Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Linksys WRT54G/GL/GS router
Új hozzászólás Aktív témák
-
And
veterán
válasz andorra #7600 üzenetére
"Rendkívül hasznos szolgáltatás az antenna beállításnál "adó oldalon", mert ahogy mozgatod a Router antennáját, azonnal látható az eredménye"
Igen, de ha AP-módban (alapeset) használod a routert, akkor a webfelületen mutatott értékek a kliensek térerejét mutatják, vagyis azt, hogy a router azokat mekkora jelszinttel veszi. Erre pedig abszolút nincs hatással a router által kisugárzott teljesítmény. Az antenna mozgatása viszont természetesen igen.
"Igen, azt gondolom, lehet ugyanaz, de lehet akár eltérő is."
Én meg azt, hogy ha 'odafelé' egy bizonyos útvonal (plusz eszközpozíció és antennabeállítás) biztosítja a maximális térerőt, akkor 'visszafelé' is. -
Martinez91
csendes tag
Hy!!!!
Nemrég vettem egy wrt54gl linksyst és hát eléggé kezdő vagyok routerek terén.
Olyan problémám lenne, hogy összerakom, megadom neki a felh., jelszót, működik rendesen a wifi is jól teljesít, olvasgatom hogy torrent kinyírhatja és csak egy újraindítás segít rajta. Kliensben leveszem a használt szállak számát, hogy ne hozzon létre annyi kapcsolatot, am. csak 2 kis torrentet szedtem. Egyszer csak wifi elmegy és sehogy sincs a kábeles gépen se net(ADSL). Áramtalanítás, kicsi szenvedés és jó, másnap(tegnap) megint szórakozik és elmegy minden. Mondom most nem szórakozok vele és áramtalanítottam az egész gépet. Reggel bekapcsolom és nem megy, kihúzom, már mindent csinálok, hát nem megy. Az egyik eset hogy villog a power, világít a dmz, a wlan és az 1-es és 4-es ethernet. A másik hogy ugyancsak villog a power, világít a dmz és az 1-es ethernet. Az internet nem világít.
Jah és van egy harmadik is amikor szintén villog a power, világyít az összes ethernet és az internet, pedig nincs bedugva.
Most mit csináljak??? A gépen ha össze van dugva sehogy sem tudom előhozni a kezelőfelületét. Szerintetek szervíz, vagy kidobhatom, vagy mit kell vele csinálni????
PLEASE!!! -
And
veterán