-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #113757 üzenetére
Somfa utca, gondolod probald be, szarazon lehet nem lesz gond
(#113755) !Overdose!
Ezek akkor uj teligumik voltak. -
8th
addikt
válasz Dare2Live #124389 üzenetére
Öhöm, jó oké. És ha sosem kell cserélni akkor miért lehet vezérműláncot és vezérlés alkatrészeket kapni az ilyen csodamotorokhoz?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #124401 üzenetére
Teljesen mindegy hogyan tartod karban a legjobb minőségű lánc is nyúlik/kopik idővel. Nyilván 6x annyit kibír mint egy szíjas megoldás de egyszerűen butaság, hogy soha nem kell cserélni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
-
Johnny198612
tag
válasz Dare2Live #125262 üzenetére
Igazad van, a fiatalabbakat neztem legutoljara, onnan maradt meg a keves talalat az en ársávomban (Az 1.0-kat kizartam):
[link]Egyebkent igy laikuskent, keves tapasztalattal fejben azt kepzelem, ha en lennek a fonokom fonoke, akkor csak Toyota-k es Lexusok allnanak a garazsomban. Ezert en is eloszor ezt kerestem, es pont a Yaris miatt neztem a 13 eveseket eloszor, mert arra dobott nekem megfizetheto talalatot.
De utanaolvastam tobb helyen, es ha oregszik, akkor ez is oregszik, es komolyabb problemak is fellephetnek, mint barmelyik masik autonal:
[link]Ha van sajat tapasztalatom, akkor az az apam peldaja, aki a Daewoo Nexiajat 8 evesen vette 50.000 km-el 12 eve, es most tart 110.000 km-nel. Csak bevasarlas, kethavonta egy rokon, meg felevente egy pesti ut videkrol kb. Rendszeres szerviz es kb. minden ut utan masnap takaritas, atnezes.. Sztem ennel jobban nem lehet kimelni valamit. Megis szar az elektronikaja, neha osszevissza jelez dolgokat, a centralzar haldoklik, az akksija csak ugy lemerul, egyre gyakrabban. A szerelo csak szetteszi a kezet: "Hat mar oreg..megint cserelunk egy akksit, aztan meglatjuk.." Sose indulnek el vele hataron tulra nyugodt szivvel, 5 eve se tettem volna..
Ezert zartam le a 8-9 evnel oregebb autok nezegeteset a hetvegen. En elhiszem, hogy a Yaris futomuve tok egyben van 13 evesen is, es 20 eves koraban is elindulhat elso rugasra 85%-ban; De biztos tele van apro idegesito hibakkal mar most, mert egyszeruen oreg mar, meg ha egy szerzetes is vigyaz ra.
De ha veszek egy 7 eves Fiestat vagy talan Puntot, jo allapotban, ami meg fiatalnak mondhato, akkor meg talan elvezhetem par evig idegesito hibak nelkul, aztan en ronthatom el, vagy vigyazhatok ra. Talan jobb elmenyt fog adni, ha elobb is adja meg magat.. Rosszul gondolom ezt igy egy doboz sor utan?Honda Jazzban is a 10 evest mernem max beprobalni, de csakis az iszonyat hype miatt, ami ma korulvette
Bocs, h hosszu lett.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #125285 üzenetére
"nem az egyik hanem imo a legjobb kicskocsi választás a piacon. jazzhez képest is" - Jah ha nem akar 2 nél több ember utazni benne és nincs több csomagjuk mint egy teszkósszatyor.
A Jazz semmivel sem problémásabb mint a Yaris cserébe sokkal-sokkal tágasabb. Kb egy napon se említeném a kettőt.
mod:
Akkor át is nevezhetem a topikot Milyen Honda Jazz-t vegyek topikká, ugye?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #125300 üzenetére
1: A Toyota nem sz@r, én ilyet soha nem mondtam. Motorikusan ok csak kicsi, nem valós alternatívája a Jazz-nek. Én nem is sorolnám egy kategóriába a kettőt. Majdnem vettem egy Yaris-t anno, csak amikor megláttam, hogy kvázi nincs csomagtartója elvetettem. Jazz tényleg megbízható, és tágas. 4 felnőttel nyomtunk le benne többször 2 hetes horvát nyaralást. Megnézem a Yarissal ezt hogy vitelezed ki. Leginkább sehogy.
2: Dízel: Nem vagyok dízel ellenes, volt Avensis 2.0 D4-D a családban semmi baja nem volt, pedig fel volt tekerve benne a füstcsavar. Sőt jelenleg egy Passat 2.0 TDI-t használok és kimondottan kedvelem.
#nincsbennetarcsi
-
-
hdman
őstag
válasz Dare2Live #126484 üzenetére
Igazad van. Való igaz, hogy a tapadása brutál, még esőben is, csak azárt arra számítottam, hogy 3 szezont elmegy. ha cserélni kell, hát cserélem, nem arról van szó. Igaz hogy verettem neki, és a sok pályázás is gyorsan eszi, de azért a durván 25 ezer km kicsit wenig 130 ezerért
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
válasz Dare2Live #151444 üzenetére
igen, de csak az 1,6 gdi, az 1,25 és 1,4 MPI
nekem 6-6,5 volt az átlagom az 1,4 MPI-vel Ausztriában, itthon 7+
az 1,6 MPI-t a vitara-ra írtam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
veterán
válasz Dare2Live #151799 üzenetére
2013-tól mindegyik A3/Octi3/Golf7 1.4 TSI szíjas.
(#151797) Blaise: Nincs számottevő különbség a szervizköltségben, mechanikailag azonos autók, ugyanazok a kopóalkatrészek, esetleg az Audi márkaszerviz számláz magasabb óradíjat, de ha nem garanciális, akkor odaviszed ahová akarod, viheted akár Skoda szervizbe vagy maszekhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
tony_snow
tag
válasz Dare2Live #151817 üzenetére
Köszi szépen a cikket, számomra nagyon hasznos volt.
Pont ma kértem tanácsot egy több, mint 300e km-t futott autóval kapcsolatban, és egy kedves fórumozó világított rá ebből a szemszögből, hogy nem igazán tuti vétel. Nagyon hasznos ez a fórum, januárban tervezek autót venni, addig még jövök tanácsot kérni. -
-v-
addikt
válasz Dare2Live #155797 üzenetére
A model 3 jó irány Győrnél meg Nagykanizsánál már ott a szürke baszás, hogy lesz szupercsárdzser. Még két évet
baszódjálélményautózz a yarissal, addigra felpörög a gyártás, és lesz autó is meg töltő is hozzá#azélettúlrövidahhozhogyazonaggódjálhogymilyendrágaleszmajdbécsbeszervizbevinninyóccázeuróér'
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
veterán
válasz Dare2Live #156206 üzenetére
Ott mások a sofőrök, vélhetően más habitussal. Az 1.4 TSI fogyasztását még nem vezettem a Spritmonitoron, a 2 db 2.0-t itt találod. Autópályán elhanyagolható lenne a különbség, viszont az erősebb jobban kívánja a tempót; városban tényleg lehet 2 liter.
[ Szerkesztve ]
-
-
htomi85
tag
válasz Dare2Live #156201 üzenetére
Nem szeretem ezt a kifejezést.
Mindenki szeretne ferkával vagy porséval járni és minden modellcsajt megdugni, csak keveseknek sikerül. Egyrészt a bitkojn milliárdosok.
Páran eljutnak munkával erre a szintre, mire egyetemre megy végre a kisebbik gyerek.
De ennek semmi köze a csökkenő spermiumszinthez. -
-
Csaby25
senior tag
-
-
HKorn
addikt
válasz Dare2Live #157189 üzenetére
Ja melóba járásra lenne 70%-ban használva, az meg kb 2x15 km minden nap, 10km pálya, 5 km város. Akkor ez a TSI nek annyira nem pálya mi?
Különben annyira nem zavarna ha mondjuk csak 200k km körül jelentkezne, de TC-s Novoth Tibi szaki cikkeit is olvasva simán előjöhet akár 50k km után is. Prémium üzemanyaggal valamennyit lehet segíteni rajta.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen