-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz urbi73 #47076 üzenetére
Akkor lenne még egy kérdésem. Dimbes-dombos helyen járok a mocival melóba. És azt vettem észre, h egy kanyarból kijövök (ahol vissza kell venni a gázt, h biztonságba bevegyem) és emelkedő jön, nem "kapcsol" vissza rendesen pedig lelassulok szépen. Mit kell állítanom?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
jFox
őstag
válasz urbi73 #47197 üzenetére
Nekem nincs benne tuning. Én leglább is nem csináltam vele semmit. Gondolom a folytás ki van belőle szedve, de karbi, kipufogó, variátor eredeti, uh. szerintem semmi tuning nincs benne.
Az meg, hogy ki mennyivel megy mindenkinek a saját dolga. Én lakott területen max. 40-50 között megyek, országúton, ha olyan a terep akkor meghúzom egy kicsit, ha bírja a gép.
[ Szerkesztve ]
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
üszök
őstag
válasz urbi73 #47197 üzenetére
"Tény hogy egy ˇkicsit tuningolt ˇ50 - es is megy akár 80 -at is , viszont elvileg 45 km -el lehetne menni vele ."
Az enyém megy 80 körül,viszont ha nem sajnálom a gázt,6 litert kér. Így hát nem túl gazdaságos.
És amúgy kresz szerint 40-el lehet menni kismotorral,nem 45-el.
jFox
(őstag)A tiédben tuti nincs.
Néztem a múltkor mikor indultál tőlem,hogy jé az enyém mennyivel jobban indul ott felfelé el.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Norbika88
senior tag
válasz urbi73 #47273 üzenetére
Én nem versenyezgetni szeretnék vele, meg száguldozni, akkor beülök a kocsiba.
Nem is kell nekem semmi tuning kipufógó, karbi meg egyebek, egyedül az elektronikai fojtást vetetném ki.
Használtat meg nem vennék, mert nem értek a szerelésükhöz, cnc marós vagyok nem autó-motor szerelő9km van meló hely, bicikli-kocsi kombóba szoktam járni 3műszakba.
Szeretek tekerni, azzal is jó időben egy 30at megyek(ez se verseny bringa).
Biciklit a lustább napokon, szeretném felváltani.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz urbi73 #47365 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de az a gyanús ha vmit nem ott gyártanak!
Viccen kívül, műszaki cikkben (teló, tablet) hozzák a "nagy" gyártók minőségét fele áron (ez tapasztalat!). Mondjuk robogót még nem vettem tőlük, de a cikk írója vagy beépített ember vagy Kínai de jókat ír róla (másik tesztet is olvastam és felhasználói véleményeket is).Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz urbi73 #47426 üzenetére
Én még soha nem tankoltam bele egyszerre 6-7 litert....mert szerintem egyszerűen nem is férne el annyi benya a tankban...
Mindig 2000Ft-ért tankolok de az is már van hogy nagyon necces mert szinűltig van a tank ezért álltalában 1800 Ft-nál inkább megállok 130-140Km-t szoktam vele kb elfüstölni mire megint kivillan a sárga fény a szintjelzőn.
17.5 karbival ne is csodálkozz,hogy olyan sokat zabál főleg ha van benne egy 90-100-as főfúvoka....
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbi73 #63130 üzenetére
Valahogy ha hozzá akar nyúlni az átlagos user, akkor a vizes Piaggio a legegyszerűbb döntés (és gyárilag az a legerősebb), mivel 17,5-ös karbi, vagy 18-as torokkal befecskendező, nyitott kipufogó, könnyebb görgős sportvariátor, és már igencsak meglép egy ilyen kis 50ccm-es a gyáriak között. De persze ki hogy érzi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz urbi73 #82132 üzenetére
Elvileg volt valami szekunder levego rendszeres megoldas az F-15-okben 2004 utan. Tuti biztosat igy kep alapjan nem tudok mondani, manualom csak 2004 elottihez van, es amiket lattam eddig, azok is 2004 elottiek voltak.
De fura, hogy csak onnan megy a legszurohazba. Ha nagyon nem talalsz hozza olyan csonkot, akkor vegso esetben vegyel egy simat, es iktasd ki az osszekotest, a legszurohazon levo csonkot amire meg megy dugozd le.
Valoszinu picit a karbin is kell majd allitani. -
nyogo83
Topikgazda
válasz urbi73 #82136 üzenetére
Van a karbidon TPS szenzor? Egy 3 vezetekes csatlakozonak kell ramennie. Csak akkor van ertelme ennek a fajta rendszernek.
Gyanitom igy oldottak meg a karosanyag kibocsatast hogy EURO 2-n belul teljesitsen, hogy bizonyos fojtoszelep allas mellett plusz levegot juttat kozvetlenul a szivotorokba(amire megy a vezetek, az egy szelep), igy szegenyitve a kevereket, csokkentve a karosanyag kibocsajtast.Ha eleve be sincs kotve a vezerlobe a szelep, akkor gyakorlatilag olyan, mintha sima szivocsonk lenne fent.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz urbi73 #82513 üzenetére
Szivesen
Ez meg mindig egy forum, nem fizetos ugyfelszolgalat.
Ha nem kapsz valaszt, akkor az lehet azert van mert:
1. nem tudja senki biztosra
2. keves az info, hogy ennyibol meg lehessen mondani(tuti gyari-e a kuplung, a variator is, lattam mar cifrat )
3. egyszeruen csak nincs idejuk az embereknek nap mint nap benezni
4. nincs olyan ember a topikban, akinek ilyen lenne es megtudna mondaniDe hogy ne en legyek a rosszarc: az onmagaban, hogy F15 evjarat es minden nelkul sokmindent nem mond.
Nem tudom valtoztattak-e valamit az Euro1-es, Euro2-es, vagy a 2004 utani modelleken a hajtason, de valoban a gyari meretet mindenhol a 16,5x 747-es meretet adja meg. Viszont jopar helyen az Euro2-es es mas modellekhez 16,5x8,1x751-es meretet ajanl. Szoval elkepzelheto, hogy nem jo az a szij a tiedhez.Az, hogy mennyire jo a szijmeret, szepen ki lehet filctollal rajzolni es akkor latszik.
Egyebkent az Egu-nel is segitokeszek altalaban ha rajuk telefonalsz, sokszor pontosabban megtudjak mondani hogy tuti jo-e az a meret avgy valami mas a problema.
-
Rivaul
addikt
válasz urbi73 #83669 üzenetére
Az a karburátor fűtés csöve. 99%-ban csak le van így dugózva, ez nem baj. Azért rendesen bedolgozhatta a vizet ha így folyt. Nem nagy tétel a tömítés csere. Aztán néznék egy kompressziót. Lehet jobban meggyalulta mint látható.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz urbi73 #83754 üzenetére
Ezt mindíg, rossz döntésnek tartottam. 20 évig megy gond nélkül, erre amikor elromlik, (mert miért ne romlana el?!), lekötik... Nem véletlen van ott. Fordulat függvényében adagolja az olajat. Az olajozást rendbe kell tenni és használni megint 20 évig.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz urbi73 #85263 üzenetére
Ha a membrán a gond, akkor nem a kipufogó az ahol az olaj folyik, mert az a szívó oldal. Akkor a légszűrőnél látnád. Annyi olaj hogy a kipufogóból "csorogjon"... Az kellene legyen, hogy nem megfelelő az égés. Plusszba hozzá kevert olaj?!
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz urbi73 #85271 üzenetére
Lehet kevesebb nafta jut bele a + vákum hiányában, de az olaj ugyan annyi. Akkor megvalósulna a nem megfelelő égés. Ezt úgy tudod kizárni hogy lekötöd az olajozást és keversz be neki egy kis benzint te magad. De csak ötletelgetek megmondom őszintén.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs