egy 70-es hengerszettre és rakasd össze, akkor kevés az esély rá hogy lebuksz és még aránylag fog is menni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14871 üzenetére
Persze, több külföldi országban 50-es motorral ketten közlekednek. Az egün van hozzá pár alkatrész.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14876 üzenetére
Szívesen. Mondjuk példának hoznám az általad említett Aeroxot, hát ahhoz képest rohadt kényelmes, mármint egy személynek. Persze az Aerox-ra egy ember ül az bőven elég, az NRG-n még kettőnek is van hely, de a hátul ülőnek egészen kemény az ülésrésze. Mondjuk a Runner PJ így megy, persze ugyan ez az NRG is, a miénk talán kicsivel lassabb mert a gyári kipufogóban még benne van a fojtás és nincs rajta semmilyen elektronikai módosítás (pl. sportprogram), de jó ez így, fater 50-60-tól többet nem megy vele, így is 6-7 ezret fordul.
#14878 Gergello: Azért annyira nem lóg az le, én szinte nyújtott lábbal motozom (jobb napjaimon 184cm vagyok), persze egyhuzamban még nem mentem vele 30km-nél többet, de ebben a nagy melegben elég ez is. Nagyobb a lábtere mint az SR50R/Factory-nak, meg az Aeroxnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #14883 üzenetére
Akkor már értem...
#14884 kkrisi: Igen, nem járnál rosszul vele, szerintem sokáig hű társad lesz.
Nem csak az NRG-nél, hanem a Runner-nél is, épp ezt néztem. Igen, sajnos elöl-hátul televeri a kerék fölötti idomot (nem tudom hogy hívják), szóval azok a sárvédők csak díszítésből vannak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14887 üzenetére
Az új szériás Drink ilyesmi lenne gyárilag, a Grand Drink is így mehet, mert a motorjuk ugyan az. A Malossi kitt-es gépről semmit sem tudok mondani. Nekem volt olyan hog a szerelő azt mondta hogy ezeket a gyári főtengelyre rakják, az még elbír 5-6 ezer km-t és utána kamperc, ha meg versenyfőtengely, hengerszett, Multivar, kipu, csapágyak, tömítések, kuplung, görgők, rugók, végáttétel, szíj, meg minden kell hozzá akkor már több mint 100k van rá költve, és az már nagyon nem éri meg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14919 üzenetére
Nagypapámnak is az van, egy 1.6-os, ő 8 literrel eljár vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #14945 üzenetére
NRG-vel mehetek, szvsz. műszakilag ugyan az . Amúgy tényleg nem sok értelme van a topiknak, nem sokára úgy is zárják . Inkább Piaggio/Gilera/Vespa fan club jobb lenne .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hát megbízható ha kifogsz egy jót, amúgy általában hülyegyerekek hajtják, szóval a magyar átlag az kókány.. Étvágya viszont van, olyan 3,5 liter-4 liter körül bekajál. Tapasztaltok jók, könnyű, gyors, erős öregedő, de strapabíró Minarelli blokkal, ha hosszú távon nem használja az ember akkor hű kis társ lehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én ezt így elvetném, amikor én kerestem motort faternak, akkor azért lyukadtunk ki az NRG Power-nél, mert nagy ülése van, szvsz. kényelmes, digitális km órája van, amit nehezebb visszapörgetni. Agy nézem, 300ezres körül van épkézláb motor, de sok helyen ismerős a hirdető neve, és lám az Aeroxok 90%-a kereskedőtől van, és előtte eléggé hülye gyerekek használták akik ugye nem kímélték. Viszont egy egyszerű Minarelli blokk van benne, a felújítása is bagóba kerül, szóval a motor előéltét te nem ismered meg a hangjából, mert lehet hogy a 2-3. hengerszettet-főtengelyt nyúzza mát és annyi szerelő látta mint egy 20 éves Simsont. Valahogy a megbízható motorok ilyen áron szoktak kezdődni, esetleg Pigi blokkos NRG. De meg is nézem az Aeroxokat, szóval újrafestve, újramatricázva, heh, 2002-es Rssi Replica, lol, becsapós (cserélt "tuning" lámpa), eredeti, oh, még egy. Szóval ha engem kérdezel, akkor kicsit hozzáraksz az árhoz, vagy veszel egy olyan motort amire még félreraksz, mert tuti hogy szerelni kellesz. Erről van egy kis sztorim: Az utóbbi napokban benéztem a Loobelthez, mert lehet vennék magamnak is nyíregyre valami olcsó igáslovat, ahol volt egy NRG Power DT. Egész pofás, kiglancolva, csillogott, villogott, 249-et kértek érte. A kereskedő rögtön rám akarta dumálni hogy teljesen gyári, minden papírja megvan, stb. Erre én két hibára mutattam, az első a fordulatszámmérő volt, nem úgy mozgott ahogy kellett volna, leállítás után még mínuszba ment a 0-tól, a másik az hogy az eleje ferdén állt, szóval tuti hogy kapott egy olyat amit én siratnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nah, látod, nem tanulsz. mit mondtam? Azt hogy 200k körül nem veszel ilyet, legalábbis gyárit nem.
Az első motort Nyírteleken, egy bizonyos Miklósé (teljes nevét nem írom ki), esetleg az öccse, Gergő nevén hirdeti. Menekülj, ahogy tudsz, ott b@sz át ahol akar, ilyen motorokkal foglatlakozik. Had ne részletezzem hogy 2004-es és Fiat replikás, sőt 7000km-el, ehh körberöhögöm. A fateré keveset volt használva, és tényleg vigyáz rá, előtte is vigyázva volt ár, és 2006-osan lassan 15 ezer lesz benne. Szóval ő ilyen motorokat hoz külföldről, előny ha hengerhibás, törött és újra kell dugózni, festeni. Eltolja a szerelő haverjához ott szétkapják, felújítják, újrafestik és meg is hirdetik. Szóval abban a motorban tuti hogy új dugó van, persze a régi főtengellyel, mert úgy olcsó. 25-30 ezer km a reális és a fényezése is új már. Azután jön a mese és eladják.
A második a Loobelttől van, Tamás néven hírdetgetik a motorokat. 2003-as, a fényezése újabb. Igen, itt néztem a levegős NRG-t, hát inkább hagyjuk. A Looblet olaszból importál, a tulaj két fia nyűzi őket a városban. Ez az első motor példáját követi.
Az utolsó az első kereskedőtől lett megvéve, még nyár elején 185 ezer forintért. Gondolom már lóg a bele, vagy valami hasonló.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Azért ne menjen el a kedved. Jókat is ki lehet fogni, de 200k-ból ne várj csodát, ehhez minimum 300k kell, ha jó áron kifogod akkor 250k körül nézz valamit. Ne menj arra csili-vili legyen, csak egy megkímélt. Illetve a futott km-t ne nézd és az és ilyen replika fényezésesnél nézd meg az évjáratot is, szóval pl.: Fiat replica 2002-ben nem volt.
#15054 Gergello: Igen, meg is válaszoltad.
#15059 CL Smooth: Elfogadom a véleményed, csak sajnos az a magyar valóság hogy itthon mindenki nyerészkedni akar, tehát nem fogja jó, megcsinálni hogy olcsón kijöjjön, így a vevő szív vele.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15095 üzenetére
Leginkább a blokk mérete, és a dekni.
#15096 kpal: Egy ilyen vizes kis 50-es, ha rendesen van használva és tényleg nem volt ölve, akkor 25-30 ezer km-eket elgurul bontás nélkül. A befecskendezősök elvileg többet. Viszont ezeket sajnos nagyon ölik, így általában kint belehajtanak 20-25 ezer km-t, mikor megáll leadják bontóba, a magyar dealer, behozza, visszatekeri, felújítja és eladja ára fölött. Ezért a megkímélt motoroknak nincs értékük. Én is Aeroxot nézegettem, de sajnos egy normális sem volt, így inkább mást vettünk faternak. Itt ajánlom a digitális km órásat, mert azt nehezebb visszatekerni, pl. Pigi NRG-nél szinte lehetetlen, egy kereskedő azt mondta hogy karbisnál még elmegy, mert ott műszerfalat cserél, de fecsisnél már nem tudja. Vigyázat, Aprilia SR Factorynál már más a helyzet, azt sok hülyepulya vette és ott gyújtáskapcsoló-műszerfal-kulcs-elektronika cserével oldják meg. Aeroxból meg Karsainál volt egyténlyeg szép mtorka a múltkor, egy eredeti Fiat replika, persze 2006-os, minden eredeti volt, alvázszám, idomok, festés, stb. Végig szervizelve, és 300k-ért el is vitték egy héten belül, mert annyira ritka az ilyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15108 üzenetére
Azért szerintem nem 80-az, láttam már használtan így kompletten árulták valami 30 ezres körül. Bár elég egy "szervizbe hívós" ECU-ja van, hála istennek a Pigit legalább Philips-el szerelték.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #15161 üzenetére
Én nem variálnék annyit, egy olcsó, strapabíró Gilera Stalker-t vennék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz róland #15170 üzenetére
Megvenném, de nekem sincs rá most . Az NRG Power meg most bőven elég ha otthon vagyok . Akkor az egyik legolcsóbb és lemegbízatóbb robogót ajánlom, amiről már tudok olyat ami 50 ezer km-t is elfutott. Talán Runner125 ajánlotta, szóval egy Kymco Agility .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs