Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz bitpork #92531 üzenetére
Pont ez az, hogy ez mar nem humoros, 100x be voltak linkelve ezek a dologok. Siman csak unalmas hogy valaki az 1.9 pedere veri ki. Tegye, engem nem zavar, csak nem vagyok kivancsi ra. A VW-Seat-Skoda topikot ezert nem is nezem. Csak az megy hogy a PD a legkiralyabb motor a TSI meg szar. Ugy hogy a legnagyobb fikazok talan meg nem is ultek TSI-ben.
-
footy
addikt
válasz bitpork #92541 üzenetére
Nekem is PD-m van, de kiprobaltam a TSI-t es szerintem teljesen jo karaktere van. Nem fikazom csak azert mert nekem nem az van.
Nem haragszom senkire, ahogy feljebb is irtam egyszeruen nem vagyok kivancsi az ilyen trollkodasokra.
Ha a marka facebook csoportjaban csinalja valaki lelke rajta, de ez a "Milyen autót vegyek?" forum.[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #92596 üzenetére
Naneszójjábe! Tényleg hajmeresztő b@zki, hogy mennyi humorérzék nélkül élő életunt besavanyodott ember jár ide. Csak mert nem értik a viccet képesek hozzászólásokon át szájkaratézni egy szaros megosztott vicces kép miatt. Én a vw fika posztokon és képeken is jókat röhögök nem csak itt facebookon is mások meg egy vicces képen úgy ki tudnak borulni mint ha minimum az anyukat szidná az ember. Egyszerűen nem bírja el a japán autós önérzetük, hogy ne ugassák le az embert. Egyébként pedig imádom az ilyen heves reakciókat. Ilyenkor minden alkalommal jót röhögök mert a reakciójukból pontosan tudom, hogy rendesen betalált a kép!
A demokrácia a csőcselék uralma
-
zsoltee10
addikt
válasz bitpork #93042 üzenetére
Én nem is számoltam maradványértéket, mert mi minden autót addig tartunk meg, amíg nullára fut. Az Opel Előtt egy ezeréves J5-ös pözsó volt, amit végül 2 motorcsere és 2 lakatolás után elcseréltem 4 mázsa száraztésztára.
Meg van 2002-es Pug Boxer, 2.8HDi, 450ekm van benne. Most lett cserélve a gyári kuplung, azon kívül a motoron minden gyári (turbó, porlasztó, magasnyomású szivattyú is), a futóművet kellett javítani 100ekm-ként, meg most lettek a küszöbök cserélve, kapott komplett fényezést is. Azt is újan vettük.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #93988 üzenetére
Ezt mar megszokhattad volna A Dizel auto (hangsulyozom A Dizel), az reggelente nem indul, kell melle egy benzines is, hogy el tudj menni dolgozni es minimum evente 2x ra kell költeni fel millio forintot, mert a kettöstömegü, a turbo, a .......... en nem ertem ezt miert nem erted mar meg!!!!!!!!!!! Ahelyett, hogy lazadsz, inkabb csinalnad Te is ezt...föleg szarfosaudiautomataval
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #94089 üzenetére
Mer' létezik illegális jövedelem is Mo.-n? Ugyanmar, itt mindenki a bocsuletes fizetéséből el.
Ettől függetlenül a 2 osszértéke nekem is tobb, mint a 6 havi átlagom, de pontos havi fixet en is nehezen tudok számolni. Viszont fenn van tartva lelkiismeretesen mindkettő, es hála Isten mindkét torzskony itt van mellettem a fiókban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bobsys
addikt
válasz bitpork #94089 üzenetére
Mikor megvettem akkor volt nem tobb mint 6 havi fizetesem. Utolso Magyarorszagi fizetesem alapjan meg masfel havi. A mostani meg meg annyiba sem kerult (aranyaiban, mert ugye USDt atvaltva HUFra persze, hogy tobb)
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #94147 üzenetére
Persze, bármivel lehet, de még mindig nem értem a dolgot.
Azt mondta a cikkíró, hogy 6 havi fizetésednél nem érdemes többet költeni autóra, mert túlköltekezel.
Ennek mióta cáfolata az, hogy biciklire, nyaralásra és kurvázásra is tudok ennyit költeni?
Nincs logikai kapcsolat az állítások között...Declare: nem, nem értem. A hobbira pedig világosan kitért.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #94153 üzenetére
Van hobbiautóm nekem is. Nem is egy. Ha visszaolvasol, találhatsz ezt-azt.
Az viszont szerintem más téma, sok szempontból. Pl. hogy az valószínűleg nem veszít az értékéből napról napra, hanem inkább felfelé megy az ára.Viszont térjünk vissza egy pillanatra az eredeti okfejtésre: ha a hétköznapi autóddal bőven túllősz a kereten, és arra öntöd folyamatosan a fizud jelentős részét (most hogy ez hitel, vagy gumi vagy csak egy beteg 20 éves exprémium fenntartása, az mindegy), akkor miből is lesz hobbiautód?
Azt pedig végképp tegyük hozzá, hogy itthon egy fizuból több autót fenntartani luxus. A legtöbb magyar család két fizuból tart fenn egy autót.
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
-
-v-
addikt
válasz bitpork #94398 üzenetére
A tempomatozás inkább a másik topikban ment A szadízelezés meg rég volt szerintem, legalábbis munezzel sokkal többet hisztiztek mint amennyire ez tényleg jelen van ...
Az meg hogy preferáják az nem keverendő össze a szardízelezéssel. A japó verdák jók, és nem véletlen preferáltak, ez tény, ahogy az is, egy szög egyszerű japán szívó dízel valószínűleg kevésbé kockázatos választás, mint az emlegetett 2.5 v6 tdi Ezzel se érdemes vitatkozni, de ez nem egyenlő a szardízelezéssel vagy hogy azt mondanád csakajapán. Olyanok vagytok mint valami 4 éves gyerek akinek elvették vagy leszólták a játékát aztán azóta besértődött, bekattant 1x a szardízel lemez aztán azóta az megy
A 3 lityós v6-os hdi C5 kombi pl. nekem is kurvára tetszik, családi meg utazóautónak kéne[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #94398 üzenetére
"Én se az ellen keltem ki anno h szarfos dízelem van hanem hogy nincs tempomatom. 99.alkalommal már unalmas. Különben meg vettem már "
Hm, látom könnyen bedaráltak. Kapod még fél évig az ívet és egy Honda-ban találod magad, meglásd.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #94408 üzenetére
HI!
Fa ertem en hogyfaj hogy nemhiszek a szeretnikell es majd jolesz ...
azertellenebn hogy utannezek, elolvasom es meg gondolkodni is hajlando vagyok nem fogok bocsanatot kerni:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #94426 üzenetére
Egyébként nem vallom magam Honda fannak, szimplán szeretek mindig racionálisan dönteni. HR-V sem azért került fokuszba, mert Honda, hanem mert kategóriájában korrekt a fogyasztása, megbízható, szögegyszerű és teljesítette az alapvető igényeimet (emelt, 4WD, 5 ajtó, kézi váltó, max 1.6 szívóbenzin)
Nem keresem az ingereket, mint Karotta, nem cserélnék le CR-V-t csak azért, mert túl unalmasan megbízható és szürke, nem kellenek az új kihívások, nem kell a kaland, csak egy (két) megbízható szürke, bevált technika.
Persze én sem értek az autókhoz, de én képviselem a racionális oldalt, te meg a szerelemből vásárlóst.
Pl. engem ember nem tudna meggyőzni, h légrugós autót, Alfa-t, vagy franciát vegyek, de nem savaztam soha a gondolkodásomtól távol álló alternatívákat.
Próbálok mindig minden téren átgondoltan, minél kisebb kockázatott vállalva dönteni. Eddig bejött."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
válasz bitpork #94432 üzenetére
Azt én is gondoltam, hogy a teljes összeget nem hagyja lealkudni, de átvizsgáltatni már csak át kéne, mert nem kis összegről van szó, és emberi életekkel nem nagyon szabad játszani. Sz*rt meg nem akarok venni. Ismerem őket sajnos, csak mivel még nem vettem autót, ezért nem tudom hogy megy a menet.
Amúgy egy kis C corsa-t néztem ki.üdv!
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #94429 üzenetére
Nem.
Csak azt, h próbálok olyan döntést hozni, ahol minél kisebb az anyagi kockázat használat során. Elsődleges szempontjaim kiválasztásnál a megbízhatóság, üzembiztosság, minőség. Ezt követően jön a forma, a használat és valahol a sor legvégén van az extrák tartalma. Soha nem vettem semmilyen komolyabb értéket képviselő holmit anélkül, h ne olvastam volna utána. Számomra ez a racionális hozzáálllás.
Elhiszem h mindkettőtöknél hibátlan (volt) a V6 TDI, de van az a mondás, h nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Nekem ennyi elég és kihúzom a képzeletbeli listámról.
Ez ugyanúgy igaz egy több használt tesztben bemutatott, egymástól függetlenül a hibáit feltáró autóra. Lásd Duster. Többen is írták, h vegyek azt, mert igénytelen occsó, stb. De, engem elriaszt, h 20.000 után nem veszi a kettest, 60.000km után váltót kell cserélni, kezemben marad a fűtésszabályzó, 10.000 után le vannak szakadva az ajtógumik és műszerfalat is kell cserélni, mert össze vissza mutat mindent.
Egyik legjobb barátom is beleugrott egy 2.0 PDTDI-be. Nem az az utánaolvasós fajta, tetszett neki az Audi A3, s mivel évi 35-40.000-et beleteker, diesel-t akart. Megnyitotta a hahu-t, belőtte 150 km-nél semmiképp sem legyen messzebb, aztán 1 hét alatt vettek egyet 3,5 -ért 2 éve. Azóta rávert 600k-t a váratlan hibákra (legalábbis nekem ennyit mondott el ) és bosszankodik h mennyire rossz autó.
Említhetném a Volvo automatákat is. A tizenévig forgalomban lévő 5 seb. Geartronic is köztudottan szar. Állítólag a 6 sebességes már megbízhatóbb, de már ott is olvastam random előforduló hibákról. Nem akarom emiatt az autó piaci árának negyedét, ötödét rálocsolni, ezért nem veszek automatát.
Vásár előtt átnézetni az autót teljesen evidens. De ez soha nem zárja ki azt, h 3 év múlva ne fossa össze magát az automata, a légrugó és ne kelljen a kettőre együtt bő 1m-t rátolni.Így érhető?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #94439 üzenetére
Nyilván nem egy user beszámolói alapján vonunk le konklúziókat, mint ahogy az efféle statisztikák is komplett adatbázisokból táplálkoznak.
Mármint a Honda-ról, vagy a HR-V-ről? Utóbbira kíváncsi vagyok, mert a gyenge minőségű olajjal, nagy periódusokkal használt, sokat futottaknál előforduló olajfogyasztáson kívül én nem találtam semmit.
Közhely, de hibátlan autó nincs, főleg használtan, viszont anyagi kockázatcsökkentés van.emvy
Nem tagadom, h ezt a kérdéskört túlzottan egyszerűen közelítem meg.
Te, mint nem egy átlagember más érvek alapján hozol döntéseket.[rvilike]
Behatárolhatják az igények, valóban, de luxuskategóriából is lehet kisebb anyagi kockázatú döntést hozni.
mycso
Hol olvastad?
Első találat a vezess cikke.
Ebben is 110 lovas disel van."A hatfokozatú szerkezet - amelynek egyesben rövid az áttételezése, hogy helyettesítse a felezőt - 20 ezer kilométer után nehezen vette be a kettest. A darálás és a csikorgás súlyosbodott, 23 190 kilométernél cserélni kellett a sebességváltót."
Sokat is írtam a cserére.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen