-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Ilyen alapon az eddigi ~92600 hozzászólásból kapásból ki lehetne moderálni úgy 55-60ezret mert azoknak sincs semmi köze a topik témájához . Első hozzászólásba azt kéne betenni hogy a benzin fűnyíróba való.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #92596 üzenetére
Naneszójjábe! Tényleg hajmeresztő b@zki, hogy mennyi humorérzék nélkül élő életunt besavanyodott ember jár ide. Csak mert nem értik a viccet képesek hozzászólásokon át szájkaratézni egy szaros megosztott vicces kép miatt. Én a vw fika posztokon és képeken is jókat röhögök nem csak itt facebookon is mások meg egy vicces képen úgy ki tudnak borulni mint ha minimum az anyukat szidná az ember. Egyszerűen nem bírja el a japán autós önérzetük, hogy ne ugassák le az embert. Egyébként pedig imádom az ilyen heves reakciókat. Ilyenkor minden alkalommal jót röhögök mert a reakciójukból pontosan tudom, hogy rendesen betalált a kép!
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Az Audi A2 nemetorszagbam az un. Kultwagen kategoria, amit "megeri" behozni az tuti szar."
Miért lenne szar? Semmi probléma a német és ausztriai import A2-vel. Az osztrák kocsiknak jellemzően csúnyább a fényezése mert a keverék amit síkosságmentesítés céljából kiszórnak az útra tele van apró finom sóder jellegű anyaggal ami idővel óhatatlanul felveri a fényezést csak a többi autóval ellentétben ezek nem kezdenek el rohadni mert nem acél karosszériásak. Sógorom keze alatt az elmúlt években több A2 is átment most is van neki két darab dízel. Elég öreg autók már a legfiatalabb is 9éves belőle. A "jóléti" nyugat európai országokban sem a csórók vették anno az A2-t ergo most nem azért adják el mert szar lenne hanem azért mert van pénzük átülni egy fiatalabb vagy épp új autóba a levetett A2-ket pedig felvásárolják kelet európai (magyar, román stb...) nepperek. Tőlünk pedig jellemzően a románok bolgárok ukránok viszik tovább őket keletre nem a németek. Németek mostanában a négyütemű trabantra harapnak nagyon magyarországon. Eleve kevés készült belőle (38122 db összesen) és náluk elvétve volt 1-1 darab. Ott a kétüteműt már nem lehet újonnan forgalomba helyezni így a négyüteműre cuppantak rá nosztalgiázni. Gyakorlatilag felvásárolják az összeset ami még egyben van pont mint rendszerváltás után a románok a Dacia 1310-et.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
"Szerintem, a fiatal használt a legpraktikusabb. Még nem olyan nyűgös, mint a vénség, de nem is fekszik benne annyi pénz, mint az újban."
Csikós Zsoltnak volt anno egy jó költség összehasonlító írása még a totalcar előtti időkből valamelyik nyomtatott autós lapnál. 0km-es ignis vs. öreg merci vs. 6-8éves mazda (vagy toyota?). Tételesen végig volt vezetve, hogy melyik mennyibe kerül majd xy év használat után. Na az jó kis cikk volt olyan súlyos igazságokkal nagy kár, hogy nincs fent a neten.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz DeFranco #92887 üzenetére
Oké. Azért majd olvasd el ha módodban áll mert tényleg jó cikk. Nem totalcar stílusban íródott. Konklúzió talán az volt, hogy szervízzel amortizációval biztosítással tankolással kisnyúl bojtos farkával együtt is olcsóbb volt a 8éves japánt fenntartani mint egy új suzukit, xy évre vetítve pedig az öreg zöldséges mercit a legdrágább fenntartani.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz kovacsroli #92911 üzenetére
Napi 80kilométerre vennék valami egyszerű kisdízelt egy benzines leenné a fejetek nem is gondolkodnék abban. Most mondanám, hogy B Corsa 1.5D, Saxo 1.5D, Fiesta 1.8D mert elég takarékosak de ezek öreg konstrukciók és sajnos úgy törnek mint a ropi. Úgyhogy azt mondom, hogy Vokswagen Lupo (Seat Arosa) 1.7 SDI. Egy faék egyszerűségű megbízható 4hengeres közvetlen befecskendezéses adagolós szívódízel motor van bennük. Országúton különösebb erőfeszítés nélkül elgurul 4liter alatti fogyasztással alkatrészárai is teljesen rendben vannak és 4csillagot kapott az euroncap töréstesztjén két front légzsákkal.
Ez például nem néz ki rosszul az pedig, hogy az elején csálén áll a lökhárító még nem jelent semmit. Meg kell nézni élőben. Alufelni nélkül valószínűleg be lehet alkudni 500k alá, alufelni + fejegység nélkül viszont biztosan be. A felnire szerelt négy új téli gumi istenkirálycsászárság így tél előtt na meg tényleg elég jól felszerelt az autó. Blokkolásgátló, két légzsák, centrálzár, riasztó, elektromos ablakok, állítható szervokormány, állítható magasságú vezetőülés, ködlámpa, fényszórómagasság állítás stb.
Hiába a sok kilométer ha a kompresszió rendben van nem volt komolyabban törve és nem rohad az alja ~480k körüli összegért én simán megvenném. Klassz kisautó."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz tboy93 #92965 üzenetére
Láttál már kis fogyasztású gyors turbóbenzinest? Én még nem főleg nem 1,2M-ért.
kicsi, benzines, gyors,
kis fogyasztású= Suzuki Swift Sport 125hp
kicsi, benzines,gyors, kis fogyasztású = Toyota Aygo 68hp
kicsi,benzines, gyors, kis fogyasztású = Seat Ibiza Sport TDI 131hp + chipMondom én, háromból kettőt választhat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Anno az egyik középsulis tanárom kétütemű Wartburgból ült át 1.3 8v swiftbe. Kajakra 3.-4.ben mászkált vele ~4ezres fordulaton a városban. Városon kívül 80km/h felett tolt csak ötöst neki biztos megszokta, hogy a wartyogót pörgetni kell. Ilyet mond szünetben: "városban nem is lehet ennek ötöst kapcsolni ez úgy megy, hogy blablabla..." Jól kiröhögtük szegényt. Nagy figura volt az öreg.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #92976 üzenetére
A 4. az oké de te például mész tartósan 55-60al városban harmadikban? Az öreg rendszeresen így járkált hamarabb lehetett hallani mint látni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz fokukac #92982 üzenetére
Akkor annyi. Nincs röntgen szemem 30méterről az utcán állva nem látom a ford.sz. mérőt csak füllel gondoltam van vagy 4000rpm. Állandóan úgy forgatta az öreg mint valami 17éves friss jogsis lakótelepi hülyegyerek a 200k-s hondáját. Lehet, hogy nem 3.-4. volt hanem 2.-3. sebesség. Nem tudom de nagyon nem olyan hangja volt mint ami 2000-2500at forog.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz werszomjas #93233 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #93277 üzenetére
Ezt senki nem fogja tudni neked megmondani és egyébként is autófüggő a dolog. A lóerő mellett több dolog számít még: nyomatékgörbe, váltóáttétel stb...
Példa: a 130lovas pdtdi sharan se nem kicsi se nem könnyű (1700+ kg) ezért elég szarul gyorsul viszont a jól áttételezett váltónak és a nyomatéknak (310Nm) köszönhetően a 80ról 120ra ugrást gyorsan letudja ergo simán lehet vele előzgetni még sűrűbb forgalomban sem ragadsz be senki mögé. Ugyan ebben a bódéban a 115lovas 2.0 benzines egy szánalmas vacak arra pont elég, hogy tartsd vele sztrádán a 120-at de 100km/h felett előzgetni már nem nagyon kell vele max. ilyen 0.8 matizokat és 1.0 swifteket. Mindegy hányat váltasz vissza és nyomhatod két lábbal is a gázt akkor is szánalmasan lassan vánszorog fel 120 fölé mivel nincs semmi nyomatéka. Nyomaték kell nem lóerő. Polo 1.4 16v benzin vs. 1.4 pd dízel ugyanez. Mindkettő 75ló ám a dízel könnyedén lelépi a benzinest pedig ő a nehezebb. Egy motorba erő kell NEM lóerő mert az önmagában csak egy szám amivel segget lehet törölni.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz atos19881101 #93344 üzenetére
Igaz. Túlzottan leegyszerűsítettem a dolgot.
(#93351) [rvilike]: 1x sem.
(#93352) EQMontoya: "Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény."
Ha papásan vezetsz - ergo 2000 max. 2500rpm körül feljebb váltasz - az alacsonyabban éledő nagyobb nyomaték miatt erősebbnek fogod érezni a dízelt mint az azonos teljesítményű benzinest és ez szívódízelre is áll nem csak a feltöltött dízelekre. Például Skoda Fabia 64hp SDI vs 68hp MPI. Az MPI 2000-es fordulaton 87,6Nm-t tud a nyomatékcsúcsa 2700rpm-nél van ott egészen pontosan 102,9Nm-t tud kipréselni magából. Az SDI ezzel szemben 1600 és 2800rpm között végig tudja a 124Nm-t. Az se fogja kitépni a kezedből a volánt de jobban fog menni.
(#93355) Dluinet: Szerinted egy dízelt nem lehet pörgetni? A 90lovas őskövület TDI 4000 felett már kezd elfogyni széria állapotában. Viszont ha értő kezek belenyúlnak: [link] [link]
Ibiza 1.9 90hp ős TDI, 502-es csúcs SDI tengely Füsti chip gyári turbó 1,1bar nyomáson. Egy garnitúra új csúcs fillérekből megvan az sdi tengelyt is az ember után hajítják vas árban chiptuning néhány tízezer forint és ilyen minimális nyomásemelést a legkopottabb lógó belű turbó is gond nélkül elvisel. Konkrétan pár tízezer forintból van egy olyan autód ami szépen lépeget dízel létére rendesen el lehet forgatni tiltásig mégsem füstöl, gombokért van hozzá minden és pariban van egy 328i bmw-vel csak közben fele annyit fogyaszt."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz parandroid #93557 üzenetére
Azok örömkönnyek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dyrtyho #93636 üzenetére
4kilóért eszembe nem jutna ezeket nézegetni. Valami fiatalabb tucatmodellt keress 250-350k között olyat amiből még ma is relatív sok fut az utakon: Opel Corsa B, Opel Astra F, Volkswagen Polo 6N, Seat Ibiza 6K, Ford Fiesta MK5 stb... ilyesmiket. Vagy egy jó 16v Kadett GSI-t. Azért még én is adnék négy kilót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Menj már a πcsába mit trollkodsz már te is? Nem elég egy ember idiótaságát kibogarászni erre elkezded te is? Bazdmeg, az a szerencsétek, hogy nem vagyok moderátor ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz tboy93 #93952 üzenetére
Akkor szerintem tekerj körbe az M0-n Dunakeszire lindorhoz. [link] Korrekt faszi emellett olcsó, gyors és ami a lényeg jól dolgozik. Elég sok ismerősöm évek óta hozzá jár eddig mindenki meg van vele elégedve.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz jozefgucci1 #94023 üzenetére
Van ismerősöm aki el sem jutott addig mert megszűnt a munkahelye és nem tudta tovább fizetni az autóhitelt. 10éves hitelt írt alá ebből 1,5évig volt meg az autója.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #94151 üzenetére
Ennyiért ezt sosem fogják eladni. A feléért jó eséllyel elmenne de valahol 500-600k között félúton lenne reális feltéve ha bele van papírozva a tdi motor. Ha nincs akkor három kilónál nem nagyon ér többet. Na meg az a botrányosan ostoba és gyenge összkerékhajtás ami ez alatt van...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen