Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz szabop27 #53745 üzenetére
A throw distance(milyen távolságra mekkora képet tud vetíteni), bármely kinézett projectornál megkell nézni, ha fixek a méretek és a helyek.
van sok honlap, és a gyártó honlapja is leírja, hogy melyik gép milyen távolságra mekkora képet vetít.
például ittBT hangszóró csak akkor jó, ha nem késik, vagy ha valahol a lejátszóban állítható a hang-kép eltolás, mert nagyon idegesítő tud lenni, ha fél másodpercel később szólal meg a hang.
Még kérdés a vászon típusa, mert ha mondjuk ALR ultra short throw-hoz van , akkor hiába teszel egy projectort a polcra, nem fogsz látni semmit se rajta, mindenképp ellenőrizni kéne, hogy sima, vagy valami speciális, bár jó eséllyel normál, de bármi lehet.
és a legfontosabb: milyen színű a fal?
okoskodom, tehát vagyok
-
cinemazealot
addikt
válasz Alabástrom #53747 üzenetére
Akkor folytatom is.