-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz runner 125 #104254 üzenetére
Randa. Az elődje a 037, na az igen, az autofellálós...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #104465 üzenetére
nem ismerem a boxer motor pontos kenési felépítését
Szerintem abba pont hogy több olaj kell amúgy, mint mondjuk egy sor négybe, mert két hengerfej van ..
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #104474 üzenetére
Meg plusz 5 ló!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #104474 üzenetére
Persze, mert javul a kocsi súlyeloszlása.
mod:
Ennek analógiájára tedd át a wunderbaum-ot a kalaptartóra.
mod2:
Közérdekű:
Rejtőzködő Suzukikból radaroznak a rendőrök?
Munkába áll a 150 belügyi Swift
Szóval a fehér/fekete/szürke MZG-001-150-ig terjedő frsz-esekre figyelni srácok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #104474 üzenetére
neee, plussz súly! -1le
#104485 Qru: 2telefon, egyiken waze, másikon traffi hunter
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #104572 üzenetére
HR-V-s kérdés: ezeken mind dob fék van hátul? Most láttam egyett itt a telepen és meglepődtem, hogy dob fék van hátul...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #104575 üzenetére
Nekem picit fura, a Jazz is kortársa (2001-2008) azon mégis hátul tárcsa van (bár a koria példányokon még dob van).
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #104591 üzenetére
Már vártam a linket tőled.
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #104591 üzenetére
nekem már az első skiccek óta must have kategória, de sajna nem mostanában lesz ilyenem.
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #104591 üzenetére
Rettenetesen ronda
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #104591 üzenetére
Nagyon ilyen amerikai kocka batár terepjaro lett Belül meg az a digitalis müszerfal + a teslabol kilopott "ipad" közepkonzol
Hat nekem a max elmegy kategoria, de ha most ennyi penzert autot vennek 100% hogy nem ez lenne....
-
őstag
válasz runner 125 #104591 üzenetére
Ha ennyi pénzem lenne autóra, nekem új xc90 kellene. Sajna annyi sincs hogy megalkudjak egy alap dízellel mondjuk T8 helyett
-
AMD Power
titán
válasz runner 125 #104591 üzenetére
Katasztrófa.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz runner 125 #104637 üzenetére
Hajaj, szép új világ, amikor egy fokot szeretnél állítani a fűtésen, és ezélrt mehetsz keresztül a menün. Az autós szakma ezen röhög már vagy egy éve. Szóval el lehet hagyni a hardveres gombokat, csak konkrétan közlekedésbiztonsági veszélyeztető tényező. Ésszel kell használni azt az érintőkijelzőt, jelenlegi állapotában (mint a Tesla és jelen Volvo esetében) többet árt, mint használ. Nem azt mondom, hogy nem érdemes fejleszteni, mert van benne bőven potenciál, de irányítófelületként vannak funkciók, amiknek folyamatosan hozzáférhetőnek kell lennie, ezeket egyszerűen nem szabad érintőkijelzőre tenni - hangerő, csatornaváltás, fűtés, ülésfűtés, de ezen az alapon képesek, és érintőkijelzőre teszik a világítást, az ablaktörlőt, vagy a sebsségtartó automatikát is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #104637 üzenetére
Nekem is tetszik.
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #104692 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #104708 üzenetére
azért az nem biztos.
-
őstag
válasz runner 125 #104777 üzenetére
Szedán nem, pakolhatóság miatt. Kombi előnyben.
(#104778) joamilestoné
ahogy írtam, nyújtson többet, mint egy focus mk2. Csomagtartó legalább akkora legyen, ez fontos. Legfontosabb a megbízható motor és a viszonylag kevés km. Kb itt tartok most.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #104783 üzenetére
Mazda 6-ból nincs ilyen HA-n, legalábbis én nem találtam, Cicic-ből is csak 2. Mondeo-t néztem, tetszik. Ez a Mazda 6 tetszik, mondjuk eddig csak 2010-től néztem.
(#104784) footy
hely legalább annyi legyen benne. Komfortot szeretnék, legyen jól felszerelve (digit klíma kell), menetteljesítményben rosszabb ne legyen, jobb lehet, persze.
mod: fogyasztás 8-8.5 lehet, mivel nem megyek sokat, leginkább megbízhatóságra törekszem.
mod2.: automata nem, csak manuál váltós játszik.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz runner 125 #104799 üzenetére
Azert csereltem ki, mert ez egy sok komponensu rendszer, osszesen millio folotti arral, es azt olvastam az lc120-as forumokban, hogy 8-9 eves koruktol szoktak elfaradni a legrugok, de ha esetleg belemegy szennyezodes akkor sorban a tobbi dolgot is elbassza.
Amugy az elso szenzor set hibas volt, azt 3 eves koraban cserelni kellett 200k+-ert (mondjuk cserelhettek volna gariba is, ha mar az volt a mondas hozza, hogy ez az uj mar a javitott, es tuti nem romlik el olyan hamar, mondjuk nem is romlott). Es most elojott egy hibajelenseg, hogy neha leereszt teljesen. Mondjuk ket het alatt egyszer megallas utan 10 perc mulva full lapos. Amugy semmi baja a maradek 13 napon, meg azon az egy napon is ha beinditod a motort egybol felfujja ahogy kell, es a nap tobbi reszen nincs semmi, de valami biztos kiderul idovel (vagyis beszarik). Szervizben azt mondtak, hogy 15k koruli osszegert szivesen bevizsgaljak a mukodeset, de ugye nem a mukodeset kellene bevizsgalni, hanem megkeresni, hogy melyik reszevel van a baj. Mindenesetre ennek a legrugozasnak sincs tul sok ertelme (illetve elvileg a szintszabalyozas az hasznos lehet, de annyi sokat nem er nekem), meg a valtoztathato csillapitas se erdekel annyira, kiprobaltam egy parszor, de amugy all a default erteken, ugyhogy multkor a gyari 130k-s lengescsillapito helyett ment be 30k-s, most meg ez volt a kis projektem, kb. 200k-ert (ami egy uj set szenzor ara, vagy kevesebb, mintha legrugot, vagy kompresszort, vagy barmi mast kene benne cserelni) at lett alakitva. Nyilvan nem egyforma a legrugos es az acelrugos futomu, szoval csak siman a rugot betenni nem lehet, ahogy kell. Meg olyan vicces dolgok vannak meg, hogy felso rugotanyer utkozovel csak eredeti toyotas van, ugyhogy azert ki kellett csengetni a 80k-t. De elvileg igy nem lesz tobbe rugo kerdes. Nyilvan megneztem a neten, masok is alakitgatjak at az lc120-akat, usaban a lexus gx470-eket, australiaban a pradokat, stb., gondoltam nekem is jo lesz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #105034 üzenetére
Ez tetszik, kár, hogy automata. Bár már kedzek megbarátkozni a gondolattal... Úgy látszik öregszem.
#nincsbennetarcsi
-
FrankMonzano
őstag
válasz runner 125 #105039 üzenetére
Kivulrol pofas, de az a valto folotti muszerfal irtozat ocsmany, mintha -15 evvel le lenne maradva. Gagyi hatast kelt, nem illik oda. A kormamyresz meg modern, erthetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz runner 125 #105330 üzenetére
Igazaból nekem is inkabb a galaxy jön be, komolyabb a megjelenése. Azt nem tudjatok, hogy ezekbe a 2.0 140 lovas TDCI-kbe mindbe van DPF?
-
nagyúr
válasz runner 125 #105340 üzenetére
a stilusert aldozatot kell hozni lattal mar olyan motorteret ahol eldugjak a sok kabelt? Sokaknal ez pl. a futesbe es ablakmoso elvesztesebe kerul
-
maglew
aktív tag
válasz runner 125 #105348 üzenetére
Szóval gagyibb mitn az SCross?
Akkor inkább Hyundai. Bár az i20-ról nem találtam hiteles töréstesztet, általában a terpejárósok ússzák meg mindig élve a balesetet (Suzuki esetén nem tudom milyen a védelem) kis autósok meg mindig meghalnak -
trassher
addikt
-
őstag
válasz runner 125 #105348 üzenetére
Láttad már élőben? Nem kötekedésként kérdezem, csak képről és élőben gyakran teljesen más egy autó. Nekem papíron szimpatikus (még városban is elmegy, de nem túl kicsi és nagyobb hasmagasság). De ha rusnya élőben az nyilván gáz
-
Snoop-y
veterán
válasz runner 125 #105818 üzenetére
Lehet arra mar nem volt idejuk hogy atpakoljak
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz runner 125 #106141 üzenetére
Egy jó C Corsa?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gzbotii
veterán
válasz runner 125 #106141 üzenetére
Részemről inkább Yaris mint C Corsa. Városban jobb. Bár hátul és csomagtartóban nem olyan tágas.
És talán nem is olyan kényelmes - legalábbis az én B Corsam kényelmesebb.
Fogyasztásban is viszont jobb lehet a Yaris.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz runner 125 #106141 üzenetére
Igen sot, a dizel is igen jo. Ennyi penzert mar jo 1.3-at is kap, ugyhogy hajra!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz runner 125 #106141 üzenetére
300-400.000kmig nem szoktak hozzájuk nyulni ha olajcserék be voltak tartva, nem tiposték szét.
300-500.000km közt ha elkezd csörgedezni illik láncot cserélni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz runner 125 #106170 üzenetére
Semennyire. Ha igen, akkor az egy beteg motor. Ecoteceket szokták egyébként emlegetni, de a kétezres évek közepétől már szinte minden Opel motor 16 szelepes Twinport, azzal már alapvetően nem lehet gond. Persze ügyes használattal bármit ki lehet nyírni.
Pont azért ajánlottam a C Corsát, mert egyszerű és megbízható szívó benzinesek, évtizedek alatt csiszolt, kiforrott technológia, ráadásul annyira elterjedt, hogy ha mégis gond van, bármelyik magára valamit is adó sufniszervíz is ért már hozzá. Ráadásul 1,0 és 1,4 között biztos találsz magadnak motorerő/fogyasztásban megfelelőt is. Nem utolsó sorban alkatrészek, kerekek, gumik fillérekért vannak hozzá, rohadni meg nem rohad, mint szegény B Corsa (lásd még F és G Astra közötti különbség).
Arról nem is beszélve, hogy külső megjelenésben még mai szemmel is megállja a helyét, ha különösebben csinosnak már nem is számít (a beltér meg akkori mércével mérve elfogadható, de ezen az Opel utána már úgyis csak rontani tudott).
Cégnél vezettem eleget B, C és D Corsát is (no meg Combokat is), benzin és dízelmotorral is, ráadásul szinte mind több gazda után, renegeteg km-rel került alám (3-5 éves autóknál 200-250k km-nél szokott felmerülni a cégnél a csere gondolata, de némelyik ezen is túl volt már), de meglepően jól teljesítettek.
Olajevésről meg egyáltalán nem volt szó, igaz, a flotta nagy része dízel volt, a személyautókban viszont D Corsától kezdtek csak átállni benzinesről dízelre (a Corsa Van-ek már korábban is dízellel jöttek-mentek).
Szerk.: Ja, a Yaris is biztos jó autó, de azt nem ismerem.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz runner 125 #106170 üzenetére
Ha nem ölték meg szánt szándékkal, vagy "millió" km, akkor nem eszik. Műanyag váltókulissza kopik, ki kell cserélni a dízelhez készült fémre.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
maglew
aktív tag
válasz runner 125 #106183 üzenetére
Automata váltós kellene mindenképpen, max 50 ezer km-ig.
De a használttal vannak előítéleteim, családban már volt aki megszívta, hiába nézette át.
Törött volt vagy széthajtott, szóval inkább az új felé menne el a mérleg nyelve.
Szóval elég lenne a 2WD, nem lesz lomhább?
Váltóilag mit tudni, milyen automata kerülhet bele? Tök új fejlesztés? -
TaaT
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #106729 üzenetére
Az gáz!
194 ezer km alatt az alábbi izzókat kellett cserélnem:
-123 ezernél jobb első helyzetjelző
-130 ezernél első belső automatikusan kapcsolódó világítás szofita izzója
-140 ezernél bal első helyzetjelző
-150 ezernél jobb oldali rendszámtábla-világítás
-153 ezernél bal oldali rendszámtábla-világítás
-180 ezernél elkezdett enyhén lilulni a jobb oldali xenonom, párban cseréltem őketEgyéb izzócserére nem volt még szükség, az autó 0km-es kora óta megvan.
Egyébként ma két prevgen X-Trailt is láttam, az egyik gyönyörű fekete volt, bézs belsővel és panorámatetővel. instant get
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #107060 üzenetére
Ez ilyen. Én is voltam múlt héten wallisban, ügyfélsoron ilyen számok röpködtek, hogy 470e meg 610e..stb. : - ) Mondtam is magamban egy darabig új bimmert nem veszek.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
L4mie
veterán
válasz runner 125 #107065 üzenetére
kapta utána a ruhakefét szebb lett mint volt
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #107065 üzenetére
Lol, kutyát csak az áruszállító Transitba tettem eddig bele, ahol általában 2 tonna tűzoltókészülék, vagy fagylaltgép utazik. De hát olyan is van, aki ezekkel egy lakásban él, szóval a kocsi nem meglepő.
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #107095 üzenetére
Ezek pl?
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive D.KLÍMA.6SZEMÉLY.16KF.TEMPOMAT
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive VEZETETT SZERVIZKÖNYV GYÁRI FÉ
HONDA FR-V 2.2 CTDi Comfort XENON.TEMPOMAT.DIGIT KLÍMA
HONDA FR-V 2.2 CTDi Executive szervkönyv. xenon
de a csomagtér nem kicsi, ha utazni akar az egész család? 5fő, 2 felnőtt és három gyerek.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107125 üzenetére
Nem tudok róla, ismerem a családot, nem mondom, van az ajtók élén kis kezdetleges valami, de tényleg minimális és semmi komoly. Viszont az autó használata és karbantartása is ahhoz igazodik, hogy kell nekik az autó mint munkaeszköz, ha nem indul, vagy szerelni kell, akkor pénzkiesés az üzletnek. Mindig tiszta és ápolt kívül.
Pár háztömbbel arrébb zöldségesnél van egy fehér, az viszont ahol lehet rohad. Munkatársaméknak szintén egy fehér van az is rozsdásodik és folyton van valami nyűgje.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #48538 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Rühellem az ezüstmetál színű kocsikat, de ez gyönyörű, igazi hosszú távú utazóautó.
Gratulálok hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Gratulálok a szép autódhoz!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotókat néznék!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotó lenne.
Gyönyörű.Jut eszembe, már 2 hónap eltelt, mióta megvettem az öreg luxusautóm, sokak által csak szopórollerként jegyzett kategória, józan ember eszében meg sem forduló választás. Az ársáv aljáról inkább.
Amik azóta történtek: Rögtön nem sokkal a vásárlás után a fojtószelepház kakukk, új 130k, nincs raktáron sehol. Találtam itt a közelben Birminghamben egy bontót, bele is került az autóban otthon, 32k volt. Távolsági nem működött, az istenért se tudtak rájönni miért, majd az segített, hogy a tompított is kiment, szóval a relé lett a ludas a motortérben, nézzük az újat, 78,5k. Hagyjuk. Közelben bontódott egy, 5k. Kapott új lambda szondát 23-ért. Kellett 4 nyári gumi, 50-ért került rá egy Bridgestone garnitúra. Motorháztető teleszkóp, bal első ködlámpa 10k.
Ezen felül biztosítás 40k (21, vidék, első autó).
Hát, nem egy Swift ami a költségeket illeti, de szépen lassan haladunk.A fogyasztás 7.5-8.5 körül alakul, míg rossz volt a fojtószelep, addig 10 volt.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vírusirtó topic
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs