- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revenge
tag
válasz urbi73 #46056 üzenetére
Amit 7perc 30nál megy Kicsit tuning a robogó.
Párhuzam---> informatikusok és kurwák között: "Úgy lesz informatikus valaki, ahogy egy ártatlan lány eljut az emberiség legősibb mesterségéhez: először kíváncsiságból csinálja, aztán kedvtelésből, végül pénzért."
-
Dj.Mike
senior tag
válasz urbi73 #46165 üzenetére
Hello! Addig sikerült eljutni hogy megállapítottam h a jobb oldali főtengő szimering jól ki van nyúlva szép rés tátong a főtengely mellett szal gondolom szépen szívja a fals levegőt ami okán nyilván nem fog beindulni. Gondolom ahogyan említetted is a blokk széthúzása nélkül nem tudom kivenni a szimeringet viszont ahhoz így h nem láttam még hogyan kell nem merek nekifogni. A bal oldali kb 2 hónapja volt cserélve szal annak elvileg semmi baja mivel azt is megnéztem.
-
hori-zoli
tag
válasz urbi73 #46325 üzenetére
Ha lemez, akkor laposfogóval tudod alakítani, hogy zárjon rendesen. Arra kell figyelni, hogy ha óvatohas megfújod, akkor úgy kell szólnia mint a trombita.
Okozhat, de inkább a motor teljesítményét befolyásolja.
A karburátorra menő vákumcső nincs kirepedve, mert akkor nem nyit a benzincsap.
Indítóval, és rúgásra is nehezen indul??[ Szerkesztve ]
-
hori-zoli
tag
válasz urbi73 #46327 üzenetére
Ha eláll a lemez, akkor visszafele is dolgozik a motor!!
Ez gond, főleg hideg indításnál.
A lenkerék hiba melegen is jelentkezne!!
Csinálj egy próbát reggel!!! Mielőtt ráteszed a gyujtást 2-3 szor rugjá rá a motorra, és csak utána tegyél gyujtást, és indíts. Ha így könnyen indul, akkor benzin hiányos!!!
Az üzemanyag rendszernél keresd a hibát. A lenkerék dolgot pedig hanyagolhatod!!! -
30z.Samu
félisten
-
Barell
senior tag
válasz urbi73 #46425 üzenetére
Megrendeltem végül őt újonnan. Felrakom aztán jöhet a hangolás.
-
fagylalt
senior tag
válasz urbi73 #46450 üzenetére
Hidd el ez a gyári, mint minden kis Dioban.
Úgy olvastam, hogy 5g már nagyon kevés, akkor csak pörög a motor, de nem megy, csak 30-at. Állítólag 6,5g a jó, de van akinek az se jött be, ezért vagyok bizonytalan.
Esetleg vegyek egy ilyen hangoló készletet, aztán vegyek egy fix görgőt?Egyáltalán nem szenved a motor, nagyon jól pörög. Mondjuk nem áll ki kerékre, de 40-ig nagyon nyomatékos. Állítólag új szíjjal, görgőkkel legalább 60, de van aki szerint 70-el is megy.
[ Szerkesztve ]
-
fagylalt
senior tag
válasz urbi73 #46458 üzenetére
Első körben megrendelem a szíjat + gyári tömegű görgőket, meg még jó lenne egy új lészűrőszivacs, mert a gyári már nagyon ramaty állapotban van. Konkrétan mosással csak rosszabb lett.
Aztán megnézem a kuplungrugókat, hogy miből milyen van benne gyárilag és azokat is lecserélem ugyanolyanra. Ezeknek az erőssége szín szerint van beosztva?+1 Noob kérdés:
Miért jobb, ha később kapcsol fel illetve ha korábban?[ Szerkesztve ]
-
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz urbi73 #46472 üzenetére
Gondolkoztam már rajta hogy talán le kéne cserélni a gyári kipufogót valami sportdobra,meg nagyobb karbi 70-es hengerrel stb...de kinőttem már a tuningból.
Igaz hogy így gyári állapotában csak max kb 80-at megy alattam de legalább beéri 3 liter benyával százon.ホンダシビッククーペ
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz urbi73 #46516 üzenetére
Eredetileg Piaggio -ra való,de 16K-ért hülye lettem volna otthagyni...
Az SR50 robogókat 3 féle motorral szerelték: Minarelli,Morini és Piaggio.
Nos az enyém egy Morini de egy kis átalakítással jó rá a Piaggio is.
Holnap megoldom szépen hogy passzoljon rá(karosszériás a szakmám).Toroknál a csonkot kell csak áthegeszteni.
Hidd el észre sem lehet majd venni hogy eredetileg nem rá tervezték.Holnap majd lövök egy képet ha kész lesz.
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Barell
senior tag
válasz urbi73 #46620 üzenetére
Nem szerencsém volt, hanem túl vannak értékelve a dolgok. Tény hogy kell ápolni, foglalkozni vele hogy hosszú életű legyen de ilyen légszűrő spray kenceficék meg ilyenek szerintem abszolút feleslegesek. Néha átmosás benzinben aztán kész. Mai napig egészséges a karbi, henger is. És elsősorban arra tértem ki hogy mehet a motor bátran hidegen is, nem lesz baja. Tisztább jobb keveréket is kap, kicsit jobban füstöl, ennyi.
-
hori-zoli
tag
válasz urbi73 #46787 üzenetére
Ha gyári 12-s karbi van rajta, akkor 75-s fúvókával jól szuperál. Viszont, ha 17,5-s van fent, akkor 80-85 kell bele. Sport kipuval újra kell karburálni, és a görgöt cserélni 5g-ra. A kontraszt rúgót cserélni erősebbre, hogy 2500-3000 fordulaton induljon el a motor. A rezó amúgy is csak magas fordulaton dolgozik rendesen.
-
Rico45
őstag
válasz urbi73 #46903 üzenetére
Csak pár napig lenne úgy! Manuális benzincsappal!
Mert melóba mennem kell vele.Viszont a csap kb szerda fele fog megjönni.
Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
ЯΞD
senior tag
válasz urbi73 #47052 üzenetére
Gyertya az szép világos barna. Szívató elektromos és ha hidegen indítom akkor szépen indul majd 1 perc után szépen beáll az alapjárat. Így is elképzelhető, hogy elromlott a szívató? A membrános dolgot nem tudom miként lehetne megnézni. Vagy a szívatót lehet valami módon ellenőrizni, hogy jó illetve rossz-e?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen