-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137317 üzenetére
Nem ertem igazan miert kell ilyen sertödött hangnembe atmenni. Nem irtam sem azt, hogy hülye vagy, sem azt, hogy csak sz@rt lehet kapni ennyiert, vagy hogy tuti megszivod....
Annyit irtam csak, hogy rövid idöre, athidalo megoldasnak keresel egy autot, ha jol tudom, amire nem szeretnel sokat költeni a vasarlaskor sem es kesöbb a fenntartasnal sem. Erre irtam a velemenyemet (sok hasonloval egyetemben), hogy én ebben az esetben egy 1,6 / 1,8 astra H vagy hasonlo kategoriat vennek, ami egyszerü konstrukcio, de azert biztonsagos es kulturalt auto (azaz nem valami 20 eves kombi 100 ezerert 0 csillagos törestesztel).
Persze, hogy jobb es szebb egy dizel passat, es meg jobb es szebb az a 7er bmw amit linkeltem, de nem veletlen annyi az ara, amennyi...minnel magasabb kategoriat nezel annal nagyobb lesz a riziko, hogy beszivod es a "beszivas összege" is annal nagyobb lehet. Persze porul jarhatsz az 1,6 H astraval is, meg kifoghatsz egy hibatlan 2.0 dizel passatot is....csak az eselyek azert nem ugyan azok
Ha mondjuk azt mondanad, hogy hosszutavra keresel, kenyelmes, nagy csaladi utazo autot es tetszik a passat....az tök jo....picit magasabb arsavban talan, rakalkulalva meg azert jo par 100 ezret a dizel nyügök rendbetetelere es lehet egy faja auto akkor....de rövid idöre, athidalo megoldaskent én biztos nem rizikoznek egy ilyen passattal....
De mint irtam ez sajat velemeny es ezert irtam le...erre van ez a forum ha bitpork forumtars itt lenne, tuti leirna, hogy hülye vagyok, egyszer elünk, olyan autot kell venni amit imadunk es Te is hülye vagy, nem sz@ros passat kell, hanem minimum A6 Allroad, vagy 7 er, mert abbol is lehet venni jot....es neki is igaza lenne
(#137327) kornelka "Mondjuk ez tudja a 9-et is" ha még a potkereket is kivenned, akkor ....
(#137329) haddent 1 evvel Ö pont ki is eggyezne, ha jol tudom, annyi idöre szeretne csak kb
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz B-L-A-C-K #137330 üzenetére
Echte deutsche kereskedő; "Hüseyin Sariman". Pedig a hammi környék még talán relatív normálisabb is.
Azért nekem nincs pozitív tapasztalatom a német nyelvterületen élő török származású emberek, csoportok szocializáltságával, legalábbis ezt tapasztaltam régebben, rövidebb ideig tartó kint lét alatt. Persze, simán lehet, hogy alaptalan ez a hozzáállás, de én óvatosabban közelítenék az ilyen üzletekhez.Egyébként nem kevés az a 122 lovacska egy ekkora kocsihoz?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137330 üzenetére
Alapvetően a használt dízel miatt fogod beszívni, ha gyanúsan olcsón keresel és még a km is kevés. Az már csak ráadás, hogy a kiszemelt passat széria vastelepre se való. A H Astra amit Declare ajánlgat, az szívó benzin. Nem egy kategória hibalehetőségileg. Amit te most mutatsz az megint egy turbós, de legalább már benzin, azért haladunk
Erő az lesz benne, egészen addig, amíg az a cuki kis biciklilánc amit vezérműláncnak csúfolnak a VAG -nál el nem kattan, vagy egészen 80 ezer KM -ig, amikoris rengetegnek már motorgenerál kell. Közvetlen befecsi, kis hengerűrtartalom, turbó, nagyon ócska vezérműlánc, nagy nehéz kasztni, nem tudom, még mit lehetne összeszedni, hogy problémásabb legyen egy autókornelka félreértessz, nem akarlak téged meggyőzni, japóbérenc vagy, és tudom én is nagyon jól, hogy miért és tökre rendben van
szerk. hát kapok vagy sem, nem ez az igazság?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz B-L-A-C-K #137334 üzenetére
Igen, ez mondjuk jó alap lehet. De amilyen történeteket hallottam ezekről a kisméretű, turbós VAG motorokról, simán el tudom képzelni, hogy alig van lehasználva külsőre, belsőre, motorikusan meg már valami eget verő (rejtett) hiba van vele. Én szívóbenzin párti vagyok. Ha gyenge, akkor csak túl kicsi, nem kell oda turbó!
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137340 üzenetére
Segitek akkor, mert bosszant, ha valaki nem kepes szöveget ertelmezni es olyan dolgokat ad a szamba amit nem mondtam (es mindezt azert, mert leirtam a velemenyem, segitö szandekkal pofam leszakad )
Szoval, amit linkeltel az egy kisarkitott pelda volt egy 2.0 dizel passatra, illetve, amit linkeltem 7er bmw re.. vonatkozott...nem sikerült megerteni, ezert leirtam legutobb (szerintem egyertelmüen, mire gondolok). Idezem magamat:
"minnel magasabb kategoriat nezel annal nagyobb lesz a riziko, hogy beszivod es a "beszivas összege" is annal nagyobb lehet. Persze porul jarhatsz az 1,6 H astraval is, meg kifoghatsz egy hibatlan 2.0 dizel passatot is...csak az eselyek azert nem ugyan azok"
ha most ez szerinted egyenlö azzal, hogy "szerinted nem lehet kifogni jót, meg így is úgyis beszívom vele, ah nem most majd később" akkor nem velem van a baj.
de csak hogy nyugodtan tudj aludni: Figyi szerintem mindenkeppen passatot vegyel! Szep auto, kenyelmes, komfortos, biztonsagos! Ha kivülröl szep allapotban van, akkor az tuti hogy motorikusan is kiraly!
De ettöl függetlenül tenyleg hajra, mondom...ignorald a velemenyt, vedd, amit akarsz, de a szavaimat ne forgasd ki, mert azt nem tudom szonelkül hagyni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
"mivel ha látszik belül szinte karcmentes, gondolom ugyan úgy volt a motorja is karban tartva,"
Sajnos ez légbeszéd, és a kereskedők meg szépen tudnak autot takarítani.. Egyrészt. Másrészt a gond ott kezdődik, hogy egy ilyen ha újonnan veszel és nagyon karbantartod is előbb utóbb garantált a szopóág. Hát még ha egy török analfabéta vendégmunkás taposta aki a tecskóbol beleöntötte 30 ezrenként (mert szervizkönyv annyit mond) a félszintetikus 10w50 -et
De tényleg, őszintén, legyen szerencséd, az ember merjen álmodni! Mi csak annyit mondunk, hogy ennyi pénzért nem feltétlen ez a kocsi realizálódik az emberek fejében, mint hihető, működő, problémamentes autó[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
Azon elsiklottal, hogy beleirta a hozzaszolasaba, hogy 1-2 evre keresel autot, tehat atmeneti megoldas lenne.
Ha vesszuk a Passatot (es a tobbi hasonszoru autot), ami eleve problemasabb szeria, plusz dizel, plusz egy rossz hiru dizel, akkor a varhato koltsegek a rendbetetelere (de ez igaz a TSI-re is), nem lesznek aranyosak a hasznalat idotartamaval.
Konnyen beleszaladhatsz fel millio Ft-os kiadasba is, es akkor meg egy kedvezo allapotot irtam, plusz a kezdo szerviz (olaj, szurok, vezerles stb stb) ezt leosztod az 1-2 ev hasznalatra, akkor havi szinten 25-50e ft lesz az az osszeg, amit csak a karbantartasra koltesz,es meg nem is mentel vele.
Erre irta, hogy Astraval jobban jarsz rovid tavra, mert egyszerubb, kevesebb hibalehetoseg, benzinesbol nagyobb valasztek stb stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
Nyomtasd ki a parbeszedünket es mutasd meg valakinek pls (jah es a nyugodatn tudj aludni egy szolas mondas, nem azt jelenti, hogy alszol e delben vagy sem
amugy meg egy ide passzolo sztori:
Egyik baratom területi kepviselö, aki 60-80k km t tapos egy autoba egy evben. Kapott par eve egy elsö generacios 1.2 tsi skoda yetit. Folyamatos bajai voltak az autonak, turboval, vezerlessel, benzinpumpaval, benzinszag erzödött a kocsiban random stb....gariban nem keveset allt szervizben. Egy evig birtak, aztan a cegtulaj elvitte egy szakszervizbe, mondta hogy tegyek rendbe, amit muszaj a legolcsobban csereljek/javitsak, miutan kesz lett eladtak....kb uj szag volt a kocsiban, 1 eves, tip top allapot....kivülröl...jah, belülröl is. Az uj tulaj elete legroszabb autovasarlasa volt ez.
Sajna optikailag szep allapot semmit nem jelent olyan nepper trükkökröl lehet olvasni, amivel ki tudjak csinositani az autot, hogy hihetetlen. 1.4 tsi nel pl a lancnyulas tipikus pelda az elsö szeriasoknal. Ott ha jol tudom valami adalekkal el lehet csendesiteni/hallgattatni egy idöre a kerepelest pl indulaskor, de attol meg az a lanc kuka. Ennek pl mindenkepp nezz utanna ha idösebb 1.4 tsi t nezel
-
-
spiky03
veterán
válasz B-L-A-C-K #137434 üzenetére
Köszönöm neked is az infó.
Igen ezt olvastam itt korábban, hogy neked/nektek az van.
Én is ebben bízok, hogy nem lesz vele gond.@(#137435) Gergőke88
Igen? Miért?
Még akkor is ha pl frissen volt szervizelve?
Mert az átnézetésre arra elvisszük az fix, ami elvileg 10-12 ezerbe van.@(#137436) rbalint88
Lehet majd ránézek azokra is, hogy milyenek vannak.
ThxSuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137441 üzenetére
Amennyire en tudom a frissitett motorokat csak a kovetkezo generacioba raktak. (Motorkod alapjan Golf6-ba nem raktak csak lancos motort.) Ezert irtam, hogyha mar benzines Golf akkor a 7-es.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz B-L-A-C-K #137501 üzenetére
Totalcaron a japókon kívül kb. csak azt ajánlják a szerkesztők, szóval jóféle az. Viszotn azt is mindig elmondják, hogy a futóműve hisztis kispicsa és nem a magyar utakra termett, lesz vele költség. Bár ez elmondható a bömösökről is szerintem
szerk.: egyéni vélemény, de szerintem megint irreálisan olcsón keresel egy egész fullos, egész nagymotoros, nagyon új autót. Ebbe pl. amit linkeltél a 158900 km -hez szerintem adj hozzá még 200 ezret
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #137561 üzenetére
Olcsóbb, mint egy vele egyidős, benzines Golf.
Ráadásul "FŐVÁROSI AUTÓPIAC"... csak az idődet - rosszabb esetben a pénzedet - pazarlod, a lábamat be nem tenném oda, laikusként végképp. Magukra valamit adó autófinanszírozók már 10 éve tiltólistára tették az összes ottani kereskedőt.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz B-L-A-C-K #137572 üzenetére
Nekem ebből az a legfurább, hogy ha egy "mezei" nyomozó némi dörzsölgetésre rájön hogy gyanús az alvázszám, akkor ugyanez miért nem tud feltűnni eredetvizsgán? (korábbi TC cikkben ugye azzal takaróztak hogy csak megbontásos vizsgálattal lehetne rájönni)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137572 üzenetére
Ilyenkor tényleg elgondolkodom, hogy akarok-e én ilyen világban élni, ahol az a módi, hogy ahol lehet, verjük át a másikat. A szerv pedig nem hogy megakadályozná ezt, hanem még szinte alájuk is dolgozik. Szégyen...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
válasz B-L-A-C-K #137649 üzenetére
Azok még drágábbak ... szerintem a B6 paszuly egy túlértékelt f*s !
Közben ott vannak az Avensis -ek amik a világból kivisznek 0 hibával, ismerősnek már lassan 400 ezer van benne és motorikusan semmi baja nem volt még, (ha jól tudom 1 kettős tömegű volt cserélve benne) amit odaadott a fiának ő meg vett magának egy B5.5 Passat -t amivel csak a baj van ... eredetileg 2.0 PD volt benne de valamelyik szakember a motortérbe beleejtett egy csavart és szétvágta a blokkot ... most 1.9 PD van benne a legjobb üzemanyag szállító porlasztó csúcsokkal egy darabig jó volt aztán teli nyomta a motort üzemanyaggal szóval szenved vele elég rendesen ... pont valamelyik nap beszéltem vele mondta hogy nagyon megbánta hogy nem még 1 Avensis -t vett mivel sokkal megbízhatóbb ... Passatba lapátolni kell a pénzt
Persze van ellenpélda is kollégámnak szintén B5.5 igaz hogy 2.0 PD és 4Motion, van benne lassan 300 ezer és még kettőstömegű sem volt cserélve !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Speeedfire
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137670 üzenetére
Kombiba nekem se jön be annyira a golf.
Esetleg accord, mazda 6, octavia?Vélemény az astra 2.0t gtc sport-ról? Egész jó árban van, vegyes fogyasztásban is 10 alatt van. A középkonzolt leszámítva még tetszik is. Bár nem tudom mi alapján 170 vagy 200le. Itthon nem sok van belőle.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #137677 üzenetére
Tényleg elég válogatós vagy.
Pedig ebben a kategóriában szerintem sokkal több a szebb modell, mint a kompaktban. pl ott van még a toyota avensis vagy a ford mondeo. Igaz mondiban szebb a szedán.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #137683 üzenetére
Mivel nehéz mint a dög 175 pacival sem egy rakéta...
Egy chip nem árt neki 200környékére.(#137684) Speeedfire A H pedig szerintem ronda kívül belül.
(#137686) Szada85 Létezik belőle turbos is, 1 sétsufnizott van fent jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #137703 üzenetére
Nekünk is szinte csak dízel volt és mai napig az összes autó dízel a családba. Ettől függetlenül nincs bajom a benzinesekkel, csak legyen rajta turbo mert én utálom ha valamit szét kell forgatni és üvöltetni, hogy menjen ezért a kis turbos benzinesek tetszenek is. Ilyen nagy családi autóba meg jobban passzol egy dízel motor mintsem egy benzines az a 325 benyás meg sokat eszik az a baj vele.
(#137708) [rvilike]
-
BigBlackDog
veterán