Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyemipapa
senior tag
válasz RicsiSuly #43892 üzenetére
Én teljesen kezdő vagyok, 3 hete érkezett meg geekbuyingról Lengyelországból az Anycubic Kobra 2 Neo nyomtatóm, akciósan és kuponnal nekem 48 ezerért sikerült megvennem.
Elnyomtattam már többszáz méter filamentet, és teljesen elégedett vagyok a nyomtatóval, én csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
fabula
őstag
válasz RicsiSuly #43892 üzenetére
Max 50 körül semmit nem ajálok kezdőnek . Ilyen áron csak olyat kapsz, amivel sok szívás lesz kezdőként, de tényleg .
A legjobb megoldás kezdőnek jelenleg a Bambu A1 AMS lite nélkül, január közepétől kb. 350€-ért lesz majd kapható (most csak kombóban szállítják).
Persze szerintem, nem kell nekem hinni . -
-
fabula
őstag
válasz RicsiSuly #43903 üzenetére
Ilyet egyik nyomtatóra sem írtam, hogy "selejt", csak hát már jócskán meghaladott technikák, olcsó alkatsrészekből, megbízhatatlan gyártással és minőségben.
Az Artillery Hornet-et nem igazán ismerem, a nevét már hallottam, kb. ennyi, én ebben a kategóriában már nem nézegetek semmit, mert korábban én is vettem relatíve "olcsó" nyomtatókat, majd ráköltöttem egy csomót és akkor sem tudta azt a megbízhatóságot és minőséget, amit én szerettem volna.
Ezt tudomásul kell venni.[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz RicsiSuly #44826 üzenetére
Én Ender 3-at vettem kb. ennyiért második nyomtatónak, hogy majd ezzel kinyomtatom azokat az alkatrészeket, ami az első nyomtatómhoz kell. Hát az lett belőle, hogy az Ender 3-ra kellett az időt fordítani, hogy jól nyomtasson. Kb. még 40-50e ráment, de már jó.
Tehát kb. 100ba volt, mire normális lett. Akkor nem volt más alternatíva, mint most pl.: a Bambulab A1 mini, vagy a sovol sv06.
Ha szerencséd van, és boldogulsz az Enderrel úgy, hogy nem költesz rá, akkor jó lehet, de amint költeni kellene, akkor inkább másikat néznék...
-
fabula
őstag
válasz RicsiSuly #44826 üzenetére