-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz bitpork #196151 üzenetére
Huha. Nekem ez egy kicsit santit.
Tehat itt az auto, kersz idopontot az nkh-ba, majd elmesz, majd ha kesz, johet a nav, ott kifizeted a regadot, csinalsz egy eredetvizsgat (nav es eredet felcserelheto), kotsz egy biztositast es mehetsz okmanyirodaba.
Ja es ez 1nap az egesz :)[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz bitpork #196173 üzenetére
Oke. Akkor leirom a jelenlegi opciot.
VAM-ot sosem fizettem, ez az eljaras EU-n beluli dolgokra ervenyes.
Tehat tetelezzuk fel, hogy nemetbol vett valaki egy autot. Elhozod az autot, traileren, piros szelu rendszammal, p rendszammal kulfoldrol. Van ketnyelvu adasvetelid, zulassungsbescheinigung Teil I es II papirod, jobb esetben egy 2oldalas iromany a muszakirol (ez kesobbiekben fontos lesz).
Figyelni kell az uj torvenymodositasokra is. 99utan forgalombahelyezett autonal ha nincs E jelzes a tipusjovahagyasi plaketton, akkor kell COC, vagy TUV-os papir (8oldal kb), kulonben tovabbi 370e forint es egy honap varakozasi ido szakad meg rank, hogy megallapitsa pesten egy ceg, hogy az elmult 15evben mar nemetorszagban rendszammal rendelkezo es tobb muszakin atmeno autonk megfelel-e a magyar jogszabalyoknak. AGYFHASZ.
Beslattyogunk az NKH-ba kerunk idopontot. Nincs elsobbsegi idopont, azt a torveny bunteti, ezert IS bukott a Mozaik meg a tobbi szar. Egyedi forgalombahelyezes (magyarul egy szigoritott muszaki) es honositas lehetseges. A korabban emlitett muszakis papir itt jo lehet, hisz akkor csak honositanunk kell 8e Ft-ert. Honositasnal IS mernek mar co-t, HA: az auto 6evnel idosebb, 160ezernel tobbet futott vagy ha a vizsgabiztos ugy veli, szukseges. (Vizsgabiztosi rahatassal merhetnek feket es futomuvet is).
Egyedizes 39100Ft. Itt mar be kell mutassuk az auto papirjait. Idopont most videken kb 3het, fovaros 3honap.
Erdemes atnezetni az autot, elvinni egy olyan helyre, ahol muszakiztatnak is, ne aznap erjen minket meglepetes.
Nkh-nal elkernek mostmar minden papirt, majd penz befizetese es sikeres vizsga vegeztevel adnak plusszba egy muszaki ervenyessegi lapot es egy jarmu muszaki adatlapot (ez a papir mindenhova kell, e nelkul nem csinal senki semmit).
Elmehetunk mostmar a NAV regado befizeto osztalyahoz. Ott kitoltunk 1 vagy 2 papirt (attol fugg, h van-e mar vpid szamunk), majd befizetjuk a regadot, errol kapunk kulon papirt. Ezutan elvisszuk az autot az eredetvizsgara. Kotunk egy biztositast, majd mehetunk az okmanyirodaba. Ott adnak nekunk uj rendszamot, forgalmit, torzskonyvet (postazzak) es csomo penz kipengetese utan mar hasznalhatjuk is az autonkat.
Ha valami nem lenne vilagos barkinek, szivesen segitek.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #196518 üzenetére
volt, de attol meg ~2millo volt az ara az 1.3 fapad-nak
a fullos 1.5GS is eppen 3 alatt volt, meg az 1.6Sport 4 megaforint
a legtobb persze a 1.3GLX volt 2.4-2.5 korul, mert havi torlesztoben nem volt nagy a diffi a 1.3fapadhoz kepest
na most tavaj az 1.4turbos Sport volt ~7misi, es az meg nem is a mild-hibrid verzio annyierttöbb drón kell ;P
-
Bull Boss
senior tag
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #197148 üzenetére
2014 előtt foglalkozós az 1.6 THP, ezt bele kell kalkulálni.
Mondjuk a hátul 196cm eléggé lerövidíti a listát.
Adac teszteket érdemes nézni, ott ezt mérik. És még egy szavazat a C3 Picassora, vagy akár a Qubo (sztem psa 1,4 8V van a benzinesbe, ami előny).
Vagy Berlingo, autóskártyában mindent üt TU5JP4-el örök életű plusz két nap. És ezzel jöhetnek a barátnők is[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
-
veterán
válasz bitpork #197253 üzenetére
én azt gondolom, hogy aki kompresszióhiányos kocsit hajt az nem hegyezi a cerkáját arra, hogy akkurátusan vezesse a tankolási költségeket (mindig négyezer), szervizeket, gumicseréket egy külföldi applikációban szóval szerintem amit belelátsz bias-t ebbe a statisztikába az egész egyszerűen nem létezik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #197283 üzenetére
Nem is vagyok benne ilyenekben inkább. Most ez a cikk is nevetséges. [link]
Meg a múltkor olvastam valamit, hogy mindenki hülye aki nem tisztán elektromost vesz és minek a hibrid meg a PHEV egyáltalán. Nagyon szívesen vennék villanyos autót ha lehetne kapni értelmes áron. Teljesen kifordul már magából a világ és mindenki egymás torkának ugrik, ha a másik nem a saját véleményét vallja. Qru amit írt, a füstösök sokkal rosszabbak. Ott a dízel az istenkirály. Miért nem lehet elfogadni a másik ember választását. Nekem a PHEV a legjobb ami jelenleg elérhető áron van. Nagyon sokat megyek rövid távokat, ezért az elektromos is bőven elég lenne, de nincs értelmes 5 körül.
Tudnék még róla egy csomót beszélni, csak dühít, hogy ennyire elvakult már pár csoportosulás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
MC Pite
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #197722 üzenetére
A Q7 egy emelt kombi, ami kapott összkerék meghajtást. Csak arra jó, hogy jobban kiláss belőle, illetve ha nehezen mozogsz, akkor a ki- beszállás is egyszerűbb. Cserébe másfélszer annyit fogyaszt, mint egy A6 avant, és sokkal drágábbak hozzá a futómű alkatrészek.
Bármilyen hasonló méretű egyterű sokkal nagyobb és pratikusabb beltérrel rendelkezik. Pl. egy Voyagerbe múltkor be tudtunk rakni egy 140x200x17 cm-es kókuszos matracot. A Q7-be ugyanezt szintén berakod, de a kókusznak búcsút mondhatsz, mert félbe kell hajtani hosszában, és eltörik a ..csába.
Ettől függetlenül a Q7 még a legértelmesebb SUV, csak ugye Audi-ból van, ezért nehéz odaállítani bármilyen egyterű mellé, mert árban minimum 2x a szorzó. Esetleg okcsóbbak közül a Kia Sorento/Hyundai Santa Fe/Ssangyong Rexton labdába tud rúgni, de azok is túl nagyok és nehezek ahhoz képest, hogy mit nyújthat egy valamivel kisebb és kevesebbet fogyasztó egyterűhöz képest.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #197736 üzenetére
Arra próbáltam kilyukadni, hogy azonos méretű SUV és egyterű közül az egyterűben több a hely és olcsóbban üzemeltethető.
Ugye akkor jön a terepképesség kiemelése. Ez egy nagyon jó érv lenne, ha valóban hasznosítanák az emberek, de ugye tudjuk, hogy a SUV-oknak egy nagyon-nagyon pici része hagyja el az aszfaltot az élete során, ráadásul a legtöbb csak sima elsőkerék meghajtású.
Akárhogy is nézzük, de a SUV vásárlás nagyrészt divatból történik. Ha te nem ilyen okból kifolyólag vásároltál dömpert, akkor legyen tiszta a lelkiismereted.
Ezen felül engem főleg egy dolog miatt csesznek fel a SUV-ok. Sajnos a károsanyag kibocsátás még mindig nem csökken, és erről a SUV-ok tehetnek (rengeteg statisztika elérhető ezzel kapcsolatban). Ha nem lenne egyértelmű, hogy ez miért gond, akkor gyorsan leírom ezt is:
1. Elképesztően felment a belső égésű motorral szerelt autók ára. (Nem, rohadtul nem csak a szar forint miatt.)
2. Minden releváns szereplő az elektromos autókra tette le a voksát, aminek a kompromisszum nélküli használata még sok-sok évtizedig nem jön el, legalábbis errefelé biztosan nem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #197734 üzenetére
Kérlek vezess egy Focust, C Maxot és egy Kugát. Az Active is több mint optika, de míg a fókával és C Max-al jó menni, a Kugával rühellek, borzasztó (picit is rossz úton). Annyival nagyobb egy C Maxnál az emelés, hogy megölte a bulit, sőt, a biztonságos közlekedést. És amitől pl jól variálható egy C Max, azt kiszedték a Kugából. Szerintem 100ból 99 embernek EZ a suv. Nem hoztál másik Fordokat példának hogy jobbannlásuk; de mi az Edge és mi a Puma? Illetve, mi Kuga?
Nem kötözködni akarok, de a Suv zászlaja alatt k..ták el a Focus/C Maxot így, és autóbuziként is ez már sztem suv.
ngaba: Nézed meg a Spacetourert, a Berlingot és társait, C5 Aircrosst, az 5008-at(sokkal egyterűbb mint a Scenicek), esetleg az Espacet. Belül meghagyták az egyterűs dolgokat szerencsére, ha nem is mindent.
Qru: A szokásos 3 kombi, meg az O4. A 130lovas turbósokat bennehagynám a kalapban, ezekben a kasznikban elég lendületesek, nem hiszem hogy kell 160 ló. Meg ugye, nem is 130 az a 130 sem a psanál, sem a vag-nál, de gyanúm szerint a 140 se 140 a kia/hyundainál. Magamnak C4 Spacetourert vennék, kanyarkövető xenonnal, mirrorlinkes fejjel, 1.2 Pr-el, a rövidet, én imádom, vezetni is tök jó.
Csak drága ez a szarfrancia.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz bitpork #197753 üzenetére
Csak meg kell találni a felhasználási módhoz a megfelelőt.
Pont ez az autóválasztás lényege. Ezért is rettentően szubjektív.Anyóka eredetileg SUV-ra pályázott volna, amikor a 7 személyest vettük. Igazából nem lett volna akadálya, ha nem annyiban került volna, mint egy valódi egyterű. Meg hát akkor lett volna esélyes, ha megmarad a régi egyterű.
De mivel drága is volt (az egyterűvel egyetemben), ezért a régi egyterű ment a háztól, így maradt vásárláskor az egyterű.
Persze ha több pénzünk lett volna, akkor most két nagy dög lenne itthon; egy suv, meg egy klasszikus egyterű.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
szekera
csendes tag
válasz bitpork #197887 üzenetére
az ország másik sarka : Győr
MC Pite:
54 éves orvosnőnek lesz, nem saját részre, ezért is aggályos a Tucson mérete (is)
kifejezetten új és benzines autót akar, a hybridektől tart, óvatos
kényelmes és nagyobb kirándulásokra családilag is alkalmas autót akar
több SUV típust egyszerűen elutasított a formája, kinézete alapján (ez a döntés érzelmi oldala) -
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #197943 üzenetére
Enyémnél nem kell 1-2mre csökkenteni a hatótrávját mert az alapból is max 1m. Odamegyek ajtóhoz abban a pillanatban nyit amikor rárakom a kezem a kilincsre. Hátizsákba van kulcs az még ok. Utána beülök gombal indítom. Zárásnál meg kilincsen van a gomb azt nyomom meg. max 1m lehet a hatótávja.
Persze ha akarom nyithatom, csukhatom gombal is szökőévente szükség van rá.@aero: Még nem lopták el. Amúgy én azt gondolom, hogy ha akarják viszik a távirányítost is nem ez dönt.
a dolog baromi kényelmes. Nem kell soha elővenni, megnyomni, berakni ez az egész kimarad. autómatikusan nyílik...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #197943 üzenetére
1-2 méterre csökkenti? Nálam a keyless alig egy méterről megy. Ha nagyobb ívben kerülöm hátulról az autót (pl hogy kivegyem a gyereket), bezár. A gombos nyitás zárás klasszikus 20 méterről is.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #197953 üzenetére
az mért jó?
új pl ford keylessek ha nem mozgatod nem sugároz jelet. hiába rakod le ajtó elé ha még át is menne a jel a lakásajtón ha nincs nincs. az enyém persze kőkori gondolom mindig sugároz de az én tipusomat ha távirányítos akkor láttam róla videot kb 60sec alatt viszi aki kínából berendelte amit kell. ennél keyless se rosszabb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
6030D
Ármester
válasz bitpork #198128 üzenetére
Nincs mese, ez kell vilike, hol vagy?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #198128 üzenetére
De a nyomatékuk is jóval nagyobb, ráadásul bőven 2000-es fordulat alatt a maximum is elérhető a modern turbó motoroknak köszönhetően. Az már más kérdés, hogy a modern autónál a gázpedál lenyomása után egy kávécigi' belefér mire elkezd gyorsulni, merthogy euronorma' van...
Ja, és kompakt autókról van szó, ahol a 150LE sportosnak számít addig, amíg nem jön be a képbe a hot hatch változat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest