- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- Diablo IV
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- EA Sports WRC '23
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz
bitpork #71916 üzenetére
Hozzáteszem, 1993 óta Citroenek a családi autók, kezdtünk egy citromsárga Citroen ZX Reflex-el (mint egy régi Astra, csak az eleje szögletesebb, a hátulja, főleg a hátsó lámpák kialakítása hasonlít), szegénynek annyi baja volt 10 év alatt, hogy egy esős nap után pöstön sikerült egy félig nyitott aknát eltalálnia apámnak és kicsit meghajlott a féltengely. Csere, no problem, csak drága pénz volt. A generátor gyárilag mintha alulméretezett lett volna, egyedül ezzel volt gondunk.
2003-ban az előzőt beszámítva került hozzánk a Xsara Picasso, mondanom se kell, hogy a "meeekkoraaa űrhajó" feeling volt utána egy darabig, aztán megszokja az ember. Nekem 2002 óta van jogsim, így vezettem mind a két autót, mégsem tudom ennyi év után se megszokni az analóg műszerek teljes hiányát az autóban. Minden digitális, ráadásul középre tolva. Az autóban jelenleg 99460 km van, 10,5 év alatt, köszönhető ez annak, hogy szülők 6 éve elváltak, így anyám használja javarészt munkába járni napi 2x11km-t. De én is elviszem 1-1 debreceni útra, vagy ahogy idén ősszel is, egy tokaji pihenésre a barátokkal, ahol jól jött a tágas belső tér és a nagy csomagtér.Ugyan szokták rám mondani, hogy olyanokat hallok meg, amit felesleges, de én nem szeretek idegen, nekem nem tetsző zajt hallani egy autóban, főleg ha nem tudom mi okozza, de az alábbiak a tapasztalataim a 2003-as évjáratú 1.6 8V Citroen Xsara Picassoval (Elit felszereltség) így 10 év és kb. 45.000 általam beletett km után (az autó fűtetlen, de zárt garázsban alszik mióta megvan):
- digitális kijelzőt napszemüvegben nappal, ha ráadom a világítást (olyankor halványít kicsit), maxra állított erősséggel sem mindig látni, hátulról tűző nap esetén sehogy. Ez egy ilyen büntetésekre kihegyezett országban veszélyes...
- ugyan egy tényleg megbízható motor van benne, de a 8 szelep nem ad neki sok esélyt kiteljesedni (95LE asszem), lomha az autó, megkockáztatom, hogy 16 szelepes, erősebb motorral kevesebbet is fogyasztana, nem kellene szerencsétlennek ekkora homlokfelülettel annyit erőlködnie
- a (mű?)bőrkormány ilyen megkímélt használat mellett is simára kopott és mállik(!)
- konstans, háttérben megbúvó aggódó gondolat az elektromos problémákról hallott történetek miatt (autópályán leállt az autó, lekapcsolnak a fények, stb.)
- tavaly kipufogót kellett hagasztani, mert a hátsó dob rohadni kezdett
- fura (de jó is), de nem tudok több negatívumot mondani, tágas, jól használható családi egyterű
És igen, 9 év után jött elő az első elektronikus probléma. Tünet: este megyek vele országúton, és egy pillanatra lekapcsol a műszerfalvilágítás és a fényszóró. Utána fél évig semmi, jön a tél. Az index bajuszkapcsolója lenyomva (balra indexelésnél) egyszer csak abbahagyja az indexelést. Kicsit rányomok, folytatja. Anyám használja az autót, erről nem szólt, engem roppantul bosszant, mert ez veszélyes is tud lenni. Ez odáig fajul tavaszra, hogy (alattam természetesen) lekapcsol a világítás megint és vissza, ahogy araszolok a sorban a városban este. (Azóta egyszerm ár láttam ilyet egy másik Xsara Picassonál is, ahogy ment előttem és ugyanez a tünet.) Ezek után balra indexelésnél rendszeresen megáll az indexelés jelzése.
Egyértelmű, hogy kontakthiba, elegem lett, nézzünk egy bajuszkapcsolót.
Unix, 26.000 HUF (-46% kedvezménnyel...), ez egy kocka-csatlakozóban végződő bajusz. Szerelő azt mondja, ez nem jó hozzá, mert légzsákos, itt az egész közép-kormány-agyat kell cserélni, ez kb. 70.000 HUF. Fasza, visszaviszem Unixhoz a kapcsolót, pénz nincs vissza, egye fene, levásároltam.
Anyám egyik kollégáján keresztül talált egy srácot, aki autóelektronikára specializálódott, ő MEGJAVÍTOTTA az alkatrészt, azóta működik minden tökéletesen.
Nekem végig egyértelmű volt, hogy kontakthiba (mégis csak az egyik legtöbbet használt kapcsoló, kikophat), de ez jó, hogy van aki javítani is tudja, így párezer HUFból megoldódott a probléma. A világítást is lekapcsolhatta, mert egy kapcsoló vezérli azt is.Általam érezni/hallani vélt tünetek:
- darabos a szervó, kanyarodásnál érezni (szerelő legutóbb a szervószivattyú cserét javasolta, nem tudom, hogy ez megoldja-e a dolgot, én régóta érzem már ezt a kormányon)
- városban hallható, országúton a nagyobb sebesség miatt nem: gázelvétel és rá gázadás és egy koppanó hang hátul-középről
- váltókulisszában a váltórúd nincs rendesen középre pozícionálva, 3.-ba váltásnál (főleg 2.-ból), ha nem tart rá az ember, a rúd nekikoppan a kulisszának, szerintem ez sem egészséges. Ez csak engem zavar, a gazdáját nem.
- a bőr váltószoknya anyaga ennyi használat után eltöredezett
- nem tudom mi szerint áll vissza mindig automata klímára a vezérlés, ha kikapcsolt klímával állítjuk le, én még indításnál is kikapcsolom a klímát, átállítom A/C-ről sima ventilátorrawww.vakbelmutet.hu
-
zolikaDB
veterán
válasz
bitpork #71925 üzenetére
22 éve a legjobbhoz járok!
3 garnitúra szemüvegem és kontaktlencsém is van.
Nnna. Magamban reagáltam a mai VW-s TC cikkre.
Vmivel drágább, mint a Corolla, de kombi és b.szott jól fel van szerelve.
[link]
Tempomat, bixenon, ülés- és állófűtés... Hmmm.Eladó 2db új Galaxy S23 tok: https://tinyurl.com/4nuerynw
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #71937 üzenetére
De ők nem csinálnak semmit, azoknak csak trafizni van eszük... viszont rengeteg ilyen van!! Minden nap anyázok meg szentségelek ... eskü tényleg meg fogom venni a hátsó ködlámpámba a létező legerősebb ledes offroad izzót, sőt át is fogom kötni a kapcsolót, hogy úriember legyek, és ne az elsőt kapcsolja fel először.. és az összes kínai xenonos majomra rá fogom nyomni...
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #72189 üzenetére
...azért egy E91-et én sem vállalnék be, ha még látszólag rendben is van, de az órában láthatóan fake (majdnem 3x-os) az állás.
Eleve a tekergetés már sunyiságra ad következtetést, s akkor ki tudja még mit szeretne nepperünk eltitkolni pár ezer ft haszontöbblet reményében."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #72195 üzenetére
De nem érted, h mit írtam.
Nekem sincs problémám a nagy futású prémium autókkal, amelyeknek az órája tükrözi a valós km-t.
Teljesen más lenne a felállás, ha eleve 340k km-rel hirdetnék (..csak kérem szépen akkor nem lehet rajta akasztani 8 kilót), esetleg végig vezetett szervizkönyvvel (bár manapság már szart sem ér, én éppen ezért fotóztatok mindent a szervizesemmel, illetve fotózok magam is, ha valamit cserélek), de itt szó sincs erről, konkrétan utólag derült ki h az esetleges vásárlót vastagon át akarták bszni, mert 200k-t elcsaltak a futásából. Noh erre írtam h felőlem agyon lehet szilikonozva, tűnhet úgy h svájci orvos tulaja volt, de ha már eleve átveréssel indul a vásár, akkor az ember bizodalma egyszerre megdől. Legalábbis én biztosan nem vennék olyan autót, amiről már a vásárlás előtt tudom h palira akartak venni.emvy
Annó még válaszoltál nekem egy ilyet:
"Nagyon szep auto - de van meg valaki, aki komolyan gondolja, hogy kizarolag szoftveres kulonbseg van ket kulonbozo teljesitmenyu hajtasrendszer kozott?"
Alapos kutatómunka után sikerült utánajárnom a motor különbségeknek és kijelenhetem 100%-ra, h a gyengébb -130 lovas - 2.4 D motor 1:1-ben ugyanaz, mint a jelenlegi 163, 185 LE-s D5, csak szoftverben van különbség.
Volvo Vida 2013-ban minden alkatrészt átnéztünk, a váltóig minden ugyanaz. (porlasztócsúcsok és a turbó is), illetve forumokon több Volvo-s szerelő is megerősített benne.
Erről a korai cikkek is beszámoltak konyhanyelven: 01, 02, 03.
Cikkszám szerinti eltérések a váltótól indulnak, mivel a 2.4D-be 5 gangos kézi került, míg a D5-ökbe már 6 sebességes van.Ezért is fog kapni első körben egy gyári szoftvert, amivel tudni fogja a D5 motor 185 LE-s teljesítményét, ha valamiért mégsem jön az össze, akkor a svéd BSR-hez fordulok, akik ezt ígérik:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #72292 üzenetére
I!
mikor csempet akrtam spanyolbol hozatni, Csabikat oivtam elosszor, megadta 2 noi szemejj elrhetoseget es ugy kezdtemnaluk hogy ki kuldott, osztajjn feluli kiszolgalst kaptam
amugy eg megtem oket imserve Tegd...:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Zewa
senior tag
válasz
bitpork #72374 üzenetére
Bocs, de ez úgy ronda ahogy van. Aki ezért kiad 385ezer jurót az meg is érdemli.
Egy elegáns autón mit keres ez az első lökös, és a kopoltyú? Króm hűtőrács sem éppen elegáns,szép megoldás. A zongoralakk feketéről már a kommersz gyártók is szoknak le szvsz egy Bentleyben ultragáz, a kormány pedig olyan mintha egy 20éves Accord vagy E39 kormányát bebőrőzték volna..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #72409 üzenetére
HI!
a CoV s solnak mentunk e terra lett belol
udv
p.s. kaptma rgy jo otlelt rajukhivatama frekvencia feluyetletl: - )))
molnarpeter: telre: olszizon
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
válasz
bitpork #72409 üzenetére
Ha van benne klíma és elektromos ablak meg abs, akkor az full. Ha tempomat is, akkor az full full. Ha tolatóradar, akkor már megafull.
Az összes többi extra olyan szintű rongyrázás, amire egyetlen becsületes embernek sem lehet szüksége - vélik a nepperek, ezért könnyítik meg a keresgélést ezen kifejezések emlegetésével.
-
DeFranco
nagyúr
-
TaaT
veterán
-
jozefgucci1
addikt
válasz
bitpork #72478 üzenetére
Bazz már nekem sem nem értem
Amúgy a lényeg ez lett volna .:
"Eladom suzukimat,ha valaki építeni akár vagy csak utál télen a buszmegállóban állni...2002es töröttlámpás 5ajtós,friss műszakival központizárrral még minden szarral ami csak kell... A kaszni jó állapotu(leszámítva hogy jégvert volt olyan mint a tojástartó) ! A színe: Törley pezsgö metál(1-2 köpőlégy és szúnyog van a tető lakkozásában de homokkal és polírkoronggal eltávolítható! 1.3as 8v motoros 5gangos sárkány 6literes zabálógép.(ha 2 gyertyát kiveszem akkor elvan 4literrel is)!
A kábelezést nem árt átnézni! Általában működik,de a Paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre a műszerfal alattEgyébként jó tuning alap belselye is kulturált a hátsó üléseken kívül( 3db 120kilós állatokkal jártam hogy ne legyen az autóban libikóka érzésem! Akit érdekel 120pisztolyorrú mátyásért viheti! Mondjuk lehet kevesebb is pl. 6Db deák
esetleg babettát beszámítok,de csak olyat ami akkor is beindul ha már otthagytad külömben utánnadtolom!!!
És hogy főnök, mennyi a vége? -Hát mentem már vele 160-at is: ))) De ment volna még többet is, csak elszakadt a vontatókötél: )Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok duplaennyit, mert ebben félek: ) Nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert suzuki, én meg nem vagyok mazohista. Utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több f. szságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod: )))
Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit! NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért? Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, mégha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem.
GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék:
VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták a japcsiknál és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: )
HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod! NEMDOHÁNYZÓ? -Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: )
NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogyy a parkolóban sem odab. szni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen.
GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsra, nehogy túlságosan lehüljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: )
MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik."Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
TaaT
veterán
válasz
bitpork #72485 üzenetére
Jókat tudsz kérdezni.
Gugli azt mondja (majd kijavít valaki ha frankón vágja a témát)
Brutto = Netto + NoVA + MwSt
MwSt = Áfa
NoVA = dízel járművek légszennyezési adójaHa külföldre veszed (export) akkor NoVA-t nem kell fizetni.
Preis exkl. Nova = ár NoVA-t nélkül.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
footy
addikt