-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #89243 üzenetére
+1
10-12k / 1 év
most is 11k van benne, jövő héten megcsinálom életem első olajcseréjét 32 évesen
kemény 10k huf lesz, 3 liter 5w30 premium hyper (van még fél liter maradékom 4 hónappal ezelőttről) / gyári olajszűrő / japanparts levegőszűrő.egyébként következő cserekor ki fogom próbálni a tesztgyőztes mannol-t, 6k huf/4 liter, nincs nagyon olcsóbb alternatíva jelenleg. egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #89241 üzenetére
az, hogy 200k-t keresel vagy 150-et havonta, az oszt-szoroz? Szerintem igen.
De az évente 600e ft különbség. A 1.5 vagy 2 évente olajcsere meg (mondjuk 20e ft-os olajcserével számolva) évente 3-4e ft különbség. Évente 600e vs 3-4e az tényleg baromira pont ugyanaz, kiváló hasonlat
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #89550 üzenetére
Hat ennyi, nincs ingyen ebed. Csak mig regen volt valasztasod, hogy tobbet akarsz kapni es wzert hajlando vagy tobbet fizetni, a mai uj autokkal egyre kevesbe van, mert a mernok szakma is mar csak ilyen, minden nem megy egyszerre, ha a kornyezetvedelmi meg fogyasztasi szarokat kenyszeritik rajuk, akkor annak fognak megfelelni, neked meg nem marad valasztas ....
-
-
hdman
őstag
válasz DeFranco #89550 üzenetére
Ha már Tesla: Ilyet látott már valaki élőben? Tesla Roadster
Ma láttam ilyet először, azt hittem egy Elise, de Tesla típusjelzés volt rajta és a kormányon is...
Sopron city :)
-
8th
addikt
válasz DeFranco #89625 üzenetére
Fogalmam sincs de az Auchan kúton kapható gázolaj hibátlan. Semmivel sem eszik többet belőle a kocsi mint a Shell vagy OMV nyálból és ugyanúgy megy vele.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #89636 üzenetére
Ez egy 7 éves cikk, jöhet egy új, ha már most így beszélünk róla
Szeretném tovább olvasni, hogy a kocsim nem tudja érzékelni a nagyobb oktánszámú benzint, közben pedig de...Akkor miért jár egyértelműen finomabban, és megy jobban? Valamit csak állít a kocsi, hogy hasznosítani tudja a nagyobb minőségű benzint... Vagy állítás nélkül nagyobb minőségű benzint kap, és annyi?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #89625 üzenetére
HI!
az lukoil leglabb 2, de inkabb 3 eve visszadta a a nagykert
udv
neduddki
p..s a fene megeszi honna lesz ocos beniznem???:- (((
Damage401: hogyne ha ujrairod agyujtasi map-ot:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #89643 üzenetére
Mondjuk ha nem ismeri fel az autóm szerintetek, és nem az aktuális benzinhez állítja a keveréket, attól még szebben jár. És nem csak beképzelem, mert tényleg észreveszem mindig a különbséget, a múltkor pl. a sima Shell 95-tel szépen járt, aztán ugyanúgy a Shell 95-től gyengébb volt, igazi megváltás volt teleb@szni az EVO-val, azóta elhalkult, jobban húz...
Én biztos vagyok benne, hogy tudják az autók hasznosítani, és nem csak + pénz, hanem tényleg van fejlesztés mögötte, és jobb benzint kapunk. De mint írtam is, egy vadiúj autó valószínűleg ugyanúgy fog járni a sima 95-tel és a hiperszuper prémiummal is, viszont az enyém, amiben 16 éves vezérlés van (), és 230k km, már megérzi a benzin minőségbeli különbségeit.
-
Damage401
senior tag
válasz DeFranco #89669 üzenetére
Szia
Z14XE (G Astra,szíjas)
[ Szerkesztve ]
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #89826 üzenetére
Igen, ezt sokan félre értik. A Csaó veszteség minimalizálásra van nem kárpótlásra.
Typhoon47: Nem100k-s önrész van.
mod:
sasa134: Jó érzés de ettől függetlenül soha többet nem veszek új autót (kivéve ha nyerek a lottón). Igaz akkor sosem lesz olyan ami pont a szádíze szerint lett konfigurálva. Az enyém pl majdnem tökéletes, egyedül a belső kárpit színnek nem ezt választottam volna de hát ha az ember 2 évesen az újkori ár 60%-án veszi meg az ember akkor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
footy
addikt
válasz DeFranco #89839 üzenetére
Egyébként ez annyira nem tragikus ha utánaszámol az ember. pl: egy átlagos fizu 150e x6= 900e
Ennyiért lehet nézni valami benzines Focust vagy Astrát,egyik sem egy ördöglakat, tehát jó esetben nem kell nagyobb összeget rálocsolni. Emellett mind2 használható méretű autó és van belőlük kombi is.A problémát én ott látom, amit a Becsületes nepper is megemlített valamelyik cikkében; sokan úgy vannak vele, hogy "nekem ez már jár". Pedig attól mert a főnök szivat vagy utálod a munkád, attól még nem jár több, nem lesz több a számlán.
(#89841) [rvilike]
Azt is meg kell ám nézni, hogy mennyibe kerül svájcban egy albérlet, mennyit kell fizetni betegbiztosításra(mert ott ugy az sincs ingyen) stb. Az én véleményem az hogy munkából sehol nem lehet jól élni. -
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #89869 üzenetére
Ennyire gáz lenne egy 10 éves autó? Vannak ilyenek, persze, de ez lenne az általános?
Olyan furcsa ezt olvasni, mert nekem egy 10 éves autó kb az új kategória.
Mondjuk én a 20 éves Omegába se ültem be remegő kézzel hogy elindul-e mert tudtam hogy elindul, mint mindig.De egyébként tényleg nagy szívás lenne ha egyik reggel nem indulna, mikor minden reggel a kapkodásról meg a rohanásról szól...
Azért ha valaki odafigyel és az első komolyabb jelre "orvoshoz" viszi az autót, plusz rendszeresen átnézeti akkor csak nem lehet ilyen tragikus állapotban egy 10 éves autó, nem? -
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #89869 üzenetére
azert 5 ev alatt ritkan koltod ra egy autora az uj kori ertekenek 60-70%-t szervizekre, mert kb ennyit bukik az erteke ennyi ido alatt
plusz tt vannak a vastagceruzaval irt kotelezo szervizek arai is az ujnal, amiket egy 5 evesen vett 10 evesig hasznalt autonal magasrol leszarhatsztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #89878 üzenetére
azert egy ujan 5M-s atlagos autot 5 evesen megvehetsz 2M korul, vagy siman alatta is akar
ujabb 5 ev es 60 honap alatt meg nem fogsz rakolteni havi 45-50k-t fixen az ziher, mert az uj auto ennyit bukik az ertken per ho, mire az ujan 5M-s auto 5 eves korara elbukta az ujkori erteke 60%-t
plusz a 5 eves kocsit fele annyiert leszervizelik barhol, az ujat meg viheted a gari miatt a markaszagszervizbetöbb drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz DeFranco #89869 üzenetére
En 5-6 even keresztul 10+-os autokat(Leon,Swift, Mazda6) hajtottam, soha nem hagyott cserben egyik sem.
A szervizperiodusokat betartom es ha valami zajt hallok akkor megnezetem. Ennyi.
A masik dolog amit hobizoli is ir, hogy az uj autonal a kotelezo szervizeknek eleg komoly ara van. Ezen tul pedig azt sem lehet mondani, hogy soha nem kell a tervezett perioduson kivul visszamenni. (visszahivasok)
Az uj autok ertekveszteset elnezve en tovabbra sem latom ertelmet 0km-es autot vasarolni. (Bar orulok, hogy nem mindenki gondolkodik igy, kulonben en sem tudnek autot venni. ) -
Dany007
veterán
-
5150head
senior tag
válasz DeFranco #90480 üzenetére
Fentebb írtam, hogy nem értek a kocsikhoz, tehát nem ismerem a típusokat és soha nem is érdekelt a dolog, de mivel rákényszerülök, mert kell, ezért nézelődök. Akkor esetleg dobj fel néhányat a két modell között. Még néhány támpont: Eddig Ford fusion, focus ferdehátú/kombi került elém, octavia.
Egyébként olyan elképzelhetetlen, hogy egy pasi nem ismer minden típust, és nem is érdekli a téma? Nyugi, nem vagyok b#zi -
5150head
senior tag
válasz DeFranco #90486 üzenetére
Az igényeket nagyjából itt leírtam. Az esetek döntő többségében 2-4 fő utazna legtöbbször 150 km-ert utazótáskával.
Jól pakolhatóság: zenélek és a cumókat jó lenne ha jól el lehetne pakolni ha esetleg menni kell (ez ritkább). túra évente 2x-5x befigyel haverokkal, hátizsák bakancs.[ Szerkesztve ]