-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15271 üzenetére
Dehogynem, tegnap és ma letoltam 30km-t, persze mióta itthon vagyok, mindenhová motorral járok, tök jó kis szerkezet, 70-80km/h-ig falun belül nincs ellenfele, maximum a diesel 2.0-ás autók, azok egész szépen szedik a lábukat, mikor kormolnak előttem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15273 üzenetére
Tudom, de alig-alig van használva, szóval most így bemelegítésnek jól esett nekem is és a motornak is. A 2.0-ás TDI-ket nagyon bírom, gázadás azután korom, turbó és lendület...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15298 üzenetére
...Azért egy 50-es nagytestűvel már lehet, én az NRG-nek úgy kentem hogy 70-el mentem be a kanyarba, ott kellett fékeznem, mert előttem poroszkált az autó és utána simán kielőztem, szóval van enne tartalék. Viszont egy ilyen kis kerekű Jog/Dio jelegű gépben máshogy dolgozik a variátor, ott 40-ig olyan erő van benne hogy meglepődsz, utána elfogy és eltolja 60-ig. A nagyobbakban (pl.: Piaggio blokk) nem nagyon vált vissza a variátor emelkedőnél sem, és az indulás is nehézkesebb, viszont olyan 80-ig simán húz, azután persze még tolja magát valameddig de ott már nincs szíve az embernek pörgetni, főleg nem 8 ezer fölött.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz walanr #15322 üzenetére
Oh, hülye vagyok, jól van leesett, elírtam - #15323 Gergello / #15322 walanr
Szóval 1:20, 1:30-ra gondoltam én. Az rendben hogy alacsony fordulatú, de egy sz@r minőségű csapágy könnyen eltörik akkor végighúzza a hengert, és a dugó már tuti kuka lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15340 üzenetére
...mert ékszíjas, ugyan az a koppintott Mina blokk van benne mint as Keeway-ekbe!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #15363 üzenetére
Amúgy is érdemes, mint hogy más miatt összetörd a motort és magad. Nekem volt már motorbalesetem, pár hétig csak lábadoztam, és kb. 10cm-en múlt hogy túléltem.
ui.: Ez gyári lenne a ZX-en kívül, szerintem még egy Multivar is befigyel. Ma délután pontosan bemértük GPS-el az NRG Power PureJet-et, szóval 84km/h a vége, mindez 9 ezres fordulaton, egyenes úton, bemelegítve, szélcsendben, nem ráhajolva és semmi egyéb ördögi csínt nem követtem el, minden gyári a motoron és a kipufogóban még a szűkítő gyűrű is benne van. Érdekes, mert 70-ig úgy gyorsul hogy észre sem venni hogy már 70-el megyek, csak azt veszem észre hogy olyan lassúak az autók, persze efölött már megjön a hangja és a vibráció is, de mivel sokáig benne volt a fojtás és fater se megy vele 50-től többet, ezért elég távol állt tőle a 70km-h fölötti sebességhajkurászás, de jól is van ez így.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #15366 üzenetére
Nem csak a motorozás veszélyes, inkább a közlekedés egy veszélyes üzem. Motorral gyorsabban pörögnek az események, míg autóba ülve nem mész városon belül 60 fölött, motorral már inkább a 70 is megvan, és egyéb hasonló példák, aki autózott éveken keresztül, mind azt mondták hogy kell pár hónap mire átszoknak motorra, mert minden gyorsabban zajlik le mint autóban, ugye autóval nem fogsz elmenni a sorok között pirosnál, míg... stb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ahogy beszéltük már az On-ba, szóval F12 tökéletes, lehetőleg vizest válassz, esetleg Benelli 491-es, ami ugyan azzal a blokkal van és szerintem a legutolsó normális Benelli. Bár 100k körül nehéz lesz megúszni, lehet elmegy 150k felé is, inkább vegyél drágábbat, de olyat ami egyben van, mint hogy később költeni kelljen rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nem, van levegős is.
Fojtások eltávolítása után a legális 45km/h-t lazán túllépik, a levegősök olyan 65-70kmh végsebességgel, a vizesek pedig olyan 75-80km/h végsebességgel rendelkeznek, persze ez eltérhet és típusonként változó.
A 70-esek még játszható fázisban vannak. Nem, mert úgy elvékonyulna a henger fala hogy alig bírna ki pár ezer km-t, de volt olyan kereskedő aki megcsinálta így. Szóval komplett 70cc-es hengerszettet szoktak rárakni.
Ha a rendőr nem látja a hengeren feltüntetve hogy 70cc akkor nincs nagy gond, persze nem kirívó a motor és gyárias jellegű akkor általában meg sem állítanak."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én mentem vizes F12-vel, olyan 70-75km/h a vége, de szerintem bőven elég, persze lehet növelni, kuplunggal, variátorral, kipufogóval, stb. variálva, akár még plusz 20km/h-t is ki lehet belőle csikarni.
Mindkettő kókány, az első egy Max, az nem 50-es, a másodikról meg már leírtam a véleményem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nem mind házilag kampányolt, van szakszervizben rakatja rák, de annak az árát is megkérik, a te ársávodban inkább a kókány a menő és ugye te sem gondolod hogy egy 100k körül hirdetett motorra a tulajdonosa/kereskedő költeni fog. Örül ha lecserélek a hajtóműolajat vagy kap egy új aksit, talán fékbetétet, de többet nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15405 üzenetére
Én úgy tudom limitált szériás volt, és csak hengert cseréltek, de nem 100%-os az infó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15407 üzenetére
Runnerból úgy tudom nem volt olyan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15409 üzenetére
Semmire. 80cc-t csak versenyeknél látni (http://neha2008.homestead.com/Gunstock_061709.pdf), gondlom átépített, gyári 80-asról nem is halottam. Mondjuk most olasz robogós oldalakon előfordul egy-egy 80-ass, de mindjárt utánajárok.
ui.: http://motojannis.com/%D0%A1%D0%B0%D0%B9%D1%82%20%D0%B1%D0%B5%D0%B7%20%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%202/Gilera%20Runner.jpg / http://www.drossos.gr/more.php?pro_id=7 / http://www.drossos.gr/product_files/97.pdf
...bocs nem működik a linkelés...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15421 üzenetére
A Yamaha XT és a Honda XR lényegében ugyan az a motor. Mindkettőn egy 125ccm-es egyhengeres szelepes 4T erőforrás dolgozik, ha jól be van lőve akkor nagyon sokat elmegy mindkettő. Részletezni ezen nincs mit, startbíró igásló mindkettő, szinte 1:1-ben megegyenek, bár az "új" XT később jött a piacra, nekem az mégis jobban bejön.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #15428 üzenetére
Nincs olyan hogy 125ccm, 250ccm, 600ccm, és 1000cccm. Nem tudom hol olvastál ilyesmit. Olyan van hogy M kat., A. korl kat., A1 kat., A kat. Nézz utána, a Google a barátod. Nem, nem kell végiglépcsőzni, br azt szeretnék bevezetni, de most még úgy van hogy ha nincs jogosítványa akkor 21 év után mehet korlátlanra, ha van, legalább B vagy A1 jogosítványa akkor 18. évtől mehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15439 üzenetére
Igaz, végül is erre akartam kilyukadni csak belezavarodtam...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Integra #15456 üzenetére
Jah, igen, bocsi, figyelmetlen vagyok. Nem tiltás van benne hanem folyás, a mi NRG Power-ünkben is ugyan ilyen blokk van, az is megy 85km/h felett, 90km/h-hoz nagyon meg kell hajtani, azért az kicsit sok 50ccm-nek.
#15457 priti: Jó, de azon kívül nagyon pofás motor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mindenképpen 4T-t akarsz? Én egy Aprilia Sportcity-t ajánlok, lehetőség szerint 2T-ben.
#15459 Gergello: Persze az természetes, bár én sem vagyok 100k, de én azért nem pörgetném sz@rrá, még ha pehelysúlyú pilóta lovagolja éppen, akkor sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Vegyél nyugodtan újat, az új mégiscsak új, és sokáig kiszolgál majd. Fater is egy vadi új Gilera Stalker felé kacsingat. Amúgy én Sportcity-it vennék, nem csak a nagy kerekei és kényelmes üléspozíciója miatt, hanem mert egyszerűen jó gép. A 2T eszik többet, és az erősebb mint a 4T, viszont a 4T elmegy egy csepp benzinnel a világ végére.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15485 üzenetére
Az Aeroxnál SBK stílusban kell tolni, jól hátra húzott lábakkal, és úgy egész jó, viszont akkor vigyázni kell a fékkel, mert könnyen vághat az ember egy szaltót, és ha még lábra is érkezik a kereszteződésben akkor tuti megtapsolják.
ui.: A hirdetésben látható Aerox tuti hogy nem 2003-as, akkor a műszerfal is digi lenne, ha úgy hírdette, jó az 98-körülinek vagy Nitronak, mert azok készültek ilyen évjáratban szürke "Z" idommal. Ez Impact Yellow (CPY) színben van, ehhh, ilyen nem volt 2003-ban. Mondjuk egy 97-es gyárilag ilyen lenne, pontosan 1997-es Aerox, Light Grey Metallic (LGM2) színben, csak hát ügyesek a fényezők. Sajnos az Aeroxokkal lehet a legjobban színi, sohasem tudja az ember milyen motor lapul a festék alatt, és hány réteg festék és gitt van alatta, de újonnan vagy kurvára megkímélten nagyon jó, csak az nem a Magyar piac.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sátán44 #15487 üzenetére
Én elvetettem az ötletet, ennyiért inkább valami levegőset vegyél, de biztosan újabb évjáratú. Példásul a Gilera Stalker nagyon jó kis motor, egyik haveromnak van, ő újonnan vette vagy 6-7 éve, üti vágja, horgászni is azzal jár. Olyan helyre beviszi ahová egy szétnyúzott Simsonnal nem mennek utána, és mégis megy az a motor. Elég jól lép, 70km/h-t tudja tartani, persze nem azt mondom hogy az NRG Powerrel nem motorozom körbe, de azért nagyon jó kis motor. Most fater gondolkodik hogy venne egy vadi újat, mert az sokáig kitart neki (7-8év alatt kb 13-15e km-t megy).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #15490 üzenetére
Igen én is érdekesnek találom, ugye nem kicsit veszélyes. Én azt a túrázós üléshelyzetet veszem fel, irtó kényelmes. Az Aerox is olasz, ugye más néven MBK Nitro. Aki látott párat, vagy kereste az ismeri, nagyjából be tudja lőni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #15511 üzenetére
Szerintem zsíros. Ez érdekes, az NRG Powerben is zsíros van és mozog rendesen, ha az első fékkel erősen fékezel úgy összemegy hogy szinte hozzáér az első idom a kerékhez. Szerintem csak újra kellet volna zsírozni, meg előtte ugye rendesen kitakarítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én felhívnám a kereskedőt, mondanám neki hogy "x" nap ott vagyok és kipróbálom addig üzemelték be. Lehet csak a karbit kellett volna belőni, vagyis ebben biztos vagyok. Az akksi nem sok vizet zavar, ha azt mondogatta.
#15550 slynevem: Először be kell indítani, utána majd bejáratod, nemde? Vagy a kereskedő menjen vele 500km-t hogy bejáródjon?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Filmvilág
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs