-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #36758 üzenetére
A héten én is megborítottam a Tact-ot
Nekem meg ma leszakadt a komplett jobb oldala...! Nem tudom,
hogy sírjak-e, vagy nevessek. Persze ha nem dramatizálom, akkor
csak annyi, hogy elengedték magukat a patentok + a fasza kátyúk
mellékhatásaként szétverődött az egész, és tkp. csak a kipu fölötti
kis oldalidom csinált 180 fokos fordulatot, és olvadt meg a kipun.
(Még jó, hogy nem gyulladt ki a francba az egész motor alattam...)Tothgera30: főnököm meg a BKV bérletet javasolta. Olcsóbb.
Amikor megemlítettem neki, hogy már több, mint 1 misiben van a
gép, hát... Dobott egy hátast, hogy annyiból már autót lehet venni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #36766 üzenetére
az enyém válságrobogó
Lassan ahogy kinéz, az enyém is. SymbianOS kiszaladna a világból,
de legalább rá számíthatok, ha be kéne lökni a Dunába a gépsárkányt.Egyébként így is megy, megáll, világít, dudál.
Ez viszont nálam is így van... A fejidom (még) egyben van. (Igazából az a
baj ezzel a patentos kérdéssel, hogy minden mindennel összefügg. Ahol
elgyengült a cucc, átterhelődnek az ütések a másik elemre - az is törik.)A féktárcsák viszont újszerűek, a betétek zsír újak, motor "pöcc-röff", sőt
jó erőben van - annak ellenére, hogy eszi az olajat -, a hajtás is szinte új,
szóval nem egy rossz gép továbbra sem! De "burkolatilag" kezd fos lenni. -
Rico45
őstag
válasz huszi.gyb #36768 üzenetére
Én meg azt szeretem ha tiszta pipec a moci!Mindig azon filózom mit lehetne még venni rá v. festegetni :~) Ha sélrül egy elem pl. akkor már javítom is.Haver szerint ez túlzás,de így vagyok az autóval is meg mindenemmel.Az tény,hogy minnél jobban vigyázunk valamire annál jobbal baja lesz:~))
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #36894 üzenetére
Az más kérdés, hogy egyesek mit csinálnak bringával ; de a KRESZ szerint semmivel nem kisebb szabálytalanság, ha robogóval mégy a kerékpárúton / úttesten kijelölt kijelölt kerékpársávon, mintha azt nagymotorral, autóval vagy éppen tankkal tennéd. Szintén peace.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
True
aktív tag
válasz huszi.gyb #37236 üzenetére
Nincs jobb kép sajnos, mert a kamerarendszer, nem arra szolgál, hogy az ilyen eseteket jobban be lehessen azonosítani, hanem hogy mi ne csináljunk olyant amit nem szabad...!
Múltkorában a Zsaru-ban láttam egy olyan fotót ahol egy "tesó" Forgalomból kivont nyerges vontató rendszámával teletankolt egy Suzuki-t, (és persze meglepő módon nem fizetett) még a kocsi is nehezen kivehető volt, nemhogy az elkövető...Egyébként a rendszer a hibás! Más fejlett országokban megoldható az, hogy előbb fizetsz, csak azután tankolsz! Csak a sorrend cserélődik fel, semmilyen plusz kellemetlenséggel nem járna, de ez az olajtársaságoknak "felesleges plusz beruházás" lenne, hisz a pénze így is megvan, mert velünk kifizettetik "ha nem teszik elmehetsz, 200 jön helyetted holnap"!
Itt tart ez a szép ország, és nem csak a kutakon van ez sajnos tudom!
Köszönök mindennemű segítséget!
Mod: De mára szaladok dolgozni, hogy hátha éjszaka megint fizethetünk valaki helyett... Jó gyomorideggel dolgozni, elhihetitek...
[ Szerkesztve ]
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #37475 üzenetére
GTS az Vespa vagy Sym? Vespa azért nem túl magas
Én végigjártam a ranglétrát: Dio, Leonardo 125 és most a 250-es. Tény, hogy 100kg felett vagyok, de 250 szerintem optimális méret városba: bármilyen helyzetet megoldasz vele, nem tohonya, kevés a kötelező, normális fogyasztás.
5 év után gondolkodom valami nagyobban, de valódi szükségem nincs rá, csak kéne valami erősebb -
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #37479 üzenetére
Persze én sem arra gondolta,hogy a végtelenségig kell ( vagy lehet ) növelni a köbcentiket.
Ha sikerülne szert tennem egy 650-es burgira olyan 2006-7 éves kevés kilométert futottra valószínűleg az már a végső verzió lenne.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #37481 üzenetére
(#37482) kcsa
Tesztek valamint a baráti körben lévő 650-es tulajdonos által elmondottak alapján nekem az jött le,hogy ez az a masina az amivel hosszú sok kilométeres túrákat kényelmesen lehet megtenni ugyanakkor a power gomb használatával hozza a nagyobb köbcentis váltós gépek dinamizmusát.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37529 üzenetére
Én nem ismerem ezt az oprendszert. Esetleg kérdezd a hasonló nevű tagot...
Amúgy "vita", nem vita: én maradok a GPS-szerint (is) "hitelesített" sebesség
mérésnél, mert össze-vissza csalnak a robogók órái gyárilag, és véleményem
szerint ez okozhat furcsa helyzeteket robogós VS. autós viszonylatban. Mivel
az autók órája messze nem csal ANNYIT, tehát gyorsabbnak fogják érzékelni
az adott úton megengedett sebességet. Tehát le fognak tolni, mert mennének.Ellenben ha Te sem hiszed azt folyton, hogy gyorshajtasz, hanem tudod, hogy
pont normálisan mész, akkor csak azok fognak utolérni, és így megelőzni akik
valóban gyorshajtanak. És ezekből nagyságrendekkel kevesebb van az utakon.Szerintem a 110 km/h köszönő viszonyban nincs a valósággal. De ne legyen
igazam! Szeretem a Sym-et, az előző motorom is az volt - 1 év / 3800 km-ig.bogyo112: én is vagy 20 éve láttam, nagyjából 10 évesen, még VHS-en...
Nem is igazán értettem, csak arra emlékszem, hogy sajnáltam az autós bácsit.
Lehet, hogy otthon megnézem majd, csak rám ne jöjjön a kamion fóbia.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #37536 üzenetére
Az otthonról végzett távmunka egyik előnye. Viszont nincs igazán hétvégém se, ha jön péntek délután egy ajánlatkérés, hétfőre komplett előtervvel, számításokkal, árajánlattal kell referáljak. Valamit valamiért...
szerk: fix havibér, ha sok meló van, ha kevés. Ha van meló, azt azonnal meg kell csinálni. Most éppen volna bőven...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37536 üzenetére
Kimegyünk Óbudán egy karikára, aztán megnézzük, mennyi az annyi...!
Hát igen - az a baj a kistestűekkel, hogy bicikli számba veszik őket. Pedig
harapósabbak egy bringásnál. Mondjuk arról ne is beszéljünk, hogy van aki
a nagy motort sem veszi észre, s akkor is kikanyarodik elé, ha xenonos.
Rengeteg ilyen baleset van sajnos. Xenon+hangos kipufogó+feltűnő ruházat,
és motor szín (ha lehet): akkor javulnak az esélyek, de résen kell lenni. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37540 üzenetére
Ma nem igazán jó, de holnap összehozhatunk valamit.
Mondjuk a kuplungom még sz*r lesz, de ha tudom tartani a
tempót veled, akkor meg tudom mondani a végsebességed.Csak kell egy szakasz, ahol ilyen 90-100-as tempó belefér:
nem muszáj bent maradni a városban, pl. 11-es út kifelé...?
Ha lemaradtam, akkor tutira 105 fölött volt a véged, sík úton
nekem addig megy, de nem szeretem "gyilkolni"... Fordulat
most szerencsére nem kritikus (8000 alatt), mert kivettem a
hézagolót: jobb a fogyasztásom így. De végre kevesebb lett. -
kcsa
veterán
-
válasz huszi.gyb #37547 üzenetére
Sport Tracker pl. Mutat az mindent. [link]
Köszi az infot. Hívtak h menni kéne motorozni, mondom jóóóó mikor? Holnap reggel 9! Mondom kizárt! Minden nap du fél 3-tól érek rá. Válasz: Akkorra bezár a rutin pálya. Innentől kezdve nem tudom mi lesz én dolgozok, a drága szabit erre meg nem baszom el.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz huszi.gyb #37623 üzenetére
SYM-en az első féket ha behúzom "recseg" a kar. Olyan, mint amikor a bovdenes fék totál kiszárad. De ez olajos. Nincs tele olajjal, de a kör alsó 1/3-áig ér. Érdemes vele foglalkoznom? Bérelt motor, még 1 hétig lesz nálam.
Addig még kibírja, de után töltheted. Viszont ha nem töltöd, abból se lesz baj.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz huszi.gyb #37623 üzenetére
nekem is recseg mindkettő ha álló helyzetbe behúzom rendesen. Maga a fékpofa reccsen ahogy néztem. Már mióta megvan. Ja a nyúlós fékezés téma. Megvan hol a baj. A talaj, van az a fajta világos sima aszfalt, azon halál vele fékezni.
korpicschess! Anno annyira éreztem a simsont, hogy cső gázról megálltam egy ember előtt egy hajszállal. Ma már nem merném. ha megjön szabiból az MZ - ETZ-s gyerek, elkérem tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Mawyx
senior tag
válasz huszi.gyb #37643 üzenetére
Mondjuk szerintem van már vagy 2éve hogy érdeklődtem itt motor felől és már akkor is az volt, hogy na most aztán tut ibevezetik és azóta sincs semmi.
A kocsim direkt a szmogriadós hülyeség miatt cseréltem le hogy jajj mi lesz ha kitiltanak és most mi van? Semmi. Ugyanúgy közlekednek fekete matricával.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37643 üzenetére
Az a baj, hogy ha van is biztosításod segédmotorkerékpárra, DE a masina
amúgy 125-ös vagy neadjisten még nagyobb, akkor beintheti a lengőkarost
a biztosító, hogy ez az egész szerződés úgy ahogy van érvénytelen. Tehát
durván megszívhatod akkor is. (Ha te vagy a vétkes, azért, ha meg a vétkes
volt a trükköző, és utána nem tudod behajtani rajta a kártérítést - vagy csak
éveken át tartó pereskedéssel! -, akkor meg azért...) Valóban az lenne a jó,
ha senki nem trükközne. Azért tök más érzés jogsival, rendszámos géppel.
Én is beleszaladtam egy ilyen történetbe, de hál 'istennek "kikecmeregtem"
belőle baj nélkül: semmi baleset meg semmi igazoltatás. Mégegyszer nem!Mawyx: évek óta megy, hogy majd bejön a rendszámozás, de sosem jön.
Legalábbis eddig. Pedig volna értelme, ha nem csak lehúzni akarnak vele.
Szerk: csak az egyik érv szokott lenni, hogy azért ne vegyél, mert ha kell
majd papíroztatni, majd nem fog menni: több érv szól ellene, mint mellette.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz huszi.gyb #37649 üzenetére
Mert fejben az van hogy 50ccm = Simson S51/Jawa Babetta 210
Ezért gondolják hogy egy 50-es robogós/váltós biztos gyenge. nem megy, stb. Ezért kell nagyobb, közben meg egy levegős 50-essel sem bírnak le. Jó példa erre keresztanyám, aki 50ccm-es Dio-t kerékre vágta és úgy kigyorsúlta a kerítést hogy a kapu kitört. Persze 50ccm, de cuki, biztos megy úgy mint egy városi kerékpár, csak nem kell tekerni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37713 üzenetére
Ma inkább otthon hagytam a gépet (tegnap leadtam a rendelést a kuplungra):
jöttem Barátnőmmel, míg egy irányba megyünk. Onnan gyalog. Szerencsére
viszonylag közel van a munkahelyünk egymáshoz, egynek jó ez a megoldás.
Mondjuk jobb szeretek "a magam ura" lenni... Ha érted mire gondolok...
De ez így nem állapot na. Amúgy meglepően nagy ez a GTS! Ahhoz képest
pici benne a motor: említettem, hogy szerintem van belőle 250-es is, de úgy
néz ki, még (névre) 300-as is akad. Ugyanabban a kasztniban egy nagyobb
motor csodákra képes... A súly amúgy az kérdéses, mert a nagy kasztni
nem feltétlen jelent nagy tömeget, ha műanyag. Gyári spec./forgalmi mit ír?nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít
Mielőtt valaki félreértené ezt: nem az a +10 km/h végsebesség ami érződik,
inkább a gyorsulás/dinamizmus. Kellemesen motorozható gép a Majesty:
simán lehet, hogy súlyra éppen egyformák ezek, nekem forgalmiban 168 kg
van beírva - csak a pilóta volt a "ballaszt". (Esetemben így 100 kg körül...)Úgy kellett volna megnézni, hogy gyorsulunk egyet Maja / GTS felállásban,
majd csere GTS / Maja felállásra. Valsz' a könnyebb pilóta alatt ment volna
jobban a Maja... Az nem kérdés, hogy jobban ment így is, mert +50 ccm
előnye van. Valójában 175 ccm, csak névben 180. Mondjuk ha lehet hinni a
leírásoknak, akkor elvileg "pacira" is ugyanannyi, gyakorlatban meg ki tudja.
Nálam a Malossi varió is segíthetett a gyorsulásba a gyári SYM ellen. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37720 üzenetére
Nemsokára leballagok, és megnézem a forgalmit, hogy hány kg van beleírva
Ne hagyd a mociban a forgalmit, mert ha lopják, akkor papírjuk is lesz hozzá.inkább a légellenállása miatt írtam, hogy sokat számít a nagy test
Ebben teljesen igazad van: szélesebb szemből jóval... Láttam egyszer, hogy
két autó közt nem akartad átszuszakolni magad 50-60 körül, amikor én már
simán áttoltam volna ott a Maját. Mondjuk jobb a békesség, főleg, hogy pont
én mondtam a gurulás előtt, hogy ne nagyon hajtsuk, nem vagyok beöltözve.Ugyanez a blokk mondjuk egy Dio-ban
Én a legdurvább ilyen kombóként a Benelli Velvet 400-ast ismerem. Mondjuk
a Runner se semmi, az 50-es méretű kasztniban lakik a 180/200-as blokk... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37723 üzenetére
Hoppácska az a 242 kg nem viccel. Na, akkor meg is volt a pilóta
súlykülönbség, sőt, és akkor lehetnének ugyanolyan erősek: súlyból
maradt le... Ja, nem csak, mert nekem 11kW van a forgalmiban.
Ugyanennyit a frissebb évjáratú, injektoros GTS-re írtak a neten.Visszafelé sikerült csapatni azért.
Ja, utólag kicsit szidtam is magam, hogy ezt most minek? Letoltam
egy csomó autóst és fél percig nyeleztem 110-zzel... Mondjuk az út
jó volt, szóval különösebben nem tűnt veszélyesnek a mutatvány.
Csak nehezemre esett elvenni a gázt, mire a lakott területre értünk...
Erre egy piros faszán megfogott. Na akkor értél utol, sőt. Utána meg
már semmi értelme nem volt "repeszteni", mert csak a zöldhullámot
nem sikerült elérni: mindig meg kellett állni. (Még az SW600-nak is.)kcsa: igen, nekem is kicsit soknak tűnik... De akkor miért írták azt a
forgalmiba? Mi több, van ahol a neten csak 130 kg körül írják a Maját,
de valahogy érzésre inkább a 160-hoz van közelebb (az tuti, hogy az
előző motoromnál, a SYM VS 125/150-nél nehezebb), és állítólag az
volt ilyen 130 kg körül. Rá kell állni egy mérlegre, és lemérni.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #37726 üzenetére
Lejárt a limit...
Ezt találtam. E szerint 163Kg. Viszont a tank 8,5L... Esélytelen. 11.5öt tankoltam bele, amikor 5-ből 2 csíkon volt Lehet, hogy már nem gyári a gép? Vagy rejtett 250-es? Vagy WTF?Ohh gyerekek... Itt nagy keverés van.
Típus: LM25W (ha rákeresel ez 250-es). Felirat az oldalán GTS125 Így érthetőbb... Plusz forgalmiban 124ccm 9kW[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37727 üzenetére
Vagy nem lehet hinni annak az oldalnak... Pl. 180-as Maja hány ccm?
Szerk: amúgy vigyázni kell az ilyen gurulásokkal, mert ha úgy is indul,
hogy max. 90, okés, aztán mindenki elkezdi húzni neki, az csak addig
vicces, ha nem lesz belőle baj. Motoros topikban is pont ezt írták le.Fene tudja: lehet, hogy kijön az emberből, hogy "megmutatja", milyen
faszagyerek, meri neki nyelezni. Nem tudom... Mondjuk esetünkben a
nyelezés követelmény volt (végsebesség teszt!), valamint olyan helyen
néztük, ahol többé-kevésbé szabályosan/biztonságosan kivitelezhető...De visszafelé tényleg nem tudom, mi ütött belém. Talán felbosszantott,
hogy nem mertem kimenni a főútra utánad, mert jöttek az autósok: ezt
a hátrányt akartam behozni. Talán azon agyaltam, hogy marhára sietek
haza, mert az "asszony" otthon vár. Mondjuk ez meg hülyeség, mert
jobb kicsit később hazaérni, mint soha, így nem is reklámoztam ezt az
"ereszd-el-a-hajam" dolgot otthon. (Remélem a fórumot nem olvassa.)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37738 üzenetére
Amúgy miért nem próbálod ki a nagyobbat? Most A1-es jogsid van, vagy mi?
Mert mintha írtad volna, hogy a CBF600 az ilyen volt, a GS500 meg olyan...kcsa: hát ja, érdemes vigyázni rá, de alapvetően használati tárgy a gép. Kinek
van arra ideje, hogy babusgassa... (Aggódtam, hogy lecsapsz arra a 400-asra
előttem, de aztán úgy néz ki, valaki más vitte el... Szépnek szép volt, az biztos.)[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #37754 üzenetére
Aham. Nálam szépen váltogatja a refit és a tompítottat szerencsére. Viszont amit nem értek, hogy miért spórolnak ezerrel. A kínai moto-zetán van gomb és egy fix kapcsoló is a refire. Tehát pl, lehet villogtatni és pillanatokra úgy világítani, hogy mindkettő ég ami olykor nagyon hasznos, mert pl vaksötétben ha mindkettő ég, akkor látom a kátyúkat és messze is látok. Ezt hiányolom csak a Hondáról.
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37768 üzenetére
Miért: mi is csak addig voltuk "nagymenők" a szerencsétlen 50-60-nal
totyorgó autósok közt, amíg nem jött az SW600 és hagyott ott minket
a vérbe minimum 150-nel... Minden relatív... Néha szemét az ember,
s nehezen bír ki egy kis csipkelődést. Ha sértődés van, az persze gáz:
nem az a cél! Persze, nem minden vicc jó vicc! De keress rá a fehér
BMW-re, hogy miért írtam, amit. Amúgy: nem a motor teszi az embert. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37817 üzenetére
Á, tudok ám olyan leheletfinom gázt is adni, hogy csak 100-200-zal növelem a fordulatot, és akkor pont jó. Egy a gond, amikor bemelegszik a hajtáslánc, akkor szerintem a többi rugó is gyengül, így erőszakosabban akar menni a ketyere magától előre: határozottan rángatni kezd nagyobb gázra (miközben ugye satulok a fékkel). Nem az igazi így, na. De már érkezik az új kuplung. Csak tudnám pontosan mikor. Igazából attól nem félek, hogy a kuplung kopik, azon aggódom, hogy nem ám a rugó nélküli pofa lekopik vasig, és összekaristolja a harangot...
Gumicseréről jut eszembe: 35900-nál, tehát lassan 12000 km-rel ezelőtt kapott új papucsokat a gép, szeptember 8-án lesz ennek 3 éve. Mind a két paraméter alapján kezd reklamálni a proggi, hogy esedékes lesz a csere. Ennek mennyire kell hinni? Gyári ajánlások ezek, de igazán nem volt gyilkolva a masina (városi használat leginkább), szóval a profilmélységben vajmi kevéssé látszik még kopás.
Szerintetek? Nem fogok cserélni most, az tuti, csak kérdés, hogy inkább írjam át a proggiban, hogy majd 16000-nél szóljon, vagy mi az általános csereperiódus? (Tudom, ez gumitól is függ. Vmi Bridgestone van rajta, délután megnézem pontosan, hogy mi, ha valakinek az mond valamit.)
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Büszke apukák és anyukák topikja
- PHP programozás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kompakt vízhűtés
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Könyvajánló
- TCL LCD és LED TV-k
- Kés topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs